پارتیشن اداری آلومینیومی (شیشه دوجداره و تک جداره)

شناختی بر پارتیشن اداری آلومینیومی دوجداره و تک جداره

پارتیشن اداری آلومینیومی در دکوراسیون اداری و سازمان ها بسیار استفاده می شود و زیبایی آن نیز از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. همچنین زیبایی محیط کار و پارتیشن بندی درست برای هر بخش آن، باعث بهره وری بیشتر می شود و آرامش موردنیاز پرسنل را تامین می کند.

حال این پارتیشن یعنی پارتیشن اداری آلومینیومی فرضا پارتیشن دوجداره آلومینیومی در دفتر کار نیز باید علاوه بر زیبایی، دارای قیمت مناسب و دوام بالایی باشد به نوعی پارتیشن ارزان محسوب گردد.

بدین سبب اگر به دنبال چنین پارتیشنی می گردید بدون شک پارتیشن اداری آلومینیومی آن چیزی است که به آن نیاز دارید چرا که پارتیشن ها با فریم آلومینیومی می تواند کاربردهای فراوانی داشته باشد. این پارتیشن انواع مختلفی دارد که مهم ترین آن پارتیشن دوجداره آلومینیومی و پارتیشن آلومینیوم و شیشه می باشد که خرید هر دوی آن ها از طریق سایت ما یعنی تاو دکور امکان پذیر است.تنها کافیست با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمود.

پارتیشن اداری آلومینیومی با ظاهر زیبا و البته قیمت مناسبی که دارد همه ی آنچه برای جدا سازی یک محیط اداری نیاز دارید را برایتان فراهم می کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات لازم در مورد این پارتیشن با ما در این مطلب همراه باشید

همچنین اگر به دنبال یک پارتیشن اداری با نصب و اجرای آسان و سریع هستید می توانید از طریق تماس با تاو دکور به خرید پارتیشن اداری آلومینیومی ، پارتیشن دوجداره آلومینیومی و پارتیشن شیشه و آلومینیوم با بهترین کیفیت بپردازید.

پارتیشن اداری آلومینیومی (شیشه دوجداره و تک جداره)

منظور از پارتیشن اداری آلومینیومی چیست ؟

پارتیشن هایی که برای تفکیک قسمت های مختلف اداره و شرکت ها استفاده می شوند و دارای فریم آلومینیومی هستند را پارتیشن اداری آلومینیومی گویند. در کنار فریم آلومینیومی این پارتیشن ها از انواع شیشه نیز استفاده می شود که بر اساس نیاز شما می تواند در مدل های مختلفی تهیه گردد.

شیشه های این پارتیشن می تواند از انواع جنس ها مانند سکوریت ساده یا مات باشد که دارای دو طرح عمودی و افقی هستند. انواع پرده کرکره ولومی را نیز می توان بر روی این پارتیشن ها نصب کرد.

این پارتیشن ها در دو نوع پارتیشن تک جداره آلومینیومی و دوجداره تولید می شوند که پارتیشن دوجداره آلومینیومی دارای مزیت های بیشتری هستند و در مکان های پر سر و صدا بیشتر استفاده می شوند. جنس فریمی که در این پارتیشن ها به کار رفته باعث سبک شدن آنها شده است که همین امر محبوبیت آن را بیشتر کرده است.

پارتیشن اداری آلومینیومی (شیشه دوجداره و تک جداره)

انواع پارتیشن آلومینیومی

این محصول به طور کلی در سه مدل تولید می شود که هر کدام از مزایا و معایب مربوط به خود برخوردار است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع پارتیشن اداری آلومینیومی با ما تماس بگیرید.

طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت
بیشتر

پارتیشن تک جداره فریم آلومینیوم

این پارتیشن در ۳ نوع: ۶ میل ، ۱۶ میل MDF و ۱۶ میل لترون تولید می شوند. در پارتیشن های تک جداره نوع 6 میل از ام دی اف با ضخامت 6 میل استفاده می شود به این خاطر آن ها را پارتیشن تک جداره 6 میل می نامند. موادی که برای فریم های پارتیشن های تک جداره 16 میل استفاده می شود از ام دی اف با ضخامت 16میل است. در این پارتیشن ها می توان به درخواست مشتری از ام دی اف و شیشه در ساخت فریم آن نیز استفاده کرد که نوع شیشه ای آن به پارتیشن شیشه و آلومینیوم مشهور است.

پارتیشن دوجداره آلومینیومی 

پارتیشن دوجداره آلومینیومی یکی از پر طرفدار ترین انواع پارتیشن شیشه و آلومینیوم می باشد که به علت مزایا فراوانی که دارد از بازار فروش خوبی نیز برخوردار است. آنودایز معمولا از آلومینیوم و ام دی اف و شیشه ساخته می شود و دارای تنوع زیادی است.

هر پارتیشنی که فریم آن آلومینیوم باشد از این دسته محسوب می شود..

حتی درب ورود و خروج آن ها نیز دارای فریم آلومینیوم با سیستم پرده ولومی است که این پرده مابین دو جدار شیشه قرار می گیرد لذا این ترکیب بسیار زیبایی است که نظر مشتریان را جلب می کند.. ناگفته نماند که شیشه داخل فریم آن می تواند از انواع مختلفی همچون: پی وی سی، های گلاس، پلی کربنات و شیشه سکوریت باشد

پارتیشن دوجداره آلومینیومی به طور معمول در نوع پارتیشن شیشه و آلومینیوم سفارش داده می شود چرا که هم کاربری آن بیشتر است هم از زیبایی ظاهری بیشتری برخوردار می باشد.

پارتیشن اداری آلومینیومی (شیشه دوجداره و تک جداره)

مزایای پارتیشن اداری آلومینیومی

  1. دارای قابلیت جابجایی می باشد
  2. نصب آن سریع و آسان است زیرا به سبب این ویژگی آن را به راحتی جا به جا نمود.
  3. دارای تنوع رنگ بندی زیبا که با هر دکوراسیونی ست می شود. اگر زیبایی برایتان مهم است می توانید از پارتیشن شیشه و آلومینیوم استفاده نمایید..زیرا فضای مدرن و شیکی را تداعی ساخته و سبب می گردد آدمی مدام تمایل به نگاه به این پارتیشن آلومینیومی را داشته باشد.
  4. در صورت خرابی یکی از قطعات آن به راحتی قابل تعویض است که این مورد از مهم ترین ویژگی های پارتیشن دوجداره آلومینیومی می باشد و نیاز است که حتما به آن توجه نمود.
  5. دارای استحکام بالایی است و این نیز سبب می گردد بتوان این پارتیشن را در اماکن متعدد با اطمینان کامل بر حفظ سلامت ایمنی نیز نصب نمود.
  6. قابلیت نصب پرده کرکره ولومی در آن وجود دارد.
  7. دارای قیمت مناسب و کیفیت بالا به طور همزمان هست و در عین حال انواع آن علی الخصوص پارتیشن آلومینیوم و شیشه از زیبایی زیادی برخوردار است.
  8. پارتیشن اداری آلومینیومی مخصوصا نوع پارتیشن دوجداره آلومینیومی به خوبی عایق صوتی و گرما و سرما می باشد.
  9. طول عمر بالایی دارد و بدین سبب افراد می توانند با تهیه و نصب پارتیشن اداری آلومینیومی تا چندین سال به طور متوالی از وجود این پارتیشن لذت ببرند.
  10. برای جداسازی بخش های مختلف یک سازمان یا اداره که امکان ساخت دیوار بتنی را ندارند می تواند به راحتی مورد استفاده قرار بگیرد و همچنین با عرضه در حالت مات نیز به خوبی حریم شخصی افراد را در محیط به خصوص محیط های کاری حفظ نماید که در ادامه کاملتر بیان می گردد.
  11. دارای ضخامت تقریبا 10 سانتی متر است و شیشه آن معمولا 6 میلی متر است. شما می توانید بر اساس نیاز خود از هر یک از انواع پارتیشن تک جداره آلومینیومی ، پارتیشن دوجداره آلومینیومی و پارتیشن شیشه و آلومینیوم استفاده نمایید.تنها کافیست جهت بهره مندی از این پارتیشن ها نیز با تاو دکور تماس حاصل نمایید.
  12. امکان ساخت در ارتفاع های مختلف وجود دارد.
  13. امکان درج لوگو و برشکاری بر روی این پارتیشن وجود دارد و علی الخصوص در پارتیشن های شیشه و آلومینیوم استفاده از این قابلیت بسیار کاربرد دارد.
  14. حریم خصوصی هر بخش حفظ می شود زیرا همانطور که اشاره شد افراد می توانند با تهیه پارتیشن در نوع مات که امکان دید و مشاهده فضای پشت پارتیشن را محدود می سازد به حفظ حریم شخصی خویش پرداخته و از آن لذت ببرند. همچنین افراد می توانند جهت اتصالات پارتیشن آلومینیومی نیز با تاو دکور تماس گیرند.
  15.  پارتیشن اداری آلومینیومی دارای نورپردازی مناسب است.
  16. انواع پارتیشن اداری آلومینیومی در طرح ها و شکل های گوناگون به راحتی قابل شستشو هستند.
  17. این پارتیشن دارای رنگ الکترو استاتیک است.
پارتیشن اتاق مدیریت
بیشتر

به علت تمامی مزایای فوق است که به یک پارتیشن اداری آلومینیومی نیاز دارید که می توانید با نصب و بهره گیری از این پارتیشن در ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری در محیط های رسمی نیز به خوبی از مزیت نصب آن لذت ببرید.

معایب پارتیشن دوجداره آلومینیوم

پارتیشن اداری آلومینیومی هم به مانند دیگر وسایل و اجناس موجود در بازار اعم از کوچک و بزرگ نیز علاوه بر بهره مندی از مزایای بسیار مطلوب، دارای معایبی هم هستند ولیکن نمی توان به سبب وجود این معایب به طور کل مزایای پارتیشن اداری آلومینیومی، پارتیشن دوجداره آلومینیومی و همچنین پارتیشن شیشه و آلومینیوم را فراموش نمود و آن ها را کم اهمیت جلوه داد! بلکه نیاز است با بررسی مزایا و معایب آن نیز با آگاهی کامل به تهیه پارتیشن اداری آلومینیومی پرداخت.

  1. یکی از معایب نیز اتصالات پارتیشن آلومینیومی می باشد..لذا از آنجایی که این پارتیشن از جنس خود اسکلت آلومینیومی است، به هنگام باز و بسته کردن درب ها به مرور زمان سر و صدا ایجاد می شود.
  2. قیمت پارتیشن آلومینیومی در نوع پارتیشن دوجداره آلومینیومی نیز نسبت به پارتیشن تک جداره گران تر است.
  3. وزن پارتیشن دوجداره آلومینیومی نسبت به پارتیشن های تک جداره سنگین تر است.

 همچنین استفاده از پارتیشن شیشه و آلومینیوم نیازمند مراقبت است چرا که امکان شکستگی برخی از انواع آن وجود دارد. البته می توانید در استفاده از این محصول از شیشه های نشکن استفاده کنید.

کاربرد های پارتیشن اداری آلومینیومی

  1. پوشش دادن انواع سقف های کوتاه و بلند
  2. استفاده از انواع درب ها برای آن
  3. در سازمان هایی که رفت و آمد و سروصدا زیاد است با استفاده از این پارتیشن ها بخش های مختلف از هم تفکیک می شوند.
  4. در شرایطی که در فضای داخلی نخواهیم از دیوارهای بتنی استفاده کنیم.
  5. در هر زمان که خواستیم استایل داخلی سازمان را تغییر دهیم.
  6. و..
پارتیشن مطب
بیشتر

عوامل موثر بر قیمت انواع پارتیشن اداری آلومینیومی

  1. نوع جنس شیشه ای که برای داخل فریم ها استفاده می شود.
  2. آلومینیوم ها دارای درجه بندی هستند و آلومینیومی که در آن به کار می رود، در تعیین قیمت موثر است.
  3. متراژ سازمان نیز تعیین کننده قیمت است.
  4. قیمت ارز و دلار؛ زیرا قیمت آلومینیوم به روز محاسبه می شود.
  5. استفاده از پرده با سیستم پرده ولومی در بین جداره های شیشه به صورت مات یا راه مات

 با این وجود استفاده از پارتیشن اداری آلومینیومی همیشه یک انتخاب ایده آل محسوب می شود که به علت کیفیت بسیار بالای آن می باشد.

همانطور که اشاره شد پارتیشن های اداری آلومینیومی بسیار کاربردهای زیادی دارند که در دو نوع  پارتیشن تک جداره و دوجداره و پارتیشن شیشه و آلومینیوم تولید می شوند. انواع این پارتیشن ها مزایای مربوط به خود را دارند که سبب می گردند بتوان با خیالی راحت به تهیه این پارتیشن پرداخت..

لذا از آنجایی که تاو دکور شرایط مشاوره آنلاین را فراهم نموده افراد می توانند در صورتی که به اطلاعات جامع تری در خصوص مزایا و معایب پارتیشن آلومینیومی و..نیاز دارند با تاو دکور تماس حاصل نمایند.

 سایت تاو انواع پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تک جداره و شیشه ای را به شما عزیزان معرفی کرده است و جزییات و قیمت آن را نیز در اختیار شما گذاشته است به همین سبب می توان با مشاهده سایت تاو دکور از خدمات بسیار برتر ایشان آگاهی مناسبی کسب نمود..

لذا افراد می توانند جهت تهیه انواع پارتیشن آلومینیومی نیز در بالاترین سطح کیفیت  با تاو دکور تماس حاصل نمایند.

انواع پارتیشن اداری آلومینیومی چیست ؟

پارتیشن های اداری آلومینیومی به انواع دوجداره ، تک جداره و شیشه و آلومینیوم تقسیم می شوند.

قیمت پارتیشن اداری آلومینیومی به چه صورت می باشد؟

قیمت این پارتیشن ها از عوامل زیادی مانند مدل مورد نظر شما ، نوع شیشه ، قیمت آلمینیوم و ... تاثیر میگیرد.

مزایا پارتیشن دوجداره آلمینیومی چیست؟

قیمت خوب ، عایق صدا و حرارت ، زیبایی ، مقاومت بالا و... از مهم ترین مزایا این نوع پارتیشن می باشد.

4.6/5 - (274 امتیاز)

3 نظرات

  • سلام روز بخیر
    ما دفتر کارمون حدود 40 متر هست آیا میتونیم از پارتیشن دوجداره فریم آلومینیوم استفاده کنیم نسبت به ابعاد محل کارمون؟

    • سلام وقت بخیر
      لطفا از طریق شماره تماس‌های زیر با تاو دکور در ارتباط باشید:
      021-44036086
      09120056090

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.