بازسازی اداری

بازسازی اداری

یکی از مهم ترین کار هایی که با استفاده از معماری روز دنیا می توان در محیط های کار انجام داد بازسازی اداری است که ظاهری متفاوت به محیط کار شما می دهد و می تواند راندمان کاری تمامی اعضا اداره را دگرگون  کند. ما اینجا در تاو دکور تمامی سعی خود را می کنیم تا با استفاده از بهترین متریال موجود در بازار اقدام به بازسازی اداری محیط شما نماییم. کافیست با ما تماس بگیرید و ضمن انجام مشاوره اولیه رایگان به اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا کنید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازسازی تجاری ادامه ی این مطلب را از دست ندهید.

بازسازی اداری از آنجایی مهم واقع می شود که افراد زمان زیادی از  وقت روزانه ی خود را در این مکان می گذرانند و از طرفی دیگر در جذب افراد و مشتریانی که به این مکان مراجعه می کنند تاثیر فراوانی دارد.

بازسازی ساختمان اداری – تجاری

 نوسازی ساختمان اداری در حالت کلی به نوسازی و مرمت بنا مربوط می باشد. در ایران نیاز به نوسازی ساختمان اداری بطور میانگین پس از گذشت ۲۲ سال دیده می شود چرا که از مکان های دیگر پر ترددتر می باشد و احتمال خرابی و ایجاد مشکل در قسمت های مختلف تجاری و اداری وجود دارد.

بسیار اهمیت دارد که بازسازی هر مکانی اعم از اداری یا غیر اداری یا تجاری بر اساس نوع کاربری انجام گردد. در حقیقت طراحی یک فضای اختصاصی متناسب با محیط کار از اهمیت زیادی برخوردار می باشد به همین علت باید به دست طراحان و افراد حرفه ای در این زمینه سپرده شود.

اگر روی محیط کار خود حساس هستید بازسازی اداری – تجاری خود را به دست گروه حرفه ای و معتبر در این زمینه بسپارید تا هم از جنس و کیفیت محصولات مورد نظر مطمن و هم از کیفیت ظاهری راضی باشید

بازسازی اداری- تجاری به چه صورت انجام می شود؟

بازسازی دفتر کار و بازسازی ساختمان تجاری از نظر سطح تغییرات به دو دسته کلی و جزیی تقسیم بندی می شود.

  • بازسازی اداری کلی :در نوسازی ساختمان بصورت کامل ساختار کلی ساختمان تغییر میکند. با در نظر گرفتن متریال مورد استفاده و حجم کار این روش بازسازی چه برای مکان های اداری و چه برای مکان های تجاری وقت زیادی می طلبد و نیاز به صرف هزینه بسیار زیادی نیز میباشد.با در نظر گرفتن دیوارهای غیرقابل انتقال، زیر ساخت های داخلی و تمامی دیوارها را تخریب و سپس طبق نقشه از پیش تهیه شده شروع به نوسازی ساختمان میکنند.
  • بازسازی اداری -تجاری جزئی :اما در بازسازی ساختمان بصورت جزیی هدف نوسازی قسمتی از ساختمان است، که در این حالت فضای مورد نظر را خالی کرده و از روی نقشه تعیین شده نوسازی آن ناحیه انجام می شود.

اما بازسازی دفتر کار فقط محدود به ساختمان های قدیمی و سالخورده نمیشود و گاهی ما نیاز داریم فضای زندگی و دکوراسیون منزل یا مغازه و دکوراسیون داخلی محل کارمان به صورت اساسی تغییر کند و حتی چیدمان داخلی فضاها با برداشتن دیواری یا گذاشتن پارتیشن، تغییرات سقف و کف ، نورپردازی و … چهره ای نو به خود بگیرد و یا حتی کاربری آن تغییر کند.

بازسازی اداری و تجاری

همچنین بازسازی دفتر کاربه عمر مفید آن می افزاید. کارشناسان شرکت دکوراسیون داخلی تاو دکور به صورت دقیق ساختمان شما را بررسی می کنند و در صورت نیاز به تعمیرات لوله های تاسیساتی ، سیمکشی های برق و… همه این کارها را به بهترین شکل ممکن در ساختمان مورد بازسازی شما انجام می دهند.

با بازسازی ساختمان تجاری، شما با یک محیط جدید روبرو می شوید که از هر نظر مناسب نیازها و سلیقه و روحیات شما باشد.

اهمیت دکوراسیون و بازسازی دفتر کار تجاری – اداری

طراحی دکوراسیون و بازسازی دفتر کار یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین فعالیت‌ها در زمره طراحی دکوراسیون است. درواقع طراحی دکوراسیون ساختمان اداری اهمیت زیادی دارد. چرا که فاکتور مهمی برای جلب مشتری و ایجاد جلوه ظاهری برای اوست. درواقع یک ساختمان اداری شیک و مدرن می تواند به جذب مشتری، بالا بردن بازده کار و حتی جذب سرمایه‌گذار کمک کند و به نوعی مانند ویترین برای مغازه است.

در نوسازی دفترکار تقیسم بندی فضا، نورپردازی و دکوراسیون شیک و زیبا و کارایی همه مهم هستند. اگر دفترکار به درستی از محصولات مناسب و مبلمان طراحی و چیدمان شود هم بسیارکاربردی و هم بازسازی دفتر کار زیبا و چشم نواز خواهد شد.

برای مثال در بازسازی اداری با در نظر گرفتن این نکته که صندلی چرمی و میزهای کاربردی از شلوغی جلوگیری می کند و این بهترین راه حل برای محوکردن برجستگی قفسه ها می باشد اقدام به طراحی یک طرح منحصر به فرد مخصوص دفتر کار شما می شود.

توجه داشته باشید که چه در امکان تجاری و چه در اماکن اداری مراجعه کننده اول به محیط کار شما دقت می کند و میزان حرفه ای بودن شما را از روی محیط می سنجد. پس از بازسازی به دست یک گروه طراحی حرفه ای غافل نباشید.

طرح های بازسازی فضاهای اداری و تجاری

طراحی و اجرای دکوراسیون اداری به روش‌های متعددی انجام می شود. طراحی باز و طراحی دکوراسیون بسته رایج‌ترین متدها است. طراحی دکوراسیون اداری بسته یک روش قدیمی است که از سال‌های قبل رواج داشته است. شما نمونه این طراحی را در انواع ساختمان‌های قدیمی اداری می توانید ببینید. اما طراحی دکوراسیون باز یک روش نوین و جدید است که از جمله مزایای آن تعامل بیشتر کارمندان با هم و همچنین تسلط بیشتر مدیران روی کارمندان و نحوه انجام کار است. همچنین بازسازی ساختمان تجاری باعث می‌شود یک فضای صمیمی هم بین کارمندان ایجاد شود.

بازسازی اداری و طراحی دکوراسیون شیک

یکی از وسایل موجود در دکوراسیون ساختمان اداری، و البته هر ساختمان دیگری مبلمان است. نورپردازی هم نقش مهمی در طراحی دکوراسیون بازسازی اداری ایفا می کند. در صورتی که امکان استفاده از نور طبیعی وجود دارد، باید تا حد امکان از این قابلیت استفاده نمود. اما اگر ساختمان نور طبیعی خوبی دارد، با نورپردازی مصنوعی می توان این کمبود را جبران کرد. میز مدیران باید جلوه متفاوتی از کارمندان داشته باشد و مدل آن به نوعی متفاوت باشد. اتاق کار هم باید نور کافی و اصولی داشته باشد که در حین کمک به تمرکز کارمندان، بازده کاری آن‌ها را هم بالا ببرد.

طراحی دکوراسیون اداری سفید
بیشتر

بازسازی دفتر کار

برای داشتن یک دکوراسیون شیک می توانید از رنگ‌های شاد مانند زرد، استفاده کنید. استفاده از گل و گیاه هم کمک زیادی به روح‌بخشی و زیبایی هرچه بیشتر بازسازی تجاری می کند. با استفاده از میز و صندلی استاندارد در محیط کار می توانید در حین اینکه به سلامتی افراد و کارمندان کمک می کنید، به زیبایی و ایجاد یک فضای شیک هم کمک کنید.

بازسازی دکوراسیون ساختمان اداری و تجاری کلاسیک

یکی از انواع دکوراسیون اداری، دکوراسیون اداری کلاسیک است. با استفاده از مبلمان کلاسیک می توان قدم بزرگی برای طراحی این سبک برداشت. درواقع بخش زیادی از سهم چیدمان در دکوراسیون کلاسیک را مبلمان بر عهده دارد. مبلمان کلاسیک استیل رسمی‌تر از مبلمان مدرن است. مبل‌های کلاسیک پشتی صاف و کمی بلندی دارند و پایه‌های آن هم ظاهری خشک و جدی‌تر به فضا می دهد. چند نکته را در دکوراسیون کلاسیک باید حتما مد نظر قرار داد. استفاده از رنگ‌های گرم، تقارن و توجه به جزئیات در دکوراسیون می تاوند بازسازی اداری را کاملا کلاسیک کند.

درهای شیشه‌ای و شیشه‌های رنگی هم می‌توانند جلوه خاص و منحصر به فردی به فضا بدهند. پارکت‌های چوبی هم محیط را از خشکی درآورده و به آن جلوه صمیمی تر و خودمانی‌تری می‌دهند. یک میز اداری کلاسیک اصولا تجملی و شلوغ است و این مدل فاخر برای محل کار جذاب است. همچنین معمولا از پنل‌‌های بلند برای کاهش سر و صدای اضافی استفاده می‌شود. میز و صندلی اداری مدیریت معمولا دارای کنده‌کاری هستند. بیشتر رنگ‌هایی که در این محیط به چشم می خورد هم رنگ چوب است.

البته کسانی که دوست دارند میز مدیریت سفید استفاده کنند می توانند در بازسازی دفتر کار اینکار را انجام دهند. در این سبک به کل از رنگ‌های شکلاتی، قهوه‌ای، طلایی و سفید بیشترین استفاده را می‌شود. بازسازی ساختمان تجاری سبب بهتر بودن فضا برای کارکرد بهتر خواهد بود.

بازسازی دفتر کار تجملاتی

دکوراسیون اداری لاکچری هم یکی از سبک‌های محبوب در چیدمان فضای اداری تجاری است. در بازسازی محیط اداری هم گاها فضا برای چیدمان لاکچری آماده می شود. در این نوع چیدمان پارتیشن‌بندی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. در طراحی دکوراسیون اداری لاکچری معمولا از رنگ‌های تیره استفاده می‌شود. نورپردازی در سبک لاکچری هم تلفیقی از مدرنیته و معاصر است. مبلمان چیدمان لاکچری هم از نظر نوع و جنس از پارچه یا چرم تهیه می شوند. در هر صورت سبکی که گزینش می‌شود باید متناسب با سبک کار مشتری باشد.

در اداری‌ها از قفسه‌های فایل هم زیاد استفاده می‌شود و موقع طراحی دکوراسیون به این نکته هم باید توجه کرد. دکوراسیون و بازسازی اداری لاکچری ممکن است بیشتر مدرن یا کلاسیک باشد. در سبک مدرن نورپردازی گرم و در برخی قسمت ها نورپردازی روشن انجام می شود. در سبک اداری لاکچری اصولا رنگ‌های طلایی به چشم می خورند و درخشش و براق بودن این رنگ ها می تواند فضای کلاسیک را بیشتر در ذهن افراد تداعی کند.

بازسازی اداری

بازسازی دکوراسیون اداری مدرن

طراحی و بازسازی ساختمان اداری به سبک مدرن هم یکی از سبک‌های مورد علاقه در طراحی دکوراسیون ساختمان های اداری است. دکوراسیون مدرن معمولا فضای ساده و رنگ‌های یکپارچه دارد. یکی از ویژگی‌های دکوراسیون اداری مدرن هم به وجود آوردن یک فضای صمیمی و گرم بین کارمندان، ارباب رجوع و مدیران است. با این حال از مهم‌ترین مولفه‌های سبک مدرن انتخاب میز و صندلی کارکنان است و می توان به کمک کاغذ دیواری پوستی در کنار یک ست مبل اداری و سرامیک های کف و قرنیزها یکپارچگی را در محیط به رخ کشید.

دکوراسیون و بازسازی اداری مدرن از طرح های باز و پر نور استفاده می شود و سعی شده تا از سقف ها و پنجره های کوتاه استفاده گردد. پنجره‌هایی با ابعاد بزرگ و شیشه‌های یک تکه و سراسری کمی ظاهر محیط را به کار های کلاسیک شبیه می کند با این وجود در محیط های اداری نیز می تواند یک انتخاب خوب باشد.

 استفاده از  کتابخانه نیز بسیار رایج است. معمولا از کتابخانه‌های دکوراتیو و بزرگ با جلوه خاص استفاده می‌شود. اگر تمایل به استفاده از فرش داشته باشید، می توان از فرش های ساده یا سبک مدرن استفاده کرد. فرش می تواند زیبایی اتاق را دوچندان کند. مبل‌های مدرن به با پارچه تک‌رنگ و یکپارچه تولید شده‌اند هم کاربرد زیادی دارند.

برای درک بهتر از بازسازی اداری و طراحی آن توسط یک تیم حرفه ای نکات زیر را مطالعه نمایید :

زمانی که صحبت از طراحی واحد اداری می‌شود، یعنی برای هر کارمند یا کارشناس یا مدیر و کلا برای هر کدام از پرسنل با هر سمت و وظیفه ای می توان طراحی مشخص و منحصر به فردی داشت. صندلی اتاق رئیس با صندلی یک کارمند جز باید متفاوت باشد. صندلی منشی باید کوچک و جمع و جور باشد تا جلو دست و پای او را نگیرد و بتواند به سرعت کارها را هندل کند. در اتاق ریاست هر کدام از اجزا و وسایل باید نشان‎دهنده قدرت و تسلط رئیس در آن اداره باشد. تا کارمندان هم بتواند به او اعتماد کنند.

صندلی ریاست باید ابهت و درجه کاری او را یادآوری کند. بهتر است میز مدیریتی پشت به نور باشد و اولین چیزی که پشت سر مدیر به چشم مراجع می خورد، نور باشد. تا حس اعتماد و ابهت در آن صحنه تداعی شود. بهتر است هنگام بازسازی اداری برای اتاق رئیس یک در جداگانه تعبیه شود تا رفت و آمد رئیس تحت کنترل خودش باشد. و زمانی که لازم نیست، کارمندان و پرسنل متوجه غیبت او نشوند. همچنین ایجاد یک اتاق جداگانه برای مهمان در اتاق ریاست می تواند بسیار متفکرانه و کاربردی باشد. درب اتاق مدیریت هم باید با درهای دیگر متفاوت باشد و به نوعی توجه را جلب کند.

رنگ درب حیاط کرم طلایی
بیشتر

یکی از بخش‌های مهم ادارات، اتاق جلسه یا کنفرانس است. خیلی از اتفاقات مهم نیز در همین اتاق می‌افتد. دکوراسیون اتاق کنفرانس باید طوری باشد که گنجایش کافی برای تعداد افراد احتمالی که قرار است در آن اتاق حضور داشته باشند فراهم کند. از طرفی ممکن است جلسات ساعت‌های طولانی طول بکشد و افراد مجبور باشند و برای مدت‌ها در اتاق بمانند. اتاق باید امکانات کافی برای این امر را هم داشته باشد و از صندلی و امکانات مناسب برای ساعت های طولانی جلسه برخوردار باشد.

طراحی اتاق و مبلمان هم از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که حساسیت زیادی داشته و می تواند تاثیر زیادی روی افراد حاضر در اتاق بگذارد. صندلی‌ها باید به اندازه‌ای راحت باشند که افراد بعد از ساعت‌ها نشستن روی آن‌ها خسته نشوند. نورپردازی اتاق هم باید محیط زنده و پویایی را ایجاد کند. همچنین بهتر است اتاق کنفرانس با اتاق مدیریت دیوار به دیوار و نزدیک به هم باشد.

مزایای بازسازی ساختمان تجاری

بازسازی اداری و تجاری از مزایا زیادی برخوردار می باشند که ما اینجا به اختصار در مورد برخی از آن ها صحبت خواهیم کرد :

  • ایجاد تنوع باعث می‌شود که افراد روحیه بهتری برای کار کردن داشته باشند و بتوانند با انگیزه و انرژی بیشتری به کارشان ادامه دهند. همچنین باعث می‌شود که یکنواختی و روزمرگی در فضا از بین برود و یک محیط تازه و پویا برای کار بهتر کارمندان ایجاد شود.
  • با توجه به اینکه آپارتمان‌سازی در 15 سال گذشته افزایش زیادی داشته است، معمولا تخریب و نوسازی این تعداد از ساختمان مقرون به صرفه و اصولی نیست. همچنین با توجه به افزایش هزینه‌ها، جابه جایی و نقل مکان هم توصیه نمی‌شود. در این بین معمولا بعد از براورد هزینه‌ها بهترین کار بازسازی تجاری و سایر ساختمان‌هاست.
  • درواقع بازسازی مقرون به صرفه‌تر و سریع‌تر است و برای خرابی‌های جزئی گزینه مناسب‌تری است. با بازسازی شما می توانید تغییرات دلخواه‌تان را در ساختمان لحاظ کنید و بدون اینکه نیاز به صرف هزینه‌های گزاف ساخت و ساز باشید و یا نقل مکان کنید، محل کارتان را به یک مکان بهتر و مدرن‌تر تبدیل کنید.
  • از طرفی معمولا اسکلت‌بندی ساختمان‌ها طول عمر زیادی دارند و تنها بافت خارجی ساختمان است که به مرور زمان تخریب شده و به بازسازی نیاز دارد. به همین علت توصیه می‌شود به جای صرف هزینه‌های بی‌دلیل از ساختمان قبلی استفاده کرد و تنها ایرادات و مشکلات ان را حل کرد.
  • درواقع تنها بخش‌های از ساختمان مشکلاتی اعم از نم کشیدن دیوارها به خاطر محل قرارگیری غلط آشپزخانه و سرویس بهداشتی، مشکلات کف شامل لق بودم سرامیک‌ها و غیره، قدیمی بودن رنگ ساختمان‌ها، کابینت‌ها، ایرادات سیستم گرمایشی، ترک روی دیوارها به خاطر نشتی لوله‌ها، از بین رفتن عایق‌بندی به ویژه در پشت‌بام سرویس‌ها و غیره دارند که با بازسازی اداری – تجاری می‌توان به راحتی این مشکلات را حل کرد.

تخریب بهتر است یا بازسازی اداری؟

بعد از تمام این توضیحات ممکن است این سوال نیز برای‌تان پیش بیاید که آیا تخریب ساختمان از بازسازی آن بهتر نیست. درواقع تخریب هزینه بیشتری لازم دارد. این کار به خصوص در ساختمان‌های چندطبقه بسیار هزینه‌بر و گران است. همچنین زمان زیادی هم لازم دارد. این زمان که صرف تخریب و ساخت می‌شود، عملا باعث بیکاری و به تاخیر افتادن کار و فعالیت کارمندان می‌شود.

این درحالی است که در روند بازسازی اداری تنها قسمت‌های لازم تخریب و بازسازی می‌شوند. در این روند معمولا با مراجعه به مهندسین، سعی می‌شود قسمت‌های لازم انتخاب شده و بازسازی شوند. بیشترین بخش هایی که نیاز به بازسازی دارند، معمولا شامل لوله کشی، سیم‌کشی، دکوراسیون و معماری داخلی و خارجی است.

بازسازی دفترکار

نکات مهم بازسازی اداری

یکی از مسائل مهم و نکاتی که برای بازسازی باید در نظر گرفت، تخصص و مهارت افرادی است که این کار را بر عهده می‌گیرند. در بازسازی واحد اداری، نورپردازی جزو نکات بسیار مهم به شمار می‌رود؛ زیرا گذراندن مدت زمان طولانی در محیط کاری که نور مناسبی ندارد می‌تواند آزاردهنده باشد. دکوراسیون محیط کاری و تناسب آن با سایر اجزا ساختمان نیز نکته مهم دیگر است.

عبور صدا در محیط های اداری می تواند موجب آشفتگی و بی نظم محیط کار شود پس استفاده از درب و پنجره های عایق صوتی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. همچنین عایق گرمایشی به عنوان یکی از فاکتور های یک محیط اداری حرفه ای از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند. سعی کنید از مواد مستحکم و مقاوم در بازسازی اداری و تجاری استفاده کنید تا در دراز مدت نیازی به تعمیر یا تعویض آن ها نداشته باشید.

نورپردازی در بازسازی دفتر اداری

در نورپردازی محیط کار باید به گونه‌ای عمل کرد که نور به اندازه لازم در محیط وجود داشته باشد. نور زیاد تأثیر منفی در خلق و خوی افراد می‌شود و نور کم باعث احساس خستگی و بی‌حوصلگی در بین کارمندان خواهد شد. نورپردازی در بازسازی محیط کار باید به گونه‌ای انجام شود که همه فضای محل از نور مساوی برخوردار شوند. لامپ‌های ال ای دی چون عمر طولانی‌تری دارند و هزینه نگهداری آن‌ها کمتر است، می‌تواند به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها در بازسازی تجاری اداری مدنظر قرار گیرد.

به طور کلی برخی از نور انتخاب بسیار مناسب تری برای بازسازی اداری محسوب می شوند : استفاده ترکیبی و درست از سفید و آبی منجر به ایجاد تمرکز بالاتر و هوشیاری کارمندان می شود و محیط را آرام نگه می‌دارد؛ بنابراین لازم است در زمان بازسازی ابتدا فضای کاری را برای این مورد بررسی نمایید که چه اندازه نور طبیعی وارد محیط می‌شود و چه اندازه به نورهای مصنوعی نیاز دارید. سپس با توجه به این مسئله تعداد لازم از منابع تأمین نور را فراهم و در جاهایی که نیاز است نصب ‌شوند. باید نورپردازی به گونه‌ای باشد که کمترین سایه در محیط کاری و اداری ایجاد شود.

پارتیشن ارزان
بیشتر

مراحل بازسازی فضای اداری

مراحل بازسازی اداری و تجاری باید به صورت مرتب و پشت سر هم انجام گیرد تا نتیجه لازم کسب شود. این مراحل جزو مهم‌ترین آن‌ها به شمار می‌روند:

  • ایجاد ارتباط با شرکتی که مجری طرح است
  • بازدید توسط کارشناسان شرکت و نیز دریافت پیشنهادات و توقعات کارفرما
  • تعیین و برآورد قیمت بازسازی
  • عقد قرارداد با شرکت برنده
  • نقشه‌برداری از محل مورد نظر
  • طراحی محل توسط شرکت
  • تائید طراحی توسط کارفرما و تغییراتی که نیاز است لحاظ شوند
  • اجرای بازسازی

لازم است ابتدا کارفرما وضعیت خود، توقعات و انتظارات خود را از نتیجه بازسازی مشخص نماید تا شرکت مورد نظر نیز با توجه به این ایده‌ها، بهترین طراحی را ارائه نماید.

بازسازی دفتر کار

دلایل بازسازی اداری تجاری

بازسازی ساختمان‌های اداری تجاری در بازه‌های زمانی طولانی مدت اتفاق می‌افتد. مهم‌ترین عللی که باعث می‌شود نیاز به بازسازی این محیط‌ها احساس شود، عبارت از موارد زیر است:

  • نبود تأسیسات مطلوب و مورد نیاز و تجهیزات فرسوده و غیرقابل استفاده
  • نورپردازی نامناسب که باعث سلب آرامش و تمرکز در بین کارمندان شده است
  • کاربری نامناسب با توجه به هدفی که آن اداره یا شرکت دنبال می‌کند
  • سبک قدیمی و پوسیده و جایگزینی آن با سبک‌های مدرن امروزی
  • طراحی غیراصولی و عدم امکان استفاده مناسب از فضاها

اهداف بازسازی ساختمان اداری

 بازسازی اداری معمولاً برای رفاه حال مراجعین و کارمندان انجام می‌شود. امروزه با افزایش مراجعین به ادارات، لزوم تکریم ارباب‌رجوع و فراهم کردن فضایی مناسب برای آن‌ها بسیار اهمیت دارد. می‌توان با بازسازی محیط و حذف قسمت‌های غیرکاربردی مانند کمدهای بایگانی، استفاده از پارتیشن‌بندی و…این فضا را گسترش داده و فضای بزرگ‌تری را در اختیار مراجعین قرار داد.

حرفه ای بودن محیط کار می‌تواند تأثیر مستقیمی در فعالیت موثر در اداره شود. تغییر و تحول محیط اداری و بازسازی آن بر اساس علم روز طراحی موجب بالا تر رفتن میزان فعالیت و راندمان کاری کارمندان می شود. از طرفی از طریق بازسازی تجاری – اداری می‌توان خرابی‌هایی که در این مدت به وجود آمده را تعمیر و در نتیجه در بهره‌وری بیشتر از انرژی، کمک زیادی نماید.

مدت زمان لازم برای بازسازی محیط اداری

مدت زمانی که لازم است  بازسازی اداری انجام شود به آیتم‌های زیر بستگی دارد:

  • هدف از بازسازی محل و نوع آن
  • اینکه تا چه حد نیاز دارید تا تغییرات ایجاد نمایید. تغییرات جزئی با تغییرات اساسی در ساختمان، نیاز به مدت زمان مشابه ندارند.
  • کاربری محلی که بازسازی می‌شود.
  • اگر بازسازی مربوط به اداراتی باشد که یک شیفت کاری دارند، امکان سرعت عمل بیشتری وجود دارد تا در اداراتی به صورت دو شیفت مشغول به کار هستند.
  • متراژ مکان بازسازی

اینکه قرار است چه متراژ و اندازه‌ای بازسازی شود، مهم است. معمولاً فضاهای بزرگ زمان بیشتری برای این کار نیاز دارند تا فضاهای کوچک که محدودتر نیز هستند. در فضاهای بزرگ می‌توان تغییرات زیادی نسبت به فضاهای کوچک‌تر ایجاد کرد.

هزینه و قیمت بازسازی اداری

گروه تاو دکور تلاش کرده است که با ارائه خدمات متنوع ، با کیفیت و در عین حال اقتصادی هزینه های مربوط به بازسازی دفتر کار را تا حد امکان کاهش دهد.

بازسازی ساختمان طیف وسیعی از خدمات و بودجه‌بندی‌ها را شامل می شود و با توجه به مقدار هزینه‌ای که مالک قصد دارد خرج کند، می توان  آن را مدیریت کرد. در واقع می توان پروسه بازسازی را به صورت ارزان و با صرف هزنیه کم عملی کرد و با اصلاحات جزیی تغییرات زیادی در محیط اداری لحاظ کرد.

اگر شرکت انتخاب شده برای این کار کادر اجرای و طراحی مجرب و دلسوزی داشته باشد می تواند با مدیریت صحیح هزینه های نوسازی اداره و دفترکار را کاهش و بار مالی کمتری به صاحب ملک تحمیل گردد.

برای تعیین قیمت بازسازی از  شرکتی مشاوره بگیرد که کادر اجرایی و طراحی خبره و کاربلد در زمینه بازسازی دارند و این شرکت ها به شما کمک می کنند که کمترین تغییرات با بیشترین کاربری را در بازسازی دفتر کار داشته باشید.

شرکت تاو دکور با دارا بودن مهندسین عمران، مکانیک، تاسیسات، و همچنین متخصصین دکوراسیون داخلی در خدمت شماست تا دفتر کار و ساختمان اداری شما را به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان زیبا و دلنواز گرداند.

برای طرح هرگونه نظر و سوال در مورد بازسازی ساختمان تجاری و  اداری با شماره های ما در تماس باشید و یا از طریق فرم زیر سوال خود را مطرح نمایید.

هزینه بازسازی اداری و تجاری به چه صورت می باشد ؟

هزینه بازسازی بر اساس محیط و البته طرح مورد نظر شما تعیین می شود اما تاو دکور سعی کرده است تا با بهترین قیمت به نوسازی محیط بپردازد.

مدت زمان بازسازی اداری و تجاری به چه صورت است ؟

باید در نظر داشته باشید که چه طرحی انتخاب کرده اید و قصد اجرای آن را دارید. البته کار با یک تیم حرفه ای نیز بدون شک در زمان آن تاثیر گذار است.

برای بازسازی اداری از چه طرح هایی استفاده می شود؟

انواع طرح مدرن ، اداری ، کلاسیک و ... در بازسازی قابل اجرا می شود کافیست جهت کسب اطلاعات با ما تماس بگیرید.

4.5/5 - (272 امتیاز)

4 نظرات

  • سلام شما بازسازی اداری در بوشهر هم انجام میدین؟ میخوایم سبک مینیمال طراحی کنیم محیط اداره و بخش های مختلف

    • سلام وقت بخیر
      لطفا از طریق شماره تماس‌های زیر با تاو دکور در ارتباط باشید:
      021-44036086
      09120056090

  • سلام جهت نوسازی ساختمان اداری (بانک) میتونیم ازتون مشاوره بگیریم؟ شما خودتون بازسازی رو انجام میدین به صورت کامل؟

    • سلام وقت بخیر
      لطفا از طریق شماره تماس‌های زیر با تاو دکور در تماس باشید:
      021-44036086
      09120056090

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.