تغییر دکور اداری

در مقالات قبلی به اهمیت زیبایی و کارایی فضای اداری اشاره نمودیم. اما تعداد زیادی از کارفرمایان معتقدند  امری هزینه بر و غیر ضروری است. در این مقاله از تاو دکور قصد داریم شما را با ایده های ناب و ارزان قیمت برای تغییر دکوراسیون اداری آشنا نماییم.

تغییر دکور اداری

نیم اشکوب ها معجزه معماری

اگر میزان فضای در دسترس شما کوچک است، راهکارهای اقتصادی برای تغییر دکور اداری وجود دارد. انا اضافه کردن نیم طبقه در قسمت فوقانی میتواند میزان فضای در دسترس شما را دو برابر کند. اضافه کردن اشکوب در محیط هایی که سقف بلند و کشیده دارند ایده بسیار خوبی است. از فضایی که نیم اشکوب ایجاد میکند میتوان به عنوان انباری، بایگانی و غیره استفاده کرد. لازم به ذکر است که هزینه نصب و اضافه کردن نیم طبقه بسیار ارزان تر از ایجاد تغییرات معماری سنگین است.تغییر دکور اداری

پارتیشن شیشه ای برای تغییر دکور اداری

محدودیت جا از مهمترین معضلات کارفرمایان است. آنها میترسند تغییر دکور اداری سبب کاهش فضای مفید در دسترس باشد. غالب این کارفرمایان ترجیح میدهند از دفاتر پلن باز استفاده کنند. و مشکل کمبود جا و کوچک بودن دفتر خود را با عدم دیوار کشی بپوشانند‌. اما پیشنهاد تاو دکور استفاده از پارتیشن شیشه ای  است. این دیوار های شفاف لازمه هر شرکت و دفتر کاری است. چرا که به سادگی اتاق های متعدد بدون مانع بصری ایجاد میکند. و از گستردگی فضا نمی کاهد. ایجاد حریم خصوصی و کاهش آلودگی صوتی از مهمترین ارمغان های پارتیشن شیشه ای در محیط اداری است‌.

تغییر دکور اداری

پارتیشن چوبی برای تغییر دکور اداری

اگر به دنبال نصب یک پارتیشن اداری و در عین حال کارا هستید؛ پیشنهاد تاو دکور به شما بهره گیری از پارتیشن چوبی است. این پارتیشن ها را میتوان در ارتفاع های مختلفی نصب نمود‌. به عنوان مثال می تواند از سقف تا کف دیوار کشی شود. یا ارتفاع دیوار ها مطابق با سلیقه مشتری انجام شود. استفاده از چوب در طی فرایند تغییر دکور اداری ، جلوه بیشتری به محیط می بخشد. از اتاق های چوبی می توان به عنوان اتاق کارمندان، بخش مدیریت و یا حتی انبار استفاده کرد.

ساخت پارتیشن شیشه ای
بیشتر

تغییر دکور اداری

تجهیزات مناسب برای تغیر دکور اداری

هرچند صرفه جویی امری پسندیده است؛ اما در طی فرایند تغییر دکوراسیون باید به سلامت تجهیزات مورد استفاده نیز توجه ویژه نمود. به عنوان مثال از میز و صندلی های ارگونومیک بهره بگیرید. این اسباب و اثاثیه ها بر اساس فرم ویژه بدن انسان تولید میشود. لذا هیچ آسیبی به استخوان بندی بدن وارد نمی‌کند. با بهره گیری از مبلمان اصولی از بیماری های استخوانی و درد های عضلانی جلوگیری میشود.

تغییر دکور اداری

میز گروهی برای تغیر دکور اداری

اگر فضای کافی برای ایجاد اتاق های تکی برای همه کارمندان ندارید میتوانید از میز کار گروهی استفاده کنید. این میز ها علاو بر تاثیر مثبت در تغییر دکور اداری ، میزان تعامل کارمندان با یکدیگر را افزایش میدهد. و از رقابت های سمی میان آنها کم میکند‌. فراموش نکنید که یکی از مهم ترین راه ها برای کسب موفقیت بیشتر، ایجاد محیط اداری سالم است.  میز گروهی با ایجاد همبستگی بیشتر، به ایجاد جو کاری شاد تر کمک میکند.

تغییر دکور اداری

میز کانتر بانکی برای تغیر دکور اداری

همه موارد ذکر شده در ادارات و دفاتر کاری با کارمندان کم قابل اجرا است. اما گاهی تعداد کارمندان بسیار زیاد و فضای اداری بسیار محدود است. به عنوان مثال در بانک ها، آژانس های تبلیغاتی و مراکز پشتیبانی با تعداد زیادی از کارمندان مواجه هستیم. میز کانتر بانکی فضای اختصاصی و کافی برای هر کارمند ایجاد میکند. و فضای دفتر اداری را کاملا مرتب می نماید.تغییر دکور اداری

تاو دکور

تغییر دکور اداری و اختصاصی سازی فضا ها امری تخصصی است. که نیازمند هنر و تخصص بالاست. تیم تاو دکور با سالها تجربه موفق در زمینه دکوراسیون اداری آماده خدمت رسانی به شماست‌. شما میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی و رایگان میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

4.6/5 - (292 امتیاز)

3 نظرات

  • پارتیشن چوبی گزینه خوبیه برای تغییر دکور اداری هست البته نوع پارتیشن هم خیلی مهمه برای جذاب کردن دکوراسیون اداری

    • سلام وقت بخیر
      بله لطفا از طریق شماره تماس‌های زیر با تاو دکور در ارتباط باشید:
      021-44036086
      09120056090

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.