پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه ای
برای اطلاع از قیمت و خرید با ما تماس بگیرید

اگر می خواهید که محیط کار ، خانه و … خود را به زیباترین شکل ممکن تغییر دهید نیاز است از فضای آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. این زیبایی ممکن نیست مگر با پارتیشن بندی که امروزه بدون استفاده از آجر و گچ به فضای موجود روح بخشیده و کاربردهای بسیاری را علاوه بر زیبایی به همراه دارد.

شما به راحتی می توانید با استفاده از پارتیشن شیشه ای به شکلی زیبا، شیک و مدرن فضا و محیط مد نظر خود را نظم دهید و از لوکس بودن محیط لذت ببرید..علاوه بر بهره مندی از مزایای نصب پارتیشن شیشه ای فریم دار و بدون فریم نیز می توانید محیط داخلی خانه یا محل کار خود را بسیار آرام بخش و زیباتر سازید.

می دانیم که قبول دارید هر محیطی خصوصا محل کار نیاز است که زیبایی بسیاری را به همراه داشته باشد تا علاوه بر احساس آرامش در محیط کار، مشتریان را جذب نماید.

با این وصف باید بیان داریم..

پارتیشن های شیشه ای را می توان در انواع بسیاری تهیه نمود..تنها کافیست با تاو دکور تماس حاصل نمایید..

انواع پارتیشن شیشه ای با بهترین قیمت و کیفیت از طریق تاو دکور قبل سفارش است. پس با ما تماس بگیرید و برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات

نمونه کار تاودکور

پارتیشن شیشه ای چیست؟

پارتیشن‌ شیشه ای یکی از ابزارهای مهم طراحی دکوراسیون داخلی امروزی محسوب می‌شود. وظیفه اصلی این پارتیشن تفکیک فضا و افزایش میزان مفید بودن فضاهای بزرگ و کم کاربرد است. به همین دلیل در معماری نقشه باز و در دفاتر اداری به‌ وفور از این دیوارهای غیر باربر استفاده می‌شود. پارتیشن بندی شیشه ای با درب چوبی و ام دی اف بهره گیری از نور طبیعی را به حداکثر خواهد رساند.

همچنین اگر محل کار شما مشتری محور است، استفاده از پارتیشن فریم لس شیشه ای یا فریم دار با ایجاد دید باز به تمام قسمت های کاری شرکت، می تواند نمایانگر اعتماد به نفس، دقت، نظم و شفافیت شما در انجام مسئولیت هایتان باشد.

قیمت های ذکر شده ممکن است کمی تغییر کند، برای اطلاع از قیمت های دقیق و تخفیف ها لطفا تماس بگیرید
نوع کالامترمربعقیمت[تومان]
پارتیشن شیشه ای فریم‌لس با شیشه 10mm سوپر کلیر1 الی 20تماس بگیرید
پارتیشن شیشه ای فریم‌لس با شیشه 10mm سوپر کلیربیشتر از 20تماس بگیرید
پارتیشن شیشه ای فریم‌دار مشبک1 الی 20تماس بگیرید
پارتیشن شیشه ای فریم‌دار مشبکبیشتر از 20تماس بگیرید
پارتیشن دوجداره فریم‌لس بدون پرده1 الی 20تماس بگیرید
پارتیشن دوجداره فریم‌لس بدون پردهبیشتر از 20تماس بگیرید
پارتیشن دوجداره فریم‌دار بدون پرده1 الی 20تماس بگیرید
پارتیشن دوجداره فریم‌دار بدون پردهبیشتر از 20تماس بگیرید

برند تاودکور

گروه تاو دکور به شکل کامل و 0 تا 100 نصب و اجرا پارتیشن های شیشه ای فریم دار و بدون فریم را برای شما به کمک متخصصین حرفه ای با هزینه ای مناسب و کیفیت عالی انجام می دهد. جهت ثبت سفارش پارتیشن فریم لس از طریق شماره های موجود با ما در ارتباط باشید.

این نوع پارتیشن در نقش تقسیم کننده ی فضا به وسیله متریال های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که بهترین نوع و پرکاربردترین آن پارتیشن با شیشه سکوریت می باشد که به علت خاصیت ها و مزایای ویژه خود، امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد که استفاده از آن در پارتیشن تنها یکی از کاربرد های آن می باشد .

پارتیشن فریم لس مزایای غیر قابل انکاری دارد. و در مورد مزیت های آن بحث های زیادی صورت گرفته است. در حالی که برخی از مدیران معتقدند که فقط میتوانند با تفکیک فضا به بالاترین بازدهی تیم خود دست یابند؛ برخی دیگر معتقدند یک محیط زنده و تعاملی برای حداکثر بهره وری حیاتی است.

با افزایش محبوبیت نقشه‌های طرح باز که برای اکثر دفاتر کاری استفاده می شود، اجرای پارتیشن اداری شیشه ای و..  بیش‌ از پیش شد. چرا که  این محصولات به سادگی می‌توانند به تفکیک فضا مطابق با نیاز کارفرما بپردازند. علاوه بر این بسیار شیک و ارزان‌ قیمت‌تر از دیوار کشی هستند.

 در بررسی های اخیر مشخص شده است که نور طبیعی در بهبود خلق و خوی آدمی تاثیر مثبتی دارد. به طور منطقی نیز وجود نور طبیعی در تمام نقاط دفتر کار یا محل زندگی میتواند بازدهی افراد را افزایش دهد. با استفاده از این پارتیشن امکان استفاده از این نور برای شما میسر شده است.

مزایا و معایب اصلی پارتیشن یا دیوایدر شیشه ای

چگونه تشخیص دهیم که پارتیشن های شیشه ای انتخاب مناسبی هستند یا خیر؟

در ادامه با ارائه مزایا و معایب آن ها به این سوال پاسخ می دهیم..

به احتمال زیاد تا کنون دریافتید که استفاده از پارتیشن برای تفکیک فضا انتخابی هوشمندانه و اقتصادی است. اما سؤالی که مطرح می‌شود این است: چرا از پارتیشن های شیشه ای منزل یا اداری استفاده کنیم؟ دلایل بسیاری وجود دارد تا شما را قانع کند تا این پارتیشن‌ها را انتخاب کنید. به عنوان مثال:

  • قیمت پارتیشن یا اتاق شیشه ای گزینه‌ای بسیار مقرون‌ به‌ صرفه است. انواع شیشه‌ها، فریم و یراق آلاتی که در این محصولات استفاده می‌شود، طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها را ارائه می‌دهد. در نتیجه کارفرمایان می‌توانند محصولی شکیل مطابق با نیازهای خود سفارش دهند.
  • پارتیشن فریم لس شیشه ای معمولاً ظاهری بسیار مدرن و امروزی به دفتر کاری شما می‌بخشند.
  • استفاده از پارتیشن فریم لس مدرن گزینه‌ای هوشمندانه برای دفاتر کاری کوچک است. چرا که شیشه هیچ مانع بصری ایجاد نمی‌کند و دفتر را بسیار بزرگ‌تر از آنچه هست، جلوه می‌دهد.
  • شیشه‌ها عایق بسیار مناسب صوت و انرژی هستند. در نتیجه کارمندان حریم خصوصی امنی دارند که در آن به انجام فعالیت‌های روزمره می‌پردازند.
  • طراحی و نصب پارتیشن ساخته شده از شیشه بسیار سریع است. به طور معمول طراحی و اجرای پارتیشن فریم لس توسط تیم تاو دکور در کمتر از یک هفته پایان می‌پذیرد. البته این عدد بسته به میزان فضای در دسترس شما ممکن است کم یا زیاد شود.
  • برخی از مدیران نگران کاهش میزان حریم خصوصی کارمندان هستند و از این موضوع انتقاد می‌کنند. برای حل این موضوع می‌توانید از پارتیشن شیشه ای مات شیشه ای یا طرح دار استفاده کنید.

پارتیشن شیشه ای

انواع پارتیشن شیشه ای

چطور می توانیم پارتیشن مورد نظر خود را تهیه کنیم؟ آیا پارتیشن های شیشه ای تنوعی ندارند؟

باید بگوییم متنوع بودن یکی دیگر از ویژگی های پارتیشن  فریم لس است‌. این تنوع از عوامل اصلی محبوبیت اجرای پارتیشن های شیشه ای در بازار است. چرا که این تنوع میتواند همه سلیقه ها را پوشش دهد. و افراد با هر بودجه مالی میتوانند از زیبایی های پارتیشن مدرن و امروزی بهره ببرند.

تقریباً اکثر پارتیشن‌ها را می‌توان در دو دسته ثابت و متحرک دسته‌بندی کرد. این موضوع در رابطه با این پارتیشن نیز صادق است. کارفرمایان می‌توانند با توجه به نوع کاربرد خود از یکی از این دسته‌بندی‌ها استفاده کنند. البته برای کسب اطلاعات تخصصی تر، بهتر است با کارشناسان تاو به‌ صورت تلفنی گفتگو کنید.

  • پارتیشن متحرک

برخی از کارفرمایان فضای زیادی در اختیار ندارند. این افراد گاهی اوقات نیاز به یک فضای خصوصی دارند. به عنوان مثال، هنگامی‌ که یک جلسه خصوصی دارید و نمی‌خواهید در انظار عموم مکالمه کنید. متحرک گزینه‌ای ایده‌آل برای چنین شرایطی است. این مجموعه‌ها توسط ریل‌های در سقف و کف حرکت می‌کنند. در صورت نیاز می‌توانید پنل‌های متحرک را باز کنید یا ببندید.

  • پارتیشن ثابت

این دسته از پارتیشن‌ها یکبار وصل می‌شوند و اتاق‌های شیشه ای ثابتی را ایجاد می‌کنند. در صورت نیاز می‌توانید کل اتاق را جابه‌جا کنید. این کار معمولاً رایج نیست.

پارتیشن شیشه ای با درب چوبی و ام دی اف
بیشتر

پارتیشن‌ها دسته‌بندی‌های مختلفی دارند. یکی از این دسته‌بندی‌ها تک جداره بودن یا دوجداره بودن است :

  • پارتیشن دوجداره

این پارتیشن از دو لایه شیشه استفاده می کند و به همین علت به نسبت نوع تک جداره آن از ویژگی های بهتری برخوردار می باشد. این محصول عایق کامل صدا و صوت بوده است و دما و انرژی محیط را نیز حفظ می کند.

پارتیشن شیشه ای دوجداره را می توان به طور ترکیبی با آلومینیوم استفاده کرد و ظاهری شیک تر به محیط بخشید.در تولید یکی از انواع مدل‌های شیشه‌ای دو جداره از سازه‌های با پهنای 10 سانتی‌متر استفاده می‌شود که ضخیم‌تر و مقاوم‌تر هستند. در لایه خلا این مدل می‌توانید از پرده کرکره‌ای ولوم دار استفاده کنید که با این ولوم زاویه کرکره‌ها را تغییر می‌کند.

پروفیل این پارتیشن ارزان ضخیم بوده و امکان عبور دادن داکت‌های برق و تعبیه کلید، پریز و سوکت اینترنت و تلفن از قسمت پایین پارتیشن فراهم می‌شود.

در صورتی که این نوع پارتیشن از یک ورق شیشه ساخته شده باشد، تک جداره می‌باشد. این محصول مزایا پارتیشن دوجداره را ندارد اما با این وجود برای محیط هایی که عایق صوت و انرژی بودن چندان اهمیتی ندارد می توان به راحتی از این محصول استفاده کرد.

پارتیشن‌های تک جداره معمولاً سبک‌تر و به طبع نازک‌تر هستند. در حالی که پارتیشن‌های دوجداره ضخامت بیشتری دارند و وزنشان هم سنگین‌تر است. توجه داشته باشید که در پارتیشن دو جداره شیشه ای میزان استفاده از متریال دو برابر می شود و به همین نسبت قیمت آن نیز بالاتر می رود.

  • پارتیشن مشبک شیشه ای

پارتیشن مشبک ایتالیایی از جمله نمونه‌های بسیار پرطرفدار و با کیفیت به شمار می‌رود که با ظاهر متفاوتی که دارد کاربری متنوعی را نیز دارا میباشد.

انواع پارتیشن فریم لس مشبک، همانطور که از نامشان پیداست، دارای شبکه‌بندی هستند که طراحی شبکه‌ها در اندازه‌ها و مدل‌های مختلف صورت می‌گیرد. اشکال ایجاد شده در آن‌ها ممکن است کاملاً منظم باشد و یا از هیچ نظم و قاعده‌ای تبعیت نکند. حتی رنگ‌بندی شیشه‌ها نیز می‌تواند کاملاً متنوع و طبق نظر شما باشد.

انواع پارتیشن‌های شیشه ای مشبک ایتالیایی از جمله زیباترین و پرکاربردترین مدل‌های پارتیشن هستند. این محصولات معمولاً دارای قاب‌های آلومینیومی با رنگ آنادایز می‌باشند و در برابر هرگونه آسیبی از جمله خوردگی و … مقاوم می‌باشند.

به جرات می‌توان گفت پارتیشن شیشه ای  از نظر کیفیت و زیبایی، نسبت به محصولات ایرانی و چینی در رده بالاتری قرار می‌گیرند. شیشه‌های آن‌ها بر اساس نیاز شما ممکن است از نوع دو جداره و یا تک جداره با ضخامت ۱۰ تا ۱۲ میلی‌متری باشد.

از مدل‌های کلاسیک با شیشه‌های رنگی و قاب‌های چوبی که یادآور خانه‌های قدیمی با معماری هنرمندانه هستند گرفته تا مدل‌های کاملاً مدرن و چشم‌نواز که بر اساس نیاز امروزی کاربران طراحی شده‌اند جزو زیرمجموعه‌های این محصولات به شمار می‌آیند.

پارتیشن شیشه ای

  • پارتیشن فریم لس (frameless)

همانطور که از نام این محصول بر می‌آید، بدون هیچ فریم و قابی ارائه میشود‌. همین یک دست بودن و شفافیت محبوبیت بالایی در میان مشتریان ایجاد کرده است. حذف فریم از طراحی این محصول مزیت های فراوانی برای آن به ارمغان آورده است. به عنوان مثال جای گیری محصول آسانتر شده است. قیمت به صرفه تری دارد و یکدستی محصول زیبایی منحصر به فردی را ایجاد میکند.

هرچند نبود فریم این محصولات را شکننده نشان میدهد، اما باید بدانید که استحکام پارتیشن فریم لس شیشه ای از مهمترین ویژگی های آن محسوب میشود.

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های اجرای پارتیشن فریم لس شیشه ای، شیشه آن است. پارتیشن فریم‌لس از شیشه و یراق آلات مخصوص ساخته می‌شود و به نسبت انواع دیگر پارتیشن زیباتر است. گذشته از آن قیمت پارتیشن فریم لس نیز بسیار مناسب است. چرا که در آن بیشتر از شیشه استفاده شده است و شیشه نسبت به فلز ارزان‌تر است.

پارتیشن فریم لس به‌خاطر یک‌ دست بودن شیشه‌ها و نبود مانع و جداکننده بین شیشه‌ها جلوه بهتری ایجاد می‌کند.

  •  پارتیشن فریم دار

هرچند شفافیت و یکدست بودن پارتیشن فریم لس زیباست. اما تلفیقی از شیشه و فریم نیز منحصر به فرد است. در پارتیشن های شیشه ای فریم دار میتوانید از انواع فریم ها استفاده کنید. هر چند پیشنهاد تیم تاو دکور به شما استفاده از پارتیشن فریم آلومینیوم  است. همچنین فریم ها قابل اجرا در رنگ های مختلف هستند، تا با دکور محل کار شما همخوانی بیشتری داشته باشند.

رنگ بندی پارتیشن شیشه‌ای چیست؟

رنگ پارتیشن‌های شیشه‌ای یکی از مواردی است که باید بر اساس کل فضا و دکوراسیون داخلی اجرا شده انتخاب شود. هماهنگی بین این دو آیتم می‌تواند به زیبایی محیط کمک زیادی نماید. رنگ شیشه‌ها سفید برنز، دودی و یا انواع رنگ‌های سفارشی از جمله سبز و آبی است.

فریم پارتیشن‌های شیشه‌ای نیز در رنگ‌های متنوعی از جمله سفید، مشکی، خاکستری و نقره‌ای تولید و عرضه می‌شوند. هرچند ممکن است با توجه به فضا و نظر کارفرما از رنگ‌های دیگر نیز بتوان به صورت سفارشی استفاده کرد، ولی آیتم‌ها جزو پرفروش‌ترین‌ها به شمار می‌روند.

پارتیشن فریم لس شیشه ای

قیمت پارتیشن شیشه ای

بارها اشاره کردیم که قیمت مناسب از اصلی ترین ویژگی های پارتیشن های شیشه ای است. اما عواملی در تغییر این قیمت ها موثر است. در زیر به برخی از این عوامل اشاره میکنیم.

  • متراژ شیشه و نوع شیشه ای که از آن استفاده می شود از موارد مهم و اساسی در تعیین قیمت پارتیشن های شیشه ای مدرن می باشد.
  • نوع یراق آلات مورد استفاده از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت می باشد.
  • ایرانی یا وارداتی بودن یراق آلات مورد استفاده یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار روی قیمت پارتیشن فریم لس می باشد.
  • از عوامل دیگر در تعیین قیمت پارتیشن، فریم داشتن یا نداشتن است.
  • استفاده از رنگ برای پارتیشن فریم آلومینیوم شیشه ای ( انواع رنگ های الکترواستاتیک، کوره ای و آنادایز) در تعیین قیمت تاثیرگذار است.
  • تعداد درب هایی که در طول پارتیشن قرار میگیرد نیز از عوامل تاثیرگذار روی قیمت پارتیشن فریم لس می باشد.
  • هم چنین برای طراحی لوگو و یا نماد تجاری شرکت می توان از طرح های زیبای سندبلاست استفاده کرد که با توجه به طرح سندبلاست نیز قیمت می تواند متغیر باشد.
  • و مورد آخر نحوه باز شدن در (ممکن است در به صورت لولایی یا کشویی باز شود)
پارتیشن آکوستیک
بیشتر

برای کسب اطلاعات دقیقتر و مشاوره رایگان با کارشناسان تاو دکور تماس بگیرید.

باید در نظر داشته باشید که میزان متریال مورد استفاده شما نیز در قیمت تاثیر زیادی دارد. برای مثال پارتیشن دوجداره چون دو برابر جنس می برد گران تر نیز می باشد. شما می توانید لیست قیمت پارتیشن های شیشه ای را از طریق ابتدای این مطلب مشاهده کنید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

جنس پارتیشن های شیشه ای

سؤالی که ممکن است مطرح شود در زمینه امنیت این پارتیشن‌ها است. به طور کلی می‌توان در این زمینه با خیال راحت اقدام به خرید کرد. چون این شیشه‌ها وزن خاصی را تحمل نمی‌کنند. علاوه بر آن در ساخت آن از انواع خاصی از شیشه‌ها استفاده می‌شود. شیشه سکوریت که در اصطلاح عامه به این نوع شیشه‌ها لقب نشکن داده می‌شود.

برای شکستن این شیشه‌ها نیروی بسیار زیادی لازم است. هنگامی که چنین نیروی مکانیکی به شیشه وارد می‌شود، تکه های شیشه پخش نمیشود بلکه شیشه فقط ترک میخورد. بنابراین استفاده از این شیشه در پارتیشن کاملاً ایمن است.

پارتیشن شیشه ای

ویژگی های پارتیشن شیشه ای چیست؟

سالهاست که پارتیشن بندی شیشه ای یکی از مهمترین مصالح ساختمانی تبدیل شده است. و به طور قاطع جای دیوار های آجری و گچی را در ادارات و منازل گرفته است. این دیوار های بی رنگ ویژگی های انحصاری بسیاری دارند. که آنها را برای استفاده در فضاهای اداری به گزینه ایده ال تبدیل میکند. در ادامه شما را با بخشی از این ویژگی ها آشنا خواهیم نمود.

  • امکان استفاده از نور طبیعی

نصب پارتیشن های شیشه ای و پارتیشن بدون فریم را میتوان از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار داد. به عنوان مثال یکی از مزیت های آن کاهش نیاز به روشنایی الکتریکی در طول روز است.

کاهش وابستگی به نور مصنوعی میزان انرژی برق را به حداقل میرساند و دوستدار محیط زیست است‌. اما افزایش نور طبیعی انرژی مثبت زیادی را به فضای اداری شما تزریق میکند و نقش به سزایی در بهبود سلامت و روحیه کارمندان دارد‌.

  • آکوستیک بودن

یکی از مشکلاتی که اغلب در فضاهای کاری مدرن و با طرح باز وجود دارد، سر و صدای بیش از حد است. از طرفی در روش های مدرن طراحی و تحقیقات انجام شده درباره کیفیت و بازدهی بیشتر محیط ها به خصوص محیط های کاری، استفاده از طرح های باز به جای اتاقک های بسته، پیشنهاد شده است.

نصب پارتیشن های شیشه ای برای حفظ پلان باز و منعطف و از طرفی، کنترل سر و صدا، بهترین راه حل است. بدون اینکه ظاهر محیط شما، خراب یا مخدوش شود، شما به راحتی می توانید برای محیط هایی که نیاز به سکوت دارند، با پارتیشن بندی شیشه ای، مسئله را حل کنید.

  • بازسازی کم هزینه

قیمت این پارتیشن، به لحاظ اقتصادی، بسیار به صرفه تر است. زیرا در صورت ایجاد مشکل، بازسازی آن کم هزینه تر از مصالح دیگر است. و شیشه، همیشه در دسترس است و برای پیدا کردن متریال، به مشکل نخواهید خورد.

  • کاهش هزینه های مصرفی

با وجود نور طبیعی در اتاق های کار نیاز کمتری به استفاده از برق برای روشن کردن اتاق احساس میشود. در نتیجه مبالغ هنگفت قبوض به مقدار قابل توجهی کاهش می یابد.از طرف دیگر وجود دو لایه پرکننده جداره در میان پروفیل های آلومینیومی در پارتیشن های شیشه ای دوجداره میزان اتلاف انرژی و گرما را به مقدار قابل توجهی کاهش میدهد. و مدت زمان روشن بودن سیستم های گرمایشی و سرمایشی را کاهش خواهد داد.

  • فضای کاری زیبایی و لذت بخش

هر نوع طرح که می خواهید در یک ساختمان تجاری یا اداری داشته باشید، دیوارهای پارتیشن های شیشه ای فریم لس یا فریم دار، فضای نرم زیبایی را به فضای داخلی اداری یا تجاری شما اعطا می کند و باعث جذابیت بیشتر آن ها می شود. انعکاس نور در پارتیشن های شیشه ای، می تواند نمای زیبایی را در فضای داخلی ایجاد کند. به خصوص در فضاهایی که مساحت آن ها زیاد بوده و پلان باز طراحی شده اند.

  • بهبود بهره وری

اجرای پارتیشن های شیشه ای در دفاتر، باعث افزایش بهره وری در بین نیروی کار می شود. با دانستن این که ممکن است، تحت نظارت مداوم قرار بگیرند..اما کارکنان با شیوه ای دقیق تر کار را انجام می دهند.

نصب پارتیشن  شفاف، مسئولیت پذیری كارمندان را بیشتر می كند، كه این موضوع، در بهبود سطح بهره وری نقش دارند. نصب این محصولات همچنین به کاهش آلودگی صوتی در محیط کاری، کمک می کند. زیرا آنها تا حدودی ضد صدا هستند، که حواس پرتی را به حداقل می رساند و بهره وری را بهبود می بخشد.

  • نگهداری آسان

اگرچه ممکن است به نظر بر خلاف این به نظر برسد، اما نصب این پارتیشن، برای تمیز کردن و نگهداری نسبتا آسان تر از دیگر مصالح است. شما به راحتی می توانید از محلول تمیز کردن پنجره برای پاک کردن سریع صفحات شیشه ای استفاده کنید. و برای سال ها شیشه ای تمیز و با کیفیت داشته باشید که مستهلک نمی شوند و نیازی به عوض کردن آن ها نیست.

  • روشنایی بهبود یافته

وقتی صحبت از محل کار می شود، کمبود نور طبیعی یکی از بزرگترین مشکلاتی است که امروزه با آن روبرو هستیم، به خصوص که اغلب منجر به کاهش انرژی در محل کار و خستگی کارمندان می شود. نصب پارتیشن های شیشه ایی می تواند دریافت نور طبیعی و بازی با نور را محیط داخلی، بسیار با کیفیت تر کند.

  • حریم خصوصی

برخلاف تصور عامه، خرید پارتیشن های شیشه ای لزوماً باعث به خطر افتادن حریم خصوصی نمی شود. بسیاری از مردم در مورد نصب پارتیشن های شیشه ای تردید دارند، زیرا نمی خواهند حریم خصوصی کارمندان خود را از بین ببرند.پارتیشن فریم لس علا رغم شفاف بودنشان، می توانند حریم خصوصی افراد را تامین کنند.

دیوایدر شیشه ای
بیشتر

آن ها عایق صوتی خوبی هستند که مکالمات و صدا را محفوظ نگه می دارند. همچنین با دکوراسیون اداری می توان، دید و شفافیت را با کرکره یا مبلمان، محدود تر کرد.

  • با دوام بودن پارتیشن های شیشه ای

نصب پارتیشن شیشه ای استاندارد از لحاظ ضخامت صحیح شیشه ی پارتیشن، در برابر فرسودگی، بسیار مقاوم هستند. مراقبت و نگهداری صحیح از پارتیشن ها، و نصب مناسب با جنس و ضخامت خوب، تا سال ها برای شما باقی می ماند و نیازی به تعویض یا تعمیر آن ها نخواهد بود. همچنین استفاده از سکوریت که به شیشه نشکن معروف است مقاومت آن را بالا می برد.

  • از این پارتیشن مدرن در هر محیطی میتوان استفاده کرد
  1. در دنیای مدرنیته خط کشی های سفت و سخت وجود ندارد. به این معنا که استفاده از پارتیشن های شیشه ای فریم لس تنها محدود به فضاهای اداری نیست‌. بلکه شما میتوانید از آنها در منازل ، بانک ها ، استخر و … استفاده کنید. در ادامه به ارایه چند نمونه در این باره خواهیم پرداخت.
  2. استفاده از انواع پارتیشن بدون فریم مدرن برای جدا کردن بخش نشیمن از اتاق پذیرایی امری رایج در دکوراسیون داخلی مدرن است. این پارتیشن ها میتواند با ایده های خلاقانه تر تولید شود.
  3. ایجاد محیط های خصوصی و در عین حال زیبا یکی دیگر از مزایای این پارتیشن است که در رستوران ها و… بسیار کارآمد است. میتوانید یک بخش VIP ایجاد کنید و در ان بخش خدمات ویژه تری را ارائه دهید.
  4. در بانک ها نیز استفاده از کانتر های شیشه ای گسترش یافته است. بدین ترتیب کارمندان با فراق خیال به کار های خود مشغول میشوند. در ضمن از انتقال انواع بیماری های واگیر نظیر کرونا نیز جلوگیری میشود.

پارتیشن شیشه ای فریم لس

مراحل اجرای پارتیشن شیشه ای چیست؟

  • مشاوره رایگان با کارشناسان تاو دکور
  • ارائه پیشنهادهای اختصاصی متناسب با ویژگی‌های مورد انتظار شما
  • عقد قرارداد
  • حضور کارشناسان تاو دکور در محل مورد نظر شما و اندازه گیری
  • طراحی پارتیشن به صورت سه بعدی برای تصمیم گیری بهتر در صورت درخواست
  • تأیید نهایی طرح توسط کارفرما
  • ساخت و نصب پارتیشن بدون فریم

نکاتی در خصوص خرید پارتیشن شیشه ای

نکاتی هستند که در زمان انتخاب این مدل پارتیشن باید مدنظر قرار داد. این نکات عبارت‌اند از:

  • ارتفاع محل نصب پارتیشن شیشه‌ای

انتخاب ارتفاع پارتیشن مدل شیشه‌ای بستگی به محل و فضایی دارد که قرار است این لوازم در آنجا نصب شود. بنا به نیاز و سلیقه کارفرما می‌تواند پارتیشن کم ارتفاع باشد و یا نیمه بلند و یا اینکه تا سقف برسد.

  • نوع پارتیشن

می‌توانید بنا به نیاز از پارتیشن‌های فریم لس (بدون فریم) یا فریم دار سفارش دهید.

  • جداره پارتیشن

اینکه پارتیشن دوجداره و یا تک جداره باشد بستگی به نوع ساختمان و فضایی دارد که قرار است از هم جدا شوند.

  • نیاز دارید چه میزان نور وارد فضا شود؟

یکی از مواردی که در دکوراسیون داخلی اهمیت دارد، نور مناسب محیط است. اگر می‌خواهید نور کمتری وارد شود، می‌توانید از نوع پارتیشن شیشه‌ای مات سفارش دهید.

دلایل زیادی وجود دارد که کارفرمایان را قانع میکند تا از پارتیشن شیشه در محیط اداری استفاده کنند. به عنوان مثال کارفرمایانی که با محدودیت فضا مواجه هستند، بیشتر به اجرای پارتیشن بندی شیشه ای علاقمند میشوند. چون این محصولات نه تنها میتواند به عنوان یک عایق صوتی عالی عمل کند و محیط های اختصاصی مختلفی ایجاد کند، بلکه هیچ مانع بصری ایجاد نمکند. در نتیجه محیط را بسیار بزرگ تر از چیزی که هست جلوه میدهد.

با همه این تفاسیر تفاوتی ندارد که به فکر پارتیشن شیشه ای دفتر کار بزرگ یا کوچک هستید. گاهی نیاز به یک سری تغییرات برای کاربرد بیشتر از فضا دارید. هرچند موانعی مانند هزینه های مالی و زمانی، محدودیت های مالک و… میتواند مانع از ایجاد تغییرات دلخواهتان شود. اما استفاده از انواع پارتیشن های شیشه ای فریم لس یا فریم دار همان راهکار ایده آلی است که میتواند شما را به خواسته هایتان برساند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پارتیشن های مدرن با کارشناسان تاو تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تاو دکور استفاده نمایید.

پارتیشن شیشه ای

اجرای پارتیشن شیشه ای چند روز زمان می برد؟

زمان اجرای پارتیشن شیشه ای بستگی به متراژ کار دارد اما کارشناسان شرکت تاو در کوتاهترین زمان خدمات را انجام می دهند.

برای ثبت سفارش پارتیشن ها چگونه اقدام کنیم؟

برای ثبت سفارش و ارتباط با کارشناسان شرکت تاو با شماره های ( 021-44351800 - 09120056090) تماس حاصل فرمایید.

پارتیشن های فریم لس بهتر است یا با فریم ؟

بستگی به نوع کاربرد از هر دو مورد استفاده می گردد.تنوع پارتیشن های فریم لس باعث زیبایی و استفاده ی بیشتر از این محصول شده است.

4.5/5 - (325 امتیاز)

14 نظرات

  • سلام وقت بخیر ما محل کارمون حدودا 80 متر هست و میخوایم پنج تا اتاق با پارتیشن شیشه ای ایجاد کنیم آیا اصلا قابل اجرا هست؟ و اینکه ما گیلان هستیم در شهرستان میتونین پیاده سازی کنین؟

    • سلام وقت بخیر
      لطفا از طریق شماره تماس‌های زیر با تاو دکور در ارتباط باشید:
      021-44036086
      09120056090

  • سلام خسته نباشین پارتیشن شیشه ای برای دفترکارهای کوچک مناسبه؟ یعنی اصلا قابل اجرا هست برای محل کارهای کوچک؟

    • سلام وقت بخیر
      لطفا از طریق شماره تماس‌های زیر با تاو دکور در ارتباط باشید:
      021-44036086
      09120056090

    • سلام دوست عزیز.
      متاسفانه در حال حاضر فقط برای مشتریان تهرانی خدمات ارائه میکنیم.

  • سلام وقت بخیر ما یک دفتر داریم که میخواهیم چند اتاق شیشه ای با پارتیشن درست بکنیم. تقریبا دفتر 150 متر است و نیازه 4 تا اتاق درست بشه هزینه حدودی چقدر میشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنین باتشکر

    • سلام وقت بخیر برای راهنمایی و مشاوره رایگان لطفا با شماره 02144351800 تماس بگیرید تا کامل همکاران ما راهنماییتان کنند.

  • با سلام . ما یک دفتر 120 متری داریم با 6 تا کارمند که لازمه تو فضای گروهی خودشون باشن. به نظرتون برای جدا کردن فضاها پارتیشن شیشه ای انتخاب مناسبی هست؟ مخصوصا اینکه نمیخام صدای هر گروه بقیه رو اذیت کنه.
    چون شرکت مون شرکت تجاری هست ظاهر برامون خیلی اهمیت زیادی داره . اگه میشه به ما پیشنهاد بدید که در این مورد چه کاری می تونیم انجام بدیم

    • با سلام . ممنون از اینکه شرکت تاو رو برای مشاوره انتخاب کردین.
      شما می تونید از انواع پارتیشن ها استفاده کنید. اما پارتیشن شیشه ای به دلیل اهمیتی که به ظاهر زیبا می دهید می تونه انتخاب مناسبی باشه. علاوه بر این این نوع پارتیشن به خوبی میتونه جلوی صداهای محیط بیرونی رو بگیره و گروه های کاری به راحتی کارشون رو انجام بدن. علاوه بر این مزیت پارتیشن های شیشه ای اینه که رابطه بین کارمند ها به طور کامل قطع نمیشه و شما هم می تونید نظارت بیشتری بر کار داشته باشید.
      برای انجام پروژه با ارسال آدرس محل مورد نظر متخصصین ما شرایط رو بررسی می کنند و بهترین پیشنهادات رو با توجه به شرایط ارائه می دهند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.