مبلمان اداری قیمت مناسب

مبلمان اداری قیمت مناسب باید طوری انتخاب شود که به استفاده بهینه از فضا کمک کند. شما با استفاده از مبلمان اداری مدرن می‌توانید در فضاهای کوچک یک دکوراسیون کامل بچینید و تمام امکاناتی که دوست دارید را فراهم نمایید. مبلمان مناسب می‌تواند به راحتی بیشتر و آرامش کارکنان کمک کند. طیف وسیعی از مبلمان وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به سلیقه، بودجه و نیازهایی که دارید، گزینه مناسب را انتخاب کنید.

یکی از ملاک‌هایی که امکان دارد داشته باشید، خرید مبلمان اداری قیمت مناسب است. درواقع امکان دارد تمایلی به صرف هزینه بالا برای خرید مبلمان اداری نداشته باشید. و یا بودجه کمی برای تاسیس دفتر کارتان داشته باشید.  در این مقاله از تاو دکور ما شما را برای خرید این مبلمان راهنمایی می‌کنیم.

مبلمان اداری چیست؟

به مجموعه میز و صندلی‌هایی که در محیط اداری استفاده می‌شود، مبلمان اداری می‌گویند. کافی است تمام مواردی که در یک دفتر کار موجود است را تصور کنید، میز اداری، صندلی اداری، میز کنفرانس، میز مدیریت، صندلی مدیریت، صندلی کنفرانس و غیره جز مواردی هستند که در یک محیط اداری موجود است. نمونه‌های مشابه این موارد را در خانه هم می‌توانید پیدا کنید. همچنین در مکان‌هایی مانند فرودگاه‌ها، بیمارستان‌ها، ادارات دولتی، رستوران‌ها، ترمینال‌ها یا حتی دانشگاه‌ها به نوعی مبلمان اداری موجود است.

مهمتربن ویژگی‌های مبلمان اداری قیمت مناسب

زیبایی و راحتی دو نکته مهمی هستند که حین خرید مبلمان اداری باید مورد توجه قرار دهید. زیبایی بیان‌کننده حسن سلیقه شماست. و از طرفی حس و انرژی خوبی هم در فضا منتقل می‌کند. راحتی این تجهیزات هم باعث می‌شود که کارکنان آن با خستگی و اتلاف انرژی کمتر و در نتیجه با بازده بیشتر به کارشان ادامه دهند. درواقع راحتی این وسایل از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که افراد ساعات زیادی از روزشان را در ادارات سپری می‌کنند. و باید بتوانند راحت و آسوده باشند.

همچنین مبلمان اداری را باید با توجه به فضا و دکوراسیون اداری تهیه کرد. درواقع این تجهیزات با توجه به گنجایش فضا، رنگ غالب، کاربرد اداره و نوع فعالیت درحال انجام و غیره باید انتخاب شود. مثلا مبلمان بیمارستانی برای ادارات دولتی و بانک‌ها مناسب نیستند. یا میز و صندلی مدارس و دانشگاه‌ها به درد ادارات دولتی نمی‌خورد.

پارتیشن اتاق مدیریت
بیشتر

معیارهای مهم خرید مبلمان اداری

وقتی قصد خرید دارید، باید بدانید که به چه منظور و برای چه کاری دارید، مبلمان می‌خرید. همچنین باید امکانات آن را بشناسید و آن را به عنوان یک وسیله کاربردی در محیط دفترتان بررسی کنید. ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن را بشناسید. و به نسبت نیاز یا کاربردی که برایتان دارد، برایش هزینه صرف کنید و آن را خریداری کنید. برای مثال شاید تمایلی نداشته باشید که برای میز کنفرانس یا اتاق انتظار صندلی‌های چرخ‌دار با پشتی قابل تنظیم تهیه کنید. درحالی که برای صندلی مدیریت و پرسنل باید یک صندلی استاندارد با رویه مناسب و پشتی قابل تنظیم خریداری کنید. با آگاهی از شرایط و انتخاب درست و اصولی می‌توانید تا حد زیادی از اتلاف هزینه هم جلوگیری کنید.

در ادامه شما را با چند فاکتور مهم و اساسی که در  زمان خرید به داد شما خواهد رسید آشنا می نماییم.

راحتی مبلمان اداری

اگر چه رنگ و شکل مبلمان در دکوراسوین تاثیر زیادی دارد، اما راحتی و آسایش شما هم نکته و فاکتور بسیار مهمی است. درواقع باید مبلمانی را تهیه کنید که باعث راحتی هرچه بیشتر شما بشوند. و در ساعت‌های طولانی که در اداره هستید، باعث ایجاد فشار مضاعف در کمر و ستون فقراتتان نشوند.

جزئیات مبلمان اداری

جزئیات را هیچ وقت فراموش نکنید. ممکن است در خصوص خرید وسایل اداری قیمت مناسب اصرار داشته باشید. اما با اضافه کردن جزئیات با اینکه کمی هزینه بیشتری صرف می‌کنید، اما امکانات و حتی زیبایی و جلوه کار چند برابر می‌شود. این جزئیات می‌توانند شامل پایه‌های خاص، ساختار  طراحی دسته و پشتی صندلی و غیره باشند.

کیفیت مواد

وقتی در خصوص دوام مبلمان حرف می‌زنیم، متریال استفاده شده در آن نقش بسیار موثری دارند. هرچقدر مواد بهتر و مرغوب‌تری را انتخاب کنید، می‌توانید در نهایت وسایل بادوام‌تر و مقاوم‌تری هم داشته باشید.

ارزش خرید

همیشه بودجه و میزان هزینه‌ای که می‌خواهید صرف کنید را مد نظر قرار دهید. به خصوص اگر به دنبال خرید مبلمان اداری قیمت مناسب هستید، بهتر است به دنبال گزینه‌های مهم و موثر باشد. برای مثال کیفیت را فدای زیبایی نکنید. و راحتی را فدای جزئیات بیشتر ننماید. درنهایت توجه داشته باشید که محصولی که می‌خرید در ازای هزینه‌ای که برای آن پرداخت می‌کنید، ارزش دارد یا خیر. می‌توانید بازار را بیشتر بررسی کنید. و ببینید که مبلمان و کالاهای مشابه با چه قیمتی به فروش می‌رسند. درصورتی که گزینه و کالای ارزان تر و بهتری برایتان وجود دارد، از همان فروشنده خرید کنید.

استفاده از چوب در دکوراسیون اداری
بیشتر

پس از بررسی نیاز هایتان اقدام به خرید کنید

تناسب میان فضا و ابعداد مبلمان اداری یکی از ضروریاتی است؛ که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. اگر اتاق کاری شما کوچک است به هیچ عنوان از مبل های بزرگ استفاده نکنید. استفاده از ست کامل مبلمان در اتاق های کوچک فضای شما را محدود خواهد کرد. در عوض می توانید از نیم ست یا مبل های ظریف تر استفاده کنید.

مکان ها را از قبل تعیین کنید

قبل از اقدام به خرید، مکان قرار گیری آن را مشخص کنید. سپس ابعاد فضای مد نظرتان را اندازه گیری کنید. توجه داشته باشید قرارگیری مبلمان باید کاملا راحت باشد. و اطراف آن فضای خالی وجود داشته باشد. و نباید به نظر برسد که به زور در کنج اتاق جا گرفته است.

مهمتربن ویژگی‌های مبلمان اداری قیمت مناسب

به اصول ارگونومی توجه داشته باشید

اگر قصد خرید محصولاتی برای کارمندانتان دارید حتما به ارگونومی توجه کنید. بسیاری از محصولات موجود در بازار بر اساس فرم طبیعی بدن ساخته شده اند. این محصولات به سلامت شما آسیب نمی زنند. و شما را خسته نمیکنند. به همین دلیل می توانند راندمان کارمندانتان را افزایش دهند. و ضامن سلامت جسم و روح آنها باشند. حتما هنگام خرید از فروشنده در این زمینه سوال کنید.

استفاده بهینه از فضا با مبلمان اداری

با انتخاب مبلمان مناسب می‌توانید از فضا استفاده بهینه بکنید. به خصوص اگر فضای کوچکی دارید، بهتر است روی انتخاب نوع مبلمان تان دقت کنید. یک سری قوانین در خصوص انتخاب مبلمان و چیدمان آن وجود دارد که باید یاد بگیرید. البته اگر فضای اداره کافی و بزرگ باشد، چیدمان و انتخاب مبلمان بسیار راحت‌تر می‌شود.

استفاده بهینه از فضا با مبلمان اداری

چگونه مبلمان اداری قیمت مناسب بخریم؟

اگر به دنبال خرید مبلمان اداری قیمت مناسب هستید، با چند راهنمایی می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. کافی است به برخی از نکات توجه کنید. قیمت مبلمان به المان‌ها و فاکتورهای زیادی بستگی دارد. که از مهم‌ترین آن‌ها روکش مبل، متریال به کار رفته، مدل و طراحی مبلمان است. مبلمانی که روکش چرم مرغوب دارند، معمولا گران‌تر از مبلمان پارچه‌ای یا جیر هستند.

مهم‌ترین نکات دکوراسیون داخلی مطب
بیشتر

درحالی که مبلمان جیر و پارچه‌ای هم می‌توانند شیک و خاص باشند. از طرفی اگر به خرید مبلمان اداری مدرن توجه دارید، دقت کنید که کیفیت را فدای قیمت مناسب نکنید. درواقع می‌توانید مبلمان روکش چرم با قیمت مناسب اما روکش نامرغوب بخرید. اما باید بدانید که این روکش یکی دو سال آینده خراب شده و هزینه اضافی برای تعویض آن به شما تحمیل می‌کند. درنتیجه توصیه ما برای خرید، انتخاب مبلمانی با روکش پارچه یا جیر است.

به علاوه مبلمان فلزی معمولا قیمت مناسب تری از مبلمان چوبی دارند. همچنین طول عمر و ماندگاری آن‌ها هم بیشتر است و برای مدت زمان بیشتری هم ماندگاری و طول عمر دارند. به همین دلیل است که مبلمان اداری فلزی محبوبیت بیشتری در مکان‌های عمومی و دولتی دارد. و به عنوان یک مبلمان اداری قیمت مناسب خریداری می‌شود.

به علاوه طرح و مدل مبلمان هم تاثیر زیادی روی قیمت آن می‌گذارد. درواقع هرچقدر که طرح و مدل مبلمان اداری پیچیده‌تر باشد، قیمت آن هم بیشتر است. درحالی که مبلمان ساده ارزان‌تر می‌باشد. به علاوه مبلمان اداری مدرن معمولا قیمت کمتری به نسبت مبلمان لوکس دارند. چرا که در ساخت مبلمان لوکس معمولا متریال گران‌تری به کار می‌رود، مدل و طرح اولیه پیچیده‌تر و پرکارتر است. و حتی ممکن است بعضی از قیمت‌های آن نیاز به کار با دست داشته باشد.

مبلمان اداری قیمت مناسب و مناسب شان مراجعین و کارمندان

این نکته را فراموش نکنید که در حین خرید مبلمان اداری قیمت مناسب شان و حرمت مراجعین و کارمندان را حفظ کنید. شما نمی‌توانید برای هر مکانی از مدل های فلزی استفاده کنید. راحتی کارمندانی که ساعات زیادی در اداره درحال کار هستند، اهمیت زیادی دارد. و به خاطر صرفه جویی در هزینه نمی‌توانید خرید صندلی‌های ارگونومیک و راحت را برای کارمندان پشت گوش بیندازید.

تیم تاو دکور با سالها سابقه درخشان در زمینه طراحی و اجرای پارتیشن و دکوراسیون اداری آماده خدمت رسانی به شما دوستان عزیز میباشد. اگر هنوز هم در این زمینه سوالی دارید می توانید به صورت رایگان و آنلاین با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

4.6/5 - (287 امتیاز)

4 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.