اتاق شیشه ای روی پشت بام

اجرای اتاق شیشه ای روی پشت بام

در عصر امروز زیباسازی پشت بام ها بسیار جذاب و  پرطرفدار گشته و به همین سبب بهره گیری از تجهیزات طراحی داخلی و بیرونی فضای مد نظر نیز بسیار بر اساس سلیقه افراد انجام می گیرد یکی از محبوب ترین تجهیزات در زیباسازی بام ها بهره گیری از اتاق شیشه ای روی پشت بام است که سبب گشته افراد بسیاری علاقه زیادی به آن نشان دهند و تمایل داشته باشند که تا حد امکان از اتاق شیشه ای روی پشت بام خود استفاده کرده و از زیبایی فضا لذت ببرند.

اتاق شیشه ای روی پشت بام

منظور از اتاق شیشه ای روی پشت بام چیست؟

اتاق شیشه ای روی پشت بام همان پارتیشن شیشه ای است که به سبب میزان ضخامتی که دارد میزان مقاومت خوبی را نیز به خود اختصاص داده است.لذا این پارتیشن شیشه ای که در ساخت نهایی اتاقی شیشه ای و لوکس را هدیه نگاه افراد می سازد در دو نوع تک جداره و دو جداره به عرضه می رسد.

اتاق شیشه ای تک جداره

پارتیشن شیشه ای تک جداره تنها مقدار کمی از صدای محیط را کاهش می دهد و اگر افراد اهمیتی به میزان صدای محیط نمی دهند و تنها می خواهند هر از گاهی داخل اتاق شیشه ای روی پشت بام بنشینند نیز می توانند از این نوع پارتیشن شیشه ای بهره مند شوند.

اتاق شیشه ای دو جداره

این نوع پارتیشن به سبب ضخامتی که دارد می تواند از میزان آلودگی صوتی در محیط کم کند بنابراین اگر افراد قصد دارند مدت زمان زیادی را در اتاق شیشه ای روی پشت بام خانه شان سر کنند بهتر است از این نوع پارتیشن شیشه ای استفاده کنند تا میزان صدای موجود در محیط اعم از خیابان، صدای بازی کودکان در محیط و..نیز جلوگیری به عمل آورند.

اتاق شیشه ای روی پشت بام

انواع مدل های نصب اتاق شیشه ای روی پشت بام

اتاق های شیشه ای را می توان بر اساس سلیقه و نیاز خود نیز به دو صورت بر روی پشت بام نصب نمود که هر یک بنا بر انتخاب هر شخصی می تواند برای ایشان موثر و کاربردی واقع گردد.

پارتیشن از کجا بخریم
بیشتر

اتاق شیشه ای ثابت

اتاق شیشه ای ثابت را تنها می توان در یک محل انتخابی نصب نمود و نمی توان موقعیت و محل قرارگیری آن را تغییر داد.

اتاق شیشه ای متحرک

اتاق شیشه ای متحرک بر روی پشت بام طرفداران بسیاری دارد زیرا می توان این اتاق را در هر محل مورد علاقه ای نصب نمود و به هر هنگام که نیاز بود این اتاق شیشه ای را به هر گوشه از بام جا به جا نمود و حتی آن را گسترش داده و فضایی بزرگ تر و دلبازتر را ایفا نمود.

اتاق شیشه ای روی پشت بام

مزایای بهره گیری شیشه ای روی پشت بام

منعطف بودن اتاق شیشه ای

اتاق شیشه ای را به سبب قابلیت انعطاف پذیری که دارد می توان در حالت متحرک آن به اجرا درآورده و بر روی پشت بام نصب نمود.بنابراین در هر گوشه از بام می توان این پارتیشن شیشه ای را در سریع ترین زمان ممکن و به راحتی جا به جا کرده و از زیبایی های آن لذت برد.

قابلیت تمیز کاری راحت

اتاق شیشه ای روی پشت بام را به سبب جنس خوب پارتیشن شیشه ای و ضد آب بودنش نیز می توان به راحتی تمیز کرده و از شفافیت بسیار آن لذت برد زیرا اتاق شیشه ای از شفافیت بسیاری برخوردار است که در زیر بام آسمان این میزان شفافیت بسیار می گردد زیرا نور طبیعی خورشید به زیبایی بر داخل اتاق شیشه ای روی پشت بام تابیده و این نور فضای داخلی اتاق را روشن می سازد.

حفظ حریم خصوصی در اتاق شیشه ای روی پشت بام

افرادی که تمایل ندارند فضای داخلی اتاق شیشه ای روی بام نیز از بیرون مشخص گردد و به نوعی حریم شخصی افراد حفظ گردد می توانند از اتاق شیشه ای مات به جای شفاف استفاده کنند تا فضای داخلی اتاق شیشه ای دیده نشود.

هر دو نوع اتاق شیشه ای که بر روی پشت بام نصب می شوند بسیار زیبا و لوکس هستند و افراد بنا به کاربرد و نیاز خود از اتاق شیشه ای روی پشت بام می توانند این پارتیشن های شیشه ای را در دو نوع شفاف و مات تهیه و نصب کنند.البته این اتاق های شیشه ای تنها در پشت بام ها کاربردی نبوده و برای هر مکان مورد نظری قابل اجرا می باشند.

میزان ماندگاری بالای اتاق شیشه ای

اطمینان از میزان ماندگاری اتاق شیشه ای نیز بسیار به فروشگاهی که افراد پارتیشن شیشه ای را از آن تهیه می کنند بستگی دارد زیرا باید کیفیت پارتیشن شیشه ای بالا باشد و میزان ضخامت خوبی هم داشته باشد لذا به سبب میزان ضخامت و مقاومت پارتیشن شیشه ای در برابر ضربه نیز می توان به طول عمر بالای این اتاق اشاره کرد.

تغییر دکور اداری
بیشتر

میزان روشنایی محیط ناشی از نصب اتاق شیشه ای

همانطور که پیشتر اشاره شد به سبب شیشه ای بودن این نوع پارتیشن نیز نور طبیعی بسیاری بر داخل محیط اتاق شیشه ای تابیده می شود و بسیار شفاف می باشد.لذا میزان روشنایی اتاق شیشه ای نیز به سبب طبیعی بودن نور سبب آرامش افراد در محیط شده و سبب می گردد افراد احساس بهتری را تجربه کنند.

هزینه مناسب نصب و اجرای اتاق شیشه ای روی پشت بام

هزینه نصب و اجرای پارتیشن یا اتاق شیشه ای روی پشت بام بسیار به صرفه تر از دیوارهای معمولی به خصوص دیوارهای گچی، می باشد که سبب می گردد تهیه این پارتیشن ها ارجح بوده و پرکاربرد باشند.

اتاق شیشه ای روی پشت بام

اجرا و ساخت اتاق شیشه ای روی پشت بام

تاو دکور به سبب میزان کیفیت بالای تمام پارتیشن های شیشه ای که به فروش می رساند تا به امروز میزان رضایت بسیاری را در میان افراد به ارمغان آورده است.

تاو دکور اتاق شیشه ای را در هر نوع ثابت و متحرکی با هر طرح مورد نیازی نیز با تضمین کیفیت و قیمت به عرضه می رساند به همین سبب افراد می توانند برای تهیه این اتاق های شیشه ای از جنس پارتیشن با تاو دکور تماس حاصل کرده و اطلاعات دقیق تر را جویا شوند.

تاو دکور به تمامی خریداران نیز از میزان کیفیت بالای اتاق های شیشه ای خریداری شده اطمینان می دهد و افراد می توانند با خیالی راحت به تهیه پارتیشن های شیشه ای بپردازند و در نهایت از زیبایی شگفت انگیز آن بسیار خشنود گردند.

اتاق شیشه ای روی پشت بام

اتاق شیشه ای روی پشت بام

اتاق شیشه ای روی پشت بام

اتاق شیشه ای بر روی پشت بام ثابت است؟

ثابت یا متحرک بودن اتاق شیشه ای بستگی به نوع سلیقه و انتخاب افراد دارد.لذا این پارتیشن های شیشه ای هیچ نوع محدودیتی برای ثابت یا متحرک بودن نداشته و در هر نوع قابل اجرا می باشند.

پارتیشن اتاق مدیریت
بیشتر

هزینه اجرای اتاق شیشه ای روی پشت بام چقدر است؟

اتاق شیشه ای هزینه ای بسیار به صرفه تر از دیوارهای معمولی دارد و بنا بر متراژ، طرح دار یا ساده بودن، ثابت یا متحرک بودن، تک جداره یا دو جداره بودن و..نیز هزینه ای متفاوت را به خود اختصاص می دهد.افراد می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با تاو دکور تماس حاصل کنند.

آیا این اتاق را تنها می توان در پشت بام نصب نمود؟

خیر.از اتاق شیشه ای علاوه بر پشت بام در هر مکان دیگری مثل ادارات می توان استفاده نمود.

4.4/5 - (47 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.