نگهداری پارتیشن

در مقالات قبلی تاو دکور توضیحات جامعی در رابطه با ضرورت استفاده از پارتیشن و نحوه انتخاب آن توضیحاتی ارائه نمودیم‌. پارتیشن اداری ارزان راه حل هایی به صرفه و مناسب برای دفاتر اداری کوچک هستند. در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه نگهداری از پارتیشن اداری و نکاتی که سبب افزایش طول عمر مفید محصول شما خواهد شد، آشنا میکنیم.

اصول و نکات نگهداری پارتیشن

پارتیشن چیست؟

به طور کلی از پارتیشن ها برای ایجاد اتاق های اختصاصی و استفاده بهینه از فضا در نقشه های طبقه باز استفاده میشود. انواع مختلفی از پارتیشن ها در دسترس است. پارتیشن شیشه ای، پارتیشن چوبی آلومینیومی محبوب ترین انواع پارتیشن ها هستند. عر نوع پارتیشن مزایای منحصر به فرد خود را دارد. به همین جهت کاربرد های اختصاصی نیز دارد. سما میتوانید از طریق لینک های درج شده اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید. در ادامه به روش هایی که به افزایش طول عمر پارتیشن ها کمک میکند؛ میپردازیم.

کیفیت پارتیشن اداری

عوامل متعددی می تواند باعث آسیب به پارتیشن ها شود. به عنوان مثال، می توان از شیشه های مختلف برای نصب پارتیشن شیشه ای استفاده کرد. بهترین نوع شیشه، شیشه های چهار لایه و سکوریت است. این نوع از شیشه ها نشکن هستند. علاوه بر ان عایق صوتی مناسبی برای محیط های پر سر و صدا محسوب میشوند. بنابراین کیفیت متریال به کار رفته شده امر مهمی در زمینه افزایش طول عمر محسوب میشود. اما نمیشود از کیفیت و نحوه نصب نیز صرفه نظر کرد. اگر کار طراحی و نصب پارتیشن را به تیم های حرفه ای نظیر تاو دکور بسپارید؛ همه ابعاد به درستی اندازه گیری میشود. لذا درب ها گیر نمیکند. و نیازی به تعویض چارچوب یا تعمیر لولا ها نخواهید داشت. لذا آسیبی به محصولات شما وارد نخواهد شد.

پارتیشن آکاردئونی
بیشتر

از کیفیت پارتیشن و کیفیت نصب مطمئن شوید

به نحوه انتقال و انبار مردن توجه ویژه ای داشته باشید

برخی از کسب و کار ها پس از مدتی اقدام به تغییر محل کسب خود میکنند‌. یا در مکان های اجاره ای ساکن هستند. آنها میتوانند پارتیشن ها را جدا کنند. و با خود حا به جا کنند. برای نگهداری پارتیشن اداری در انبار باید دستورالعمل های شرکت سازنده پارتیشن را دنبال کنید. به عنوان مثال حتما به محدودیت های دمایی و رطوبت هوا توجه ویژه ای داشته باشید. برخی از پارتیشن ها علل الخصوص پارتیشن های چوبی نسبت به تغییرات میزان رطوبت هوا حساس هستند. لذا برای انبار کردن و انتقال آنها محدودیت هایی داریم. همچنین در هنگام جدا کردن قطعات مختلف پارتیشن اداری، لازم است اصول اساسی را رعایت کنید. و با احتیاط کامل قطعات را تفکیک کنید.

تمیز کردن اصولی پارتیشن اداری

یکی از محدودیت های پارتیشن های شیشه ای، ایجاد خش و لکه بر روی شیشه است. لذا باید به طور اصولی پارتیشن شیشه ای را تمیز کرد. توصیه میشود برای تمیز کردن پارتیشن شیشه ای لمینت تنها از دستمال مرطوب با آب یا شوینده های بسیار ضعیف استفاده کنید. اما برای شست و شوی پنل های شیشه ای میتوان از مایع شیشه شور نیز استفاده کرد.

تمیز کردن اصولی به منظور نگهدای از پارتیشن

تعمیرات به موقع مانع از ایجاد خسارت های سنگین

برخی از انواع پارتیشن ممکن است در طول زمان دچار آسیب شود. تعمیرات بخش مهمی از نگهداری پارتیشن اداری را شامل میشود. به عنوان مثال اگر یک ترک ساده در بدنه پارتیشن چوبی دیدید؛ بی درنگ اقدام به تعمیر ترک نمایید. چرا که همین ترک می تواند بیشتر شود. و کل پنل آسیب جدی ببیند. تعمیر ترک ها بسیار کم هزینه تر از تعویض کل پنل است.

پارتیشن دوجداره
بیشتر

تاو دکور در کنار شماست

تیم تاو دکور با سالها تجربه در زمینه دکوراسیون اداری و انواع پارتیشن آماده ارائه انواع خدمات به شما مشتریان عزیز میباشد. در این مقاله کشیدیم تا مهمترین نکات مربوط به نحوه نگهداری اصولی پارتیشن ها را به شما بیاموزیم. اما اگر هنوز هم در این زمینه سوالی دارید؛ می توانید در قسمت نظرات با کارشناسان ما در ارتباط باشید. از ژرفی کارشناسان حرفه ای تاو دکور اکاده ارائه مشاوره رایگان و تخصصی در زمینه دکوراسیون اداری به شما عزیزان هستند و با ما در ارتباط باشید.

4.6/5 - (291 امتیاز)

3 نظرات

  • سلام ممنون بابت نکاتی که در مورد نگهداری پارتیشن اداری گفتین فقط اینکه بین پارتیشن شیشه ای و چوبی شما کدوم رو پیشنهاد میکنین؟

    • سلام وقت بخیر
      ممنون از توجه شما
      هر کدوم از انواع پارتیشن با توجه به بودجه، سلیقه و نیاز شما می‌تونه مناسب باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.