پارتیشن دفتر کار

پارتیشن دفتر کار
برای اطلاع از قیمت و خرید با ما تماس بگیرید

امروزه در محیط های کاری نیز به جای دیوار های آجری و گچی از پارتیشن ها استفاده می شود. زیرا پارتیشن ها ویژگی ها و مزایای بیسار زیادی دارند. به همین دلیل کاربرد گسترده ای در اداره ها دفاتر کاری نیز دارند. برای مثال بانک ها و دفاتر پیشخوان از پارتیشن های مختلف استفاده می کنند.

پارتیشن ها به دلیل داشتن انواع بسیار زیاد نیز مورد استفاده قرار می گیرد. برای پارتیشن دفتر کار می توان از پارتیشن های شیشه ای و پارتیشن های چوبی و دیگر پارتیشن ها استفاده کرد. به همین دلیل استفاده پارتیشن دفتر کار بسیار مرسوم شده است.

در محیط های اداری دیگر و محیط های تجاری و کسب و کار نیز از پارتیشن های متعددی استفاده می شود. پارتیشن دفتر کار باعث کارایی و یهروری بیشتر کارمندان و کارکنان اداره مربوطه می شود. به همین علت برای محیط کاری خود از پارتیشن ها استفاده نمایید و پارتیشن های ترکیبی و رنگی نیز پارتیشن های جدیدی است که در محیط های کاری سازگار مورد استفاده قرار می گیرند.

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات

برند تاو دکور

پارتیشن دفتر کار 💼

امروزه پارتیشن ها در اکثر محیط های اداری، مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا پارتیشن ها ویژگی ها بسیار کاربردی دارند که صاحبان کسب و کار و حتی طراحان داخلی ساختمان از آن ها استفاده می کنند.

با استفاده از پارتیشن ها می توان حداکثر استفاده را از فضا کرد. و محیط کوچک با نصب پارتیشن می توانند از محیط خود استفاده بهینه داشته باشند.

پارتیشن های اداری در اکثر اداره ها و محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا با استفاده از پارتیشن اداری می توان یک محیط امن کاری را به وجود آورد. به همین علت پارتیشن ها در اکثر کسب و کار ها پیاده سازی می شوند. پارتیشن دفتر کار ویژگی های بسیاری دارد و طرح و مدل های متنوعی با توجه به محیط کار نصب و اجرا می شود.

پارتیشن دفتر کار انواع مختلفی دارد و طبق سلیقه صاحب دفتر کار تولید و اجرا می شود. همچنین می توان برای نصب پارتیشن دفتر کار از طراحان داخلی و کارشناسان اجرا و نصب پارتیشن تاو دکور نیز کمک گرفت.

پارتیشن ها بسیار در دفاتر کار کاربرد دارند و باعث کارایی کارمندان می شود. به همین دلیل بهتر است به جای دیوار های گچی و آجری از پارتیشن دفتر کار استفاده نمایید.

نمونه کار تاو دکور

📌 انواع پارتیشن دفتر کار

پارتیشن ها در انواع مختلفی تولید و نصب می شوند. به همین دلیل بهتر است هنگام سفارش پارتیشن برای دفتر کارتان از طرح ها و ایده های شرکت نصب پارتیشن کمک بگیرید. زیرا انواع و طرح های مختلفی دارد. پارتیشن ها به طور کلی به دو نوع تقسیم می شوند. که هر کدام انواع مختلفی دارند:

  1. پارتیشن ثابت : پارتیشن های ثابت جا به جا نمی شوند در یک مکان ثابت نصب می شوند. پارتیشن های ثابت اکثرا در دفاتر کار مورد استفاده قرار می گیرند.
  2. پارتیشن متحرک : پارتیشن های متحرک به راحتی جا به جا می شوند و می توان با جا به جایی آن ها تغییر ز ایجاد کرد و فضا را تغییر داد.

📌 انواع متریال پارتیشن دفتر کار

✔️ پارتیشن شیشه ای

 یکی از متداول ترین انواع پارتیشن در متریال پارتیشن شیشه ای می باشد. پارتیشن شیشه ای یک پارتیشن دفتر کار بسیار پر استفاده می باشد که صاحبان کسب و کار بسیار زیاد از آن استفاده می کنند.

همچنین لازم به ذکر است پارتیشن شیشه ای نیز انواع بسیار زیاد و کاربردی دارد. که می توان به پارتیشن شیشه ای مات و شفاف اشاره کرده که هر کدام برای یک محیط مناسب می باشد. پارتیشن شیشه ای فریم دار و فریم لس دیگر انواع پارتیشن شیشه ای می باشند که در دفتر کار مورد استفاده قرار می گیرند.

✔️ پارتیشن چوبی

 پارتیشن چوبی یکی دیگر از انواع پارتیشن می باشد که در دفتر کار مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از پرکاربرد ترین پارتیشن ها در دفتر کار پارتیشن چوبی می باشد. اگر پارتیشن چوبی با کیفیت خوبی تولید و اجرا شود عمر طولانی دارد و ویژگی های بسیار آن باعث کاربرد زیاد آن شده است.

✔️ پارتیشن ام دی اف

 پارتیشن با متریال ام دی اف نیز مانند پارتیشن چوبی می باشد و برای دفتر کار با طرح های متنوعی تولید و اجرا می شود که می توان به عنوان پارتیشن دفتر کار آن را مورد استفاده قرار داد.

✔️ پارتیشن رنگی

 پارتیشن های رنگی در دفتر کار باعث بالا بردن روحیه و کارایی کارمندان می شود اما بهتر است رنگ پارتیشن ها با محیط سازگاری داشته باشد. و همچنین پارتیشن های رنگی با انواع متریال تولید و نصب می شوند.

✔️ پارتیشن ترکیبی 

در دفتر کار می توان از پارتیشن های ترکیبی استفاده نمود. به ترکیب دو یا سه متریال برای ساخت پارتیشن به آن پارتیشن ترکیبی می گویند. مانند پارتیشن شیشه ای با پارتیشن چوبی اینگونه ترکیب زیبایی می شود.

پارتیشن دفتر کار

✅ ویژگی های پارتیشن دفتر کار

پارتیشن دفتر کار به دلیل ویژگی های بسیار زیادی که دارد بسیار کاربردی نیز می باشد. بنابراین در ادامه به بررسی ویژگی های پارتیشن دفتر کار می پردازیم.

پارتیشن شیشه ای چیست ؟
بیشتر

🔶 نصب و اجرای آسان : پارتیشن ها نسبت به دیوار های گچی و آجری نصب آسان تری دارند. و همچنین زمان کمتری برای نصب پارتیشن دفتر کار نیاز می باشد.

🔷 حمل و نقل راحت : پارتیشن ها را می توان به راحتی جا به جا کرد و حمل و نقل آسانی دارند. به همین دلیل نیز در اداره ها و دفاتر کار پر کاربرد هستند.

🔶 ظاهری زیبا : یکی از مهم ترین ویژگی های پارتیشن دفتر کار ظاهر زیبای آن می باشد که منجر به مدرن به نظر رسیدن دفتر کار می شود.

🔷 مقرون به صرفه : مهم ترین ویژگی پارتیشن دفتر کار به صرفه بودن هزینه آن نسبت به مصالح دیوار های گچی و آجری می باشد. به همین دلیل در اداره ها نیز استفاده می شود.

🔶 عبور نور بالا : اگر از پارتیشن های شیشه ای در دفتر کار خود استفاده نمایید. نور به خوبی عبور می کند و باعث صرفه جویی در انرژی برق می شود.

🔷 افزایش کارایی کارمندان : پارتیشن دفتر کار به دلیل زیبایی و امنیت و ایجاد حریم خصوصی منجر به بالا رفتن کارایی و بهره وری کارمندان در محیط کار می شود.

🔶 نصب و اجرا طبق سلیقه مشتری : یکی از مزیت پارتیشن ها این است که طبق سلیقه مشتری اجرا و نصب می گردد و با هر طرح و متریالی تولید می شود.

پارتیشن دفتر کار

اجرا و نصب پارتیشن دفتر کار در محل کار شما

کیفیت پارتیشن ها در مدت طول عمر آن ها بسیار تاثیر گذار می باشد.به همین دلیل باید برای نصب و اجرای پارتیشن ها از یک شرکت معتبر کمک بگیریم. شرکت تاو دکور با استفاده از بهترین متریال اجرا و نصب با کیفیت ترین پارتیشن ها به منظم شدن دفتر کار شما کمک می کند.

اتاق کنفرانس شیشه ای
بیشتر

هزینه نصب پارتیشن دفتر کار

قیمت یا هزینه پارتیشن دفتر کار به عواملی بستگی دارد که در ادامه به بررسی این عوامل می پردازیم.

  • نوع پارتیشن دفتر کار : یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت یا هزینه پارتیشن دفتر کار نوع آن پارتیشن می باشد. همان طور که گفته شد پارتیشن ها انواع متعددی دارند که با توجه به محیط و فضا انتخاب می شوند. و اینکه پارتیشن از کدام نوع باشد بسیار بر روی قیمت پارتیشن موثر است.
  • سایز و ضخامت پارتیشن دفتر کار : یکی دیگر از عوامل موثر بر روی قیمت پارتیشن دفتر کار سایز و اندازه پارتیشن مورد نظر می باشد که با توجه به اندازه محیط تعیین می شود. اگر فضا کوچک باشد سایز و اندازه کمتری برای تولید پارتیشن به کار می رود بنابراین قیمت پارتیشن نیز کمتر می شود و برعکس آن اگر محیط بزرگتر باشد قیمت پارتیشن نیز بیشتر می شود.
  • متریال پارتیشن دفتر کار : پارتیشن ها در متریال های مختلفی تولید و نصب می شوند بنابراین هر متریال قیمت و هزینه خاصی دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد. به همین منظور اگر از جنس شیشه استفاده شود قیمت آن با پارتیشن از جنس چوب متفاوت است و هر کدام از متریال ها نیز انواع دارند. بنابراین برای اطلاع دقیق از قیمت پارتیشن دفتر کار بهتر است با شرکت تاو دکور تماس حاصل نمایید.
  • اجرا و نصب پارتیشن دفتر کار : شرکت تولید و نصب پارتیشن نیز در قیمت پارتیشن موثر است زیرا هر شرکتی با توجه به کیفیتی و محیط جغرافیایی هزینه ای را دریافت می کند. تاو دکور با بهترین کیفیت و متریال مناسب ترین هزینه را دریافت می کند.

بنابراین برای اطلاع دقیق تر از قیمت و انواع پارتیشن دفتر کار بهتر است با کارشناسان تاو دکور تماس حاصل نمایید و سفارش خود را در اولین فرصت ثبت کنید. همچنین این مجموعه مشاوره نیز بابت اجرا و نصب پارتیشن در محیط مورد نظرتان نیز به شما می دهد.

پارتیشن دفتر کار چه ویژگی ها و کاربردی دارد؟

پارتیشن دفتر کار ویژگی های متعددی دارد و همین باعث کاربرد بسیار زیاد اش در اداره ها و شرکت ها شده است. ویژگی های پارتیشن دفتر کار شامل نصب راحت و حمل و نقل آسان می باشد. همچنین هزینه مقرون به صرفه و زیبایی پارتیشن ها منجر کاربرد بسیار در محیط های کار می باشد.

پارتیشن ارزان
بیشتر

پارتیشن دفتر کار چه انواعی دارد؟

پارتیشن های دفتر کار و پارتیشن های اداری انواع زیادی دارند. از نظر متریال به پارتیشن شیشه ای و پارتیشن چوبی و پارتیشن ام دی اف و پارتشن های ترکیبی تقسیم می شود.

اجرا و نصب پارتیشن دفتر کار چگونه صورت می گیرد؟

اجرا و نصب پارتیشن دفتر کار توسط توسط دکور به بهترین نحو و با بهترین کیفیت انجام می شود. پارتیشن ها به راحتی نصب و اجرا می شوند. و نیاز به مصالح ساختمانی نیست

4.7/5 - (105 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.