دیوار شیشه ای دوجداره

دیوار شیشه ای دوجداره

امروزه در طراحی های مدرن ساختمان ها و دفاتر اداری از متریال به روز و مدرن استفاده می شود. برای مثال به جای دیوار های گچی و آجری می توان از دیوار های شیشه ای دوجداره استفاده نمود.

دیوار شیشه ای دوجداره در دکوراسیون منزل ایده بسیار نو و مدرنی است و می توان برای جداسازی فضا یا بخش های مختلف خانه از این روش استفاده کرد. در این صورت است که با دیوار های شیشه ای محیطی زیبا و جدید را خواهید داشت.

دیوار شیشه ای زیبایی چند برابری به فضای خانه یا محیط کار می دهد و همچنین برای مقاوم بودن و عایق صدا و گرما می توان از دیوار شیشه ای دوجداره استفاده نمود.

دیوار شیشه ای دوجداره برای ویلا ها نیز بهترین انتخاب است و به زیبایی ویلا ها می افزاید.

استفاده از شیشه در ابعاد بزرگ علاوه بر جذابیت بالایی که برای ساختمان ایجاد می کند امکان استفاده حداکثری از فضای باز ویلا را به افراد در داخل ساختمان می دهد.

دیواره شیشه ای دوجداره با توجه به مزیت هایی که دارد می تواند یک انتخاب بسیار خوب برای طراحی منزل و یا محیط کسب و کار باشد.

دیوار شیشه ای دوجداره با دیوار شیشه ای تک جداره تفاوت هایی از نظر کاربرد و ویژگی دارند که به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

دیوار شیشه ای دوجداره

مزیت های دیوار شیشه ای دوجداره

  • رد شدن 90 درصد نور از دیوار شیشه ای دوجداره: در تمامی محیط می توان از نور طبیعی و مصنوعی یکسان استفاده نمود به دلیل اینکه دیوایدر شیشه ای دوجداره به راحتی نور را از خود عبور می دهد.
  • مدرن بودن و لوکس شدن محیط با استفاده از دیوار شیشه ای دوجداره: به دلیل یکنواخت شدن متریال دیوار ها می توان برای طراحی لوکس و مدرن از دیوار های شیشه ای استفاده نمود. این دیوار باعث زیباتر شدن و جدیدتر شدن فضای خانه می شود. و به تغییر دکوراسیون منزل کمک بسیاری می کند.
  • صرفه جویی مصرف انرژی: به دلیل عبور نور بسیار بالا از دیوار شیشه ای دیگر نیازی به مصرف انرژی زیاد نمی باشد. و این یکی از مهمترین مزیت دیوار شیشه ای دوجداره است.
  • نصب راحت: دیوار شیشه ای دوجداره به راحتی نصب می شود. نیازی به متریال زیادی ندارد و همین باعث می شود دیوار در محیط های کار مورد استفاده قرار بگیرد.
  • سرعت نصب بالا: به سرعت می توان دیوار شیشه ای دوجداره را نصب نمود. و دیگر نیاز به بستن ساختمان و کار به صورت چند روزه یا چند ماهه نیست. بلکه به راحتی می توان با کمترین زمان این نوع دیوار را نصب کرد.
  • عایق صدا: دیوار شیشه در کل عایق صوتی خوبی است. اما دیوار شیشه ای دوجداره عایق صدای بسیار خوبی است. چرا که صدا را از خود عبور نمی دهد و برای محیط های اداری بسیار پرکاربرد است.
  • عایق گرما: عایق گرمای بسیار خوبی است و به دلیل دوجداره بودنش باعث می شود گرما از محیط عبور نکند. و در زمان نیز بتوان با وجود دیوار شیشه ای دوجداره فضا را گرم نگه داشت.
  • متحرک بودن: دیوار های شیشه ای متحرک به راحتی جا به جا می شوند و حرکت می کنند. و هر زمانی که لازم بودن می توان دیوار شیشه ای دوجداره را حرکت داد. و به راحتی هوای محیط به گردش در می آید.
  • هزینه به صرف: با توجه به نصب آسان و سریع برای نصب نیاز به نیروی انسانی کمی دارد و متریال کمتری استفاده می شود. بنابراین با نصف دیوار شیشه ای دوجداره در هزینه صرفه جویی کنید.
  • دید و تسلط بر تمامی محیط: به دلیل شیشه ای بودن و شفاف بودن دیوار شیشه ای دوجداره به راحتی می توان دید کافی بر تمامی محیط داشت. و این ویژگی باعث می شود در محیط کار بسیار مورد استفاده قرار بگیرد و به راحتی تمامی بخش هایی که کارمندان در آن مشغول به کار هستند تحت نظر کارفرمایان می باشد.
دیوایدر شیشه ای
بیشتر

دیوار شیشه ای دوجداره

کاربرد دیوار شیشه ای دوجداره

کاربرد دیوار شیشه ای برای همه بخش های خانه یا محل کار است و این نوع پوشش دیوار به عنوان یک سطح روی هر زیر ساخت و مصالحی قابل استفاده است.

کاربرد دیوار شیشه رنگی با پیچ کردن به دیوار زیری یا چسباندن آن به سطح زیرین در تمام مراکز اداری و مراکز خرید قابل استفاده است و دکوراسیونی خاص و درخشان ایجاد می کند.

کاربرد دیوار شیشه ای به عنوان پارتیشن برای جدا کردن بخش‌های مختلف در حمام و سرویس بهداشتی یا در آشپزخانه به عنوان دیوار بین کابینتی است.

انواع دیوار شیشه ای دوجداره

دیوار شیشه ای انواع مختلفی دارد که یکی از آنها دیوار شیشه ای دوجداره می باشد. البته تمامی انواع دیوار شیشه ای می تواند از نوع دیوار شیشه ای دوجداره باشد. نوع دیوار شیشه ای دوجداره را باید بر اساس مکان مورد نظر انتخاب نمود..

با مشورت کارشناسان میتوان بهترین نوع دیوار شیشه ای دوجداره را برای محیط کار و یا فضای منزل انتخاب نمود. همچنین پارتیشن شیشه ای نیز انتخاب مناسبی برای محیط های اداری است که مانند دیوار شیشه انواع دارد.

  • کشویی شیشه‌ای
  • کشویی خارجی
  • فریم لس شیشه‌ای
  • اتاقک شیشه‌ای فریم دار 
  • پارتیشن اداری
  • دیوار شیشه‌ای کاذب
  • دیوار شیشه‌ای تزئینی
  • دیوار شیشه ای متحرک 

مکان هایی که دیوار شیشه ای دوجداره در آن مورد استفاده قرار می گیرد

دیوار شیشه ای بیشتر در ساختمان های مسکونی به کار می رود اما از آن می توان در مکان های مختلفی استفاده نمود.

ویلا ها

برای زیبا تر شدن و لوکس تر شدن ویلا ها در داخل و فضای بیرونی می توان از دیوار شیشه ای دوجداره استفاده نمود. به دلیل سرد شدن هوا در فصل زمستان می توان با استفاده از دیوار شیشه ای دوجداره که عایق گرمای بسیار خوبی است فضای محیط را گرم نگه داشت.

درب شیشه ای کشویی
بیشتر

واحد های مسکونی

با استفاده از دیوار شیشه ای دوجداره طراحی داخلی بی نظیری داشته باشید. همین طور با این دیوار منزل خود را مدرن و لوکس کنید.

مراکز خرید

در مراکز خرید و مجتمع های تجاری در برخی از مغازه ها برای تفکیک اجناس می توان از دیوار شیشه ای دوجداره استفاده نمود. همچنین از این دیوار می توان در بخش های مختلف مجتمع های تجاری استفاده نمود.

محیط های کسب و کار

در اداره جات ها و شرکت ها می توان از دیوار شیشه ای دوجداره در ساخت اتاق جلسات و اتاق کنفرانس یا اتاق کارمندان و مدیران استفاده نمود. لذا با استفاده از این دیوار در محیط کار بسیار فضای مدرن تر و امروزی تر می شود و باعث افزایش بهره وری کارمندان نیز می شود.

دیوار شیشه ای دوجداره

قیمت دیوار شیشه ای دوجداره

هزینه و یا قیمت دیوار شیشه ای دوجداره چقدر می باشد؟ هزینه دیوار شیشه ای دوجداره با توجه به نوع دیوار متفاوت است.

قیمت این دیوار بستگی به ضخامت و مقدار شیشه مصرفی و عواملی مثل رنگی بودن یا مات بودن و انواع آن می باشد.

همچنین قیمت این دیوار بر اساس نوع اجرا و مکان اجرای دیوار شیشه ای نیز متفاوت است ، گاهی برای اجرای دیوار شیشه ای دوجداره نیاز به آهن کشی می باشد و باید زیرسازی کار با آهن کشی و جوشکاری انجام شود.

برای مثال:

وقتی طول دیوار و یا ارتفاع آن از یک حدی بیشتر می شود در آن صورت باید برای استحکام دیوار شیشه ای دوجداره از آهن کشی استفاده شود ، در آن صورت بسته به نوع کار و میزان آهن و آهنگری قیمت دیوار شیشه ای دوجداره محاسبه و اعلام می گردد.

استفاده از پارتیشن در محیط های اداری
بیشتر

بنابراین با توجه به بصرفه بودن دیوار شیشه ای دوجداره می توان از آن در اکثر محیط ها استفاده نمود.

دیوار شیشه ای دوجداره عایق صوتی خوبی است؟

بله.این دیوار به سبب دوجداره بودن می تواند میزان صدای محیط را بسیار خوب کاهش داده و مانع آلودگی صوتی گردد.

آیا دیوار شیشه ای دوجداره همان پارتیشن محسوب می گردد؟

بله پارتیشن ها در انواع متعددی به دست ساخت می رسند که از آن ها می توان به پارتیشن تک جداره و پارتیشن یا دیوار شیشه ای دوجداره نام برد.

قیمت دیوار شیشه ای دوجداره چقدر است؟

پیشنهاد می گردد به جهت کسب اطلاع از قیمت روز دیوار شیشه ای دوجداره با تاو دکور تماس حاصل شود.

4.6/5 - (187 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.