شعار های زیادی در رابطه با تاثیر رنگ سفید شنیده ایم. به عنوان مثال همه ما میدانیم که سفید نشانه ای از تمیزی و پاکی است. علاوه بر  آن رنگ سفید معصومیت و صداقت را القا میکند. به همین دلیل استفاده از آن در دکوراسیون اداری پیشنهاد میشود. در این مقاله از تاو دکور به طور خلاصه به تاثیر رنگ سفید در دکوراسیون میپردازیم و در ادامه به طراحی یک دکوراسیون اداری سفید زیبا و شیک خواهیم پرداخت. در  این مقاله می آموزید که چگونه رنگ سفید را با رنگ های دیگر ست کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

معرفی بهترین رنگ برای دکوراسیون اداری

بهترین رنگ برای دکوراسیون اداری کدام است؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که فکر کنید بهترین انتخاب برای دکوراسیون اداری چیست؟ حقیقت این است که این سوال، یک سوال اشتباه است. رنگ مناسب برای هر کسب و کاری اختصاصی است. هر بیزینس باید مطابق با ویژگی های کاری خود اقدام به انتخاب رنگ کند. به عنوان مثال رنگ هایی مانند کرم یا سفید، رنگ هایی است که غالبا در دکوراسیون اداری استفاده میشود. این رنگ ها بسیار زود چرک می شود و استفاده از آنها برای دفاتری که تردد افراد در آن زیاد است یک انتخاب اشتباه است. پس قبل از این که تصمیم بگیرید بازسازی اداری به رنگ سفید داشته باشید، بهتر است شرایط بیزینس خود را بسنجید. کارشناسان تاو دکور میتوانند مشاوره های رایگان در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

رنگ سفید در دکوراسیون اداری؟

در دسته بندی انواع رنگ ها سفید در دسته رنگ های خنثی قرار می گیرد. این رنگ در کنار مشکی و خاکستری خانواده رنگ های خنثی را تشکیل میدهد. به طور کلی رنگ های خنثی سبب میشود تا فضا بسیار بزرگتر از آنچه که هست به نظر بیایید. نکته قابل توجه این است که اگر رنگ سفید در کنار رنگ های دگر قرار بگیرد، سبب شفافیت و درخشندگی رنگ ها میشود. از همه مواردی که تا به حال ذکر شد میتوان به این نکته پی برد که دکوراسیون اداری سفید در صورتی که با سیستم اداری شما تناسب داشته باشد میتواند جلوه ای زیبا به محل کار شما بخشد.

مبلمان اداری
بیشتر

دکوراسیون مینیمال و استفاده از رنگ سفید

یکی از مواردی که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است سبک مینیمالیستی در دکوراسیون اداری است. این سبک که در حقیقت یک زیر مجموعه از دکوراسیون مدرن ات، در تلاش است تا با بهره گیری از حداقل ها، تجمل گرایی را از دکوراسیون های اداری حذف کند. در سبک مینیمال تنها لوازم ضروری حضور دارند. در این سبک از دکوراسیون از رنگ های روشن بیشتر از رنگ های دیگ استفاده می شود. به همین دلیل اگر شما هم قصد طراحی یک دکوراسیون اداری با سبک مینیمال دارید؛ انتخاب سفید یک گزینه بی نظیر محسوب میشود.

دکوراسیون مینیمال و استفاده از رنگ سفید

دکوراسیون اداری سفید مونوکروم

به طور کلی دکوراسیون مونوکروم به سبکی گفته میشود که در آن تنها از یک رنگ کلی استفاده میشود. برای ایجاد تنوع در این دکوراسیون ها از تناژ های مختلف آن رنگ بهره می گیرند. این سبک از دکوراسیون برای رنگ های خنثی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. دکوراسیون مونوکروم با استفاده از رنگ سفید و طوسی میتواند بسیار زیبا و چشم نواز باشد. اما فراموش نکنید که یکپارچگی و هم رنگ بودن همه بخش ها با یکدیگر در طولانی مدت سبب خستگی و خمودگی در فضای شرکت خواهد شد. توصیه ما به شما این است که این استایل را تنها برای برخی بخش ها استفاده کنید و از دیزاین همه بخش ها به سبک مونوکروم بپرهیزید.

دکوراسیون اداری سفید مونوکروم

چه رنگ هایی را با سفید ست کنم؟

داشتن یک دکوراسیون ایده آل با استفاده از رنگ سفید اصلا سخت نیست. هر رنگی را بخواهید در کنار رنگ سفید قرار دهید ترکیبی جذاب خواهد شد. به همین دلیل توصیه ما استفاده از رنگ های سازمانی در کنار رنگ سفید است. به عنوان مثال می توانید میز، مبل یا مکانی به رنگ سازمانی در کنار دیوار های سفید داشته باشید. این موضوع سبب زیباتر شدن فضا خواهد بود. در ادامه نمونه هایی از این رنگ ها را مشاهده میکنید.

شیشه هوشمند چیست ؟
بیشتر

چه رنگ هایی را با سفید ست کنم؟

جایگاه پارتیشن اداری در دکوراسیون سفید

همه انواع پارتیشن ها در دکوراسیون اداری سفید به نحوی کارآمد هستند. به طور کلی انتخاب رنگ سفید می تواند سبب صرفه جویی در هزینه ها شود. چون به سادگی با هر چیزی ست میشود و اصل اساسی دکوراسیون یعنی پیوستگی و یکپارچگی را به وجود می آورد. در رابطه با تفکیک فضا نیز این موضوع صادق است. کارفرمایان می توانند به راحتی از انواع پارتیشن ارزان اداری استفاده کنند. البته پارتیشن چوبی و پارتیشن شیشه ای انتخاب های بهتری به نظر میرسند. استفاده از چوب در دکوراسیون سفید می تواند منتقل کننده حس گرما به مخاطبین شود. استفاده از پارتیشن شیشه ای در کنار رنگ سفید نیز میتواند فضا را بیش از پیش بزرگتر نشان دهد. همه این ها بیانگر یک نکته مهم است: سفید سک دکوراسیون تمیز و در عین حال منعطف برای شما فراهم میکند.

جایگاه پارتیشن اداری در دکوراسیون سفید

تاو دکور در کنار شماست

شرکت تاو دکور با سالها سابقه درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز است. اگر شما قصد تغییر دکوراسیون و یا طراحی یک دکوراسیون جدید برای فضای اداری خود دارید، می توانید به طور رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید و از سال ها تجربیات آنها در این زمینه بهره بگیرید. برای ارتباط با ما از شماره هایی درج شده در انتهای صفحه یا بخش ارتباط با ما بهره بگیرید.

4.6/5 - (293 امتیاز)

3 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.