پارتیشن با شیشه سکوریت

پارتیشن با شیشه سکوریت
برای اطلاع از قیمت و خرید با ما تماس بگیرید

پارتیشن های شیشه ای طرفدار بسیاری دارند و در حوزه های کاری، تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند. اما در برخی از محیط ها نیاز به پارتیشن شیشه ای مقاوم و نشکن می باشد و در صورت شکستن قطعات آن به افراد آسیبی نرساند. شیشه های سکوریت در این مورد جایگزین خوبی برای شیشه های معمولی می باشد. بنابراین برای داشتن پارتیشن شیشه ای مقام می توان از پارتیشن با شیشه سکوریت استفاده نمود.

تاو دکور ارائه دهنده خدمات نصب و اجرای پارتیشن با شیشه سکوریت در سراسر تهران می باشد. این مجموعه از شیشه های باکیفیت در اجرا و نصب پارتیشن ها استفاده می کند. بنابراین برای سفارش پارتیشن با شیشه سکوریت با مرکز نصب پارتیشن، تاو دکور تماس حاصل نمایید.

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات

پارتیشن با شیشه سکوریت

شیشه سکوریت یا Tempered Glass در تعریف همان شیشه های نشکن تلقی می شوند که بسیار مقاوم و محکم هستند. به شیشه های سکوریت شیشه های میرال نیز می گویند و از این شیشه ها در صنایع مختلفی استفاده می کنند. یکی از کاربرد های مهم شیشه های سکوریت، ساخت پارتیشن با شیشه سکوریت می باشد.

به دلیل استفاده زیاد از شیشه سکوریت و ویژگی های بسیار کاربردی این شیشه ها، ساخت پارتیشن با شیشه سکوریت نیز بسیار رواج پیدا کرده است. پارتیشن ها در محیط های زیادی مورد استفاده قرار می گیرند و برای برخی از محیط ها اجرا و نصب پارتیشن با شیشه سکوریت کاملا کاربردی تر و مناسب تر می باشد.

شیشه سکوریت در انواع مختلفی همچون شیشه سکوریت نشکن و لمینت ساخته می شود و بستگی به کاربرد و نوع نیاز آن دارد. بنابراین شیشه های سکوریت به دو نوع تقسیم بندی می شوند.

پارتیشن های اداری و مسکونی مزایای زیادی دارند اما پارتیشن با شیشه سکوریت علاوه بر تمامی مزایای پارتیشن های دیگر مقاومت و کیفیت بالایی نیز دارند و در صورت شکسته شدن نیز آسیبی به افراد وارد نمی کند بلکه امنیت بالایی دارد. بنابراین در محیط ها و مکان هایی نیاز به پارتیشن شیشه ای بامقامت بالا وجود دارد می توانید از پارتیشن با شیشه سکوریت استفاده نمایید.

پارتیشن با شیشه سکوریت

اجرا و نصب پارتیشن با شیشه سکوریت در همه نقاط تهران

لازم به ذکر است برای اجرا و نصب پارتیشن با شیشه سکوریت بهتر است با یک مرکز اجرا و نصب پارتیشن معتبر با سابقه بالا در زمینه نصب پارتیشن تماس بگیرید. اینگونه خیالتان از طول عمر و کیفیت پارتیشن شیشه ای راحت می شود.

اگر در تهران ساکن هستید و به دنبال مجموعه ای برای اجرا و نصب پارتیشن هستید فورا با تاو دکور تماس بگیرید. این مجموعه اجرا و نصب پارتیشن با شیشه سکوریت در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران را در محل شما به انجام می رساند.

تاو دکور مرکز اجرا و نصب انواع پارتیشن ها به خصوص پارتیشن با شیشه سکوریت در سراسر تهران می باشد که با بهترین متریال موجود در بازار پارتیشن ها را طبق سلیقه مشتری اجرا و نصب می کند. بنابراین شما می توانید برای سفارشات پارتیشن با شیشه سکوریت با مجموعه تاو دکور تماس بگیرید و همچنین از کارشناسان تاو دکور مشاوره رایگان دریافت نمایید.

  • پاسخگویی در اولین فرصت
  • ضمانت کیفیت پارتیشن ها
  • خدمات دهی در محل شما
  • اجرا و نصب پارتیشن در سراسر تهران
  • دارای کارشناسان نصب پارتیشن مجرب
  • دریافت هزینه مقرون به صرفه نسبت به کیفیت
  • تعهد کاری بالا و تحویل به موقع در زمان معین
پارتیشن شیشه ای مات
بیشتر

مرکز اجرا و نصب اتاق شیشه ای و پارتیشن با شیشه سکوریت تاو دکور از تمامی ویژگی های بالا برخوردار می باشد و اصل کاری این مجموعه رضایت و برطرف کردن نیاز مشتری می باشد. بنابراین برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارشات با تاو دکور تماس بگیرید.

پارتیشن با شیشه سکوریت

در تصویر بالا می توانید نمونه کار های تاو دکور را مشاهده نمایید و برای مشاهده نمونه کار های بیشتر با شماره تماس تاو دکور تماس بگیرید و از اطلاعات کافی بهره مند شوید. 

مزایای نصب پارتیشن با شیشه سکوریت

شیشه سکوریت طرفداران بسیاری دارد و امروزه در اکثر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد به خصوص دکوراتیو بنابراین برای مقاومت باید در کنار زیبایی پارتیشن شیشه ای می توانید سفارش نصب پارتیشن با شیشه سکوریت را به تاو دکور بدهید. پارتیشن های تولید شده با شیشه سکوریت مزیت های فوق العاده ای دارند که در ادامه به بررسی این ویژگی ها می پردازیم.

  1. در همه ی محیط ها مورد استفاده قرار می گیرد
  2. عایق مقاوم در برابر گرما و سرما
  3. دارای ذرات ایمن پس از شکستن
  4. چندین برابر مقاوم تر نسبت به شیشه های معمولی
  5. تحمل فشار 40 کیلوگرم در ابعاد 10 سانتی متر مربع
  6. عایق مناسب در برابر صدا و آلودگی صوتی 
  7. عبور نور بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی برق
  8. زیبایی و مدرن شدن محیط کاری و مسکونی

همان طور که در بالا گفته شد مهم ترین و بهترین مزیت پارتیشن با شیشه سکوریت مقاومت 7 برابری آن نسبت به پارتیشن شیشه ای معمولی می باشد. بنابراین پارتیشن های اداری نیز می توانند با شیشه سکوریت ساخته شوند زیرا این نوع پارتیشن ها عایق صدا و دمای بسیار خوبی می باشند.

کاربرد های پارتیشن با شیشه سکوریت

این نوع پارتیشن از مزایا و ویژگی ها بسیار زیادی برخوردار است بنابراین کاربرد های زیادی نیز دارا می باشد. در ادامه به بررسی کاربرد های این پارتیشن ها می پردازیم.

  1. فروشگاه ها
  2. رستوران ها
  3. اداره ها و شرکت ها
  4. ساختمان های مسکونی
  5. ساختمان های تجاری
  6. نمایشگاه ها
  7. مطب پزشک ها و دندان پزشکان
  8. دفاتر وکلا
  9. بانک ها
  10. کافی شاپ ها

همان گونه که گفته شد از پارتیشن هایی که با شیشه سکوریت ساخته می شوند استفاده های زیادی در همه ی محیط ها می شود و امکان اجرا و نصب در تمامی فضا ها را دارد. بنابراین اکثر محیط هایی که مقاومت و جلوگیری از ورود صدا و دما در آن جا حائز اهمیت است بهتر است از پارتیشن با شیشه سکوریت استفاده نمایند.

عکس پارتیشن اداری
بیشتر

ساخت پارتیشن با شیشه سکوریت چگونه است؟

در ابتدا باید گفت ساخت شیشه سکوریت با شیشه معمولی کاملا متفاوت است. بنابراین نمی توان پارتیشن شیشه سکوریت را با پارتیشن شیشه ای معمولی برابر دانست. پارتیشن با شیشه سکوریت زمان ساخت بیشتری می برد و شیشه سکوریت حرارت بیشتری را نسبت به شیشه خام تحمل می کند بنابراین مقاوم تر می شود.

تاو دکور پارتیشن با شیشه سکوریت را طبق سلیقه مشتری اجرا می کند و تمامی مراحل را زیر نظر مشتری انجام می دهد. بنابراین برای اطلاعات بیشتر درباره اجرا و سفارش پارتیشن شیشه ای سکوریت با تاو دکور مرکز اجرا و نصب پارتیشن تماس بگیرید.

پارتیشن با شیشه سکوریت

📌 نصب پارتیشن با شیشه سکوریت باکیفیت در محل شما

مجموعه تاو دکور با ارائه خدمات در سراسر تهران به صورت حضوری و در محل و تجربه زیاد در زمینه نصب پارتیشن ها خیال شما را از بابت اجرای پارتیشن در محل کار یا منزل تان راحت می کند. دیگر نیاز مراجعه حضوری و صرف هزینه های اضافی برای نصب پارتیشن ها نیست. مجموعه تاو دکور با کارشناسانی ماهر و حاذق از 0 تا 100 اجرا و نصب پارتیشن با شیشه سکوریت را در محل شما انجام می دهند.

تفاوت پارتیشن شیشه ای معمولی با پارتیشن شیشه ای سکوریت

تفاوت بسیار مهم پارتیشن شیشه ای معمولی با شیشه سکوریت در مقاومت و نوع شکستن آن ها می باشد. در ادامه به دیگر تفاوت این دو نوع پارتیشن شیشه ای می پردازیم.

  • در صورت خرد شدن پارتیشن شیشه ای معمولی به صورت تیغه های شمشیری و تیز در می آیند. اما شیشه سکوریت به صورت پودری تبدیل می شوند.
  • شیشه معمولی دمای حدود 60 درجه را تحمل می کنند اما شیشه های سکوریت دمای بالای 300 درجه را تحمل می کنند!
  • نحوه ساخت و تولید شیشه خام با شیشه سکوریت متفاوت می باشد.
  • شیشه های سکوریت 5 برابر قوی تر از شیشه های خام می باشند.
  • شیشه های معمولی به دفعات برشکاری می شوند اما پارتیشن شیشه ای سکوریت دیگر تغییر نمی کند.

قیمت پارتیشن با شیشه سکوریت

بهتر است بدانید هزینه های پارتیشن شیشه ای سکوریت، به عوامل متعددی بستگی دارد و قابل تغییر است. بنابراین در ادامه به عوامل موثر بر روی قیمت پارتیشن با شیشه سکوریت می پردازیم.

پارتیشن مدرن پارامتریک
بیشتر

💰 نوع پارتیشن شیشه ای سکوریت : یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت پارتیشن با شیشه سکوریت نوع آن پارتیشن می باشد. انواع آن شامل فلوت، سوپر جکستر، شیت و وین وایت می باشد که برای اطلاع از انواع آن می توانید با کارشناسان تاو دکور تماس حاصل نمایید.

💰 ضخامت پارتیشن شیشه ای سکوریت : ضخامت عامل دیگری بر روی افزایش یا کاهش قیمت این نوع پارتیشن می باشد این شیشه ها با ابعاد 4،5،6،8،10 و 12 میل تولید و عرضه می گردند بنابراین هرچه ضخامت شیشه سکوریت بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود.

💰 نوع رنگ پارتیشن شیشه ای سکوریت : رنگ نیز بر روی قیمت پارتیشن اثر گذار است. رنگ های شفاف، دودی، برنز، آبی، سبز و .. هر رنگی قیمتی دارد که برای اطلاع دقیق از قیمت ها می توانید با مجموعه تاو کور تماس حاصل نمایید.

💰 نوع طراحی پارتیشن شیشه ای سکوریت : نوع طراحی و ترکیب پارتیشن شیشه ای سکوریت با متریال دیگری بر روی قیمت اثر می گذارد که این بستگی به انتخاب و سلیقه مشتری دارد.

💰 سایز پارتیشن شیشه ای سکوریت : سایز پارتیشن شیشه ای سکوریت وابسته به متراژ فضا و محیط شما می باشد. هرچه بزرگتر باشد مسلما سایز پارتیشن شیشه ای سکوریت نیز بیشتر است و هزینه بیشتری نیز می برد و اما اگر محیط کوچک تر باشد هزینه کمتری می برد. بنابراین بیش از سفارش باید فضای خود را اندازه گیری کنید.

پارتیشن با شیشه سکوریت

مرکز اجرا و نصب پارتیشن با شیشه سکوریت کجاست؟

تاو دکور مرکز اجرا و نصب این نوع پارتیشن می باشد که در سراسر تهران خدمات رسانی دارد و شما می توانید در هرکجای تهران که هستید به راحتی سفارشات خود را ثبت نمایید.

پارتیشن با شیشه سکوریت چه ویژگی هایی دارد؟

این نوع از پارتیشن ویژگی های بسیار زیادی دارد به همین دلیل است که کاربردی می باشد. مهم ترین ویژگی اش محکم بودن آن می باشد و همچنین در همه محیط ها اجرا و نصب می گردد.

پارتیشن با شیشه سکوریت چه انواعی دارد؟

نوع این پارتیشن براساس اندازه ، ضخامت ، شکل برش دهی شیشه و نوع شیشه مقیاس می شود. انواع نوع شیشه سکوریت شامل فلوت، سوپر جکستر، شیت و وین وایت می باشد.

4.5/5 - (31 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.