,

۱۳ نکته برای چیدمان مبلمان اداری

Tips for Office Furniture Layouts

داشتن یک دفتر سازمان یافته برای موفقیت بیشتر در کار امری ضروری است. چنین فضایی کمک می‌کند تا تمام انرژی فرد در دفتر کار مورد استفاده قرار گیرد. نحوه چیدمان مبلمان اداری می‌تواند محیط کاری راحت و مهیجی را به شکلی ایجاد کرده که موفقیت در آن فریاد کشیده شود. برای داشتن چنین فضای کاری ۱۳ نکته از کارشناسان فنگ شوی درباره چیدمان اداری را در این مقاله از تاو دکور بخوانید.

نکات مهم درباره چیدمان اداری

  1. میز کار خود را به شکلی قرار دهید که هنگام نشستن در پشت آن به تمام فضای محیط احاطه داشته باشید. اگر دقیقا در حالتی برعکس بنشینید افراد دیگر ترغیب می‌شوند تا بیشتر در کار شما دخالت کرده و وقفه‌هایی ایجاد کنند.
  2. صندلی خود را در زیر پنجره قرار ندهید. باید پشت به دیوار یا کنج اتاق کارتان بنشینید. داشتن پنجره در پشت سر علاوه بر آسیب پذیر کردن شما باعث حواس پرتی نیز می‌شود.
  3. نشستن در کنار در ورودی اتاق به شما انرژی منفی منتقل می کند. میز خود را کمی دورتر از در ورودی قرار دهید.
  4. اگر از رایانه رومیزی استفاده می‌کنید برای خلاقیت بیشتر کمی زاویه آن را تغییر دهید تا از حالت موازی با میز خارج شود. ولی اگر کارهای مالی و مهمی انجام می‌دهید می‌توانید آن را هم راستا با میز قرار دهید.
  5. در اتاق کار خود از آینه استفاده نکنید. آینه‌ها می‌توانند منعکس کننده انرژی‌های منفی برای مشتری‌ها یا مراجعه کنندگان باشند.
  6. کابل‌های تجهیزات خود را تا حد امکان مرتب و مخفی نگه دارید. هر چه میزان بی‌نظمی اتاق کار کمتر باشد جریان انرژی مثبت بیشتری در اتاق جاری می‌شود.
  7. کتاب‌های مرجع خود را در سمت چپ میز قرار دهید. اگر سر و کارتان با کتاب نیست و پوشه و کاغذهای زیادی دم دست دارید آن‌ها را در سمت چپ میز خود قرار دهید.
  8. از فضای پشت مانیتور استفاده کنید. یک تصویر زیبا یا حتی یک متن برای مراجعه کنندگان و مشتری‌ها می‌تواند جذاب باشد.
  9. افتخارات، جایزه ها، مدال‌ها و هر دستاورد دیگری را بر دیوار پشت سرتان قرار دهید.
  10. تا جای ممکن از وسایل ارگونومیک برای مبلمان اداری خود استفاده کنید.
  11. یک نور مناسب باعث کاهش فشار و خستگی چشم شده و محیط کاری شما را کارآمدتر می‌کند.
  12. داشتن یک نقاشی یا پوستر از طبیعت می‌تواند انرژی مثبت بیشتری به فضای کار تزریق کند.
  13. همه وسایل را در جای خود نگه دارید و میز کارتان را شلوغ نکنید. یک میز کار شلوغ کلافگی و آشفتگی به همراه می‌آورد.
۱۳ نکته برای چیدمان مبلمان اداری
۴.۷ (۹۳.۳۳%) از ۶ رای

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *