پارتیشن بندی کلینیک فیزیوتراپی

پارتیشن بندی کلینیک فیزیوتراپی به چه نحو است؟

لازم به ذکر است که در عصر امروز کلینیک های فیزیوتراپی به سبب اتاق های متعدد برای خدمت رسانی به افراد نیز نیازمند پارتیشن بندی کلینیک فیزیوتراپی هستند زیرا با بهره گیری از پارتیشن نیز که جداکننده های بسیار مناسبی هستند می توانند جایگزین بسیار خوبی برای درب های گران قیمت هستند و این پارتیشن ها بر خلاف دیوارها و درب های ساده و معمولی نیز به سبب ظاهر خوب و زیبای خود علاوه بر کاربرد فراوان در کلینیک های فیزیوتراپی می توانند با جذابیت خود فضای بسیار مورد پسندی را ایجاد نمایند.

پارتیشن بندی کلینیک فیزیوتراپی

گذری بر پارتیشن بندی کلینیک فیزیوتراپی در عصر امروز

پارتیشن ها که در انواع گوناگونی به دست ساخت می رسند در عصر امروز در هر فضایی به خصوص کلینیک های فیزیوتراپی مورد استفاده قرار گرفته و کاربرد دارند.

پارتیشن Partition نیز به سبب تنوع بسیار و ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد خود یکی از مناسب ترین جداکننده ها و نظم دهنده ها به محیط است که علاوه بر زیباسازی فضاهای متعدد می تواند در کاهش میزان صدای موجود در محیط تاثیرگذار بوده و با نظمی که در محیط سبب می گرداند فضاهای بزرگ را به فضاهایی کوچک و مجزا تبدیل سازند.

لذا پارتیشن ها دارای محدودیت نبوده و می توان با هر نوع طرح مورد پسندی آن ها را ساخته و به عرضه رساند پس افراد می توانند با هر نوع سبک سلیقه ای این پارتیشن ها را در محیط های مورد نظر خود نصب کنند.

علت بهره گیری از پارتیشن بندی کلینیک فیزیوتراپی

از آنجایی که محیط فیزیوتراپی بسته به نوع عملکرد و خدمت رسانی به افراد حاضر نیز نیازمند حفظ حریم شخصی مراجعین می باشد بهره گیری از پارتیشن بندی کلینیک فیزیوتراپی بسیار می تواند این حریم را حفظ نموده و نظم را در محیط به ارمغان آورد.

به طور فرض افرادی که نیازمند بهره مندی از خدماتی متناسب با معالجه و بهبود کمر درد هستند می توانند در فضایی مجزا از افرادی که نیازمند بهره گیری از خدمات درد پا هستند منتظر مانده و با خیالی راحت  کمر درد وی توسط فیزیوتراپیست درمان گردد.

پس پارتیشن بندی کلینیک فیزیوتراپی بسیار مناسب و کاربردی بوده و نظم و زیبایی را در فضا تداعی می سازد.از آنجا که حریم شخصی مراجعین در فضای مجزا شده به سبب پارتیشن بندی به طور کامل حفظ می گردد تهیه پارتیشن های متعدد توسط کلینیک های فیزیوتراپی بسیار بیش از قبل گشته است.

ویژگی های پارتیشن های کلینیک فیزیوتراپی

  • به صرفه تر از درب ها و دیوارهای ساده و معمولی
  • متنوع بودن پارتیشن ها از نظر رنگ و طرح بندی
  • مقاومت بالا در پارتیشن بندی کلینیک فیزیوتراپی از جهت برخورد با ضربه
  • جلوگیری از افزایش صدای موجود در محیط فیزیوتراپی به سبب اهمیت سکوت و آرامش مراجعین
  • متنوع بودن پارتیشن های کلینیک فیزیوتراپی از نظر نوع متریال
پارتیشن تک جداره
بیشتر

و  بسیاری ویژگی های متعدد دیگر

پارتیشن بندی کلینیک فیزیوتراپی

مزایای بهره گیری از پارتیشن بندی کلینیک فیزیوتراپی

حفظ حریم شخصی مراجعین

پارتیشن بندی کلینیک فیزیوتراپی از جهت حفظ حریم شخصی افراد بهترین انتخابی است که موسسین و افراد مشغول در فیزیوتراپی ها می توانند داشته باشند.

لذا علاوه بر به صرفه تر بودن از ساخت درب ها و دیوارهای ساده نیز بسیار می توانند علاوه بر زیباسازی کلینیک فیزیوتراپی، حریم خصوصی افراد حاضر در هر فضای مجزا را حفظ نموده و خیال افراد را از این بابت راحت سازند.

نظم دهنده محیط

جداکننده های پارتیشنی نیز که در انواع متنوعی به دست ساخت می رسند به سبب فراهم بودن آزادی در میزان ساخت ارتفاع و بلندی نیز می توانند در اندازه های انحصاری کلینیک های فیزیوتراپی ساخته شده و بنا بر متراژ کلی فضا و مناسب ترین شیوه اجرای پارتیشن بندی کلینیک فیزیوتراپی در محیط نصب شوند و فضاهای کوچک، مجزا و مستقل را در کلینیک ایفا کنند.

کاهش میزان صدای موجود در محیط

از آنجا که پارتیشن ها به سبب ضخامت های متنوعی که دارند قابلیت عایق سازی دارند در نوع خود می توانند آلودگی های صوتی را کاهش دهند زیرا این مورد بستگی به نیاز محیط های اداری، تجاری و کلینیک های فیزیوتراپی، دندانپزشکی و..دارد.

از آنجایی که در کلینیک های فیزیوتراپی اهمیت زیادی به آرامش مراجعین می دهند نیاز است که از پارتیشن های دوجداره به سبب میزان کاهش فراوان صداهای آزاردهنده دستگاه ها نیز استفاده گردد که در ادامه به این نوع پارتیشن اشاره ای می کنیم.

بنابراین این پارتیشن ها در کم نمودن میزان آلودگی های صوتی در محیط نقش خوبی را ایفا می کنند.

میزان ماندگاری با دوام و طولانی

پارتیشن ها به سبب جنس و متریال های با کیفیت و مرغوبی که دارند دارای ماندگاری و مقاومت خوبی هستند البته تهیه این پارتیشن ها از فروشندگانی مطمئن و مجرب نیز در میزان ماندگاری این دیوارهای جدا کننده ارزان و به صرفه بسیار تاثیرگذار می باشد.بنابراین با تهیه پارتیشن های با کیفیت و اصیل نیز می توان با خیال راحت از مدت زمان ماندگاری آن ها اطمینان حاصل نمود.

ثابت و متحرک بودن پارتیشن های کلینیک فیزیوتراپی

پارتیشن بندی کلینیک فیزیوتراپی را می توان در دو نوع ثابت و متحرک به اجرا درآورد و از کاربردهای موثر آن نیز لذت برد.

دیوار جدا کننده ارزان
بیشتر

🔵 پارتیشن ثابت

این نوع پارتیشن دائمی بوده و نیز پس از نصب در کلینیک غیر قابل جا به جایی می باشد

🔵 پارتیشن متحرک

پارتیشن های متحرک در محیط قابل جا به جایی هستند و به راحتی می توان محل قرارگیری آن ها را در کلینیک فیزیوتراپی تغییر داد.

پارتیشن بندی کلینیک فیزیوتراپی

انواع پارتیشن بندی کلینیک فیزیوتراپی

پارتیشن بندی چوبی کلینیک فیزیوتراپی

پارتیشن های چوبی نیز کاربرد فراوانی در کلینیک های فیزیوتراپی دارند و می توان آن ها را در رنگ های روشن و تیره و در طرح های متنوعی نیز در کلینیک ها اجرا نمود زیرا این پارتیشن ها دارای دو نوع پارتیشن چوبی تک جداره و پارتیشن دو جداره هستند که هر یک بنا بر انتخاب فیزیوتراپیست ها برای فضای کلینیک انتخاب و خریداری می شوند.

پارتیشن چوبی از نوع تک جداره

این نوع پارتیشن نقش زیادی در کاهش میزان صدای محیط ندارد ولیکن تا حدودی می تواند از صدای موجود کم کند لذا این پارتیشن بیشتر به عنوان پارتیشنی تزئینی در محیط های گوناگون حتی کلینیک های فیزیوتراپی نصب می گردد.

پارتیشن چوبی از نوع دو جداره

پارتیشن چوبی دو جداره از آنجا که از ام دی افی به دست ساخت رسیده که لبه های آن قدرت عایق سازی را در پارتیشن فراهم نموده اند و همچنین به سبب میزان ضخامتی که دارد کاملا برای کاهش میزان صدای دستگاه ها در کلینیک فیزیوتراپی مناسب می باشد و می تواند فضایی آرام و محیطی مملو از صداهای کم آزار را نیز در ذهن مراجعین تلقی گرداند.

پارتیشن بندی کلینیک فیزیوتراپی با ام دی اف

پارتیشن MDF نیز به راحتی در محیط نصب می گردد و همچنین هزینه مناسب و به صرفه ای را به خود اختصاص داده است پس برای افرادی که می خواهند هزینه زیادی برای نصب پارتیشن در کلینیک های فیزیوتراپی خود پرداخت نکنند این نوع پارتیشن انتخاب مناسبی می باشد ولیکن باید یادآور شد هزینه نهایی پارتیشن ها به صرفه تر از دیوارها و درب های معمولی می باشد.

پارتیشن بندی کلینیک فیزیوتراپی از نوع پی وی سی

پارتیشن های PVC را می توان به راحتی در کلینیک های فیزیوتراپی نصب نمود.لذا این پارتیشن جنسی سخت از پلاستیک را به خود اختصاص داده است و در مقابل ضربه نیز مقاومت های خاص خودش را دارد.

این پارتیشن را می توان با بهره گیری از برخی تجهیزات مناسب نیز از حالت سختی خارج نموده و منعطف ساخت ولیکن این کار نیازمند تخصص و مهارت لازم می باشد و بهتر است با مشورت افراد مجرب در این حرفه منعطف گردند.

پارتیشن با شیشه سکوریت
بیشتر

پارتیشن تمام شیشه ای

پارتیشن بندی کلینیک فیزیوتراپی را می توان با پارتیشن های شیشه ای هم اِعمال نمود این نوع پارتیشن ها بسیار شفاف بوده و فضا را بازتر و زیباتر تلقی می دارند.این نوع پارتیشن علاوه بر زیبایی نیز دارای ضخامت بالایی بوده که می توان آن را مزیت مناسبی برای میزان مقاومتش در برابر ضربه دانست ولیکن به سبب شیشه ای بودن این پارتیشن نیز باز هم احتیاط در برابر جلوگیری از برخورد ضربه با آن بسیار مهم می باشد.

پارتیشن های شیشه ای هم در دو نوع تک جداره و دو جداره به دست ساخت می رسند که ویژگی هایی مشابه پارتیشن های چوبی نیز دارند.

پارتیشن بندی کلینیک فیزیوتراپی

ساخت و اجرای پارتیشن بندی کلینیک فیزیوتراپی

تاو دکور با برترین ایده های ساخت پارتیشن و باکیفیت ترین متریال های ساخت پارتیشن در ادارات، مطب و به خصوص پارتیشن بندی کلینیک فیزیوتراپی و..نیز توانسته بهترین و زیباترین فضاها را به سبب نصب پارتیشن تداعی نماید.

لذا تاو دکور با تضمین کیفیت و قیمت این پارتیشن ها، افراد را از نتیجه نهایی نصب این دیوارهای جدا کننده خاطر جمع می سازد.افراد می توانند به جهت تهیه و اطلاعات بیشتر از این پارتیشن ها از مشاوره رایگان تاو دکور بهره مند شده و تماس حاصل کنند.

آیا پارتیشن ها مثل دیوار ثابت و دائمی هستند؟

خیر.پارتیشن ها به دو نوع ثابت و متحرک تقسیم می شوند و خریداران می توانند بنا به نیاز خود هر یک از انواع این پارتیشن ها را در محل مد نظر خود نصب و اجرا سازند.برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توان از مشاوره رایگان تاو دکور بهره مند شد و با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا انواع طرح و رنگ پارتیشن را تهیه نمود.

آیا پارتیشن های کلینیک فیزیوتراپی باید حتما ساده و معمولی باشند؟

خیر می توان از انواع متریال های پارتیشن در کلینیک فیزیوتراپی با اشکال و طرح های متنوع بهره مند گردیده و علاوه بر زیباسازی محیط از کیفیت بسیار بالای آن ها لذت برد.

هزینه نصب و اجرای پارتیشن بندی کلینیک فیزیوتراپی چند است؟

این هزینه به میزان طول و عرض، ارتفاع و ضخامت، رنگ و طرح و از همه مهم تر متریال به کار رفته در پارتیشن و عوامل متعدد دیگر نیز وابسته می باشد.افراد می توانند برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت روز پارتیشن های متنوع با تاو دکور تماس حاصل کنند.

4.7/5 - (76 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.