پارتیشن شیشه ای چیست ؟

پارتیشن شیشه ای چیست؟

تقسیم بندی فضا و استفاده کاربردی از محیط کار ، اداره ، مغازه و … همیشه برای صاحبان کسب و کار از اهمیت زیادی برخوردار بوده است. چرا یک محیط کاری حرفه ای نه تنها تاثیر خوبی در دید بازدید کننده خواهد گذاشت بلکه عملکرد افراد را نیز افزایش خواهد داد و در نهایت امکان فعالیت حرفه ای را فراهم می کند. این تقسیم بندی از طریق پارتیشن انجام می گردد که انواع مختلفی دارد. ما در این مطلب می خواهیم به طور کامل به پارتیشن شیشه بپردازیم پس اگر نمی دانید پارتیشن شیشه ای چیست یا در مورد آن اطلاعات کامل را ندارید با ما در این مطلب همراه باشید.

کاربرد پارتیشن شیشه ای چیست؟

اگر بخواهیم پارتیشن شیشه ای چیست و آن را تعریف کنیم باید بگوییم دیوایدر شیشه ای محسوب می شود که از برای ساخت آن از سکوریت و متریال شیشه ای با کیفیت استفاده می شود و جهت تقسیم بندی محیط کاری ، اداری و … مورد استفاده قرار میگیرد. پارتیشن شیشه ای برای محیط هایی که ارتباط مدام کارمندان و کارکنان و … اهمیت دارد یک انتخاب ایده آل می باشد. قابلیت انتقال نور این محصول موجب می شود که نور محیط و فضا به هیچ عنوان از دست ندهید و به خوبی بتوانید ضمن پارتیشن بندی از نور خوبی نیز برخوردار باشید.

پارتیشن شیشه ای رنگی علاوه بر کارایی بالا از ظاهری زیبا نیز برخوردار می باشد و در نهایت برای محیط های شیک و مدرن یک انتخاب عالی محسوب می شود. در ادامه می توانید در مورد انواع پارتیشن شیشه و مزایا آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

توجه داشته باشید که اگر حفظ حریم برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است می توان شیشه های این پارتیشن را به طور مات سفارش داد که هم قابلیت عبور نور وجود داشته باشد و هم محیط محرمانه تری داشته باشید.

انواع پارتیشن شیشه ای چیست

اگر تصمیم گرفته اید که از این محصول برای پارتیشن بندی استفاده نمایید باید بدانید که با یک انتخاب روبه رو نیستند و لیستی از انواع پارتیشن ها و اتاق های شیشه ای برای انتخاب دارید که هر کدام از زیبایی و مزایا مربوط به خود برخوردار است. علاوه بر آن کیفیت متفاوت و کارایی های این پارتیشن ها نیز باید در زمان انتخاب مد نظر شما قرار بگیرد پس با دقت محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید :

عکس پارتیشن اداری
بیشتر

پارتیشن فریم لس شیشه ای

اگر به دنبال ساخت یک محیط شیک و بی نقص از محیط کار خود هستید بدون شک پارتیشن فریم لس آن چیزی است که به آن نیاز خواهید داشت. تصور کنید که محیط کار شما با شیشه های سکوریت با کیفیت به طور یک دست و بدون قاب پارتیشن بندی شده باشد. اما مزایا این مدل پارتیشن شیشه ای چیست و آیا تمام شیشه بودن آن از مقاومت آن می کاهد ؟

پارتیشن شیشه ای چیست فریم لس

به جدیت می توان گغت که تمام شیشه بودن این پارتیشن هیچ تاثیری در مقاومت ندارد و حذف یراق های آهنی از این محصول می تواند قیمت خرید آن را به مراتب پایین تر نیز بیاورد. به همین علت این پارتیشن شاید همه ی آن چیزی باشد که به آن نیاز دارید.

پارتیشن فریم دار شیشه ای

هرچند که ظاهر یک دست پارتیشن بدون فریم قابل توجه است اما نباید از ظاهر شیک پارتیشن فریم دار نیز غافل بود.

پارتیشن فریم دار که به طور معمول از آلومینیوم با کیفیت در تولید خود استفاده می تواند از نظر رنگی با تم محیط کار شما مچ شود و ظاهری زیبا تر نیز به آن اعطا کند. مزایا مدل فریم دار پارتیشن شیشه ای چیست ؟ مزایا پارتیشن فریم دار تنها محدود به زیبایی ظاهری آن نخواهد بود بلکه استفاده از آلومینیوم در ساخت این محصول می تواند طول عمر ، نصب و جا به جایی آن را نیز بهتر کند.

پارتیشن شیشه ای چیست فریم دار

پارتیشن دوجداره شیشه ای

اگر علاوه بر پارتیشن بندی کنترل انتقال صدا ، گرما ، صدا و … نیز برای شما اهمیت دارد باید بدانید که مدل دوجداره پارتیشن شیشه ای چیست ؟ این محصول که به پارتیشن دو جداره شیشه و آلومینیوم معروف است برای محیط هایی که کنترل انتقال صدا اهمیت دارد یک انتخاب ایده آل می باشد چرا که دوجداره بودن این محصول علاوه بر آن که مقاومت آن را افزایش می دهد حریم شخصی را نیز بهتر حفظ می کند.

پارتیشن سرویس بهداشتی
بیشتر

پارتیشن دوجداره فریم دار چیست ؟

انواع این محصولات از طریق تاو دکور با بهترین قیمت قابل سفارش است و کافیست جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. توجه داشته باشید که این محصولات خود بر اساس متریال های مختلف انواع متفاوتی دارند و قابل سفارش می باشند.

مدل مشبک ایتالیایی پارتیشن شیشه ای چیست؟

در میان انواع پارتیشن های شیشه ای پرداختن به این مدل از پارتیشن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که این مدل را می توان از با کیفیت ترین و پر طرفدار ترین انواع پارتیشن های شیشه ای معرفی کرد. این محصول از متریال های ایتالیایی ساخته شده است که به نسبت نمونه های مشابه از کیفیت بسیار بالا تری برخوردار می باشد.

قاب های آنادایز آلومینیومی این محصول موجب می شود که در گذر زمان خورده نشود ، زنگ نزند یا ظاهر خود را از دست ندهد.

امکان سفارش انواع پارتیشن شیشه ای به دو صورت متحرک و ثابت امکان پذیر است و می توانید بر اساس نیاز خود به جا به جایی این پارتیشن ها اقدام به خریداری آن نمایید.

جنس پارتیشن شیشه ای چیست؟

وقتی نام شیشه به میان می آید به طور معمول شکنندگی و حساسیت در ذهن هر کسی متبادر می باشد. بدون شک اگر این شکنندگی در پارتیشن شیشه ای نیز وجود داشته باشد به هیچ عنوان زیبایی نمی تواند این نقص را جبران کند چرا که همیشه دغدغه شکستن این شیشه ها به قوت خود باقی می ماند. اما نیاز نیز نگران باشید. فریم ها پارتیشن شیشه ای از آلومینیوم ساخته می شود که سبک و است و از مقاومت قابل قبولی برخوردار است. شیشه مورد استفاده در پارتیشن شیشه ای چیست ؟

جنس شیشه های پارتیشن شیشه ای از سکوریت است که به شیشه نشکن معروف است و به راحتی دچار آسیب یا شکستگی نمی گردد.

از ویژگی های شیشه سکوریت سبک بودن آن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است که موجب می شود استهلاک پارتیشن ها کمتر باشد. جنس سکوریت نیز به گونه ای است که اگر در صورت برخورد با ضربات بسیار محکم دچار شکستگی شود ، به اندازه شیشه معمولی خطرناک و آسیب زا نمی باشد.

پارتیشن ریلی
بیشتر

قیمت پارتیشن شیشه ای به چه صورت می باشد؟

پس از پرداختن به مزایا و ویژگی های این پارتیشن قیمت این محصول نیز بدون شک برای شما اهمیت دارد. تعیین قیمت پارتیشن شیشه ای از موارد زیادی تاثیر میگیرد که به این شرح می باشد :

  • 1-متریال مورد استفاده : اگر تصمیم بگیرید که از برند های متریال های با کیفیت تر استفاده کنید باید در نظر داشته باشید که قیمت نهایی نیز بالا تر برود.
  • 2-مدل پارتیشن شیشه ای مات : فوقا ذکر کردیم که مدل فریم دار و فریم لس پارتیشن شیشه ای چیست. باید بدانید که استفاده از یراق های آلومینیومی در پارتیشن فریم دار موجب افزایش قیمت آن می گردد.
  • 3-تک جداره یا دو جداره بودن پارتیشن شیشه ای : طبیعتا استفاده از پارتیشن شیشه ای دوجداره هزینه های نهایی را بالاتر می برد چرا که متریال مورد استفاده نسبتا دو برابر می گردد.

ما در این مطلب سعی نمودیم تا به طور کامل به این سوال که پارتیشن شیشه ای چیست پاسخ بدهیم و همه آنچه باید بدانید را در اختیارتان قرار بدهیم. اگر نهایتا به دنبال یک جای مطمmن برای سفارش با کیفیت ترین پارتیشن با بهترین قیمت هستید تاو دکور را از دست ندهید.

جنس پارتیشن شیشه ای از چیست ؟

برای فریم های این پارتیشن از آلومینیوم و برای شیشه این پارتیشن از سکوریت استفاده می شود.

هزینه خرید پارتیشن شیشه ای به چه صورت می باشد ؟

مدل پارتیشن و کیفیت متریال مورد نظر شما بر قیمت نهایی آن تاثیر می گذارد. برای دریافت لیست قیمت با ما تماس بگیرید.

انواع پارتیشن شیشه ای به چه صورت می باشد؟

پارتیشن بدون فریم ، فریم دار ، دوجداره از مهم ترین انواع پارتیشن می باشد.

4.5/5 - (96 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.