پارتیشن سرویس بهداشتی

پارتیشن سرویس بهداشتی
برای اطلاع از قیمت و خرید با ما تماس بگیرید

پارتیشن ها در تمامی محیط های اداری، مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه از پارتیشن ها استفاده گسترده ای در صنایع مختلف می شود. برای تفکیک سرویس بهداشتی های عمومی و تفکیک سرویس بهداشتی از حمام به پارتیشن سرویس بهداشتی نیاز می باشد.

پارتیشن سرویس بهداشتی در انواع مختلف تولید و اجرا می گردد. با استفاده از پارتیشن ها دیگر نیاز به استفاده از مصالح ساختمانی با هزینه های زیاد نیست. بنابراین برای سفارش پارتیشن سرویس بهداشتی با مرکز اجرا و نصب پارتیشن سرویس بهداشتی تماس حاصل نمایید.

تاو دکور مرکز اجرا و نصب پارتیشن های سرویس بهداشتی می باشد که در این زمینه تجربه زیادی دارد و همچنین در سراسر تهران خدمات رسانی می کند. بنابراین می توانید برای ثبت سفارشات پارتیشن با مجموعه تاو دکور تماس بگیرید.

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات

پارتیشن سرویس بهداشتی

امروزه استفاده از پارتیشن ها بسیار رواج پیدا کرده است و در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. پارتیشن ها انواع بسیار زیادی دارند که باعث کاربرد گسترده آن ها در محیط های مختلف می شود. پارتیشن های اداری و پارتیشن های مسکونی و تجاری به جای دیوار های گچی و آجری مورد استفاده قرار می گیرند.

پارتیشن سرویس بهداشتی از آن نوع پارتیشن هایی است که در محیط های اداری و مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا برای داشتن چندین سرویس بهداشتی در یک فروشگاه و یا اداره باید از پارتیشن سرویس بهداشتی استفاده نمود. همچنین برای جداسازی سرویس بهداشتی از حمام می توان از پارتیشن های سرویس بهداشتی در محیط های مسکونی استفاده نمود.

پارتیشن سرویس بهداشتی با متریال مختلف سازگار با محیط و فضا اجرا و نصب می شوند. برای سفارش پارتیشن های سرویس بهداشتی بهتر است با یک مرکز معتبر تماس بگیرید. تاو دکور مرکز اجرا و نصب پارتیشن های اداری و مسکونی باکیفیت بالا می باشد که در سراسر تهران خدمات نصب پارتیشن در محل را انجام می دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی با کارشناسان تاو دکور تماس بگیرید. و سفارشات خود را ثبت نمایید. مجموعه تاو دکور در بازه زمانی معین سفارشات شما را با کیفیت بالا و استفاده از متریال عالی تحویل می دهد.

پارتیشن سرویس بهداشتی

مرکز اجرا و نصب پارتیشن سرویس بهداشتی

اگر به دنبال یک مرکز برای اجرا و نصب پارتیشن هستید در اولین فرصت با مجموعه تاو دکور تماس حاصل نمایید. زیرا این مجموعه با تجربه بالا و دارای کادر حرفه ای طبق سلیقه شما پارتیشن مورد نظرتان را اجرا و نصب می کند.

در هر کجای تهران که هستید از خدمات اجرای پارتیشن سرویس بهداشتی در شمال،جنوب،شرق و غرب تهران بهره مند شوید. در ادامه به بررسی ویژگی های تاو دکور می پردازیم.

  • ارائه خدمات در همه نقاط تهران : در هر کجای تهران که هستید اگر نیاز به اجرای پارتیشن سرویس بهداشتی دارید می توانید با مرکز اجرای پارتیشن سرویس بهداشتی تماس بگیرید. تاو دکور در سراسر تهران خدمات رسانی می کند. و شما در هرجا که باشید شمال، جنوب، شرق و عرب تهران کافی است با این مجموعه تماس بگیرید.
  • استفاده از متریال با کیفیت : اگر میخواهید پارتیشن هایی با طول عمر بالا داشته باشید باید از مرکزی پارتیشن هایتان را سفارش دهید که از متریال با کیفیت در اجرا و نصب پارتیشن ها استفاده می کند. تاو دکور با نصب پارتیشن سرویس بهداشتی باکیفیت بالا کار خود را تضمین می کند.
  • پاسخگویی در اولین فرصت : برای ثبت سفارشات پارتیشن سرویس بهداشتی با مجموعه تاو دکور تماس بگیرید و در اولین فرصت سفارشات خود را ثبت نمایید و در صورت کسب اطلاعات نیز کارشناسان تاو دکور در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود.
  • اجرا و نصب پارتیشن در محل شما : با تماس با این مجموعه در بازه زمانی معین سفارش شما در محل تان اجرا و ثبت می شود.
  • دارای کادر مجرب و حرفه ای : تاو دکور در زمینه اجرا و نصب تجهیزات اداری و پارتیشن اداری و مسکونی تجربه بالا دارد و تشکیل شده از کادر حرفه ای برای نصب پارتیشن در محل می باشد.
  • هزینه مقرون به صرفه : این مجموعه نسبت به کیفیتی که در اجرای پارتیشن ها به کار می برد هزینه به صرفه ای نیز دریافت می کند. بنابراین برای ثبت سفارشات و اطلاع از قیمت ها با تاو دکور تماس بگیرید.
پارتیشن دفتر کار
بیشتر

پارتیشن سرویس بهداشتی

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید پارتیشن های سرویس بهداشتی هم در سرویس بهداشتی شخصی در منازل و هم در سرویس بهداشتی عمومی در فروشگاه ها و اداره ها با متریال مختلف اجرا و نصب می شوند. بنابراین برای اجرا و نصب پارتیشن سرویس بهداشتی با مجموعه تاو دکور تماس بگیرید.

انواع پارتیشن سرویس بهداشتی

پارتیشن های سرویس بهداشتی می توانند از متریال و جنس های مختلف تولید و نصب شوند. اما باید توجه داشت که نوع پارتیشن انتخابی شما با محیط سازگاری داشته باشد. بدین سبب می توانید برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان تاو دکور تماس بگیرید. در ادامه به بررسی برخی از انواع پارتیشن سرویس بهداشتی می پردازیم.

پارتیشن شیشه ای در سرویس بهداشتی : یکی از انواع پارتیشن سرویس بهداشتی پارتیشن شیشه ای می باشد. این پارتیشن ها در انواع مختلفی تولید می شوند. مانند پارتیشن شیشه ای شفاف، پارتیشن شیشه ای مات، پارتیشن شیشه ای رنگی، پارتیشن شیشه ای تک جداره، پارتیشن شیشه ای دوجداره، پارتیشن شیشه ای فریم دار و فریم لس. برای انتخاب هر کدام از این پارتیشن های شیشه ای باید در ابتدا محیط و فضای سرویس بهداشتی را در نظر بگیرید و بعد انتخاب نمایید.

پارتیشن چوبی در سرویس بهداشتی : پارتیشن های چوبی نیز کاربرد زیادی در سرویس بهداشتی دارند. خصوصا در سرویس بهداشتی منزل می توان برای زیباتر کردن دکوراسیون و نوع چیدمان از پارتیشن چوبی استفاده نمود.

تاو دکور از پارتیشن های چوبی با کیفیت برای اجرای پارتیشن سرویس بهداشتی استفاده می کند. بنابراین برای ثبت سفارشات پارتیشن سرویس بهداشتی با مجموعه تاو دکور تماس بگیرید.

✅ پارتیشن آلومینیومی در سرویس بهداشتی : یکی از پارتیشن های مورد استفاده در سرویس بهداشتی که کاربرد گسترده ای در سرویس بهداشتی های عمومی دارد، پارتیشن آلومینیومی می باشد. این نوع پارتیشن ها ویژگی های بسیاری برای استفاده در سرویس بهداشتی دارند. یکی از این ویژگی ها مقاومت بالای این نوع پارتیشن می باشد.

طراحی دکوراسیون اداری سفید
بیشتر

✅ پارتیشن ترکیبی در سرویس بهداشتی : پارتیشن های ترکیبی باعث استحکام بیشتر و ظاهر زیبا تر می شوند. این نوع پارتیشن ها تشکیل شده از دو پارتیشن می باشد. برای مثال پارتیشن آلومینیومی با پنجره شیشه ای می تواند ترکیب خوبی برای پارتیشن سرویس بهداشتی باشد.

پارتیشن ام دی اف در سرویس بهداشتی : پارتیشن ام دی اف مانند پارتیشن های چوبی می باشد و ویژگی های یکسانی با پارتیشن چوبی دارد. این دسته از پارتیشن ها در سرویس بهداشتی های عمومی در مراکز تجاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرند که با توجه به سازگاری محیط رنگ و شکل آن ها انتخاب می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با تاو دکور تماس بگیرید.

✅ پارتیشن ریلی در سرویس بهداشتی : پارتیشن ریلی از دسته ی پارتیشن های متحرک است که برای کار جا به جایی را بسیار آسان کرده است. این نوع پارتیشن ها می تواند در سرویس بهداشتی برای تفکیک سرویس بهداشتی از حمام استفاده شود. زیرا به راحتی جا به جا می شود. برای ثبت سفارشات می توانید با مجموعه تاو دکور تماس بگیرید.

پارتیشن سرویس بهداشتی

اجرا و نصب پارتیشن سرویس بهداشتی طبق سلیقه شما

یکی از مهم ترین اصل های کاری مجموعه تاو دکور رضایت مشتری می باشد. بنابراین اجرا و نصب پارتیشن با توجه به سلیقه مشتری بسیار برای این مجموعه حائز اهمیت است. برای دریافت مشاوره و ثبت سفارشات می توانید با کارشناسان تاو دکور تماس بگیرید.

همچنین بهتر است انتخاب شما براساس سازگاری با محیط و فضای سرویس بهداشتی باشد برای مثال پارتیشن هایی که در محیط سرویس بهداشتی منزل نصب می گردند متفاوت با پارتیشن های محیط های عمومی و اداری می باشند. بنابراین در انتخاب خود دقت کنید و حتما مشورت نمایید.

ویژگی های پارتیشن سرویس بهداشتی

لازم به ذکر است اجرا و نصب پارتیشن در سرویس بهداشتی ویژگی ها و مزیت هایی دارد. در محیط های عمومی مانند مراکز تجاری و اداره ها و محیط کسب و کار که باید تعداد سرویس های بهداشتی بیشتر از دو الی سه تا باشد استفاده از پارتیشن ها بسیار کاربردی می باشد. زیرا دیگر نیاز به ساختن اتاقک ها با مصالح ساختمانی و صرف هزینه های بالا نیست.

تقسیم بندی فضای داخلی ساختمان
بیشتر

همچنین در ساختمان های مسکونی و سرویس بهداشتی های شخصی برای تفکیک حمام از سرویس بهداشتی نیاز به احداث دیوار نیست و اجرا و نصب پارتیشن می توان به زیبایی این دو فضا را از هم تفکیک نمود. بنابراین در ادامه به چند ویژگی پارتیشن سرویس بهداشتی می پردازیم.

  • مقرون به صرفه
  • ماندگاری و طول عمر بالا
  • عدم استفاده از مصالح ساختمانی
  • مصرف انرژی و عبور نور
  • قابل استفاده در تمامی محیط ها

با توجه به ویژگی های بالا بهتر است برای نصب پارتیشن سرویس بهداشتی اقدام نمایید. مجموعه تاو دکور در اولین فرصت پاسخگوی سفارشات شما خواهد بود.

پارتیشن سرویس بهداشتی

هزینه پارتیشن سرویس بهداشتی

هزینه یا قیمت پارتیشن سرویس بهداشتی به عواملی بستگی دارد که باید مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت هزینه اجرا و نصب پارتیشن مشخص می شود. عواملی مانند:

  1. نوع پارتیشن
  2. سایز پارتیشن
  3. مرکز نصب پارتیشن
  4. ضخامت پارتیشن
  5. مدل پارتیشن

تمامی عوامل بالا بر روی هزینه پارتیشن سرویس بهداشتی موثر است. برای دریافت اطلاعات و اطلاع از هزینه دقیق پارتیشن های سرویس بهداشتی و همچنین دریافت مشاوره با مرکز اجرا و نصب پارتیشن ، تاو دکور تماس بگیرید. مجموعه تاو دکور در اولین فرصت پاسخگوی سفارشات و سوالات شما خواهد بود.

مرکز اجرا و نصب پارتیشن سرویس بهداشتی کجاست؟

مجموعه تاو دکور با تجربه بالا طبق سلیقه شما پارتیشن مورد نظر تان را اجرا و نصب می کند. در هر کجای تهران که هستید از خدمات اجرای پارتیشن سرویس بهداشتی بهره مند شوید.

مزایای نصب پارتیشن سرویس بهداشتی چیست؟

یکی از مهم ترین ویژگی های نصب پارتیشن سرویس بهداشتی زیبایی و صرف هزینه کمتر نسبت به مصالح ساختمانی می باشد. و در سرویس بهداشتی های عمومی منر به تفکیک سرویس های بهداشتی از هم می شود. همچنین در ساختمان های مسکونی و سرویس بهداشتی های شخصی برای تفکیک حمام از سرویس بهداشتی نیاز به احداث دیوار نیست و اجرا و نصب پارتیشن می توان به زیبایی این دو فضا را از هم تفکیک نمود.

انواع پارتیشن های سرویس بهداشتی چیست؟

پارتیشن شیشه ای ، پارتیشن های چوبی ، پارتیشن ام دی اف ، پارتیشن آلومینیومی، پارتیشن ترکیبی، پارتیشن رنگی و انواع پارتیشن های دیگر
هر کدام از پارتیشن ها با توجه به سازگاری با فضای سرویس بهداشتی انتخاب می شوند.

قیمت پارتیشن سرویس بهداشتی چقدر است؟

هزینه یا قیمت پارتیشن سرویس بهداشتی به عواملی بستگی دارد که باید مورد بررسی قرار گرفته و درنهایت هزینه اجرا و نصب پارتیشن مشخص می شود. عواملی
مانند: نوع پارتیشن ، سایز پارتیشن ، مرکز نصب پارتیشن ، ضخامت پارتیشن

4.8/5 - (43 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.