پارتیشن شیشه ای تک جداره

پارتیشن شیشه ای تک جداره

پارتیشن شیشه ای باعث جداسازی فضا با شیشه می شود. پارتیشن جدا کننده ای بدون نیاز به مصالح ساختمانی می باشد و به راحتی و زیبایی می توان بخش های مختلف را از یکدیگر جدا نمود.

پارتیشن شیشه ای انواع و ویژگی های مختلفی دارند که می توان به پارتیشن شیشه ای دوجداره پارتیشن شیشه ای فریم دار و فریم لس و پارتیشن شیشه ای تک جداره اشاره کرد.  یکی از انواع پارتیشن شیشه ای پارتیشن شیشه ای می باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی پارتیشن تک جداره و ویژگی های آن بپردازیم.

پارتیشن شیشه ای تک جداره انوع مختلفی دارد.یکی از  مهمترین ویژگی پارتیشن شیشه ای تک جداره نصب آسان و راحت است.

پارتیشن شیشه ای تک جداره به گونه ای طراحی می شود که افراد به طور کامل به محیط اطراف شان اشراف داشته باشند. همچنین پارتیشن شیشه ای تک جداره بسیار مناسب استفاده در طراحی دکوراسیون داخلی است.

دیوار شیشه ای یا پارتیشن شیشه ای  باعث ایجاد یک محیط امن و راحت برای کارمندان یک اداره یا شرکت می شود از این رو زیبایی بسیاری دارد و سبب مدرن شدن ظاهر محیط کاری می شود. بنابراین می توان از پارتیشن شیشه ای تک جداره در محیط های مختلفی مثل اداره و ساختمان های مسکونی استفاده نمود.

انواع پارتیشن شیشه ای تک جداره

  1. پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم لس
  2. پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم دار
  3. پارتیشن شیشه ای تک جداره متحرک یا ریلی
  4. پارتیشن شیشه ای تک جداره ثابت
  5. پارتیشن شیشه ای تک جداره شفاف
  6. پارتیشن شیشه ای تک جداره مات
  7. پارتیشن شیشه ای تک جداره طرح دار یا رنگی

پارتیشن شیشه ای تک جداره

ویژگی های پارتیشن شیشه ای تک جداره

پارتیشن شیشه ای تک جداره ویژگی های بسیار زیادی دارد و همین باعث کاربرد گسترده این پارتیشن شود. در ادامه به بررسی مهم ترین ویژگی های پارتیشن شیشه ایی پردازیم.

  • عبور نور بالا : یکی از مهم ترین ویژگی های پارتیشن شیشه ای تک جداره عبور نور 80 درصدی می باشد. عبور نور بالا باعث استفاده از روشنایی طبیعی می شود. و شفافیت شیشه سبب عبور نور از پارتیشن می شود.
  • استفاده به عنوان دکوراسیون داخلی : زیبا بودن و مدرن بودن پارتیشن شیشه ای تک جداره باعث شده است که از این دیوار و اتاق شیشه ای در مکان های بسیار زیادی استفاده شود و در طراحی های دکوراسیون داخلی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. پارتیشن شیشه ای تک جداره مزیت های بسیار زیادی در استفاده به عنوان دکوراسیون داخلی دارد. همچنین باعث مدرن به نظر رسیدن فضا می شود. زیرا امروزه دیگر استفاده از دیوار های گچی و آجری بسیار قدیمی و یکنواخت شده است.
  • عایق صدا : پارتیشن شیشه ای تک جداره عایق صدای بسیار خوبی است و آلودگی صوتی را کاهش می دهد. به خصوص در اداره ها که جلوگیری از آلودگی صوتی برای افزایش بهرهوری کارمندان بسیار اهمیت دارد. پارتیشن شیشه ای کاربرد ویژه ای دارد.
  • جلوگیری از ورود گرما و سرما  عایق گرمای بسیار خوبی است. و نمیگذارد هوای داخل محیط از خارج و داخل عبور کند.
  • نصب آسان  به آسانی و راحتی نصب می شود. به همین دلیل کاربرد بسیاری دارد.
  • قابلیت جا به جایی راحت : پارتیشن شیشه ای را می توان به راحتی جا به جا کرد و به همین دلیل است که طرفداران بسیاری دارد و جایگزین دیوار های گچی و آجری شده است.
  • کاهش مصرف انرژی :به دلیل عبور نور بالا از پارتیشن شیشه دیگر نیازی به مصرف انرژی بسیار زیاد نیست و می توان از مصرف انرژی برق جلوگیری نمود.
  • امکان مشاهده سایر مکان ها : پارتیشن شیشه ای تک جداره به دلیل شفافیت شیشه امکان مشاهده تمامی محیط را در اختیار افراد قرار می دهد. به خصوص مدیران یک اداره یا شرکت می توانند با نصب پارتیشن شیشه ای  به راحتی بر روی تمامی محیط تسلط کافی داشته باشند. بنابراین استفاده از این پارتیشن در اداره ها بسیار کاربرد دارد.
  • اشغال فضای کمتر : پارتیشن شیشه ای تک جداره به دلیل تک جداره بودن و اشغال فضای کمتر در محیط های کوچک بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و کاربردی تر می باشد.
  • مقرون به صرفه بودن :نسبت به مصالح ساختمانی به صرفه تر می باشد و همچنین نسبت به کاربرد ها و ویژگی هایی که دارد بسیار به صرفه می باشد.
پارتیشن دفتر کار
بیشتر

پارتیشن شیشه ای تک جداره

کاربرد های پارتیشن شیشه ای تک جداره

پارتیشن شیشه ای تک جداره به دلیل داشتن ویژگی های بسیار زیاد در مکان های بسیار زیادی کاربرد دارد و استفاده می شود. استفاده از پارتیشن های شیشه ای روز به روز در حال افزایش است و این به دلیل داشتن مزیت های بسیار می باشد.

  • اداره ها : از پارتیشن شیشه ای تک جداره در اداره ها و شرکت ها استفاده بسیار زیادی می شود. استفاده از پارتیشن شیشه ای تک جداره در اداره ها موجب افزایش کارایی کارمندان می شود و باعث مدرن شدن محیط اداره یا شرکت نیز می شود.
  • ساختمان های مسکونی : از پارتیشن شیشه ای می توان در خانه نیز  استفاده نمود زیرا در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار زیبا می شود و همچنین کاربرد بسیار زیادی در منازل مسکونی دارد. و برای مثال برای جدا سازی اتاق خواب از پذیرایی می توان از دیوار شیشه ای استفاده نمود.
  • محیط های کسب و کار : در محیط های کسب کار و بسیاری استفاده می شود که برای نمونه در ادامه به چند کسب و کار در این زمینه اشاره خواهیم کرد.
  • مجتمع های تجاری : علاوه بر مجتمع های مسکونی از پارتیشن شیشه ای تک جداره در مجتمع های تجاری نیز استفاده می شود.
  • کلینیک دندانپزشکی : یکی از کسب و کار هایی که در آن از پارتیشن شیشه ای  استفاده می شود. مطب پزشک یا دندانپزشک است که برای جداسازی محیط معاینه یا درمان می توانند با استفاده از این پارتیشن فضا را زیباتر کنند.
  • آرایشگاه ها : در آرایشگاه ها با استفاده از پارتیشن شیشه ای تک جداره می توان به راحتی لاین های مختلف را از یکدیگر به صورت بسیار کاربردی و زیبا جداسازی نمود.
پارتیشن تجاری
بیشتر

تفاوت پارتیشن شیشه ای تک جداره و دوجداره

پارتیشن شیشه ای تک جداره و دوجداره می توانند هر دو به صورت فریم لس و یا متحرک اجرا شوند.

هردو شفافیت دارند و تقریبا از ویژگی های یکسانی برخوردار هستند. اما پارتیشن شیشه ای تک جداره فضای کمتری نسبت به پارتیشن شیشه ای دوجداره اشغال می کند و این ویژگی باعث می شود در فضا های کوچک پارتیشن شیشه ای کاربرد ویژه ای داشته باشد.

همچنین پارتیشن شیشه ای دوجداره عایق صدا و گرمای بهتری است اما فضای بیشتری را اشغال می کند و برای محیط های بزرگ بهتر است. اما پارتیشن شیشه ای یک جداره امکان دید بهتری دارد به همین دلیل پر کاربرد تر می باشد.

پارتیشن شیشه ای تک جداره

هزینه پارتیشن شیشه ای تک جداره

قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی مانند سایز و ضخامت و همچنین نوع پارتیشن شیشه ای تک جداره نیز بسیار در قیمت تعیین کننده می باشد.

بنابراین برای اطلاع از قیمت دقیق بهتر است از کارشناسان فروش این محصول کمک بگیرید.

تاو دکور با ارائه خدمات در زمینه پارتیشن های اداری چوبی و شیشه ای و..و نیز پارتیشن های مسکونی با داشتن یک تیم مجرب می تواند با استفاده از بهترین متریال مطابق سفارش شما بهترین پارتیشن را برای محیط مورد نظر شما نصب و اجرا کند.

پارتیشن شیشه ای تک جداره فضای زیادی را اشغال می کند؟

خیر این نوع پارتیشن شیشه ای به سبب تک جداره بودن نیز فضای بسیار کمی را اشغال می کند.

آیا می توان از این پارتیشن در آرایشگاه ها استفاده نمود؟

بله افراد می توانند در هر مکانی با مشاوره رایگان متخصصان فروش تاو دکور بهترین انتخاب را برای تهیه پارتیشن داشته و در همان محل به خوبی از وجود پارتیشن شیشه ای تک جداره لذت ببرند.لذا تاو دکور این پارتیشن را با بالاترین کیفیت به عرضه می رساند.

پارتیشن حمام
بیشتر

قیمت پارتیشن تک جداره چقدر است؟

پیشنهاد می گردد جهت اطلاع از قیمت روز پارتیشن تک جداره با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل شود.

4.7/5 - (192 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.