پارتیشن چوبی

پارتیشن چوبی
برای اطلاع از قیمت و خرید با ما تماس بگیرید

استفاده بهینه و درست از کوچک ترین فضا ها و محیط ها کار سختی نیست. شما تنها به پارتیشن بندی فضا نیاز دارید. به جای اینکه دیوار بکشید و خود را درگیر آجر و گچ و … کنید به راحتی از طریق پارتیشن چوبی به هر شکلی که می خواهید فضای محیط کار ، اداره و … را طراحی کنید.

تیم طراحی دکوراسیون تاو با سابقه ممتاز در زمینه دکوراسیون اداری و غیر اداری با بهترین کیفیت و قیمت به پارتیشن بندی فضای مورد نظر شما می پردازند و علاوه بر بخشیدن ظاهری شیک و مدرن ، امکان استفاده بهینه و کاربردی از محیط را نیز فراهم  می کنند.

کافیست برای خرید پارتیشن اداری با ما تماس بگیرید و برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در این مطلب همراه باشید.

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات

لیست قیمت پارتیشن چوبی MDF اداری

قیمت های ذکر شده ممکن است کمی تغییر کند، برای اطلاع از قیمت های دقیق و تخفیف ها لطفا تماس بگیرید
نوع کالامترمربعقیمت[تومان]
پارتیشن تک‌جداره متریال MDF1 الی 20تماس بگیرید
پارتیشن تک‌جداره متریال MDFبیشتر از 20تماس بگیرید
پارتیشن دوجداره متریال MDF1 الی 20تماس بگیرید
پارتیشن دوجداره متریال MDFبیشتر از 20تماس بگیرید
پارتیشن دوجداره ترکیبی (شیشه و MDF)1 الی 20تماس بگیرید
پارتیشن دوجداره ترکیبی (شیشه و MDF)بیشتر از 20تماس بگیرید

مشاهده نمونه کارهای پارتیشن تاو دکور

پارتیشن چوبی

 از جمله اقلام کاربردی که در طراحی دکوراسیون و به منظور تقسیم‌بندی فضا استفاده می‌شود، پارتیشن‌ چوبی است.

حتما برایتان پیش آمده است که با وجود اینکه خانه ، محل کارتان یا اداره فضای کوچکی دارد؛ و مدام در امور مختلف با کمبود جا مواجه می‌شوید یا از تمام فضایی که در اختیار دارید نمی‌توانید استفاده کنید. حل بی دردسر و آسان این مشکل تنها به وسیله پارتیشن چوبی امکان پذیر است که قصد داریم تا در این مطلب به طور کامل به آن بپردازیم.

پارتیشن چوبی

برای مثال فرض کنید که در دفتر کارتان به یک فضای جداگانه برای کار منشی نیاز دارید؛ درحالی که محل کار شما یک اتاق تکی بزرگ است. از طرفی تمایلی به پرداخت هزینه زیاد و دیوار کشی ندارید. در این مواقع می‌توانید به کمک پارتیشن بندی های چوبی با کمترین هزینه فضا را تقسیم‌بندی کنید.  کافی است یک پارتیشن چوبی اداری در دفتر کار داشته باشید. به سادگی فضایی از سالن را با پارتیشن جدا کرده و یک اتاق مجزا ایجاد می‌کنید.

برند تاو دکور

انواع پارتیشن چوبی

پارتیشن‌ها را میتوان از ابعاد مختلفی دسته بندی کرد. مثل پارتیشن شیشه ای فریم لس، چوبی، پارتیشن ام دی اف و..هر کدام از این دسته بندی ها می تواند پاسخگوی برخی از سوالات شما باشد.

به عنوان مثال می توان پارتیشن ها را بر اساس نوع چوب ساخته شده دسته بندی کرد. این دسته بندی به شما در هنگام خرید پارتیشن چوبی بسیار کمک میکند. همچنین پارتیشن ها به صورت دوجداره و تک جداره نیز تولید میشوند که هر یک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

پارتیشن چوبی تک جداره

پارتیشن تک جداره  از یک قطعه چوب ساخته می‌شود. این نوع پارتیشن بیشتر جنبه تزئینی و دیزاین دارد و حتی ممکن است روی چوب طرح‌هایی به صورت لیزری برش داده شود.

پارتیشن چوبی تک جداره عایق صدا و حرارت نیست. بلکه به نسبت نوع چوبی که در ساخت آن استفاده شده است، می‌تواند تا حدودی صدا و حرارت را بلوکه کند. برای مثال پارتیشن MDF به خاطر چگالی و ساختار فشرده‌ای که دارد، بهتر از دیگر انواع چوب صدا را بلوکه می‌کند.

پارتیشن چوبی دوجداره

اگر محل کار شما پر سر و صداست و نیاز به کاهش آلودگی صوتی دارید بهتر است از پارتیشن دوجداره استفاده کنید. برای ساخت این دسته از پارتیشن ها از ام دی اف استفاده میشود که لبه های آن عایق سازی شده است. پیشنهاد تیم تاو برای نصب پارتیشن چوبی این نوع است. دلیل این پیشنهاد وجود آلودگی صوتی بالا در این شهر است. جداکننده های دوجداره نیز در ارتفاع های مختلف قابل نصب است. هرچند با کاهش ارتفاع، میزان آلودگی های صوتی افزایش می یابد.

  • پارتیشن‌ چوبی دوجداره یک دیواره محکم در مقابل حرارت و صدا ایجاد می‌کند و معمولا به شکل ثابت در مکان‌هایی که می‌خواهند به طور کامل پارتیشن‌بندی شود، قرار می‌دهند.
  • پارتیشن دوجداره معمولا ضخامت بیشتری دارد و وزن آنها نیز بیشتر است.
  • در مقابل به خاطر لایه عایقی که بین دوجداره قرار دارد، به خوبی می‌تواند انرژی صوتی یا حرارتی را بلوکه کند.
  • پارتیشن دو جداره معمولا در ادارات و مکان‌های رسمی برای ایجاد یک فضای دنج و ساکت استفاده می‌شود.

پارتیشن اداری دوجداره

در ادارات و مکان‌های رسمی هم خرید پارتیشن چوبی اداری رواج زیادی دارد. معمولا در این مکان‌ها برای جداسازی فضا و ایجاد اتاق‌های جداگانه برای کارمندان یا قسمت‌بندی فضاهای مختلف اداره برای کاربردهای متعدد استفاده می‌شود.

  • انواع پارتیشن دوجداره چوبی برای ادارات بیشترین استفاده را دارند.علاوه بر پارتیشن چوبی از دیوایدر شیشه ای هم می توان بهره برد.
  • این نوع پارتیشن‌ها با عایق‌بندی صدا به خوبی می‌توانند یک فضای دنج و ساکت ایجاد کنند.
  • از طرفی اگر به دنبال یک پارتیشن اداری مدرن هستید؛ این محصولات انتخاب مناسبی برای شما محسوب میشود.

لازم به ذکر است تیم تاو دکور و کارشناسان حرفه ای آن آماده پاسخگویی و مشاوره آنلاین به شما مشتریان عزیز است. به همین منظور میتوانید از طریق واتساپ یا شماره های تماس با ما در ارتباط باشید به راحتی به خریداری محصول مورد نظر خود بپردازید.

پارتیشن چوبی

انواع پارتیشن چوبی بر اساس محل نصب

یکی دیگر از دسته‌بندی‌های پارتیشن از نظر ثابت یا متحرک بودن آن است :

  1. پارتیشن چوبی ثابت در جای خود بست می‌شود و برای جا به جا کردن و حتی نصب آن‌ها به فرد متخصص و ابزار نیاز است.
  2. درحالی که پارتیشن متحرک چوبی به آسانی جا به جا می‌شود و برای قرار گرفتن در جای خود به بست نیازی ندارد. این نوع پارتیشن‌ها معمولا وزن کمتری دارند و به راحتی جا به‌جا می‌شوند. معمولا انواع پارتیشن تزئینی که استفاده می‌شود، به صورت متحرک هستند.

پارتیشن چوبی متحرک

این پارتیشن‌ها از دیواره‌های چوبی ساخته می‌شوند و برای جدا کردن فضاهای مختلف کاربرد دارند. مهم ترین ویژگی های این نوع پارتیشن به این شرح می باشد :

  • قابل جابجایی بوده و می‌توانید در هر قسمت از فضای داخلی ساختمان و یا محل کار آن‌ها را قرار دهید.
  • به همین دلیل معمولاً وزن سبکی نیز دارند تا به راحتی جابجایی صورت گیرد.
  • استانداردی که برای این نوع در نظر گرفته شده است دارای چهار لنگه بوده و ارتفاع آن‌ها نیز به 180 سانتی‌متر می‌رسد و هر لنگه عرض بین 45 تا 50 سانتی‌متر دارند. اگر می‌خواهید فضای بیشتری را پوشش دهید، می‌توانید تعداد لنگه‌ها را افزایش دهید و یا بالعکس برای فضاهای کوچک‌تر این تعداد را کاهش دهید.

انواع پارتیشن متحرک

پارتیشن متحرک شامل مدل‌های زیر است:

  • ساده که ارزان‌ترین و ابتدایی‌ترین نوع بوده و در رنگ‌های سفید، ونگه و گردو تولید می‌شود. پارتیشن چوبی سفید طرفداران بیشتری نسبت به رنگ های دیگر دارد.
  • حصیری که از حصیر در ساخت آن استفاده می‌شود.
  • لیزری که جزو پرفروش‌ترین انواع پاراوان‌ها به شمار می‌رود. در این نوع از پارتیشن‌ها می‌توان طرح دلخواه را با استفاده از لیزر حک کرد.
  • کاغذ دیواری که از نظر قیمت و تنوع طرح بالاتر از انواع دیگر است.
  • طرح بافت چوبی که در تولید آن از مدل‌های بافت استفاده می‌شود. این مدل به دلیل اینکه نیاز به زمان بیشتری داشته و ظرافت‌های خاص خود را دارد، قیمت بالاتری هم دارد.
  • چاپی که جزو متنوع‌ترین مدل‌ها به شمار می‌رود. طرح مورد نظر توسط دستگاه‌های مخصوص بر روی MDF چاپ می‌شود.

پارتیشن چوبی ثابت

پارتیشن ثابت که به دیوار جدا کننده چوبی نیز معروف هستند بر خلاف نوع قبل، در محل ثابتی نصب می‌شوند و امکان جابجایی و انتقال آن‌ها وجود ندارد. از نظر هزینه، قیمت پارتیشن چوبی کمتر است و می‌توان در ساخت آن از ایده‌های زیادی بهره گرفته و به نوعی شخصی‌سازی کرد. برخی از انواع پارتیشن ثابت عبارت‌اند از:

  • استفاده از اشکال هندسی که در این مدل‌ها نمی‌توان انتظار داشت تا دو فضا به صورت کامل از هم جدا شوند. اشکال هندسی توخالی و مشبک را می‌توانید بنا به سلیقه خود سفارش دهید و بین لبه‌ها نیز از نورپردازی مخفی استفاده کنید. این مدل ارزان‌تر است، چون مواد اولیه کمتری نیاز دارد.
  • ثابت و ساده که استقامت بالایی دارد و می‌توان انواع وسایل از جمله گلدان یا اکسسوری‌ها را بر روی آن قرار داد.
  • قلم کاری شده برای منازل و یا فضاهایی که در آن‌ها از لوازم منبت‌کاری و یا قلمکاری شده بیشتر استفاده شده است.
  • پارتیشن‌های مخصوص تلویزیون برای جدا کردن اتاق نشیمن از سایر فضاها
  • دارای لبه‌های منحنی و فرم گرفته که شکل و جلوه خاصی به محیط می‌دهند.
  • قیمت پارتیشن ثابت خانگی از متحرک آن کمتر می باشد.
پارتیشن قابل شستشو و کاربردهای آن
بیشتر

شما می توانید برای کسب اطلاعات از قیمت پارتیشن چوبی ثابت خانگی و سایر انواع آن با ما تماس بگیرید.

پارتیشن اداری چوبی

یکی از ویژگی‌های پارتیشن‌ها جلوه ظاهری آن‌ها و قابلیت شان در زیباسازی محیط های اداری است و در حین اینکه کارشان را به عنوان فضاسازی انجام می‌دهند، می‌توانند کاربرد تزئینی و زیباسازی هم داشته باشند. برای این منظور می‌توانید از برخی پارتیشن‌های خاص استفاده کنید.

پارتیشن مدرن چوبی همان پارتیشن خاص است که به طراحی حرفه ای و زیبا ظاهری شیک به دفتر کار شما میدهد. این مدل از پارتیشن که از طراحی های خاص پارتیشن چوبی به شما می آیند به خودی خود زیبایی و سادگی وسایل چوبی را به محیط کاری شما هدیه میدهد.

پارتیشن چوبی

قیمت پارتیشن چوبی

قیمت این نوع از پارتیشن‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. البته باید گفت متریال استفاده شده در این پارتیشن‌ها از چوب است که در کل قیمت بالاتری نسبت به انواع شیشه‌ای و یا فلزی دارد.  این عوامل عبارت‌اند از:

  • جنس چوب

در زمان خرید پارتیشن باید به جنس آن توجه شود. جنس این جداکننده‌ها می‌تواند از چوب جامد، ام‌دی‌اف و یا روکش چوبی باشد. بسته به این مواد نیز قیمت‌ها متغیر است و هرچه جنس بهتری سفارش داده شود، قیمت هم بالاتر می‌رود.

  • نوع پارتیشن

اینکه پارتیشن از نوع ثابت سفارش داده شود و یا متحرک باید در زمان فروش پارتیشن چوبی مطرح شود. همچنین دوجداره و یا تک جداره بودن آن نیز جزو عوامل بسیار تأثیرگذار در برآورد قیمت نهایی این لوازم محسوب می‌شوند.

  • مقدار مواد استفاده شده در تولید

هرچه مواد بیشتری در ساخت پارتیشن مورد استفاده قرار گیرد، قیمت آن نیز بالاتر می‌رود. به عنوان نمونه مواد بکار رفته در مدل‌هایی مانند پارتیشن های مشبک کمتر است ، در نتیجه قیمت پارتیشن چوبی مشبک مناسب‌تر است.

  • فضایی که مد نظر است

هرچه فضاهایی که با کمک این ابزار جدا می‌شوند، بزرگ‌تر باشند باید قیمت بالاتری نیز پرداخت شود. معمولا قیمت پارتیشن چوبی خانگی چون فضای کمتری را پوشش می دهد، نسبت به پارتیشن های اداری کمتر است.

متریال پارتیشن چوبی

المان های چوبی همواره یادآور طبیعت و زیباییهای آن است. به همین دلیل کوشیده ایم تا فرم طبیعی سازه های چوبی را حفظ کنیم. به این منظور در ساخت پارتیشن چوبی از این متریال استفاده می کنیم :

  •  راش
  • بلوط
  • افرا
  • گیلاس و …

اما برای ساخت جداکننده های چوبی می توان از متریال های دیگر نیز استفاده کرد. بهترین انتخاب برای ساخت پارتیشن چوبی مدرن ترکیبی، استفاده از چوب و شیشه است. تلفیق شیشه در کنار چوب باعث عبور نور و تامین روشنایی میشود. که نکته حائز اهمیتی است. همچنین استفاده از فریم و یراق آلات آلومینیومی نیز بسیار رایج است.

در کل معمولا در ساخت پارتیشن از 3 جنس متریال بیشتر استفاده می‌شود. پارتیشن چوبی از MDF و PVC تولید و به بازار عرضه می‌شوند. از بین این سه متریال MDF کاربرد زیادی دارد. پارتیشن ام دی اف از خمیر چوب ساخته شده است که با چسب چوب و تحت فشار زیاد به تخته‌های فشرده و مقاوم تبدیل شده است. غیر از MDF از انواع دیگر چوب مانند بامبو، چوب انواع درختان، حصیرها و غیره به نسبت سفارش مشتری یا تقاضای بازار تولید می‌شود. ولی این نوع پارتیشن عموما از جنس MDF است.

پارتیشن‌های MDF می‌توانند در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف آماده سازی شوند. MDF به  دلیل ابزارخوری بهتری که نسبت به انواع دیگر چوب دارد، همچنین به خاطر استحکام و مقاومت بالایش توانسته است به سرعت در بازار فروش به محبوبیت بالایی دست یابد.

پارتیشن چوبی

پارتیشن چوبی HPL

یکی دیگر از متریالی که به عنوان پارتیشن چوبی استفاده می‌شود، HPL است. HPL (اچ پی ال) مخفف High Pressure Laminate  ورق‌هایی است که با روکش‌های طرح چوب یا طرح‌های دیگر از رزین‌های فنولیک و لایه‌های سلولوزی ساخته می‌شود.

این ترکیب پس از قرار گرفتن در دمای بالای 145 درجه سلسیوس و فشار 300 bar به صفحه‌ های محکم و مقاومی تبدیل می‌شوند. که قابلیت استفاده به عنوان مصارف ساختمانی را دارند. این متریال درصورتی که با ورق‌ های طرح چوب کاور شوند، به عنوان پارتیشن تمام چوب مصنوعی استفاده می‌شوند.

تولید کننده پارتیشن شیشه ای
بیشتر

این نوع پارتیشن معمولا کاربرد تزئینی دارد و در خانه یا ادارات در  ورق هایی با ضخامت 6-8-12 میلی‌متر استفاده می‌شوند. همچنین می‌توانید از آن‌ها در بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، ادارات، سرویس‌های بهداشتی و لاکرهای استخر و رختکن استفاده کنید.

HPL خاصیت آنتی‌باکتریال، آنتی الکترواستاتیک و قابل شستشو بودن دارد. در نتیجه در استفاده از آن محدودیت خاصی وجود ندارد. در صورتی که دوست دارید در محیط‌های مرطوب مانند سرویس بهداشتی یا استخر هم به نوعی از پارتیشن چوبی مدرن استفاده کنید، HPL طرح چوب گزینه خوبی است.

پارتیشن چوبی لترون

یکی دیگر از متریال چوبی که برای پارتیشن‌سازی استفاده می‌شود، لترون است. لترون هم از ترکیب چند لایه تخته چوبی ساخته می‌شود. این تخته‌ها نیز از چوب‌های نرم یا ضایعات چوبی و خرده چوب‌ها ساخته می‌شوند.

تفاوت لترون با MDF این است که ذرات تشکیل دهنده لترون نسبت به ذرات موجود در ساختار MDF کمی بزرگ‌تر است. به همین دلیل در لترون ذرات کوچک و بزرگ چوب قابل مشاهده هستند و به نوعی سطح لترون دارای پستی و بلندی است. برای ورق زنی روی لترون به کمک ماشین‌آلات و ابزار مخصوص سطح تخته پرداخت و ساییده می‌شود و در نهایت روکش روی آن قرار می‌گیرد.

پارتیشن چوبی

کاربردهای پارتیشن چوبی در ادارات

  • پارتیشن چوبی دکوری

در صورتی که به چوب و سازه‌های چوبی علاقه‌مند باشید، خرید پارتیشن‌ چوبی توجه شما را به خوبی به خود جلب می‌کند. از پارتیشن مدرن برای تزئین هم می‌توانید استفاده کنید. پارتیشن تزئینی می‌تواند به رنگ چوب باشد و یا از رنگ‌های مختلف برای تزئین آن استفاده شده باشد. همچنین انواع طرح‌های مختلف روی این پارتیشن کار می‌شود. طرح‌ها به صورت برش کاری شده و یا نقاشی شده و انواع ساختارهای دیگر می‌توانند پیاده سازی شوند. حتی منبت و تراشکاری روی چوب هم می‌تواند برای پارتیشن دکوری انجام شود.

  • پارتیشن چوبی HPL برای سرویس بهداشتی

با وجود اینکه چوب در مواجه با رطوبت خراب می‌شود، اما از انواع چوب مصنوعی یا سازه‌های دارای روکش چوب را می‌توان در این فضاها استفاده کرد. برای مثال پارتیشن HPL با روکش چوبی گزینه خوبی برای سرویس‌های بهداشتی است. این سازه در مقابل رطوبت مقاومت خوبی دارد و حتی قابل شستشو است.

  • پارتیشن چوبی بیمارستانی

چوب یک ساختار طبیعی است و می‌تواند فضای طبیعت را تداعی کند. این امر در بهبود روحیه فرد و ایجاد حس و حال بهتر مفید است. از طرفی انواع پارتیشن چوبی مانند لترون قابل شستشو هم هستند. به  همین دلیل از این نوع پارتیشن ها در بیمارستان ها و محیط های درمانی نیز استفاده میشود. در نتیجه در خصوص تمیز کردن و استریل کردن آن‌ها نیز نگرانی وجود ندارد.

مزایای پارتیشن چوبی

خرید پارتیشن چوبی مزایای بیشماری برای شما دارد. این مزایا در ابعاد مختلف قابل بررسی است. که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت. اما باید بدانید همه این ویژگی ها در کار هم سبب محبوبیت فوق العاده این محصولات در میان مدیران و کارفرمایان شده است.

پارتیشن چوبی

قابلیت رنگ آمیزی

  • از مهم ترین ویژگی های پارتیشن چوبی قابلیت رنگ آمیزی آن ها می باشد. شما به راحتی می توانید این محصول را در رنگ های زیر سفارش دهید.
  • رنگ پارتیشن چوبی همانند رنگ چوب، طیفی از قهوه‌ای است. که وقتی با رنگ‌های پرمایه و گرم دیگر مثل زرشکی کنار هم قرار بگیرند، ترکیب چشم‌ نوازی را ایجاد می‌کند.
  • ترکیب قهوه ای چوب و زرشکی معمولا در محیط‌های اداری طرفدار بیشتری دارد.
  • ترکیب رنگ چوب با رنگ‌های میانه هم از زیبایی زیادی برخوردار است. رنگ‌های مانند قهوه‌ای، شکلاتی، گردویی و غیره در کنار چوب همخوانی خوبی در دکوراسیون ایجاد می‌کنند.
  • همچنین رنگ‌های سرد مثل آبی فیروزه‌ای و سبز آبی ترکیباتی هستند که می توانید به راحتی در طراحی دکوراسیون به کار بگیرید.
  • شایان ذکر است که پارتیشن های چوبی تنها در رنگ های چوب قابل سفارش نیستند و شما می توانید بسته به نظر خود هر رنگی که مد نظر دارید را انتخاب کنید.

عایق صوتی

چوب اساسا قادر است آلودگی صوتی محیط را کاهش دهد. پارتیشن چوبی به طور ملایم صدا را جذب کرده و در نهایت منعکس می‌کند. این کار اختلاف طول موج در آن مکان را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود صدا اکوی کمتری داشته باشد. چوب‌های سبک و خشک مثل کاج صدای زیادی درحال راه رفتن ایجاد می‌کنند.

درحالی که چوب‌های سنگین و متراکم مثل گردو و بلوط یک صدای گنگ و نامفهوم ایجاد می‌کنند. با اشراف روی این ویژگی‌های چوب می‌توان بهترین استفاده را از آن‌ها کرد. اگر محیط کاری پر سر و صدایی دارید؛ بهتر است از پارتیشن های اکوستیک برای کاهش میزان سر و صدا استفاده کنید.

اگر به دنبال یک عایق عالی برای صدا می گردید می توانید از پارتیشن دوجداره چوبی نیز استفاده کنید.

عایق دما

چوب به خاطر منافذ هوایی که در خود دارد، ذاتا عایق است و اجازه انتقال انرژی را تا حدودی نمی‌دهد. به همین دلیل استفاده از چوب در ساختمان و برای مثال پارتیشن تمام چوب به تعادل گرمایی خانه  و صرفه‌ جویی در هزینه‌ها کمک می‌کند. به همین دلیل است که خرید پارتیشن چوبی یک جایگزین خوب برای سنگ و آجر است.

طبق بررسی‌ها انتقال گرما در شیشه 23 برابر، آلومینیوم 7000 برابر، مرمر 90 برابر بیشتر از چوب است. در واقع چوب جایگزین مقرون به صرفه‌ای در ساختمان‌سازی است.

مقاومت در برابر آتش

بعضی از مصالح مانند فلزات با اینکه آتش نمی‌گیرند اما به خاطر اینکه در زمان حریق خیلی زود گرم می‌شوند، باعث می‌شوند آتش سریع‌تر پخش شود. اما چوب عملکرد متفاوتی دارد. و در زمان آتش‌سوزی سرد و خشک می‌شود. در نتیجه دیرتر آتش می‌گیرد. به همین علت است که چوب به عنوان یک متریال ضد حریق شناخته می‌شود.

در نتیجه اگر قصد دارید خانه یا بخش‌هایی از آن را تا حدی در مقابل آتش مقاوم کنید، می‌توانید از پارتیشن چوبی کمک بگیرید. برای جداسازی آشپزخانه که مسبب و منبع بسیاری از آتش‌سوزی‌ها در محیط کار و منازل است با پارتیشن دوجداره چوبی باعث می‌شوید که در صورت بروز آتش‌سوزی در آشپزخانه، احتمال انتقال آن به بخش‌های دیگر محیط کاری کنترل شود.

پارتیشن دفتر وکالت
بیشتر

طراحی خاص و امکان اصلاح ایرادات فضا

از این گذشته گاهی از پارتیشن‌ها برای بهبود ظاهر محل مورد نظر و زیباسازی آن و بهبود اشکالات ساختمان استفاده می‌کنند. برای مثال می‌توانید ستون‌هایی که جلوه بدی به محیط کاری شما می‌دهند را به نوعی مخفی کنید و یا نم‌زدگی و خرابی دیوار را پشت پارتیشن پنهان کنید.

همچنین اگر محل کار شما یک قسمت قناسی دارد که تاثیر بدی در چیدمان خانه می‌گذارد، به کمک پارتیشن‌ها می‌توانید یک دیواره صاف در آن قسمت ایجاد کنید.

در واقع با خرید پارتیشن‌ چوبی مدرن می‌توانید تا حد زیادی در هزینه و وقتتان صرفه جویی کنید. چرا که استفاده از آن‌ها نسبت به عوض کردن ساختار سازه، تعمیر محل کار، ساختن دیوار و غیره هزینه و وقت کمتری می‌گیرد.

پارتیشن چوبی

تنوع بالا پارتیشن چوبی

یکی از بهترین خصوصیات پارتیشن چوبی این است که به هر نیاز و سلیقه‌ای می‌تواند پاسخ دهد. اگر دوست داشته باشید یک محیط کلاسیک ایجاد کنید، پارتیشن تمام چوب گزینه مناسبی است. به همین ترتیب پارتیشن‌ها برای هر هدف یا هر سلیقه‌ای چند گزینه خاص کاربردی روی میز دارند.

پارتیشن چوبی یکی از انواع پارتیشن‌هاست که به نوعی از محبوبیت بالایی برخوردار است. اما اگر به چیدمان مدرن علاقه دارید، پارتیشن‌ شیشه‌ ای یا انواع دیگر پارتیشن با طرح‌های مدرن و خاص می‌توانند توجه شما را جلب کنند.

اگر برای فضاسازی در سرویس بهداشتی یا حمام به یک پارتیشن نیاز دارید، می‌توانید سبک‌های ضدآب را انتخاب کنید. در محیط‌های بیمارستانی یا درمانی اگر به یک ساختار با قابلیت شستشو و استرلیزه شدن نیاز داشته باشید، انواع مدل‌های قابل شستشو به کارتان می‌آید.

چوب ها و نقش آنها در سلامت و بهداشت

تحقیقات متعددی که انجام شده‌اند نشان می‌دهند که استفاده از چوب در طراحی دکوراسیون تاثیرات مثبت متعددی در پی دارد. حتی یک نظریه که از تفکر طراحی بیوفیلیک نشات گرفته است، بیان می‌کند که استفاده از چوب مزایایی متناسب با نیازهای غریزی تان به همراه دارد.

این نوع تفکر به نوعی این اعتقاد را تداعی می‌کند که ترکیب عناصر طبیعی مانند چوب، آب، نور یا گیاهان و در کل ساخت یک محیط کاری سالم، مانند تغذیه سالم یا خواب و ورزش روی سلامت زندگی شما نقش دارد.

تحقیقات دیگر نشان می‌دهد که انسان‌ها به طور غریزی در محیطی که با چوب احاطه شده باشد، به آرامش می‌رسند. چوب تاثیر خوبی در کاهش فشار خون و استرس دارد و یک انتخاب به جای پلاستیک و فلزات و غیره است.

جلوگیری از هدر رفت انرژی

از آنجایی که چوب عایق حرارت است عملا از هدر رفت انرژی و خروج آن جلوگیری می‌کند. حتی محیط های کاری که با پارتیشن چوبی دوجداره عایق بندی شده‌اند، کمتر از محیط هایی که در آن‌ها در و پنجره‌های استیل و فولادی قرار دارد، دچار هدر رفت انرژی می‌شوند. به این ترتیب در فصل سرما انرژی کمتری برای گرم کردن محل کار نیاز است و در تابستان نیز دمای کلی محل کار دیرتر بالا می‌رود و دیرتر گرم می‌شود.

قابلیت پرداخت و رنگ‌پذیری

با وجود اینکه چوب یک بافت طبیعی زیبا و جذاب دارد، اما اگر بخواهید می‌توان با پرداخت و رنگ‌های دیگر شکل طبیعی چوب را هم تغییر داد. حتی روی آن یک سطح صاف و صیقلی ایجاد کرد. به این ترتیب چوب تمام سلیقه‌ها را راضی نگه می دارد.

محکم و بادوام

عموما یکی از دلایلی که از ابتدا باعث شد چوب در صنعت ساخت و ساز جای خود را باز کند، دوام و استحکام آن بود. چوب قابلیت انعطاف پذیری دارد. به همین علت است که خانه‌های چوبی برخلاف خانه‌های آجری بعد از اندکی جابه‌جایی تخریب نمی‌شوند. دوام و ماندگاری چوب هم به اندازه‌ای است که می‌توان از آن در تمام ساختمان‌ها و سازه‌های مختلف استفاده کرد.

درصورتی که از پارتیشن چوبی به درستی مراقبت شود، می‌تواند تا سال‌های متمادی دوام بیاورد. در واقع دوام و ماندگاری یکی از شاخصه‌های پارتیشن چوبی مدرن است. به همین دلیل است که خرید پارتیشن چوبی یک کار به صرفه و هوشمندانه در زمینه دکوراسیون اداری است. چرا که این محصولات تا سال‌ها در محل کار شما باقی می‌مانند و می‌توانید آنها را با خود هرجا ببرید و در مکان‌های مختلف از آن استفاده کنید.

اجرا و ساخت پارتیشن چوبی

در این مطلب سعی کردیم تا تمامی نکات لازم در رابطه با پارتیشن چوبی را در اختیار شما قرار دهیم. اما این سوال به وجود می آید که اجرای سفارش شما به چه صورت می باشد ؟ از آنجا که استفاده از پارتیشن چوبی باید با طراحی محیط همراه باشد لازم است که ابتدا طرح مورد نظر شما تایید شود. سپس با متریال اصلی و ابزار مورد نیاز این پارتیشن ها در محل ساخته میشود.

تیم تاو دکور با بهره گیری از بهترین طراحان در زمینه طراحی و اجرای انواع پارتیشن چوبی ، شیشه ای و… در سریع ترین زمان ممکن بهترین کیفیت را ارائه می دهند و علاوه بر طراحی های جذاب و زیبا برای محیط کار ، خانه و … امکان استفاده کاربری از محیط را نیز فراهم  می کنند. 

کافیست برای سفارش پارتیشن چوبی با بهترین قیمت و کیفیت با ما تماس بگیرید.

هزینه سفارش پارتیشن چوبی به چه صورت می باشد ؟

هزینه پارتیشن چوبی بر اساس قیمت مواد خام و طراحی مورد نظر شما تغییر می کند. جهت دریافت لیست قیمت این مطلب را از دست ندهید.

اجرا و ساخت پارتیشن چوبی چقدر طول می کشد؟

ما سرعت و کیفیت کار را در تاو دکور تضمین می کنید اما باید بدانید که مدت زمان اجرا و ساخت پارتیشن چوبی تا حد زیادی بسته به طرح مورد نظر شما دارد.

طول عمر پارتیشن چوبی به چه صورت می باشد ؟

در صورت مراقبت و نگهداری درست از پارتیشن چوبی تا سالیان طولانی به راحتی می توانید از این محصول استفاده کنید.

4.6/5 - (286 امتیاز)

4 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.