پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره
برای اطلاع از قیمت و خرید با ما تماس بگیرید

پارتیشن ها در تمامی محیط های مسکونی و تجاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل داشتن انواع بسیار زیاد و تولید با متریال های مختلف و همچنین دارا بودن ویژگی ها و مزایای فوق العاده کاربرد بسیاری نیز دارند.

پارتیشن ها باعث تفکیک فضا به صورت لوکی و مدن می شوند. یکی از انواع پارتیشن ها پارتیشن شیشه ای می باشد که این پارتیشن نیز انواع بسیاری دارد. پارتیشن شیشه ای تک جداره یکی از انواع پارتیشن شیشه ای می باشد که در محیط های اداری طرفدار بسیاری دارد.

پارتیشن تک جداره را می توان در اداره ها و مجتمع های مسکونی مورد استفاده قرار داد. همچنین می توان از پارتیشن تک جداره شیشه ای در محیط های کسب و کار و تجاری نیز استفاده کرد. بنابراین برای بررسی بیشتر پارتیشن تک جداره باید ویژگی های آن را مورد بررسی قرار داد و همچنین سازگاری محیط نیز بسیار اهمیت دارد. فضا و محیط باید با پارتیشن تک جداره شیشه ای سازگار باشد. زیرا پارتیشن های شیشه ای فضای کمی اشغال می کنند و برای محیط های کوچک بسیار مناسب هستند.

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات

پارتیشن تک جداره چیست؟

امروزه از پارتیشن شیشه ای به عنوان یک جدا کننده فضای لوکس و بسیار زیبا استفاده می شود. پارتیشن تک جداره یکی از انواع پارتیشن شیشه ای است. پارتیشن ها از نظر متریال به چند دسته تقسیم می شوند که یکی از این انواع پارتیشن شیشه ای می باشد.

پارتیشن های شیشه ای نیز انواع مختلفی دارد برای مثال پارتیشن های شیشه ای مات یا شفاف و پارتیشن شیشه ای تک جداره یا پارتیشن شیشه ای دوجداره از انواع پارتیشن شیشه ای می باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی های پارتیشن شیشه ای تک جداره بپردازیم.

پارتیشن تک جداره به پارتیشنی از نوع شیشه می گویند که در ساختار آن فقط یک لایه شیشه به کار رفته است. از پارتیشن های شیشه تک جداره در محیط های مختلفی به کار می رود زیرا این پارتیشن ها ویژگی های بسیار زیادی دارد که باید مورد بررسی قرار بگیرند.

همچنین برای انتخاب و تهیه پارتیشن تک جداره بهتر است با توجه به محیط و فضای موجودی که دارید سایز و مدل پارتیشن خود را انتخاب نمایید و اجرا و نصب پارتیشن را به کارشناسان حرفه ای بسپارید. برای عمر طولانی پارتیشن ها باید آن ها را از یک شرکت معتبر تهیه نمایید.

پارتیشن تک جداره

کاربرد های پارتیشن تک جداره

پارتیشن ها تفکیک کننده محیط می باشند و پارتیشن های شیشه ای به خصوص پارتیشن تک جداره منجر به لوکس شدن و زیبا تر شدن محیط می شود به همین علت کاربرد های بسیاری دارد و در اکثر محیط های مسکونی و اداری و تجاری استفاده می شوند.

🔶 شرکت ها و اداره ها : عمده ترین کاربرد پارتیشن های شیشه ای به ویژه پارتیشن تک جداره در اداره ها و شرکت ها و همچنین دفاتر دولتی مثل بانک ها و دفتر پیشخوان ها می باشد. این پارتیشن ها در دفاتر وکالت نیز مورد استفاده قرار می گیرند. زیرا باعث بالا رفتن کارایی کارمندان می شود.

🔷 رستوران ها و کافی شاپ ها : از پارتیشن شیشه ای تک جداره می توان در رستوران ها برای تقسیم کردن بخش های اختصاصی و عمومی رستوران و یا بخش کارمندان و دفتر مدیر استفاده کرد. همچنین از این نوع پارتیشن در کافی شاپ ها نیز برای تفکیک محیط و طراحی در دکوراسیون کافی شاپ مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید کننده پارتیشن شیشه ای
بیشتر

🔶 ساختمان سازی و خانه های مسکونی : یکی دیگر از کاربرد های عمده پارتیشن شیشه ای تک جداره در ساخت خانه های مسکونی می باشد. برای جدا سازی آشپزخانه از پذیرایی و اتاق استفاده می شود همچنین جنبه طراحی داخلی و بزرگ تر کردن خانه را نیز دارد و بسیاری از طراحان داخلی امروزه از دیوار های شیشه ای و پارتیشن تک جداره در طراحی و ساخت داخلی خانه ها استفاده می کنند.

🔷 فروشگاه ها : همان طور که گفته شد از پارتیشن ها در مراکز تجاری نیز استفاده می شود و بسیار کاربرد دارد. برای جدا سازی بخش های مختلف فروشگاه ها می توان از پارتیشن ها به ویژه پارتیشن شیشه ای تک جداره استفاده نمود.

🔶 آرایشگاه ها و سالن ها : امروزه آرایشگاه ها و سالن های زیبایی غرفه ها و بخش های بسیاری برای کار های مختلف دارند. هر کار زیبایی در یک غرفه صورت می گیرد. به همین دلیل برای زیبایی و لوکس بودن بیشتر محیط آرایشگاه ها و سالن های زیبایی از پارتیشن های شیشه ای استفاده می شود. اینگونه هر بخش به راحتی و بدون بهم ریختگی ظاهری تفکیک می شود.

🔷 نمایشگاه ها : همان گونه که می دانید نمایشگاه ها به بخش های مختلفی تقسیم می شوند. هر بخش نمایشگاه یا غرفه نمایشگاه برای مورد خاصی استفاده می شود. با پارتیشن های شیشه ای می توان به راحتی و به سادگی این بخش ها را جداسازی نمود.

🔶 مطب پزشک و دندانپزشک : مطب پزشکان و دندانپزشکان نیز بخش خای مختلفی دارد. مانند بخش انتظار و بخش معاینه و تجویز دارو به همین علت می توان برای جدا سازی این بخش ها از پارتیشن تک جداره استفاده نمود.

پارتیشن تک جداره

ویژگی های پارتیشن تک جداره

کاربرد های گسترده پارتیشن شیشه ای تک جداره به علت دارا بودن ویژگی های بسیار زیاد آن می باشد. اگر مزیت ها و ویژگی های بسیار زیاد پارتیشن تک جداره نباشد کاربرد زیادی نیز نخواهد داشت. به همین علت به بررسی ویژگی های پارتیشن شیشه ای تک جداره می پردازیم.

🔷 زیبا تر شدن محیط : یکی از مهم ترین ویژگی های پارتیشن تک جداره این است که منجر به زیبا تر شدن محیط و فضای خانه یا فضای کار می شود. شیشه ای بودن پارتیشن تک جداره زیبایی منحصر به فردی دارد و قرار گیری درست آن در یک محیط باعث بهتر شدن و زیبا تر شدن آن محیط می شود.

دیوار شیشه ای دوجداره
بیشتر

🔶 عبور نور کافی : همان طور که می دانید شیشه باعث عبور نور می شود و پارتیشن تک جداره شیشه ای منجر به عبور نور بیشتر می شود. عبور نور باعث صرف جویی در مصرف انرژی و کاهش مصرف برق می شود. در این صورت محیط به اندازه یکسان روشن می شود و دیگر دیوار های گچی از عبور نور جلوگیری نمی کنند.

🔷 افزایش کارایی : پارتیشن تک جداره اداری به دلیل افزایش آرامش و امنیت کارمندان منجر به افزایش کارایی و بهره وری کارمندان در اداره ها و محیط های کاری می شود. به همین دلیل است که مدیران شرکت و اداره ها از این پارتیشن ها در محیط های کار استفاده می کنند.

🔶 ایجاد تنوع و مدرن شدن : به دلیل استفاده بسیار زیاد از دیوار های آجری و گچی اگر دیوار های شیشه ای و پارتیشن های شیشه ای تک جداره مورد استفاده قرار بگیرد منجر به ایجاد تنوع و مدرن تر شدن فضای مسکونی و یا اداری می شود.

🔷 استفاده بهینه از فضا : با استفاده از پارتیشن تک جداره شیشه ای می توان محیط را به دلخواه تقسیم بندی نمود و از فضای موجود حد اکثر استفاده را کرد. همچنین از پارتیشن های شیشه ای تک جداره در محیط های کوچک استفاده می شود. زیرا فضای زیادی اشغال نمی کند.

🔶 نصب آسان : برای اجرا و نصب پارتیشن ها نیاز به بستن ساختمان و یا استفاده از مصالح ساختمانی نمی باشد. بلکه به راحتی می توان از پارتیشن ها استفاده نمود و آن ها را نصب کرد.

🔷 حمل و نقل راحت : به راحتی پارتیشن ها را می توان جا به جا کرد و در هر مکانی که بهتر است نصب کرد. به همین دلیل پارتیشن های شیشه ای تک جداره کاربرد گسترده ای در ساختمان سازی دارند.

🔶 طول عمر بالا : اگر از یک شرکت معتبر اجرا و نصب پارتیشن، پارتیشن های تک جداره خود را سفارش دهید. و این اطمینان را داشته باشید که با بهترین متریال موجود در بازار پارتیشن ها را تولید و نصب می کنند. خیالتان از عمر بالای پارتیشن های شیشه ای تک جداره راحت باشد.

پارتیشن ارزان
بیشتر

🔷 ایجاد حریم خصوصی : با اجرا و نصب پارتیشن ها دیگر نگران حریم خصوصی در خانه و محیط کار نباشید زیرا با پارتیشن تک جداره از نفوذ صداها و آودگی های صوتی جلوگیری نمایید.

🔶 مقرون به صرفه : مهم ترین ویژگی پارتیشن تک جداره نسبت به مصالح ساختمانی و دیوار های آجری مقرون به صرفه بودن و اقتصادی بودن پارتیشن شیشه ای تک جداره با توجه به ویژگی های بسیار زیاد آن می باشد. به همین دلیل است که امروزه در اداره ها و بانک ها و دیگر محیط ها این نوع پارتیشن بسیار زیاد کاربرد دارد و همچنین در ساختمان سازی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

پارتیشن تک جداره

قیمت پارتیشن تک جداره شیشه ای

هزینه و قیمت اصلی پارتیشن تک جداره شیشه ای بستگی به عوامل بسیاری دارد که باید مورد بررسی قرار بگیرد.که ای عوامل شامل سایز و نوع شیشه و طرح و نقش شیشه نیز می باشد. همچنین برای تهیه این نوع پارتیشن می توانید با شرکت معتبر تاو دکور تماس حاصل نمایید.

تاو دکور با بهترین کیفیت پارتیشن ها را اجرا و نصب می کند و بهترین خدمات را ارائه می دهد. بنابراین برای اطلاع از قیمت و چگونگی سفارش پارتیشن تک جداره و دریافت مشاوره با کارشناسان تاو دکور تماس حاصل نمایید.

پارتیشن تک جداره شیشه ای در چه محیط هایی کاربرد دارد؟

پارتیشن های تک جداره در محیط های مسکونی و اداری کاربرد گسترده ای دارند و می توان از این پارتیشن ها در محیط های کسب و کار مانند آرایشگاه ها و نمایشگاه ها نیز استفاده کرد.

پارتیشن شیشه ای تک جداره چه انواعی دارد؟

این نوع پارتیشن شیشه ای در انواع پارتیشن شیشه ای تک جداره شفاف و مات اجرا و نصب می شود و همچنین می توان از انواع پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم لس و فریم دار و پارتیشن تک جداره رنگی نیز استفاده کرد.

قیمت پارتیشن تک جداره شیشه ای چقدر است؟

هزینه و قیمت اصلی پارتیشن تک جداره شیشه ای بستگی به عوامل بسیاری دارد که باید مورد بررسی قرار بگیرد.که ای عوامل شامل سایز و نوع شیشه و طرح و نقش شیشه نیز می باشد.

4.4/5 - (109 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.