پارتیشن شیشه ای مات

پارتیشن شیشه ای مات
برای اطلاع از قیمت و خرید با ما تماس بگیرید

پارتیشن شیشه ای مات

پارتیشن شیشه ای به دلیل ویژگی های بسیاری که دارد کاربرد بسیاری نیز در محیط های مختلف مثل محیط اداری و محیط مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین با توجه به فضای قرار گیری پارتیشن شیشه ای می توان مناسب ترین نوع پارتیشن شیشه ای را انتخاب نمود. زیرا پارتیشن های شیشه ای انواع مختلف زیادی دارند. که می توان به پارتیشن شیشه ای مات و شفاف نیز اشاره داشت.

در این مقاله قصد داریم به ویژگی ها و انواع پارتیشن شیشه ای مات بپردازیم. پارتیشن شیشه ای مات ویژگی های زیادی دارد که باعث شده است در مکان های زیادی کاربرد داشته باشد و مورد استفاده قرار بگیرد.

یکی از مهم ترین ویژگی های پارتیشن شیشه ای مات جلوگیری از دید اما با متریال شیشه و همان زیبایی می باشد. در برخی از محیط ها و یا محیط کسب و کار بهتر است اتاق جلسه یا اتاق مدیران به شفافیت دیده نشوند. در این صورت می توان از پارتیشن شیشه ای مات برای جلوگیری از دید استفاده نمود.

همچنین در منازل و ساختمان های مسکونی نیز از پارتیشن شیشه ای مات در سرویس بهداشتی و اتاق خواب می توان به کار برد. زیرا برخی از مکان ها خصوصی است و گاهی اوقات برای همین از فضای اصلی جدا می شود. در این شرایط نیز می توان از پارتیشن شیشه ای مات یا دیوار شیشه ای مات استفاده نمود.

پرسنل متخصص
سرعت در خدمات
خدمات در همان روز
هزینه مناسب
مشاوره رایگان
گارانتی ویژه خدمات

پارتیشن شیشه ای مات

پارتیشن شیشه ای برای جدا کردن فضا می باشد که با متریال شیشه زیبایی بسیاری در طراحی دکوراسیون داخلی دارد. در محیط های اداری و مسکونی و همچنین کسب و کار می توان از پارتیشن شیشه ای استفاده نمود. اما پارتیشن شیشه ای از دو نوع پارتیشن شیشه ای مات و شفاف تولید می شوند که این دو نوع پارتیشن خود انواع مختلفی دارند.

پارتیشن شیشه ای مات یک نوع پارتیشن شیشه ای می باشد. پارتیشن شیشه ای فریم لس مات برای محدود کردن دید به داخل پارتیشن می باشد.همچنین در برخی از محیط های مختلف کاربرد دارد و به دلیل داشتن جنسی از شیشه بسیار کاربردی تر می باشد.

در برخی از محیط ها پارتیشن شیشه ای مات و شفاف به صورت ترکیبی تولید و نصب می شود که زیبایی و کاربرد خاص خود را دارد و می توان پارتیشن شیشه ای مات را با پارتیشن چوبی یا متریال دیگر نیز ترکیب نمود.

پارتیشن شیشه ای مات در مکان هایی که نباید داخل آن دیده شود یا بهتر است دیده نشود به کار می رود.مانند اتاق مدیران یا اتاق کنفرانس و همچنین در محیط های کسب و کار مثل آرایشگاه می توان برای حفظ حریم مشتری برخی از لاین ها را از پارتیشن شیشه ای مات استفاده کرد.

بنابراین می توان از پارتیشن شیشه ای رنگی مات برای حفظ حریم کارمندان و یا مشتری ها و حتی در برخی از فضا های منزل نیز که بهتر است داخل آن دیده نشود استفاده کرد.

حفظ حریم کارمندان باعث افزایش کارایی و بهره وری آن ها می شود.این پارتیشن کاربرد های بسیاری دارد که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

پارتیشن شیشه ای مات

انواع پارتیشن شیشه ای مات

پارتیشن شیشه ای مات انواع مختلفی دارد که در ادامه از آن ها نام خواهیم برد.

  1. پارتیشن شیشه ای مات فریم لس
  2. پارتیشن شیشه ای مات ارزان  فریم دار
  3. پارتیشن شیشه ای مات تک جداره
  4. پارتیشن شیشه ای مات دوجداره
  5. پارتیشن شیشه ای مات متحرک یا ریلی
  6. پارتیشن شیشه ای مات رنگی

در بالا انواع پارتیشن های شیشه ای مات نام برده شده است. که از مدل و نام هایشان مشخص است.

انواع شیشه مات

در پارتیشن شیشه ای مات شیشه های مات به کار می رود که این شیشه ها نیز انواع دارند به در زیر چند شیشه مات را نام برده ایم

  • شیشه ساتینا : شیشه ساتینا یکی از بهترین شیشه ها برای به کار بردن در پارتیشن شیشه ای مات می باشد. این نوع شیشه مات به هیچ وجه شفافیت ندارد و به صورت یکدست مات می باشد و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.
  • شیشه لمینت مات : شیشه لمینت مات برای پارتیشن شیشه ای مات که در سرویس بهداشتی یا اتاق ها جلسات مورد استفاده قرار می گیرد مناسب است زیرا این نوع از شیشه مات دید کمتری نسبت به نوع شیشه های دیگر دارد و نمی توان آن طرف آن را به راحتی دید.
  • شیشه سندبلاست : سندبلاست یک نوع مات کردن شیشه است. در این روش نوعی ماسه با فشار بر روی شیشه پاشیده می شود و باعث مات شدن شیشه می شود. در این روش نمی توان به راحتی شیشه را تمیز نمود.
طراحی دکوراسیون اداری سفید
بیشتر

پارتیشن شیشه ای مات

ویژگی های پارتیشن شیشه ای مات

پارتیشن شیشه ای مات ویژگی های بسیار زیادی دارد به همین دلیل بسیار کاربردی است.

  • عبور نور : پارتیشن های شیشه ای ارزان در کل نور بالایی را از خود عبور می دهند. لذا نسبت به پارتیشن شیشه ای شفاف نور کمتری عبور می دهد اما بازم هم بالای 70 درصد نور را عبور می دهد. و این یک مزیت بسیار بزرگ محسوب می شود زیرا علاوه بر محدود کردن دید نور را هم عبور می دهد.
  • زیبایی : پارتیشن ها در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرند به خصوص پارتیشن های شیشه ای که زیبایی خاصی دارد و باعث مدرن شدن محیط می شود. پارتیشن شیشه ای مات نیز بسیار در دکوراسیون داخلی استفاده می شود و کاربرد بسیاری دارد
  • جلوگیری از آلودگی صوتی : پارتیشن شیشه مات عایق صدا می باشد و از ورود آلودگی صوتی جلوگیری می کند. این ویژگی در محیط کار سبب افزایش کارایی و آرامش کارمندان می شود. و همچنین در اتاق خواب نیز این ویژگی بسیار اهمیت دارد.
  • عایق گرما : پارتیشن شیشه ای مات عایق را از خود عبور نمی دهد و در فصل سرما یک ویژگی بسیار خوب محسوب می شود. در محیط های بزرگ نیز که گرم کردن فضا دشوار است بسیار کاربرد دارد.
  • حفظ حریم شخصی : یکی از مهم ترین ویژگی های پارتیشن شیشه ای مات که آن را با پارتیشن شیشه ای شفاف متفاوت کرده است حفظ حریم شخصی است.لذا همانطور که اشاره شد از این پارتیشن در محیط هایی که نیاز به حفظ حریم شخصی و دیده نشدن داخل آن می باشد استفاده می شود. پارتیشن شیشه ای مات را می توان در سرویس بهداشتی و اتاق جلسات یا کنفرانس و همچنین در اتاق خواب استفاده نمود. در اداره نیز می توان برای اتاق کارمندان و مدیران از این پارتیشن استفاده کرد زیرا حفظ حریم شخصی باعث کارایی کارمندان می شود.
  • نصب آسان : نصب راحت و آسان آن می باشد. دیگر نیازی به بستن ساختمان و استفاده از مصالح ساختمانی نیست و در کمترین زمان ممکن می توان پارتیشن شیشه ای مات را نصب نمود.
  • حمل و نقل آسان : حمل و جا به جایی پارتیشن شیشه ای مات بسیار راحت است و می توان به آسانی آن را جا به جا نمود. همچنین اگر از پارتیشن شیشه ای مات متحرک استفاده کنید امکان جا به جایی پارتیشن راح تر نیز می شود.
  • مقاومت بالا : نسبت به پارتیشن شیشه ای شفاف مقاومت بیشتری دارد و همچنین از استحکام بالاتری برخوردار می باشد.
  • کاهش مصرف انرژی :به دلیل عبور نور و روشنایی از خود باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود و این ویژگی پارتیشن شیشه ای مات را کاربردی تر کرده است.
  • مقرون به صرفه : میزان هزینه نسبت به ویژگی ها و کاربرد هایش بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.
پارتیشن ام دی اف MDF
بیشتر

پارتیشن شیشه ای مات

کاربرد های پارتیشن شیشه ای مات

با توجه به ویژگی های بسیار زیاد پارتیشن شیشه ای مات کاربرد های بسیاری نیز در اکثر محیط های اداری و مسکونی و تجاری دارد.

  1. ساختمان های مسکونی
  2. اداره و شرکت ها
  3. استخر ها و مجتمع آبی
  4. مجتمع تجاری
  5. آرایشگاه ها
  6. مطب پزشک و دندانپزشک
  7. اتاق ماساژ
  8. نمایشگاه ها
  9. مغازه ها
  10. رستوران ها و کافی شاپ ها

پارتیشن شیشه ای مات در تمامی محیط های بالا مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد گسترده ای دارد. در استخرها نیز می توان در قسمت حمام یا سرویس بهداشتی از این پارتیشن استفاده نمود.

همچنین در آرایشگاه ها لاین هایی وجود دارد که بهتر است دید در آن محدود باشد. به همین دلیل می توان از پارتیشن شیشه ای مات استفاده کرد.

در مطب پزشکان و دندانپزشکان بهتر است قسمت معاینه و تجویز دارو و درمان جدا از هم باشند به همین دلیل می توان از پارتیشن شیشه ای مات یا شفاف در این محیط استفاده نمود.

همچنین در قسمت وی آی پی رستوران ها و کافی شاپ ها نیز از پارتیشن های شیشه ای مات استفاده می شود. اتاق ماساژ نیز از آن دسته محیط هایی می باشد که نباید درون آن دیده شود و در اکثر باشگاه های ورزشی وجود دارد که می توان با نصب پارتیشن شیشه ای مات این زمینه را فراهم نمود.

قیمت پارتیشن شیشه ای مات

تعیین هزینه پارتیشن شیشه ای مات بستگی به عوامل متعددی مثل سایز و ضخامت و همچنین نوع پارتیشن شیشه ای مات دارد. تک جداره یا دوجداره بودن آن بسیار در قیمت این پارتیشن تاثیر گذار است

پارتیشن ارزان
بیشتر

بنابراین بهتر است با توجه به شرایط محیط با کارشناسان تولید و نصب پارتیشن شیشه ای مات و هر نوع پارتیشن دیگری مشورت کنید.

  تاور دکور با ارائه خدمات در زمینه ساخت و نصب پارتیشن دیوایدر شیشه ای و حتی چوبی و ام دی اف با بهترین کیفیت و قیمت می تواند در این زمینه پاسخگوی سفارشات شما باشد.

پارتیشن شییشه ای مات

پارتیشن شیشه ای مات چه کاربردی دارد؟

پارتیشن شیشه ای مات با توجه به ویژگی های زیادی که دارد کاربرد گسترده ای نیز دارد برای مثال از پارتیشن شیشه ای مات در سرویس حمام و اتاق خواب و همچنین اتاق های جلسه در اداره ها و شرکت ها استفاده می شود.

آیا قیمت پارتیشن شیشه ای مات با پارتیشن شیشه ای شفاف تفاوت دارد؟

بله از نظر قیمت هر نوع پارتیشن شیشه ای با نوع دیگر تفاوت دارد زیرا از مواد خاصی تولید می شوند و هر کدام قیمت متفاوتی دارند.

هزینه پارتیشن شیشه ای مات چقدر است؟

هزینه پارتیشن شیشه ای مات به عوامل بسیاری مثل سایز پارتیشن و نوع پارتیشن بستگی دارد. برای مثال قیمت پارتیشن شیشه ای مات متحرک با قیمت پارتیشن شیشه ای مات دوجداره یکسان نمی باشد و هرکدام با توجه به موارد به کار رفته در آن هزینه متفاوتی دارد.

4.6/5 - (186 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.