اتاق شیشه ای

اتاق شیشه ای

اتاق شیشه ای از سازه های جذابی است که این روزها به عنوان یکی از المان های زیبا در ساختمان و محیط های بیرونی به کار گرفته می شود. هزینه ساخت اتاق شیشه ای شامل موارد متعددی می شود که یکی از مهم ترین آن ها متراژ مورد نظر شماست. علاوه بر این نوع و نحوه اجرای اتاق های شیشه ای تاثیر به سزایی در قیمت آن دارد. به طور کلی نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای، چوبی و ام دی اف و.. در این کار مقرون به صرفه است.

در این بخش به استفاده و ساخت اتاق شیشه ای در مکان های مختلف خواهیم پرداخت. من جمله:

  • اتاق شیشه ای در باغ
  • اتاق شیشه ای در حیاط
  • اتاق شیشه ای در پشت بام
  • اتاق شیشه ای در دفتر
  • و…

اجزای اتاق شیشه ای

بسته به هزینه ساخت اتاق شیشه ای که در نظر دارید ، می توانید قابلیت های بیشتری را به اتاق شیشه ای اضافه کنید . جدای از کف و سقف و فریم های شیشه و صفحات شیشه ای بدنه ، شما می توانید اتاق شیشه ای را با متریال مختلف ترکیب کنید ، می توانید فریم ها را حذف کرده و از شیشه های یکسره استفاده کنید . سقف کاذب می تواند جایگزین سقف شیشه ای شده تا تمیز کردن آن ساده تر شود .

همچنین شما می توانید به جای یک مکعب ساده از شیشه ، ترکیبی از احجام شیشه ای را داشته باشید تا فضایی بزرگتر و زیباتر به شما ارائه دهد .

شما می توانید برای اطلاع از هزینه ساخت اتاق شیشه ای با مشاوران ما در تاو دکور تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره رایگان ساخت اتاق شیشه ای استفاده کنید. علاوه بر این تمامی پروژه هایی که توسط تیم تاو دکور انجام می شود دارای 36 ماه گارانتی است.

اتاق شیشه ای در پشت بام

این اتاق شیشه ای در پشت بام منزل می تواند سبب آن شود که از فضا به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید. نمای زیبا ترین به بام داده و با وجود اتاق شیشه ای در پشت بام کاربرد فضای خالی بالای منزل خود را بهینه نمایید. البته ساخت اتاق شیشه ای در پشت بام بسیار پر اهمیت است و حساس در نتیجه نیازمند متخصص نیز هست. بهتر است که از متخصصان تاو در این مورد بهره بجویید.

اتاق شیشه ای در دفتر

اتاق شیشه ای در دفتر می تواند به لوکس شدن دفتر شما کمک بسزایی نماید، افراد با ساخت اتاق شیشه ای در دفتر می توانند با نظارت بر کار کارمندان خود به کسب و کار خود توسعه دهند. برای ساخت آن در دفتر تنها کافیست به روی کلمه اتاق شیشه ای در دفتر کلیک نموده و وارد تب و نمونه کارهای تاو شوید

اجزا اتاق شیشه ای

مزایای داشتن اتاق شیشه ای در باغ چیست ؟

منظره ی شگفت انگیز :

اتاق شیشه ای در باغ ، آن قدر شیشه و فریم کمی دارد که باور نکردنی ترین منظره از فضای بیرون را خواهید داشت . شیشه به شما امکان می دهد با جهان بیرونی ارتباط برقرار کنید . حتی هنگامی که درب یا پنجره ها بسته هستند ، امکان ورود نور به داخل را فراهم می کند . بنابراین ، باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش قبض برق می شود . اتاق را روشن تر می کند و زیبایی باغ را تقویت می کند . در نتیجه در صورتی که باغ دار هستید می توانید از این فرصت استفاده کرده و اتاق شیشه ای در باغ را اجرا نمایید.

پارتیشن پیش ساخته
بیشتر

فضایی برای تمام سال :

با وجود حجم بالای شیشه در یک اتاق شیشه ای ، یک راندمان حرارتی عالی ارائه می دهد و با دمای بیرون تنظیم می شود و هزینه ساخت اتاق شیشه ای را در مرور زمان برای شما جبران می کند . اتاق شیشه ای در باغ ، این امکان را برای شما فراهم می کند تا در هر زمان از سال از فضا استفاده کنید .

قابل اصلاح :
اصلاح اتاق شیشه ای در باغ کار سختی نیست . شما می توانید شیشه بعضی از فریم ها را جدا کنید و از سقف کاذب استفاده کنید . می توانید نورپردازی ها را به راحتی و بدون تخریب دیوارها برای اصلاح سیم کشی ، تغییر دهید . این قابلیت در کم کردن هزینه ها نیز به شما کمک می کند .

مفید برای سلامتی :

تمام تابش آفتابی که در اتاق شیشه ای می ریزد ، شما را سرزنده و شاداب می کند . آفتاب انرژی بخش است و همچنین ویتامین دی بدن شما را تامین می کند . کمبود ویتامین دی در تمام دنیا امری جدی است . بودن در معرض آفتاب ، فشار خون را کاهش می دهد ، استرس را کم می کند ، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و به داشتن خواب راحت کمک می کند . هزینه ساخت اتاق شیشه ای در برابر تمام مزایایی که این اتاق به شما ارائه می کند ، مقرون به صرفه است .

– ساخت و نصب آسان :

اتاق شیشه ای در باغ در بسیاری از کشورها ، نیاز به مجوز ساخت و ساز جدید ندارند و روند نصب نسبتاً سریع انجام می شود .

– ظاهر مدرن :

اتاق های شیشه ای ، یک گزینه ساخت مدرن است که باعث می شود یک طراحی جالب توجه ایجاد شود ، خانه شما را با نور سیر کند و ارزش آن را افزایش دهد . اگر قصد تغییر خانه باغ خود را دارید ، چه چیز دیگری بهتر از یک اتاق شیشه ای در باغ ؟

ضد آب :

شیشه دارای سطح براق صاف است ، بنابراین ضد آب است و می توان آن را به طور موثر تمیز کرد . بر خلاف سایر مواد ، نگهداری آسان است . همچنین در هزینه ساخت اتاق شیشه ای ، شما به خرید عایق رطوبتی نیاز ندارید .

طیف رنگ بندی گسترده:

شیشه در رنگ های گسترده ای موجود است و وقتی ورق شیشه را در واحدهای چند لایه ترکیب می کنیم ، از نظر رنگ و ظاهر تغییر می کند و می تواند ظاهری ویژه به اتاق شیشه ای در باغ دهد . می توان از شیشه چند لایه با طیف گسترده ای از لایه های رنگی استفاده کرد تا جلوه های ویژه ای از نورپردازی نیز فراهم کند . همچنین این رنگ ها را می توان با شیشه های رنگی و چاپی ترکیب کرد .

پارتیشن از کجا بخریم
بیشتر

زیبایی شناسی جذاب :

اتاق شیشه ای ، یک روش ایده آل برای نمایش فضای داخلی است . شیشه می تواند ساختار را خیره کننده تر کند و پیشرفته تر جلوه دهد . پس اگر به دنبال فضای خاصی در باغ خود هستید که هنگام قدم زدن ، زیبایی خیره کننده آن دیده شود ، بهترین گزینه یک اتاق شیشه ایست . مطمئن باشید که هزینه ساخت اتاق شیشه ای نسبت به تمام مزایایی که به شما ارائه می دهد ، کاملا اقتصادی است .

قابل بازیافت :

بازیافت به معنی تبدیل زباله به شکلی است که می توان از آن استفاده مجدد کرد . از مزایای دیگری که با بازیافت شیشه می توان به دست آورد ، صرفه جویی در مصرف انرژی است . آلودگی آب و آلودگی هوا را تا حدی کاهش می دهد و همچنین از منابع طبیعی و غیره نیز محافظت می کند .
شیشه 100٪ قابل بازیافت است و در طی فرآیند بازیافت از بین نمی رود . از این رو ، می توان آن را بارها و بارها بازیافت کرد ، بدون اینکه به کیفیت یا خلوص آن آسیب برساند .

مقاوم در برابر آب و هوا و زنگ زدگی :

دلیل مقرون به صرفه بودن هزینه ساخت دیوار شیشه ای چیست ؟ یکی از مهمترین دلایل مقوامت در برابر آب و هوا و زنگ زدگی است . زیرا هر مصالح دیگری که شما انتخاب می کنید ، در برابر آب و هوا و رطوبت دچار فرسایش شده و به مرور زمان هزینه های زیادی برای تعمیر و نگهداری نیاز دارند . بر خلاف بیشتر مواد ، شیشه مقاوم در برابر خوردگی است . ترکیب شیمیایی شیشه عامل اصلی تعامل شیشه با محیط است .

قالب ریزی راحت :

شیشه ماده ای شفاف و سخت است که می توان آن را به راحتی در شکل های دلخواه قالب ریزی کرد . کم شدن هزینه قالب ریزی ، هزینه ساخت اتاق شیشه ای را کمتر می کند . زیرا بسیاری از قطعات به صورت کاملا پیش ساخته در بازار موجود است .

عایق برق :

عایق برق به این معنا است که ماده ای رسانای ضعیف برق است . شیشه یک عایق عالی است . که برای استفاده در اتاق شیشه ای در باغ که ممکن است بر اثر باران ، خیس شود ، بسیار مناسب است .

مقاومت در برابر سایش :

سایشی به معنای مقاومت یک ماده در مقابل مواد دیگر با اصطکاک است . در برابر سایش ، سطح شیشه صاف می ماند و در تماس مستقیم با ماده دیگر مقاومت خواهد کرد .

مزایای دیگر :

– شیشه در طیف وسیعی از دما پایدار است . از این رو می توان از آن برای شومینه ، لنزهای با نور زیاد و اجاق های چوبی ، انواع آشپزخانه ها و مناطقی با درجه حرارت بالا که در آن نیاز به انبساط کم است ، استفاده کرد .

– هنگامی که در فضای داخلی استفاده می شود ، شیشه می تواند فضا را ذخیره کند و فضارا بزرگتر از واقعیت نشان دهد .

– شیشه نسبتاً سبک تر از سایر مواد است . بنابراین ، بار مرده یک سازه را کاهش می دهد .

اتاق شیشه ای در باغ :

اتاق شیشه ای در حیاط و اتاق شیشه ای در باغ راهی مناسب برای لذت بردن از یک منظره بدون مانع است ، در حالی که شما از بودن در فضای بسته و لم دادن روی مبل ها نیز لذت می برید . برای اطمینان از اینکه نمای اتاق شیشه ای در باغ ، توسط فریم ها از بین نروند ، برخی از سازنده ها اتاق های شیشه ای را با پانل شیشه ای بدون قاب می سازند .

پارتیشن آکوستیک
بیشتر

پانل های شیشه ای ، به شما امکان می دهند از یک منظره پانوراما بدون هیچ عنصر مزاحم از محیط اطراف خود لذت ببرید . هنگامی که هوا گرم می شود ، به سادگی پانل های شیشه ای را به یک طرف می کشید و اجازه می دهید هوای تازه طبیعی داخل اتاق جریان پیدا کند .

ایمنی اتاق های شیشه ای :‌

همه اجزای تولیدی اتاق های شیشه ای ، بصورت صنعتی و محصولات سری تولید می شوند . بسته به هزینه ساخت اتاق شیشه ای که شما در نظر گرفته اید ، می توانید از تولید کننده های متفاوت و با کیفیت های متفاوت خرید کنید . بسیاری از سازنده ها این تضمین را می دهند اتاق شیشه ای باغی که تولید می کنند ، با بالاترین کیفیت تولید می شود و نکات ایمنی در آن رعایت شده است . بهتر است از سازنده های مطمئن اجزای اتاق شیشه ای در باغ را تهیه کنید . در نتیجه می توانید از اتاق شیشه ای در حیاط برای جلوه بهتر حیاط استفاده نمایید

مزایای داشتن اتاق شیشه ای باغ

سفارشی سازی اتاق شیشه ای در باغ :

اتاق های شیشه ای با توجه به هر مشتری خاص ساخته و ترکیب می شوند ، تا از نظر شکل و ظاهر متناسب با طراحی باغ و ویلای شما باشد . اما ممکن است سفارشی سازی مقداری هزینه ساخت اتاق شیشه ای را افزایش دهد .

از اتاق شیشه ای  درباغ خود در شب لذت ببرید :

یک کمپانی سازنده اتاق شیشه ای ماهر و مطمئن ، می تواند طیف وسیعی از سیستم های گرمایشی و نورپردازی LED با کیفیت بالا ، را در اختیار شما قرار دهد . تا علاوه بر جلوه های زیبایی اتاق در داخل فضا ، از بیرون نیز بسیار درخشان خواهد بود . اتاق شیشه ای در حیاط و باغ بهترین منظره را به شما خواهد داد.

با توجه به مطالب ذکر شده در این مقاله می توانید ساخت اتاق شیشه ای در باغ، اتاق شیشه ای در حیاط، اتاق شیشه ای در پشت بام، اتاق شیشه ای در دفتر و… را به تاو بسپارید، قطعا بهترین نوع خدمات را در اختیارتان قرار خواهد داد

کاربرد اتاق شیشه ای در کجاست؟

ساخت اتاق شیشه ای را می توان در باغ، در حیاط، در پشت بام، در دفتر و... توسط تیم حرفه ای تاو تجربه نمود

هزینه ساخت اتاق شیشه ای چقدر است؟

برای یافتن اطلاعات تکمیلی هزینه ساخت بر اساس متریال و سلیقه مشتری تنها کافی ست به روی تب زده و وارد سایت شوید و از مشاوره رایگان بهره مند گردید

چند ویژگی منحصر به فرد گروه تاو؟

متعهد
منصف در هزینه هم زمان با کیفیت کاری بالا
توجه به سلیقه مشتری
پیگیری و پشتیبانی مناسب
مشاوره رایگان

4.6/5 - (304 امتیاز)

13 نظرات

    • سلام وقت بخیر
      لطفا از طریق شماره تماس‌های زیر با تاو دکور در ارتباط باشید:
      021-44036086
      09120056090

  • سلام خسته نباشید
    در پارکینگ خانه هم میشه اتاق شیشه ای ساخت؟ حدود 30 متری؟ و اینکه هزینش چقدره؟

    • سلام وقت بخیر
      لطفا از طریق شماره تماس‌های زیر با تاو دکور در ارتباط باشید:
      021-44036086
      09120056090

  • سلام،میخواستم اتاق شیشه ای حدود صد متر بسازم،ضخامت هم زیاد نباشد حدودا چقدر میشود؟

  • سلام وقت بخیر
    من دوتا سوال داشتم ایا شیشه دوجداره عایق دما و رطوبت هست یا نه؟
    و این که میشه این اتاقک رو توی راه پله اجرا کرد؟؟

    • سلام روزتون بخیر باشه.
      بله شیشه دوجداره عایق دما و صوت هست.
      بابت راهپله هم لطفا ابعاد رو اندازه بگیرید و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    • سلام روزتون بخیر. ابعاد اتاق و زخامت شیشه در قیمت موثر است. میتونید با شرکت تماس بگیرید یا وااتس اپ پیغام بدین تا بیشتر راهنمایی کنیم. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.