پارتیشن ریلی

 پارتیشن ریلی

پارتیشن یا پارتشین اداری یک بستر مناسب برای محیط هایی که فضای بسته ندارد می باشد که یک شرایط کاری خوب را فراهم می سازد.پارتیشن اداری باعث جدا سازی می شود که یکی از مزیت های آن این است که این جدا سازی می تواند موقتی باشد و مانند دیوار همیشگی نیست و هروقت که لازم شد میتوانید آنرا باز یا بسته کنید. پارتیشن ها انواع مختلفی داردند مثل پارتیشن های قابل حمل که یکی از آنها پارتیشن ریلی است.  در این مقاله می خواهیم به ویژگی های پارتیشن ریلی بپردازیم . پارتیشن ریلی جزو پارتیشن های متحرک است که بشتر در فضا های کاری قابل استفاده است.

پارتیشن ریلی

پارتیشن ریلی متحرک

پارتیشن ریلی  زیر مجموعه پارتیشن متحرک یا پارتیشن قابل حمل است و به همین دلیل به آن پارتشین ریلی متحرک یا پارتیشن متحرک ریلی نیز می گویند. این نوع پارتیشن قابلیت جا به جایی دارد و علاوه بر ساختن یک محیط خصوصی برای کارمندان پارتیشن ریلی به راحتی و طبق نیاز شما جا به جا می شود. در ادامه انواع پارتیشن ها را نام برده می شود و به صورت اختصاصی به توضیح پارتیشن ریلی متحرک پرداخته خواهد شد

چرا در محیط کار از پارتیشن به خصوص پارتیشن ریلی استفاده می شود

برای تقسیم کردن محیط های اداری می توانید از پارتیشن استفاده کنید. چرا از پارتیشن استفاده می کنیم؟

  1. پارتیشن های اداری آماده هستند و فقط نیاز به نصب دارند.
  2. صرف زمان کمتر نسبت به نصب دیوار های ثابت
  3. زیبا سازی فضای کار
  4. استفاده موقتی از پارتیشن اداری
  5. جا به جایی راحت با استفاده از پارتیشن ریلی
  6. مورد استفاده حتی در فضاهای کم
  7. ایجاد فضای خصوصی برای کارمندان
  8. کاهش صدا ها در محیط

پارتیشن ریلی

انواع متریال پارتیشن های اداری

همانطور که پارتیشن ها انواع مختلفی دارند که یکی از آن انواع پارتیشن ریلی است . پارتیشن ها از جنس و سایز های متفاوت نیز برخورد دارند که در ادامه به نوع جنس آنها اشاره می کنیم. پارتیشن های اداری می توانند تک جداره یا دو جداره باشند که با متریال های مختلفی به بازار ارائه میگردد. انواع این متریال در زیر آمده است:

البته بهتر است با توجه به دکور مکانی که میخواهید در آن از پارتیشن استفاده کنید متریال آن را انتخاب کنید. که اگر به زیبایی و دکور اهمیت می دهید بهتر است از پارتیشن شیشه ای استفاده کنید.

پارتیشن اداری آلومینیومی (شیشه دوجداره و تک جداره)
بیشتر

قیمت پارتیشن ها بر اساس اندازه ، طرح ، ارتفاع و رنگ متفاوت است.

پارتیشن ریلی

انواع پارتیشن

پارتیشن های اداری انواع مختلفی دارند که بستگی به نوع استفاده شما متغییر است. پارتیشن ها در انواع متفاوت به بازار عرضه می شوند که در ابتدا به پارتیشن ثابت و متحرک تقسیم می شوند که از پارتیشن متحرک می توان به پارتیشن ریلی اشاره کرد که در این مقاله به آن می پردازیم و هر کدام  از پارتیشن ها انواع دارند. که در زیر به انواع پارتیشن های اداری اشاره می کنیم.

پارتیشن ثابت: پارتیشن های ثابت چا به جا نمی شوند و اگر در محیط کار نیاز به جابه جایی پارتیشن ندارید پارتیشن های ثابت انتخاب خوبی است.

پارتیشن متحرک: پارتیشن های متحرک قابلیت جا به جایی داردند و شما می توانید به راحتی آنها را چا به جا کنید و به علت وزن کمی که دارند به راحتی و با تو جه به نیازتان هر کجا که بخواهید می توانید پارتیشن متحرک را قرار دهید. پارتیشن های متحرک انواع دارد مثل پارتیشن ریلی و پارتیشن تاشو و پارتیشن کشویی.

  • پارتیشن شیشه ای
  • پارتیشن ریلی
  • پارتیشن متحرک ریلی
  • پارتیشن شیشه سکوریت
  • پارتیشن بلوک شیشه ای
  • پارتیشن ام دی اف
  • پارتیشن شیشه و استیل
  • پارتیشن کشویی
  • پارتیشن تاشو
  • پارتیشن چوبی

تمامی پارتیشن های اداری که در بالا نام برده شد در محیط کاری مورد استفاده می گیرد که ویژگی های خود را دارند اما در این مقاله به ویژگی ها و تعریف پارتیشن ریلی می پردازیم.

پارتیشن متحرک ریلی

همان طور که گفته شد پارتیشن ریلی جزو پارتیشن های متحرک است. و یکی از مهم ترین ویژگی های  آن  با توجه به وزن کمی که دارد قابل جا به جا شدن آن است . که کار را برای تغییر دکوراسیون و تغییر مکان پارتیشن ها با توجه به نیاز بسیار راحت کرده است. پارتیشن ریلی دارای یک محور ریل برای حرکت کردن می باشد. و پارتیسن ریلی بسیار به مدرن کردن فضا کمک می کند که همین موضوع سبب شده است از محبوبیت بالایی برخوردار باشد.

پارتیشن ریلی

پارتیشن ریلی در کجا استفاده می شود

پارتیشن ریلی در مکان های مختلفی قابل استفاده است و فقط در محیط کار کاربرد ندارد بلکه محیط های مختلف فراوانی می توانند از پارتیشن ریلی استفاده کنند. در زیر این مکان ها را نام برده شده است:

  • مجتمع های تجاری بزرگ: این مجتمع ها می توانند برای ارائه خدمات بیشتر از پارتیشن ریلی متحرک استفاده کنند.
  • شرکت های اداری: همانطور که گفته شد شرکت های اداری و محیط های کاری برا حفظ آرامش و مکان شخصی کارمندان از پارتیشن ریلی متحرک استفاده می کنند به دلیل آنکه بازدهی کار کارمندان با داشتن یک محیط شخصی و آرام برای خودشان بسیار بالا می رود و همچنین داشتن پارتیشن در محیط کار سبب مدرن به نظر رسیدن آن محیط کاری میشود. که این امر بسیار برای شرکت های اداری حائز اهمیت است.
  • مراکز خرید: مراکز خرید می توانند با استفاده از پارتیشن ها و به خصوص پارتیشن ریلی که به راحتی قابل جا به جایی است غرفه های خدماتی یا نگهبانی ایجاد کند.
  • مغازه ها: مغازه ها با داشتن پارتیشن ریلی متحرک می توانند نوع کسب و کار خود را در مغازه تکفیک کنند. و همچنین می توانند با داشتن پارتیشن ریلی در مغازه یک انباری برای نگه داشتن اجناس خوذ داشته باشند.
  • آرایشگاه ها: با قرار دادن پارتیشن ها به خصوص پارتیشن ریلی در آرایشگاه ها به راحتی می توان ارائه خدمات متفاوت را از یکدیگر جدا کرد و این سبب مدرن به نطر رسیدن آرایشگاه و راحتی مشتری می شود.
  • رستوران ها: افراد زیادی که به رستوران می روند به دنبال راحتی و آرامش هستند با قرار دادن پارتیشن ریلی در رستوران ها می توان محیط های وی آی پی برای خانواده ها ایجاد کرد و این گونه تعداد مشتری های یک رستوران افزایش می یابد حتی می شود محیطی برای تولد گرفتن ایجاد کرد. و در قسمت آشپزخانه یک محیط برای نگه داری وسایل و یک مکان برای کارمندان رستوران ایجاد نمود.
  • ساختمان ها: می توان در ساختمان ها با قرار دادن یک پارتیشن ریلی مکانی برای قرار دادن وسایل اضافه یا استراحت برای نگهبانی ایجاد کرد.
  • در واحد ها: در واحد های مسکونی یا تجاری می توانید با یک پارتیشن ریلی مکان هایی را از هم جدا کنید و حتی یک آشپزخانه داشته باشید.
مرکز فروش پارتیشن کجاست
بیشتر

همان طور که بالا گفته شد می توانیم در مکان های بسار زیادی با توجه به نیازمان از پارتیشن ریلی استفاده کنیم. و با داشتن یک پارتیشن ریلی می توانیم به بیرون و محیط خارج از پارتیشن دید داشته باشیم. و از همه مهم تر در محیط هایی که مکان کافی ندارد و کوچک هستند می توان از پارتیشن ریلی استفاده کرد و اصلا نیازی به دیوار های ثابت نیست. این نوع پارتیشن ها بسیار مورد استفاده کسب و کار ها قرار می گیرد.

پارتیشن ریلی

قیمت پارتیشن ریلی

بهتر است در ابتدا برای خرید و نصب یک پارتیشن ریلی با بخش فروش یک فروشگاه فروش پارتیشن ها تماس بگیرید یا به صورت حضوری دیدن کنید.  زیرا پیش از آن که شما بخواهید یک پارتیشن ریلی را خریداری کنید با ید مشاوره بگیرید. که چه نوع پارتیشنی برای مکانی که شما مدنظر دارید مناسب است چه نوع متریالی در نظر شما است.  و چه سایزی با چه ارتفاعی می خواهید . زیرا هزینه یا قیمت پارتیشن ریلی بستگی به نوع آن و سایز آن دارد که شما باید تمامی این موارد را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع پارتیشن ریلی

همان ظور که پارتیشن ریلی نوعی از پارتیشن متحرک است. پارتیشن ریلی هم انواعی دارد که در زیر آمده است:

  • پارتیشن ریلی متحرک شیشیه ای: متریال این نوع پارتیشن ریلی از شیشه است و بسیار لوکس و شیک است که مناسب محیط های کاری و اتاق های کنفرانس می باشد که می تواند دارای کرکره نیز باشد.
  • پارتیشن ریلی دوجداره متحرک: این نوع پارتیشن جنسی بسیار محکم دارد. که از موادی مانند فوم و سیمان و کائوچو ساخته می شود. و عایقی محکم در برابر صدا و حرارت می باشد.
  • پارتیشن ریلی چوبی: متریال این پارتیشن از چوب است که زیبایی زیادی دارد. اما بیشتر برای منازل و محیط های غیر کاری کاربرد دارد.
دیوار جدا کننده ارزان
بیشتر

در مجموع شما با گرفتن تماس می توانید در مورد خرید پارتیشن  های مختلف به ویژه پارتیشن ریلی اطلاعات کسب کنید و با توجه به ساختار محیط و سایز و قیمت پارتیشن ریلی مطلوب خود را خریداری نمایید.

پارتیشن ریلی بر روی محور ریل به شما این امکان را می دهد که هرکجا که می خواهید آن را قرار دهید و در صورت نیاز و تغییر دکور مکان آن را تغییر دهید. و یک محیط کاری امن و راحت را داشته باشید. و به راحتی بتوانید با محیط خارج از پارتیشن ارتباط داشته باشید پس بهتر است برای ارتقا محیط کسب و کارتان حتما پارتیشن ریلی را مورد استفاده قرار دهید.

4.7/5 - (181 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.