پارتیشن ام دی اف MDF

پارتیشن ام دی اف
برای اطلاع از قیمت و خرید با ما تماس بگیرید

دکوراسیون اداری همیشه یکی از مهم ترین فاکتور هایی بوده است که یک محیط کار اداری حرفه ای را از یک محیط غیر حرفه جدا می کند. استفاده ی بهینه از تمامی فضای کاری ، داشتن محیطی شیک ، ایجاد فضای اختصاصی برای هر یک کارمندان ، تقسیم بندی فضا بر اساس قسمت های مختلف و … تمامی مواردی است که می تواند محیط کاری شما را به یک اداره حرفه ای تبدیل کند و این تقسیم بندی ممکن نیست مگر با استفاده از پارتیشن ام دی اف MDF !

شما می توانید جهت خرید پارتیشن ام دی اف MDF با بهترین قیمت و کیفیت و با متریال درجه 1 با ما تماس بگیرید. همچنین جهت کسب اطلاعات لازم در مورد این محصول این مطلب را از دست ندهید.

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات

لیست قیمت پارتیشن چوبی MDF اداری

قیمت های ذکر شده ممکن است کمی تغییر کند، برای اطلاع از قیمت های دقیق و تخفیف ها لطفا تماس بگیرید
نوع کالامترمربعقیمت[تومان]
پارتیشن تک‌جداره متریال MDF1 الی 20تماس بگیرید
پارتیشن تک‌جداره متریال MDFبیشتر از 20تماس بگیرید
پارتیشن دوجداره متریال MDF1 الی 20تماس بگیرید
پارتیشن دوجداره متریال MDFبیشتر از 20تماس بگیرید
پارتیشن دوجداره ترکیبی (شیشه و MDF)1 الی 20تماس بگیرید
پارتیشن دوجداره ترکیبی (شیشه و MDF)بیشتر از 20تماس بگیرید

پارتیشن ام دی اف MDF

دفتر کار روزمره، گاه به تغییراتی در چیدمان فضای کار نیاز دارد. بخشهای جدید، کارمندان جدید یا اتاقهای جلسات جدید معمولاً اصلاح نقشه محل شرکتها را ضروری می کنند. به همین دلیل، بیشتر شرکت ها ترجیح می دهند پارتیشن ام دی اف  (MDF) را به جای دیوار انتخاب کنند تا چنین تغییراتی را در دفتر کار تسهیل کنند. از بین گزینه های موجود پارتیشن MDF اداری و شیشه ای و پارتیشن دوجداره ام دی اف بیشتر مورد توجه است . اگر قصد اجرای پارتیشن اداری ام دی اف را دارید با ما همراه باشید‌.

ما در این مطلب سعی داریم تا تمامی اطلاعات مورد نیاز شما را در پارتیشن ام دی اف MDF از نوع اداری و غیر اداری را در اختیار شما قرار دهیم.

پارتیشن MDF از چه چیزی ساخته میشود؟

ام دی اف مخفف واژه تخته فیبر با چگالی متوسط است و جزو فراورده های چوبی محسوب می شود. در حقیقت MDF یک نوع تخته فیبر است که به روش خشک تولید میشود و چگالی آن بین 650 تا 800 کیلوگرم بر متر مکعب است و پس از چوب طبیعی از نظر مقاومت ، استحکام و طول عمر در درجه دوم قرار میگیرد.

اما از آن جا که هزینه استفاده از چوب بسیار بالای تر می باشد ام دی اف گزینه بسیار مناسب تری می باشد به همین علت در ساخت این محصولات یعنی پارتیشن ام دی اف دوجداره / پارتیشن ام دی اف تک جداره از این متریال استفاده می شود

ام دی اف چیست ؟

ام دی اف که همان متریال مورد استفاده برای ساخت تخت و کمد و پارتیشن است از پرس بسیار شدید کاغذ و تکه های چوب به یکدیگر ساخته می شود که در نتیجه ی این فشار استحکام بالایی به دست می آید که شاید به اندازه چوب طبیعی نباشد اما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به راحتی دچار آسیب یا شکستگی قرار نمیگیرد. چگالی پارتیشن ام دی اف متوسط می باشد و از چوب پایین تر و از نئوپان بالاتر و محکم تر می باشد.

در نظر داشته باشید که استفاده از چوب بسیار گران می باشد و به همین علت ام دی اف با توجه به مقاومت بالای خود و قیمت مناسب تر بهترین انتخاب جهت ساخت پارتیشن ام دی اف MDF می باشد. ام دی اف ترکیبی از تکه های ریز چوب نرم و چوب سخت است و علاوه بر پارتیشن در ساخت صنایع چوبی مانند مبلمان، تخت، کمد و غیره کاربرد های زیادی دارد

ویژگی های پارتیشن ام دی اف

با وجود گسترش محبوبیت مدل‌های های آلومینیومی و پارتیشن شیشه ای فریم لس، پارتیشن MDF دوجداره  و معمولی حتی اتاق شیشه ای هنوز هم طرفداران پروپاقرص خود را دارد‌. این محبوبیت به خاطر ویژگی های زیر است :

  • دامنه وسیع قطر و ضخامت mdf قابل اجرا
  • قابلین سنباده زنی، ابزار خوری و چکش خواری
  • قابلیت شکل پذیری مطلوب
  • قابلیت اجرای انواع روکش ها، نظیر روکش های طرح چوب و …
  • قابلیت رنگ پذیری
  • تنوع گسترده در ویژگی های فیزیکی و مکانیکی که پارتیشن ام دی اف دوجداره یکی از انواع آن می باشد.
پارتیشن آکاردئونی
بیشتر

ویژگی های پارتیشن ام دی اف موجب می شود که برای دکوراسیون اداری به یکی از بهترین انتخاب ها تبدیل شود. شما می توانید جهت مشاوره رایگان و خریداری این محصول با ما تماس بگیرید. لیست قیمت این محصول از طریق ابتدای این مطلب قابل مشاهده است.

پارتیشن ام دی اف

ابعاد پارتیشن ام دی اف

همانطور که میدانید محصولات و پارتیشن MDF در ضخامت های گوناگونی تولید میشود. ضخامت این محصولات در بازه ۳ تا ۳۸ میلی متر میتواند باشد. فراموش نکنید قطر محصول در تعیین کاربرد آن نقش مهمی دارد. در ادامه شما را در این زمینه آشنا خواهیم کرد.

1.پارتیشن ام دی اف نازک

این محصولات غالبا ۳ میلی متر قطر دارند و برای ساخت کف کشو ها یا بخش خلفی کابینت ها استفاده میشوند. همچنین پوشش سقف و غرفه های نمایشگاهی نیز از mdf های نازک ساخته میشود. به طور منطقی مقاومت بالایی ندارند و در اثر ضربه های سنگین ممکن است بشکنند.

2. پارتیشن MDF قطور

از این محصولات برای ساخت انواع سازه های چوبی استفاده میشود. میز، صندلی، دکوراسیون اداری، تخت خواب و… از جمله این موارد است. مهم تر از همه در ساخت پارتیشن ام دی اف دوجداره اداری نیز از این نوع محصولات استفاده میشود. نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است: وزن چوب استفاده شده در پارتیشن ها بسیار مهم است. پس در سفارش قطر ام دی اف نباید افراط و تفریط کرد.

مزایای پارتیشن ام دی اف

  • پارتیشن MDF از نظر اقتصادی بسیار به صرفه بوده و به قولی پارتیشن ارزان می باشد، زیرا ارزان تر از دیگر متریالها است و در دسترس همه افراد برای خرید هستند.
  • MDF درختان را در فرآیند بازیافت قرار می دهد.
  • طیف و انتخاب رنگ ها برای پارتیشن ام دی اف دوجداره بسیار گسترده است.
  • MDF سطح صاف و صیقل خورده ای دارد.
  • این محصول در برابر بسیاری از حشرات مقاوم است، زیرا از بعضی مواد شیمیایی مقاوم برای پردازش MDF استفاده می شود.
  • رنگ آمیزی پارتیشن MDF نسبت به چوب ساده تر است.
  • برای ارائه این محصول ظاهری شبیه به روکش های چوبی واقعی و لمینت ها به راحتی می توانند به آن متصل شوند.
  • پارتیشن ام دی اف اداری هیچ دانه ای ندارد، زیرا این محصول طبیعی نیست و برش آن آسان است.

قطعا شما هم میدانید که مقاومت چوب نسبت به آلومینیوم یا شیشه در محیط های مرطوب کمتر است. علاوه بر آن استفاده از MDF های نامرغوب سبب تغییر شکل جدا کننده ها در دراز مدت میشود. لذا بسیار مهم است که از پارتیشن اداری ام دی اف با کیفیت استفاده کنید تا بتوانید مدت زمان زیادی از زیبایی این محصولات بهره بگیرید.

انواع پارتیشن MDF

فوقا ذکر کردیم که یکی از مهم ترین مزایای این محصول تنوع بالا آن استو انواع پارتیشن ام دی اف به این شرح می باشد :

1. پارتیشن ام دی اف تک جداره

 برای ساخت پارتیشن تک جداره از MDF هایی با ضخامت 8 سانتی متر استفاده می شود که اسکلتی باریک دارند و میتوان قفل و یراق ها را روی آن نصب کرد. این محصول برای ایجاد فضایی خصوصی و پوشیده بسیار مناسب است. اما عیب بزرگی که دارد عایق نبودن آن نسبت به صدا و حرارت است. از این رو برای مکان هایی که آرامش و سکوت برای تمرکز کاری حائز اهمیت است، استفاده از پارتیشن ام دی اف دوجداره پیشنهاد می گردد.

مزایای پارتیشن MFD تک جداره:

  • پارتیشن MDF تک جداره به راحتی و خیلی سریع نصب می‌شود.
  • هزینه کمتری دارد.
  • طرح ها و رنگ های متنوعی دارد.
  • دمونتاژ سریعی دارد.

معایب:

  • عایق صوتی نبوده و صدا به راحتی انتقال داده می‌شود.
  • عایق حرارت و گرما نیست در نتیجه باعث اتلاف انرژی می‌شود.
اندازه شیشه سکوریت
بیشتر

پارتیشن MDF دوجداره

2. پارتیشن ام دی اف دوجداره

  • پارتیشن ام دی اف دوجداره، از گزینه های مهم به عنوان جداکننده در فضاهای مختلف است. در اجرای جدا کننده دو جداره MDF، اتصالات توکار اجرا شده و دیده نمی شوند و همین موضوع باعث می شود متریال و طرح MDF به زیبایی نمایش داده شوند و اجرای تمیزی داشته باشد.
  • پارتیشن MDF دوجداره، برای کنترل ارتباط دیداری و صوتی در فضاهای مختلف استفاده می شود. برای زیبایی و ایجاد عایق صوتی و آکوستیک بودن، جدا کننده های دو جداره قابلیت های زیادی را ارائه می دهند. تخته های MDF در جدا کننده دو جداره، لایه های ۱۶ میلی متری و عایق با پی وی سی در لبه ها است. ضخامت آن نیز، 13 سانتیمتر با ارتفاع های بلند، نیمه بلند و کوتاه موجود است.
  • دو جداره بودن پارتیشن ها، ایستایی و پایداری آن را نسبت به مدل تک جداره افزایش می دهد. در نتیجه نیاز و هزینه های تعمیر و نگهداری در پارتیشن های دوجداره کاهش می یابد و به دلیل ضخامت بیشتر، عایق صدا و حرارت مناسبی است و دچار لرزش کمتری نسبت به مدل های تک جداره می شود.

مشخصات پارتیشن دوجداره ام دی اف

ضخامت پارتیشن دو جداره ام دی اف، ۱۰ سانتی متر، با عرض ۹۰ سانتی متر و و ارتفاع حداکثری ۴۲۰ سانتی متر که با توجه به سفارش مشتری می تواند متغیر باشد. پارتیشن دوجداره MDF، در برابر رطوبت، ساییدگی، خراش، فرسودگی در گذر زمان مقاوم است. تمامی لبه های پارتیشن با نوارهایی مانند PVC یا ABC که دو میلی متر ضخامت دارند، پوشش داده می شود.

مزایای پارتیشن ام دی اف دوجداره 

  • دارای داکت برای عبور کابل های برق، تلفن، و سایر موارد تاسیساتی
  • عدم رسانایی برق و اتصال بدنه
  • قابلیت استفاده از پارتیشن دوجداره MDF با شیشه سند پلاست، شیشه ساده و طلق پلی کربنات که ۹۲ درصد شفافیت داشته و ضد ضربه هستند.
  • عدم اتصال به زمین
  • ایستایی و استقامت
  • سهولت شست و شو
  • اختلال و حواس پرتی کمتر
  •  زیبایی دو چندانی به محیط کاری شما می بخشد

مزایای پارتیشن ام دی اف اداری

  • قیمت مناسب نسبت به پارتیشن های آلومینیومی و شیشه ای
  • نصب آسان و سریع
  • امکان تغییر و جا به جایی پارتیشن ها بعد از نصب
  • نصب و تولید آسان تر و سریع تر
  • طیف وسیع در رنگ ها و طرح ها

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن بندی با ام دی اف تا حدود زیادی فضای اداری را به سمت مدرن و زیبا بودن هدایت می‌کند. این پارتیشن‌ها در طرح‌ها و مدل‌های مختلف و متنوعی تولید و عرضه می‌شوند. هر شرکت و اداره با توجه به اهداف و معیارهای خود می‌تواند بهترین گزینه را انتخاب و سفارش دهد.

انواع طرح‌های پارتیشن MDF

طرح پارتیشن ام دی اف می‌تواند از نوع ساده و یا دارای خطوط صاف و مستقیم تبعیت نماید. در برخی موارد نیز کارفرما بنا به سلیقه و نیاز خود از خطوط منحنی دار در طراحی پارتیشن استفاده می‌کند. همچنین نوع این محصول یعنی پارتیشن MDF دوجداره یا تک جداره بودن نیز می تواند بر شکل این محصول تاثیراتی بگذارد.

پارتیشن‌ها بنا به مدلی که دارند، در انواع زیر طبقه‌بندی می‌شوند:

پارتیشن ام دی اف ساده

این مدل پارتیشن ام دی اف یک تکه و سراسری هستند و می‌تواند در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف برش داده شوند. معمولاً این پارتیشن‌ها دیدی به نواحی اطراف خود نداشت و فضای بسیار بسته و خصوصی را ایجاد می‌کنند. ولی تنوع طرح و رنگ در این مدل‌ها زیاد است.

پارتیشن جمع شونده (متحرک)

نوع دیگری از پارتیشن‌ها هستند که از چند پنل جدا از هم تشکیل شده  و به وسیله لولا به هم وصل می‌شوند. این مدل‌ها را می‌توان در زمان مورد نیاز باز و ثابت کرد و بعد از استفاده، آن را جمع و در فضای کمتری جای داد. این تجهیزات متحرک بوده و به نام پارتیشن‌ های ام دی اف شناور نیز شناخته می‌شوند. ب

پارتیشن مطب
بیشتر

رای استفاده از این مدل نیاز به یک محور ریلی است که در سقف و یا کف قرار می‌گیرد. و پارتیشن‌ها به صورت عمودی روی آن قرار می‌گیرند. معمولاً از این مدل‌ها در محل‌هایی که فضای کمتری دارید، سالن‌های چند منظوره یا زمانی که برای جلسات یا ملاقات نیاز به دیوار جداکننده نیاز باشد، استفاده می‌شود.

پارتیشن MDF یا شیشه ای؟ کدام بهتر است؟

هر چند مقایسه بین دو گزینه پارتیشن MDF اداری و شیشه ای اصلا منطقی نیست‌. اما معمولا کارفرمایان بین این دو گزینه کاملا گیج میشوند‌. پارتیشن شیشه ای ظاهر مدرن تری دارند. اما با استفاده از پارتیشن ام دی اف میتوان حریم صوتی و بصری مناسبی را برای کارمندان فراهم کرد.

ثانیا از نظر هزینه، نسبتا مقرون به صرفه است؛ و هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت. صفحات شیشه ای به سادگی کثیف میشوند. و نگهداری از آن قدری دشوار است. در حالی که پارتیشن ام دی اف نیاز به تمیز کاری زیادی ندارد. پس به طور خلاصه یک انتخاب ساده و مقرون به صرفه برای دفتر شما پارتیشن MDF اداری است.

شما با استفاده از پارتیشن ام دی اف دوجداره می توانید به راحتی عایق صوتی و حرارتی نیز ایجاد کنید.

پارتیشن ام دی اف دوجداره

قیمت پارتیشن ام دی اف دو جداره / تک جداره

قیمت پارتیشن MDF اداری نسبت به نوع سفارش مشتری، جنس و مدل و تک جداره یا دوجداره بودن آن متفاوت است.

دیگر مواردی که روی هزینه و قیمت پارتیشن ام دی اف تاثیر میگذارند کاربردها، قابلیت ها و مواد مصرفی و یراق های اصلی و مرغوب استفاده شده در ساخت هستند.

به عنوان مثال بعضی از پارتیشن های دو جداره به گونه ای طراحی می شوند که فضای خالی بین پنل ها بتواند نقش کمد را ایفا شود؛ پس می توان انتظار داشت که قیمت این نوع پارتیشن با یک پارتیشن ساده فرق داشته باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت پارتیشن ام دی اف دوجداره /تک جداره اداری با کارشناسان تاو دکور تماس بگیرید.

خرید پارتیشن ام دی اف

بشر همواره به هماهنگی و زیبایی علاقه داشته است. استفاده از هر نوع پارتیشنی به شرطی که بتواند با سایر ویژگی ها هماهنگی داشته باشد؛ دفتر کار شما را زیبا خواهد کرد. تیم تاو دکور قبل از نصب پارتیشن ها با نصب پلان های مقطعی از دفتر کار شما ابعاد و محل قرار گیری پارتیشن ها را بررسی میکند و در صورت هماهنگی و وجود فضای کافی اقدام به نصب آن میکند.

کارشناسان تاو با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و نصب انواع پارتیشن های اداری از جمله پارتیشن MDF آماده خدمت رسانی به شما دوستان عزیز است. اگر هنوز هم در این زمینه سوالی دارید می توانید به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان ما بهره مند گردید.

قیمت پارتیشن ام دی اف اداری به چه صورت می باشد؟

برای مشاهده لیست قیمت انواع پارتیشن ام دی اف این مطلب را از دست ندهید.

انواع پارتیشن ام دی اف به چه صورت می باشد ؟

انواع پارتیشن ام دی اف دوجداره / تک جداره و... از طریق گروه تاو دکور قابل سفارش می باشد.

مزایا پارتیشن ام دی اف برای ادارات چیست؟

ظاهری زیبا و شیک ، کیفیت بالا ، مقاومت بودن ، عدم نیاز به تمیز کاری و... از مزایا پارتیشن ام دی اف می باشد.

4.5/5 - (271 امتیاز)

4 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.