پارتیشن شیشه ای رنگی

پارتیشن شیشه ای رنگی
برای اطلاع از قیمت و خرید با ما تماس بگیرید

پارتیشن شیشه ای از آن دسته از پارتیشن ها می باشد که کاربرد و ویژگی های زیادی دارد به همین علت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. پارتیشن شیشه ای رنگی یکی از انواع پارتیشن شیشه ای می باشد که این نوع پارتیشن شیشه ای نیز بسیار زیبا و شیک می باشد و همچنین می توان در اکثر ساختمان ها و کسب و کار ها از آن استفاده کرد.

پارتیشن شیشه ای رنگی کاربرد های زیادی در محیط های مختلف مثل منازل مسکونی و ادارات دارد. همچنین می توان در محیط هایی مثل رستوران ها و کافی شاپ ها نیز از این پارتیشن شیشه ای  استفاده نمود.

بنابراین مهم ترین ویژگی هایی که باعث پرکاربرد شدن پارتیشن شیشه ای رنگی شده اند زیبایی و مدرن بودن و همچنین افزایش روحیه و کارایی می باشند. به همین علت پارتیشن شیشه ای رنگی در جنس ها و نوع های متعددی تولید می شوند که می توان در اکثر مکان ها آن ها را مورد استفاده قرار داد.

یکی دیگر از عوامل مهمی که باعث مورد استفاده قرار گرفتن پارتیشن شیشه ای رنگی است مقرون به صرفه بودن این نوع از پارتیشن شیشه ای نسبت به مصالح ساختمانی می باشد. بنابراین در این مقاله قصد داریم ویژگی ها و کاربرد های پارتیشن شیشه ای رنگی را مورد بررسی قرار دهیم.

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات

پارتیشن شیشه ای رنگی

پارتیشن به معنای جدا کننده فضا بدون کمترین فضای اشغالی می باشد. از پارتیشن در محیط های مختلف مثل محیط های کسب و کار محیط های مسکونی و تجاری نیز استفاده می شود.

پارتیشن ها انواع مختلفی از نظر ساخت و متریال دارند که یکی از انواع پارتیشن ها پارتیشن شیشه ای می باشد که البته پارتیشن شیشه ای نیز انواع مختلفی دارد که یکی از آن ها پارتیشن شیشه ای رنگی می باشد.

لذا قصد داریم ویژگی ها و کاربرد های پارتیشن شیشه ای رنگی را مورد بررسی قرار دهیم. پارتیشن شیشه ای در اکثر محیط های اداری به دلیل مدرن بودن و زیبا بودن مورد استفاده قرار می گیرد.

و اکثر طراحان دکوراسیون طراحی داخلی از پارتیشن شیشه ای و خصوصا پارتیشن شیشه ای فریم لس رنگی در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده می کنند. زیرا این نوع پارتیشن شیشه ای  زیبایی بسیار زیادی به محیط می دهد. همچنین هنگامی که از رنگی استفاده شود که با محیط سازگاری داشته باشد.

این نوع از پارتیشن شیشه ای رنگ های مختلف زیادی دارد و مطابق با سلیقه مشتری تولید و نصب می شود. اما انتخاب رنگ پارتیشن شیشه ای رنگی بستگی به عامل مهمی دارد که این عامل مکان مورد استفاده می باشد. اینکه این پارتیشن در کجا استفاده می شود در انتخاب رنگ آن بسیار موثر است.

پارتیشن شیشه ای رنگی

مزایای پارتیشن شیشه ای رنگی

پارتیشن شیشه ای به تنهایی از مزایای بسیار زیادی برخوردار است پارتیشن شیشه ای رنگی که مزیت ها و ویژگی های خاص خود را دارد. و مهم ترین مزیت این پارتیشن شیشه ای زیبایی ای نوع پارتیشن می باشد.

همچنین این پارتیشن یک  پارتیشن ارزان و مقرون به صرفه می باشد. و می تواند به یک محیط یا مکان خاص رنگ و شادابی ببخشد.علاوه بر آن کاربرد های بسیار زیاد دیگری نیز دارد و این کاربرد ها به دلیل مزایا و ویژگی های خاص این نوع از پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره می باشد. در ادامه به مزایا و ویژگی های مهم این نوع از پارتیشن های شیشه ای می پردازیم.

  1. زیبایی و مدرن بودن : مهم ترین ویژگی و مزیت پارتیشن شیشه ای رنگی زیبایی و مدرن بودن آن است امروزه به جای دیوار گچی و آجری از دیوار شیشه ای استفاده می شود زیرا زیبایی دیوار شیشه ای چند برابر می باشد در حال حاضر نیز این نوع پارتیشن شیشه ای بهترین و مدرن ترین دیوار برای دکوراسیون منزل و کسب و کار می باشد. همچنین در اکثر محیط های دیگر نیز می توان ازاین پارتیشن رنگی استفاده نمود.
  2. نصب آسان : برعکس دیوار های آجری و گچی که نصب بسیار سختی دارند و نیاز به مصالح و وقت زیاد می باشد. پارتیشن شیشه ای رنگی پس از تولید در کمترین زمان ممکن نصب و اجرا می شود. و یکی از مهم ترین ویژگی ها و مزیت ها به شمار می رود.
  3. مقاومت بالا : پارتیشن شیشه ای رنگی مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه دارد و بسیار محکم و مقاوم است به راحتی در هم نمی شکند و می توان از آن در اکثر مکان ها استفاده نمود.
  4. ماندگاری بالا : با نصب این نوع از پارتیشن های شیشه ای دیگر نیازی نیست که نگران خرابی آن باشید. پارتیشن شیشه ای رنگی در مدت زمان طولانی برای شما ماندگار خواهد بود و می توان در محیط های مختلف از آن استفاده نمود.
  5. عایق صدا : یکی دیگر از ویژگی های مهم پارتیشن شیشه ای رنگی عایق صدا بودن و جلوگیری از آلودگی های صوتی می باشد. خصوصا در محیط های کاری که کارمندان نیاز به محیطی امن برای کار دارند می توان از پارتیشن های رنگی استفاده نمود استفاده نمود و کارایی کارمندان را نیز بالا برد.
  6. عایق حرارت : گرما و حرارت را از خود عبور نمی دهد و در فصول سرد بسیار مناسب می باشد. بنابراین می توان از پارتیشن شیشه ای رنگی به عنوان عایق مناسبی در برابر گرما استفاده نمود.
  7. عبور نور : این نوع پارتیشن به دلیل شیشه ای بودن نور زیادی از خود عبور می دهد مقدار نوری که عبور می دهد به اندازه مقدار نور پارتیشن شیشه ای شفاف نیست اما باز هم نور بسیاری را عبور می دهد. بنابراین این ویژگی باعث کاربرد بسیار زیاد این پارتیشن رنگی شده است. همچنین باعث کاهش مصرف انرژی نیز می باشد.
  8. حمل و نقل آسان : پارتیشن های شیشه ای نسبت به مصالح ساختمانی بسیار راحت تر جا به جا می شود و به راحتی می توان  آن را جا به جا نمود.
  9. مقرون به صرفه بودن : هزینه پارتیشن شیشه ای رنگی نسبت به ویژگی هایی که دارد بسیار مقرون به صرفه تر و اقتصادی تر می باشد. و این ویژگی باعث شده است که کاربرد زیادی داشته باشد.
  10. افزایش روحیه و کارایی : این نوع پارتیشن رنگی موجب افزایش روحیه به دلیل استفاده از رنگ های متنوع و همچنین باعث افزایش کارایی نیز می شود.
تغییر دکور اداری
بیشتر

پارتیشن شیشه ای رنگی

کاربرد های پارتیشن شیشه ای رنگی

به دلیل ویژگی های بسیار زیاد پارتیشن شیشه ای رنگی کاربرد های متعددی نیز دارد که در ادامه به انواع این کاربرد ها اشاره می کنیم.

  • مجتمع مسکونی(خانه) : از این نوع پارتیشن شیشه ای می توان در ساخت خانه ها و مجتمعات مسکونی استفاده نمود. زیرا به عنوان دکوراسیون داخلی نیز مورد استفاده می باشد. و بسیار کاربردی است در اتاق خواب و سرویس بهداشتی و حمام و همچنین در جداسازی آشپزخانه از پذیرایی استفاده می شود.
  • اداره ها و شرکت ها : به دلیل رنگی بودن این پارتیشن شیشه ای در برخی از اداره ها و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد و زیبایی و مدرن بودن خاصی به محیط می دهد. خصوصا اگر از رنگ هایی که سازگاری با محیط دارد استفاده بشود منجر به افزایش کارایی کارمندان و ایجاد روحیه و حس شادابی می شود.
  • باغ ها و ویلا ها : این نوع از پارتیشن ها در باغ ها و ویلا ها می تواند کاربردی بسیار زیادی داشته باشد. زیرا در طراحی داخلی و زیبایی ویلا ها تاثیر بسزایی دارد و باعث مدرن شدن ویلا ها و باغ ها می شود.
  • رستوران ها و کافی شاپ ها : یکی از کاربرد های گسترده پارتیشن های رنگی  در کافی شاپ ها و رستوران ها می باشد. و بسیار مناسب استفاده در کافی شاپ ها است و با استفاده از پارتیشن های رنگی می توان بخش های مختلف مثل بخش های اختصاصی و عمومی را از یکدیگر جدا نمود.
  • مطب پزشکان و دندان پزشکان : اکثر پزشکان و دندان پزشکان به زیبایی مطب خود اهمیت بسیاری می دهند و در برخی از مطب ها بخش معاینه و تجویز دارو از هم جداست این بخش ها را می توان با پارتیشن یا اتاق شیشه ای رنگی از یکدیگر جدا کرد. استفاده از پارتیشن شیشه ای رنگی در مطب دکتر ها بسیار ایده زیبا و مدرنی می باشد.
  • آرایشگاه ها : آرایشگاه ها بخش ها و غرفه های مختلفی دارند که در هر کدام یک کار انجام می گیرد با پارتیشن شیشه ای رنگی رنگ و زیبایی به سالن زیبایی خود دهید و بسیار محیط آرایشگاه را زیبا تر و خاص تر کنید.
  • تالار ها و نمایشگاه ها : یکی دیگر از محیط هایی که این پارتیشن شیشه ای در آن کاربرد گسترده ای دارد تالار ها و نمایشگاه ها می باشد که می توان به جای دیوار هایی با مصالح گچی و آجری از دیوار ها و از این نوع پارتیشن استفاده نمود.
پارتیشن دفتر کار
بیشتر

پارتیشن شیشه ای رنگی

هزینه پارتیشن شیشه ای رنگی

هزینه یا قیمت پارتیشن ها به عواملی مثل سایز و ضخامت شیشه و همچنین نوع و جنس شیشه بستگی دارد که برای سفارش پارتیشن  و اطلاع دقیق تر از هزینه پارتیشن شیشه ای رنگی می توانید با کارشناسان تولید و فروش تاو دکور تماس حاصل نمایید.

اجرا و نصب پارتیشن شیشه ای رنگی در محل

برای نصب پارتیشن های شیشه ای با کیفیت در محیط کار یا منزل خود باید با یک مرکز معتبر اجرا و نصب پارتیشن تماس حاصل نمایید. تاو دکور اجرا و نصب انواع پارتیشن ها را با بهترین کیفیت در محیط شما انجام می دهد. برای اطلاع بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تلفن تاو دکور تماس بگیرید.

تاو دکور مرکز اجرا و نصب پارتیشن های اداری و مسکونی و تجاری می باشد که در سراسر تهران خدمات ارائه می دهد. در ادامه به ویژگی های تاو دکور می پردازیم.

📌 نصب پارتیشن های با کیفیت : تاو دکور با نصب پارتیشن هایی با متریال با کیفیت و طبق سلیقه مشتری منجر به طول عمر بالای پارتیشن ها می شود. همچنین می توانید با خیال راحت اجرا و نصب پارتیشن های محیط خود را به مجموعه تاو دکور بسپارید.

📌 پاسخگویی تلفنی :برای سفارش و دریافت اطلاعات با کارشناسان تاو دکور تماس حاصل نمایید. در اولین فرصت پاسخگوی سوالات و سفارشات شما هستند.

📌 مشاوره رایگان: برای انتخاب نوع پارتیشن و نصب پارتیشن ها در محیط خود با توجه با مساحت محیط و عوامل دیگر با کارشناسان اجرا و نصب پارتیشن تاو دکور تماس بگیرید. در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود و می توانید مشاوره رایگان در این مورد دریافت نمایید.

پارتیشن بندی سالن زیبایی
بیشتر

📌 قیمت به صرفه : یکی دیگر از ویژگی های تاو دکور این است که علاوه بر کیفیت بالا پارتیشن ها قیمت های مناسبی دارد و برای اطلاع از قیمت ها می توانید تماس بگیرید.

📌 اجرا و نصب پارتیشن در سراسر تهران : مرکز اجرا و نصب پارتیشن تاو دکور پاسخگوی شما در سراسر تهران هستند. و در همه ی نقاط تهران خدمات ارائه می دهند.

مرکز اجرا و نصب پارتیشن شیشه ای رنگی کجاست؟

برای نصب پارتیشن های شیشه ای با کیفیت در محیط کار یا منزل خود باید با یک مرکز معتبر اجرا و نصب پارتیشن تماس حاصل نمایید.
تاو دکور اجرا و نصب انواع پارتیشن ها را با بهترین کیفیت در محیط شما انجام می دهد. برای اطلاع بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تلفن تاو دکور تماس بگیرید.  تاو دکور مرکز اجرا و نصب پارتیشن های اداری و مسکونی و تجاری می باشد که در سراسر تهران خدمات ارائه می دهد. در ادامه به ویژگی های تاو دکور می پردازیم.

ویژگی های پارتیشن شیشه ای رنگی چیست؟

زیبایی و مدرن بودن. مقرون به صرفه بودن. عبور نور بالا. کارایی کارمندان و افراد. عایق صدا. مقاومت بالا. حمل و نقل راحت و آسان

در چه محیط هایی می توان از پارتیشن شیشه ای رنگی استفاده نمود؟

در محیط های اداری و مسکونی و تجاری مانند : خانه ها . شرکت ها و اداره ها و همچنین در رستوران ها و کافی شاپ ها و مطب پزشکان و دندانپزشکان

4.5/5 - (143 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.