دیوار جدا کننده چوبی ام دی اف

دیوار جدا کننده ام دی اف
برای اطلاع از قیمت و خرید با ما تماس بگیرید

گاهی اوقات نیاز به بخش های مختلفی در یک محیط داریم اما به دلیل ساخت تمام شده ساختمان نمی توان دیگر به راحتی فضا را به بخش های مختلف تقسیم نمود. امروزه با استفاده از پارتیشن ها و دیوار های جدا کننده می توان فضا و محیط مورد نظر را هر اندازه ای که می خواهید تفکیک نمایید.

به همین علت در این مقاله قصد بررسی دیوار جدا کننده چوبی ام دی اف را داریم. این دیوار ها را می توان در محیط های مسکونی و اداری برای تفکیک بخش های مختلف استفاده نمود. تاو دکور نیز نمایندگی اجرا و نصب پارتیشن و دیوار های جدا کننده در اولین فرصت و با بهترین کیفیت دیوار جدا کننده چوبی ام دی اف را برای شما اجرا و نصب می کند. همچنین این دیوار ها ویژگی های بسیاری دارند که منجر به کاربرد بیشتر آن ها در حوزه های مختلف شده است.

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات

برند تاو دکور

دیوار جدا کننده چوبی ام دی اف  MDF چیست؟

امروزه با مدرن تر شدن دکوراسیون داخلی ساختمان ها با توجه به فضای کم نیز می توانند به بخش های مختلفی تقسیم شوند. فضا های بزرگ تر نیز نیاز به تقسیم شدن دارند. ممکن است بخش های داخلی ساختمان پاسخگوی تمامی اعضا نباشد.

به همین علت می توان با راحت ترین روش محیط را به بخش های دیگری تقسیم نمود. دیوار جدا کننده چوبی ام دی اف می تواند فضا را به غرفه ها و بخش های مورد نیاز دیگر تقسیم نماید.

دیوار جدا کننده چوبی ام دی اف با طرح ها و مدل های متنوع باعث لوکس شدن و مدرن تر شدن فضا های مسکونی و اداری می شود. همچنین از این دیوار های جدا کننده می توان در طراحی دکوراسیون داخلی نیز استفاده نمود و این دیوار های جدا کننده چوبی را جایگزین دیوار های گچی و آجری کرد.

در این صورت می توانید در کمترین زمان و با بهترین طراحی محیط خودتان را نظم دهید و از حالت یکسره در بیاورید. همچنین دیوار جدا کننده چوبی ام دی اف کاربرد بسیاری در محیط های کاری دارد و علاوه بر استفاده از این دیوار های جدا کننده در منازل مسکونی می توان با استفاده از دیوار های جدا کننده چوبی محیط کار را هم تغییر داد.

لذا شما عزیزان می توانید به جهت مشاهده نمونه کارهای تاو دکور بر روی تصویر زیر کلیک نمایید.

نمونه کار تاو دکور

ویژگی های دیوار جدا کننده چوبی ام دی اف

دیوار جدا کننده چوبی ام دی اف ویژگی ها و مزایای بسیار زیادی دارند. به همین منظور در انواع محیط های مسکونی و اداری مورد استفاده قرار می گیرند. این دیوار جدا کننده بسیار محکم و سفت است زیرا با تخته ها و ورقه های چوبی پوشیده شده است. بنابراین یکی از مهم ترین ویژگی های این دیوار جدا کننده استحکام بالای آن می باشد.

  1. نصب آسان : دیوار های جدا کننده به راحتی نصب می شوند و نسبت به دیوار های ضخیم گچی و آجری نصب راحت تری دارند. به همین منظور پس از ساخت ساختمان نیز می توان از دیوار جدا کننده چوبی ام دی اف استفاده نمود.
  2. حمل و نقل راحت :یکی از ویژگی های کاربردی دیوار جدا کننده حمل و نقل راحت آن می باشد. این دیوار ها را راحت تر از دیوار های آجری و گچی جا به جا می شوند و می توان در صورت عدم استفاده و جا به جایی به راحتی آن دیوار ها را برداشت.
  3. زیبایی و مدرن بودن : دیوار های جدا کننده علاوه بر تفکیک کردن بخش های مختلف محیط طرح های متنوعی دارند که با توجه به انتخاب شما اجرا و نصب می شود. همچنین برای طراحی دکوراسیون داخلی می توان از آن استفاده نمود.
  4. هزینه مقرون به صرفه : هزینه دیوار جدا کننده چوبی ام دی اف MDF نسبت به دیوار های آجری و گچی و مصالح ساختمانی قیمت و هزینه مقرون به صرفه تری دارد.
  5. دارای کیفیت و طول عمر بالا : دیوار های جدا کننده چوبی با متریال با کیفیت تولید و نصب می شوند به همین علت طول عمر بالایی دارند و به هیچ وجه شکل اولیه خود را از دست نمی دهند.
  6. طراحی طبق سلیقه مشتری : یکی از مزیت های دیوار های جدا کننده این است که شما می توانید در هر طرح و نقشی که می خواهید آن را سفارش دهید و در هر کجای محیط با توجه به سازگاری محیط آن دیوار ها  را نصب و اجرا نمایید.
  7. استحکام سازه ها در برابر ضربه : سازه ها و متریال استفاده شده در دیوار جدا کننده با جنس چوب و ام دی اف استحکام و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند.
  8. حجم نازک برای استفاده حداکثری : این دیوار های جدا کننده مانند دیوار های آجری ضخامت زیادی ندارند و منجر به بزرگ تر شدن فضا می شود. به همین دلیل این مزیت منجر به استفاده از این دیوار های جدا کننده شده است.
  9. مقاومت و استحکام بالا جهت نگهداری اشیا سنگین : یکی از مهمترین ویژگی های این دیوار جدا کننده نصب قفسه ها و کمد در درون این دیوار ها می باشد و استحکامی که دارند باعث نگهداری اشیا سنگین در داخل دیوار جدا کننده چوبی ام دی اف می شود.
  10. مقاومت در برابر گرما،  سرما، رطوبت،  حشرات،  نم و قارچ زدگی : مقاومت این دیوار جدا کننده در برابر شرایط آب و هوایی و رطوبت و حشرات زیاد است به همین دلیل طول عمر بالایی دارد.
پارتیشن دفتر وکالت
بیشتر

دیوار جدا کننده چوبی ام دی اف

کاربرد دیوار جدا کننده چوبی ام دی اف MDF

با توجه به ویژگی هایی که در بالا آمده است این دیوار جدا کننده چوبی ام دی اف کاربرد گسترده ای در محیط های مسکونی و اداری دارد. همچنین در محیط های کسب و کار نیز می توان از این دیوار ها استفاده نمود.

دیوار جدا کننده انواع مختلفی دارد که هر کدام با توجه به سلیقه مشتری در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. دیوار های جدا کننده چوبی ام دی اف طبق کاربردی بودن در هر مکان اجرا و نصب می شوند.

  • بیمارستان ها
  • آرایشگاه ها و سالن های زیبایی
  • تالار ها
  • دفاتر اداری
  • مجتمع مسکونی
  • مطب پزشکان
  • سالن همایش و نمایشگاه ها
  • استودیو
  • فروشگاه ها
  • کلینیک
  • فرودگاه 
  • رستوران ها و کافی شاپ ها

دیوار جدا کننده چوبی ام دی اف در تمامی محیط های بالا اجرا و نصب می شوند و همچنین در محیط های دیگر نیز قابل نصب می باشند. برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر درباره دیوار های جدا کننده با تاو دکور تماس حاصل نمایید.

دیوار جدا کننده چوبی ام دی اف

اجرا و نصب دیوار جدا کننده چوبی ام دی اف در محل

برای اجرا و نصب پارتیشن های چوبی ام دی اف یا همان دیوار های جدا کننده بهتر است با یک مرکز معتبر اجرا و نصب پارتیشن تماس بگیرید. زیرا کیفیت و طول عمر بالای دیوار های جدا کننده بسیار اهمیت دارد.

تاو دکور مرکز اجرا و نصب پارتیشن های اداری و مسکونی و همچنین انواع دیوار های جدا کننده به خصوص دیوار جدا کننده چوبی ام دی اف MDF می باشد که با بهترین متریال و سازه های موجود سعی در نصب با دوام بالا در محل مورد نظر شما دارد. همچنین این مجموعه پاسخگویی و مشاوره رایگان هم برای مشتریان دارد. در ادامه به ویژگی های تاو دکور می پردازیم.

پارتیشن شیشه ای رنگی
بیشتر

✅ استفاده از متریال با کیفیت : یکی از مراکز اجرا و نصب پارتیشن ها و دیوارهای جدا کننده تاو دکور می باشد که مهم ترین ویژگی این مجموعه اجرا و نصب دیوار جدا کننده چوبی ام دی اف با استفاده از متریال با کیفیت و اجناس خوب می باشد. به همین دلیل خدمات تاو دکور تضمین شده می باشد.

✅ پاسخگویی به مشتری در اولین فرصت : برای سفارشات و اطلاع از نحوه نصب و قیمت می توانید با کارشناسان تاو دکور تماس بگیرید. مجموعه تاو دکور در اولین فرصت پاسخگوی تماس شما خواهند بود.

✅ اجرا و نصب پارتیشن ها طبق سلیقه مشتری : مهم ترین اصل مجموعه تاو دکور رضایت مشتری و اجرا و نصب سفارش طبق سلیقه مشتری می باشد. به همین علت با اطمینان کامل می توانید سفارشات خود را ثبت نمایید.

✅ ارائه خدمات حضوری در محل در سراسر تهران : کارشناسان تاو دکور پس از دریافت سفارشات شما در بازه معین زمانی سفارش شما را اجرا و نصب می کنند. همچنین لازم به ذکر است که تاو دکور ارائه خدمات حضوری در محل شما دارد و در هر نقطه تهران که هستید می توانید سفارشات خود را ثبت نمایید.

دیوار جدا کننده چوبی ام دی اف

قیمت دیوار جدا کننده چوبی ام دی اف

برای اطلاع از قیمت دیوار جدا کننده چوبی ام دی اف در اولین فرصت با کارشناسان تاو دکور تماس حاصل نمایید. همچنین بهتر است بدانید هزینه یا قیمت این دیوار های جدا کننده متغییر است و بستگی به عوامل زیادی دارد. این عوامل شامل سایز و نوع چوب و ام دی اف و طرح و نقش دیوار جدا کننده چوبی ام دی اف نیز می باشد.

همچنین برای تهیه این نوع پارتیشن می توانید با شرکت معتبر تاو دکور تماس حاصل نمایید.

تاو دکور با بهترین کیفیت دیوار های جدا کننده را اجرا و نصب می کند و بهترین خدمات را ارائه می دهد. بنابراین برای اطلاع از قیمت و چگونگی سفارش دیوار جدا کننده چوبی ام دی اف MDF یا پارتیشن چوبی و دریافت مشاوره با کارشناسان تاو دکور تماس حاصل نمایید.

مرکز اجرا و نصب دیوار جدا کننده چوبی ام دی اف کجاست؟

تاو دکور مزکز اجرا و نصب پارتیشن های اداری و مسکونی و همچنین انواع دیوار های جدا کننده به خصوص دیوار جدا کننده چوبی ام دی اف می باشد که با بهترین متریال و سازه های موجود سعی در نصب با دوام بالا در محل مورد نظر شما دارد. همچنین این مجموعه پاسخ گویی و مشاوره رایگان هم برای مشتریان دارد.

اندازه شیشه سکوریت
بیشتر

دیوار جدا کننده چوبی ام دی اف در چه مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد؟

این دیوار جدا کننده کاربرد های بسیاری در محیط های زیادی دارد.بیمارستان ها. آرایشگاه ها و سالن های زیبایی .تالار ها .دفاتر اداری .مجتمع مسکونی .مطبب پزشکان .سالن همایش و نمایشگاه ها .استودیو .فروشگاه ها .کلینیک .فرودگاه .رستوران ها و کافی شاپ ها

مزیت های دیوار جدا کننده چوبی ام دی اف چیست؟

طول عمر بالا و زیبایی و مدرن بودن در طراحی دکوراسیون داخلی مهم ترین مزیت دیوار جدا کننده چوبی ام دی اف می باشد. مزیت دیگر آن تفکیک فضا به اندازه دلخواه می باشد.

4.6/5 - (102 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.