پارتیشن چوبی ثابت

پارتیشن چوبی ثابت
برای اطلاع از قیمت و خرید با ما تماس بگیرید

خرید و اجرای پارتیشن چوبی ثابت را باید به دست متخصصانی سپرد که کیفیت خرید پارتیشن ثابت و نصب آن را تضمین نموده و بهترین خدمات را برای مشتریان خود به عرصه می رسانند.

لذا تاو دکور مفتخر است که با سابقه درخشان و طولانی مدت خود در زمینه فروش انواع پارتیشن چوبی ثابت و متحرک و دیگر انواع پارتیشن در شرق و غرب لبخند رضایت را بر لب های مشتریان خویش بنشاند.

رضایت تمامی مشتریان حرف اول تاو دکور بوده و خواهد ماند لذا افرادی که قصد خرید و یا نصب پارتیشن ثابت چوبی را در هر محلی دارند تنها کافیست با تاو دکور تماس حاصل کرده و با متخصصان توانمند ما صحبت کنند.

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات

گذری بر پارتیشن چوبی ثابت

پارتیشن چوبی ثابت (Fixed Wooden Partition) یکی از تقسیم یا جدا کننده هایی است که چندین فضا را در یک محیط از یکدیگر جدا می سازند. بهره گیری از این نوع پارتیشن بسیار در اداره جات و دفاتر بزرگ مناسب بوده و می توان با استفاده از این جدا کننده های بی نظیر نظم و آرامشی انحصاری را در محیط کار ایجاد نمود. از پارتیشن چوبی ثابت علاوه بر دفاتر کار نیز در منازل مسکونی، آرایشگاه ها و.. هم استفاده شده و بسیار پرکاربرد می باشند. به طور کل هیچ محدودیتی برای تهیه پارتیشن چوبی ثابت وجود نداشته و هر شخصی می تواند بنا به علاقه و نیاز خود از این نوع پارتیشن ثابت استفاده نماید.

پارتیشن چوبی ثابت

منظور از پارتیشن چوبی ثابت چیست؟

همانطور که از اسمش پیداست، پارتیشن چوبی ثابت بوده و نمی توان آن را جا به جا نمود.

پس از اینکه پارتیشن ثابت چوبی در محل مورد نظر نصب شود دیگر نمی توان آن را از محلی به محل دیگر جا به جا کرده و قابل تغییر نیست.پارتیشن چوبی ثابت در انواع بلند و کوتاه بوده و مدل های بلند آن در صورت تمایل خریداران تا سقف هم ادامه می یابند.

مزایای بی نظیر پارتیشن چوبی ثابت در عصر امروز

  • ظاهر جذاب و مدرن
  • تنوع بالای پارتیشن چوبی ثابت
  • ماندگاری بالا
  • رفع عیوب ساختمانی با نصب پارتیشن ثابت چوبی
  • مقاوم در برابر حریق
  • قابلیت کاهش میزان صدای مزاحم
  • مصرف بهینه انرژی
  • فراهم بودن امکان رنگ

ظاهر

ظاهر این نوع پارتیشن بسیار جذاب و امروزی است و می تواند فضای دلباز و زیبایی را در محل مورد استفاده تداعی کند.

تنوع بالا

پارتیشن چوبی به سبب تنوع بالایی که دارد برای افرادی که به چوب و یا فضاهای کلاسیک علاقه مند هستند بسیار کاربردی می باشد.

زیرا علاوه بر زیبایی بصری افراد می توانند با توجه به علاقه شان به این سبک از دکوراسیون در محیط از آرامش بیشتری بهره مند باشند و با تماشای زیبایی و میزان سکوت و نظمی که به سبب این پارتیشن به دست آمده نهایت لذت را ببرند.

لذا از پارتیشن ثابت چوبی می توان هم به صورت تمام چوب برای دیوار ها در منازل و یا محیط های رسمی دیگر استفاده نمود.به سبب تنوع پارتیشن چوبی ثابت نیز این پارتیشن را می توان در نوع ضد آب هم برای به کارگیری به عنوان درب های یکسره دستشویی در محل کار و..تهیه کرد.

ماندگاری بالا

از آنجا که چوب به خودی خود قابلیت منعطف بودن را هم دارد می توان لحاظ نمود از سالیان سال تا به امروز از عمر مفید چوب سخن گفته شده..

بنابراین پارتیشن چوبی ثابت نیز در صورت مراقبت های صحیح و اصولی نیز تا سالیان زیادی دوام داشته و می توان با خیال راحت از آن استفاده نمود.

روش های پارتیشن بندی
بیشتر

رفع عیوب ساختمانی با پارتیشن چوبی ثابت

علاوه بر زیبایی پارتیشن ها، این جدا کننده های پرکاربرد می توانند فضایی زیبا را در دل منزل یا محل کار به رخ کشیده و ترک ها و خرابی های بر روی دیوار را با ظاهر زیبای خود بپوشاند.

اگر کمی از دیوار منزل کج باشد و بد فرم دیده شود می توان از این نوع پارتیشن استفاده نمود و فضایی یک دست و زیبا را به ارمغان آورد.

مقاوم در برابر حریق

پارتیشن ثابت چوبی به سبب جنس چوبی خود در برابر آتش و حریق مقاومت خوبی دارد و به هنگام آتش سوزی در محیط سرد و خشک می گردد و دیرتر دچار سوختگی و پذیرش آتش می شود.

بنابراین میزان مقاومت خوب آن را در برابر آتش می توان مزیتی بزرگ دانست.

کاهش میزان صدای محیط

پارتیشن چوبی ثابت را نمی توان به عنوان عایق صداهای مزاحم شناخت زیرا این جداکننده پرکاربرد به طور کل میزان صداهای اطراف و موجود در محیط را از بین نمی برد بلکه تنها از این میزان صداها کم می کند.

لذا در ادامه به انواع پارتیشن ثابت چوبی اشاره می کنیم که هر یک به مقادیر متفاوت صدای محیط را کاهش می دهند.

مصرف بهینه انرژی

به سبب اینکه پارتیشن ثابت چوبی عایق حرارتی می باشد بسیار می تواند در مصرف بهینه انرژی نقش موثری را ایفا کند.لذا در فصل گرم تابستان، محیط کمتر گرم شده و در فصل زمستان انرژی کمتری برای گرم کردن فضای خانه یا دفتر کار و..نیاز است.

فراهم بودن امکان رنگ

می توان پارتیشن چوبی ثابت را با هر رنگ مورد نظر رنگ زده و سطحش را هم صاف نمود.بنابراین اگر برخی چوب را دوست دارند ولی ترجیح می دهند رنگ دیگری برای پارتیشن ثابت چوبی شان انتخاب کنند در این امر محدودیت ندارند.

پارتیشن چوبی ثابت

انواع پارتیشن چوبی ثابت

پارتیشن های چوبی ثابت در نوع به عرضه می رسد که هر یک از این نوع پارتیشن های ثابت چوبی ویژگی های انحصاری خود را در بر دارند.

  • پارتیشن چوبی ثابت از نوع تک جداره
  • پارتیشن چوبی ثابت از نوع دو جداره

پارتیشن ثابت چوبی تک جداره

در ساخت پارتیشن ثابت چوبی تنها از یک قطعه چوب استفاده می شود.
همانطور که پیشتر به این مسئله اشاره شد، این نوع پارتیشن کمی از میزان صدای موجود در محل و حرارت را کاهش می دهد ولی به طور کل آن ها را عایق بندی نمی کند.

پارتیشن ثابت چوبی دو جداره

پارتیشن چوبی ثابت از این نوع به سبب دو جداره بودن می تواند میزان صدای زیادی را کاهش دهد و آلودگی های صوتی را به خوبی دور سازد.

نحوه نگهداری پارتیشن اداری
بیشتر

این نوع پارتیشن را می توان در ارتفاع های متعددی به عرضه رساند ولیکن خریداران باید توجه کنند که هر چه ارتفاع این پارتیشن ها کاهش یابد آلودگی های صوتی محیط نیز افزایش یافته و اذیت کننده می باشد.

در کل بهترین پیشنهاد برای خریداران این نوع پارتیشن، نوع دو جداره آن می باشد که از ام دی افی که لبه های عایق شده دارد ساخته شده است.

این نوع پارتیشن میزان ضخامت بالایی دارد و وزن آن نسبت به نوع تک جداره بیشتر می باشد.

به سبب ضخامت و کاهش بسیارِ آلودگی صوتی توسط پارتیشن ثابت چوبی دو جداره،بهره مندی از آن بسیار برای محیط های اداری، تجاری و به طور کل هر نوع محیط هایی که رسمی بوده و نیاز به سکوت دارند مناسب می باشد.

پارتیشن چوبی ثابت

کاربردهای پارتیشن چوبی ثابت

🔴 از پارتیشن چوبی می توان به عنوان دیواری برای هر گوشه ای از منزل، دفتر کار و یا سالن های دیگر و..استفاده نمود.

🔴 فرضا می توان از پارتیشن های چوبی ثابت برای جدا نمودن پذیرایی از آشپزخانه یا هر محل دیگری استفاده نمود.

🔴 می توان در دندانپزشکی ها برای جدا ساختن هر بخش خدماتی مثل جراحی عمومی، ارتودنسی و..استفاده نمود.

🔴 می توان به عنوان طراحی داخلی منازل دیوار پشت تلویزیون یا دیوارهای کناری را با پارتیشن چوبی ثابت پوشانده و فضایی زیبا را تداعی نمود.

و بسیاری کاربردهای بی نظیر دیگر

قیمت پارتیشن چوبی ثابت

قیمت پارتیشن ثابت از جنس چوب نیز به عوامل متعددی وابسته است که بنا بر اساس آن ها قیمت نهایی پارتیشن ثابت معین می گردد.

  • جنس
  • تنوع پارتیشن ثابت
  • محل مورد نظر برای نصب پارتیشن ثابت
  • میزان مواد به کار رفته برای ساخت

جنس پارتیشن چوبی ثابت

جنس پارتیشن ثابت می تواند متفاوت باشد لذا جنس های مورد استفاده در پارتیشن ثابت چوبی نیز ام دی اف (MDF)، روکش چوبی و جامد می باشد.

ولیکن اگر کیفیت برای خریداران بسیار مهم تر از قیمت باشد جنس چوبی که با کیفیت تر باشد قیمت بالاتری را می طلبد.

تنوع پارتیشن ثابت

پیشتر اشاره کردیم که پارتیشن ها در دو نوع تک جداره و دو جداره به عرضه می رسند.

هر خریدار با توجه به نیاز خود یکی از این انواع پارتیشن ثابت چوبی را تهیه می کند.ولیکن پارتیشن ثابت دو جداره به سبب توضیحاتی که داده شد قیمت بالاتری به نسبت نوع تک جداره دارد.

محل مورد نظر برای نصب پارتیشن ثابت

اگر فضای محیطی که پارتیشن چوبی ثابت قرار است در آن نصب شود بزرگ باشد و هدف نصب پارتیشن ثابت نظم دهی و ایجاد فضاهای مستقل کوچک تر باشد میزان هزینه بالاتری نیاز است ولیکن اگر پارتیشن ثابت برای منزل نصب شود به سبب بهره گیری کمتر از پارتیشن ثابت در آن تا یک محیط تجاری یا اداری بزرگ نیز قیمت کمتری را در بر می گیرد.

پارتیشن شیشه ای تک جداره
بیشتر

میزان مواد به کار رفته برای ساخت پارتیشن چوبی ثابت

اگر مواد بیشتری برای ساخت پارتیشن ثابت چوبی به کار رفته باشد این پارتیشن ثابت قیمت بالاتری را به خود اختصاص می دهد.مثلا پارتیشن چوبی مشبک نیز از مواد کمتری ساخته می شود بنابراین قیمت مناسب تری دارد.

پارتیشن چوبی ثابت

خرید و اجرای پارتیشن چوبی ثابت با تضمین کیفیت

تاو دکور به سبب سابقه درخشانی که در زمینه اجرای انواع پارتیشن در نوع پارتیشن تک جداره یا دو جداره در نوع پارتیشن منزل یا پارتیشن دفتر کار  و..نیز می تواند بهترین گزینه ای باشد که..

می توان برای خرید پارتیشن با آن ها تماس گرفت و صد البته به متخصصان آن اعتماد نمود و نصب پارتیشن چوبی ثابت و یا متحرک مد نظر را به تاو دکور سپرد و با نتیجه ای بی نظیر رو به رو شد.

پارتیشن ثابت چوبی همانطور که لحاظ شد ممکن است بنا بر  عوامل تاثیرگذار، قیمت های متفاوتی را به خود اختصاص دهد بنابراین افراد می توانند برای اطلاع از قیمت پارتیشن ثابت خود با هر جنس و نوع و..را با تاو دکور تماس حاصل کرده و از مشاوره رایگان بهره مند شوند.

پارتیشن ثابت چوبی را می توان رنگ نمود؟

بله می توان با شخصی سازی پارتیشن ثابت چوبی رنگ آن را تغییر داده و یا در طرح های متنوعی آن را به اجرا رساند.
تنها کافیست نظرات خود را برای پارتیشن ثابت چوبی تان را به متخصصان تاو دکور بیان دارید تا همان طرحی که می خواهید را بر روی پارتیشن خود تماشا کنید.برای این امر می تواند با شماره درج شده در صفحه تماس حاصل کنید.

عمر و دوام پارتیشن چوبی ثابت چقدر است؟

به طور کل چوب عمر و دوام بسیار خوبی دارد بنابراین افراد می توانند با مراقبت های لازم از پارتیشن ثابت چوبی خود تا سالیان سال شاهد دوام و ماندگاری این محصول باشند و نگرانی از بابت خرابی زود هنگام آن نداشته باشند.

چرا استفاده از پارتیشن ثابت چوبی خوب است؟

این پارتیشن علاوه بر زیبا سازی محیط و خارج نمودن فضا از رنگ ها یا چیدمان تکراری منزل یا دفتر کار و..نیز تا حدودی میزان صدای موجود در محل را کاهش می دهد.
مخصوصا پارتیشن ثابت چوبی از نوع دو جداره.لذا به سبب دیگر مزایا و کاربردهای این محصول می توان گفت خرید و اجرای آن بسیار مفید و لذت بخش خواهد بود.

4.6/5 - (66 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.