اندازه شیشه سکوریت

میزان اندازه شیشه سکوریت

جهت تهیه شیشه سکوریت نیاز است که مشتریان از میزان اندازه شیشه سکوریت و ابعاد آن مطلع بوده و مطابق با نیاز خویش این شیشه را خریداری نمایند به همین سبب لازم می دانیم جهت تکمیل اطلاعات در خصوص ابعاد شیشه سکوریت نیز در ادامه بیشتر به این مسئله اشاره کنیم.

اندازه شیشه سکوریت

ابعاد شیشه سکوریت چقدر است؟

باید بیان داشت میزان اندازه شیشه سکوریت و ابعاد آن در دو سایز و نوع متفاوت خلاصه می گردد. لذا افراد می توانند شیشه سکوریت یا جام شیشه را در سایز 3*2 تهیه نموده و یا بزرگتر از این میزان به صورت سفارشی تهیه نمایند.

همانطور که پیشتر اشاره شد زمانی که با 3*2 سایز ابعاد شیشه سکوریت، این شیشه را تهیه نمود این شیشه با نام جام شیشه هم شناخته شده و زمانی که در ابعاد سفارشی نیز تهیه می گردد نام جام شیشه ویژه را کسب می نماید.

لذا باید توجه داشت نمی توان به سادگی به تهیه شیشه سکوریت با ابعاد دلخواه پرداخت زیرا نیاز است که ابعاد شیشه سکوریت حتی در قالب ابعاد سفارشی هم استاندارد بوده و با میزان نیاز جهت نصب در ساختمان و به کارگیری نیز هماهنگ باشد.

مشتریان نیز جهت تهیه شیشه سکوریت در هر ابعاد مشخصی نیز باید با دقت فراوان به تهیه شیشه سکوریت بپرداند زیرا ابعاد شیشه سکوریت پس از به دست آمدن و سکوریت شدن شیشه نیز قابل تغییر نبوده و اگر میزان ابعاد و اندازه شیشه سکوریت با محل مد نظر هماهنگ نباشد نمی توان آن را اصلاح نمود و باید به طور کل به تعویض شیشه سکوریت پرداخت و فرایند تغییر ابعاد شیشه سکوریت تنها پیش از سکوریت کردن شیشه می باشد و نباید از این نکته به سادگی عبور نمود.

بهتر است اشاره کنیم منظور از سکوریت کردن همان فرایند مقاوم کردن شیشه می باشد که در ادامه به هنگام ارائه تعریفی بر شیشه سکوریت این مسئله روشن تر می گردد.

به همین سبب نیاز است پیش از نصب شیشه سکوریت نیز محل نصب شیشه سکوریت توسط متخصصین فروش و نصب شیشه سکوریت مشاهده شده و با دقت فراوان با توجه به ابعاد مد نظر نیز جهت تهیه شیشه با ابعاد مورد نیاز اقدام نمود.

همچنین بهتر است بیان داریم ابعاد شیشه سکوریت نیز در بزرگترین ابعاد هم در صورتی که استاندارد باشد قابل ساخت و تهیه بوده و افراد می توانند بنا بر نیاز خود فرضا نصب شیشه نمایشگاه یا مغازه و.. از شیشه سکوریت که مقاوم و ایمن می باشد استفاده نمایند.

تنها کافیست به تهیه شیشه سکوریت از مرکز فروشی معتبر و مطمئن پرداخت لذا با وجود مقاومت بالای این شیشه باز هم نیاز است که این شیشه را در کیفیت بالایی تهیه نموده و از اعتبار مرکز فروش شیشه سکوریت نیز اطمینان حاصل نمود.

بدین جهت می توانیم با افتخار به یکی از بهترین و برترین مراکز فروش شیشه سکوریت یعنی تاو دکور اشاره کنیم.

لذا افراد می توانند جهت تهیه شیشه سکوریت فرضا شیشه سکوریت ساتینا نیز با تاو دکور تماس حاصل نموده و جهت خرید این شیشه اقدام کنند، چنانچه جهت سفارشی نمودن ابعاد شیشه سکوریت نیز پس از اطمینان از میزان درستی ابعاد شیشه و استاندارد بودن آن می توان این شیشه را در هر ابعاد مد نظر به صورت سفارشی از تاو دکور در بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه نمود.

حال جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اندازه شیشه سکوریت نیز بهتر است توضیحاتی تکمیلی از چیستی شیشه سکوریت و ویژگی های آن ارائه داده و سپس به صورت دقیق تر به ادامه مبحث اندازه شیشه سکوریت بپردازیم.

دیوار جدا کننده ارزان
بیشتر

اندازه شیشه سکوریت

منظور از شیشه سکوریت چیست؟

همانطور که پیشتر اشاره شد سکوریت به معنای مقاوم کردن می باشد..

شیشه سکوریت نیز به سبب بهره مندی از فرایند مقاوم سازی از شیشه های معمولی مقاوم تر می باشد که نیاز است افراد پیش از نصب حتما این شیشه را خصوصا در ابعاد سفارشی در ابعاد مشخص و مطابق با قوانین ملی و استاندارد نیز تهیه نمایند زیرا پس از فرایند مقاوم سازی و یا سکوریت شدن شیشه نیز نمی توان ابعاد تعیین شده و به دست آمده از شیشه را تغییر داد و در صورت هرگونه اشتباه نیز دیگر شیشه سکوریت برای محل مورد نظر نیز غیر قابل استفاده می گردد.

لذا در راستای اهمیت اندازه شیشه سکوریت باید اذعان داشت این شیشه از آنجایی که دارای مقاومت بیشتری از شیشه معمولی است برعکس شیشه های معمولی به هنگام شکستن نیز خرد نشده و فضای خطرآفرینی را پدید نمی آورند که این می تواند یکی از بزرگ ترین مزیت های شیشه سکوریت باشد.

اشاره کردیم که ابعاد و شیشه سکوریت نیز باید استاندارد باشند تا بتوان از آن ها با خیالی راحت استفاده نمود حال به همین سبب لازم دانستیم به برخی از ویژگی های شیشه سکوریت استاندارد بپردازیم.

اندازه شیشه سکوریت

ویژگی های شیشه سکوریت کاملا استاندارد و مطمئن

  • شیشه سکوریت باید رنگ خود را در طول زمان حفظ کند و زمانی که این رنگ در طی زمان ثابت باقی می ماند نشان از استاندارد بودن شیشه می باشد.
  • میزان تحمل پذیری شیشه سکوریت در برابر حرارت بالا نیز مطلوب می باشد.
  • هیچگونه نشانی مبنی بر موج داشتن و یا به طور کل پستی بر روی شیشه سکوریت استاندارد وجود ندارد.
  • از دیگر ویژگی های مهم ابعاد شیشه سکوریت نیز این است که به هنگام انحصاری بودن اندازه شیشه سکوریت، ابعاد شیشه سکوریت استاندارد بیشتر از ابعاد سفارشی نمی گردد.
  • میزان تحمل پذیری این شیشه در برابر فشار بسیار مطلوب می باشد.( تحمل پذیری برابر با 40 کیلوگرم )
  • و..
ساخت پارتیشن شیشه ای
بیشتر

لذا بهره گیری از شیشه سکوریت در عصر امروز بسیار می تواند نقش موثری در زندگیمان داشته باشد زیرا این شیشه دارای فواید و مزایای بسیار زیادی می باشد.

برخی از مزایای شیشه سکوریت

  • شیشه سکوریت مقاومت بیشتری از شیشه معمولی دارد که این میزان مقاومت نیز 7 برابر بیشتر از مقاومت شیشه معمولی می باشد.
  • شیشه سکوریت در برابر گرما مقاومت مناسبی از خود نشان می دهد.
  • به سبب بهره گیری از ابعاد شیشه سکوریت به صورت استاندارد، می توان از این شیشه در محیط و فضاهای متعددی نیز بهره گرفت.
  • این شیشه به سبب مقاوم پذیری پس از شکستن، ایمن بوده و خطر آفرین نمی باشد.

حال همانطور که اشاره شد می توان اندازه شیشه سکوریت را به صورت سفارشی تغییر داده و مطابق با استاندارد و ابعاد مورد نیاز به تهیه این شیشه حتی در بزرگ ترین سایز آن پرداخت.

و..

بهتر است اشاره کنیم شیشه سکوریت هم به مانند هر وسیله دیگری دارای مزایا و معایبی است که ما تا به اینجا در خصوص ابعاد شیشه سکوریت و مزایای آن صحبت کردیم و نیاز است که در ادامه به برخی از معایب آن اشاره کنیم.

برخی از معایب شیشه سکوریت

🔴 اشاره نمودیم که پس از فرایند مقاوم سازی نمی توان ابعاد تعیین شده بر روی شیشه را تغییر داد، لذا در صورتی که افراد پس از نصب شیشه در طی زمان قصد نقل مکان و..داشته باشند تنها در صورتی می توانند از این شیشه بهره گیرند که اندازه شیشه محل مورد نظر و..با ابعاد شیشه سکوریت نیز مطابقت داشته باشد در غیر این صورت نمی توان بعدها در مکانی دیگر از آن استفاده نمود.

پارتیشن دفتر وکالت
بیشتر

🔴 شیشه سکوریت نیز غیر قابل برش و حتی سوراخکاری می باشد و بدین سبب در صورتی که اشکالی بر نصب شیشه به هر دلیلی رخ دهد نمی توان موانع را رد نموده و برش کاری بر روی شیشه اتفاق نمی افتد زیرا نمی توان جای هیچ سوراخ جدیدی بر روی شیشه سکوریت ایجاد نمود.

فرضا اگر مانعی برای نصب شیشه سکوریت وجود داشته باشد فرضا قفل و..پس از تولید و ساخت شیشه نمی توان به تغییر اندازه شیشه سکوریت و یا برشکاری و ایجاد سوراخ بر روی آن پرداخت.

بنابراین حائز اهمیت است که افراد علاوه بر توجه به کیفیت و استاندارد بودن این شیشه به میزان اندازه شیشه سکوریت هم دقت نموده و پس از بررسی و اندازه گیری درست به تهیه شیشه در ابعاد سفارشی یا موجود در مرکز فروش بپردازند.

لذا بدین جهت افراد می توانند جهت تهیه این شیشه و یا خرید پارتیشن با شیشه سکوریت در هر یک از ابعاد موجود در مرکز فروش و یا ابعاد سفارشی نیز با تاو دکور تماس حاصل نمایند.

منظور از شیشه سکوریت چیست؟

شیشه سکوریت طی فرایند مقاوم سازی و سکوریت شدن نیز میزان مقاومتی بیش از شیشه معمولی دارد که ایمن بوده و حتی پس از شکستگی برعکس شیشه معمولی خطر آفرین نمی باشد به همین جهت افراد می توانند با خیال راحت به تهیه این شیشه و یا تهیه پارتیشن با شیشه سکوریت از تاو دکور با شماره درج شده در صفحه سایت تماس حاصل نمایند.

هزینه شیشه سکوریت چقدر می باشد؟

هزینه این شیشه وابسته به ابعاد، ضخامت، تعداد و..می باشد و نیاز است که با مشاهده و بررسی این عوامل نیز از این مسئله توسط متخصصین و کادر مجرب فروش شیشه سکوریت مطلع گردید.

از چه نوع شیشه سکوریتی که مات باشد می توان استفاده نمود؟

شیشه سکوریت ساتینا یکی از انواع شیشه سکوریت است که از شیشه مات می باشد لذا افراد می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با تاو دکور تماس حاصل نمایند.

2/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.