عکس پارتیشن شیشه ای

عکس پارتیشن شیشه ای

پارتیشن ها انواع مختلفی دارند و برای جدا کردن فضا از یکدیگر به کار می روند. مانند پارتیشن چوبی و یکی از انواع پارتیشن ها پارتیشن شیشه ای می باشد که در زمینه ها و محیط های بسیار زیادی به کار می رود و به دلیل ویژگی های زیادی که دارد کاربرد بسیار زیادی نیز دارد.

پارتیشن های شیشه ای به دلیل مدرن کردن فضا و زیبایی نیز طرفداران بسیاری دارد. همچنین در اداره ها و محیط های کسب و کار به علاوه خانه های مسکونی نیز می توان از پارتیشن شیشه ای رنگی استفاده نمود. لذا قصد داریم عکس پارتیشن شیشه ای را قرار دهیم و انواع پارتیشن شیشه ای را بررسی نموده و مشاهده نمایید.

پارتیشن های شیشه ای مزیت های بسیار زیادی نسبت به سایر دیوارها و پارتیشن ها دارند به همین دلیل امروزه در رستوران ها و مراکز تفریحی و تجاری نیز مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین پارتیشن شیشه ای نیز خود انواع مختلف و گسترده ای دارد که می توان عکس پارتیشن شیشه ای را مشاهده نمایید.

پارتیشن های شیشه ای از نظر نوع طرح و جنس به چند دسته تقسیم می گردند که در ادامه آنها را و عکس پارتیشن شیشه ای را مورد بررسی قرار می دهیم همچنین هر کدام از پارتیشن های شیشه را از نظر طرح شرح می دهیم.

عکس پارتیشن شیشه ای

عکس پارتیشن شیشه ای

عکس پارتیشن شیشه ای

عکس پارتیشن شیشه ای

عکس پارتیشن شیشه ای

عکس انواع پارتیشن شیشه ای

انواع پارتیشن شیشه ای از نظر طرح:

  • پارتیشن شیشه ای طرح ایتالیایی: در پارتیشن شیشه ای طرح ایتالیایی فریم خاصی استفاده می شود که به آن فریم شیار مرکز می گویند. این فریم ها از مقاومت بسیار زیادی برخوردار می باشد. پارتیشن شیشه ای طرح ایتالیایی به این صورت می باشد که نوار گذاشته می شود و روی نوار شیشه ها به صورت یکنواخت و نه تکه تکه قرار می گیرند.
  • پارتیشن شیشه ای طرح کرتین وال : این نوع پارتیشن شیشه ای به صورت افقی قرار می گیرد همچنین پارتیشن شیشه ای کرتین وال مقاومت بیشتری نسبت به پارتیشن شیشه ای دوجداره دارد و عکس پارتیشن شیشه ای را که مشاهده نمایید انواع و تفاوت های آن ها را متوجه می شوید و می توانید با توجه به محیط تان انتخاب نمایید.
  • پارتیشن شیشه ای طرح سیلور : در پارتیشن شیشه ای در طرح سیلور که در عکس پارتیشن شیشه ای مشاهده می شود به صورت فریم ثابت از نوع فریم سه سانت دو تکه نوار خور می باشد.
  • پارتیشن شیشه ای طرح دوجداره : برای کاهش ارتعاش صدا و همچنین عایق گرما و صوت از پارتیشن شیشه ای دوجداره استفاده می شود که در عکس پارتیشن شیشه ای مشهود می باشد. در فریم شیشه ای دو شیشه در فاصله 7 تا 10 سانتی متری نصب می گردد.
پارتیشن آکاردئونی
بیشتر

عکس پارتیشن شیشه ای

عکس پارتیشن شیشه ای

عکس پارتیشن شیشه ای

عکس پارتیشن شیشه ای

عکس پارتیشن شیشه ای

عکس پارتیشن شیشه ای

ویژگی های پارتیشن شیشه ای

پارتیشن ها و اتاق های شیشه ای ویژگی های بسیار زیادی دارند و به همین دلیل می باشد که کاربردی هستند و در اکثر محیط ها استفاده می شوند و قابل استفاده می باشد. در ادامه تعداد بیشتری عکس پارتیشن شیشه ای در اکثر محیط های اداری و مسکونی و همچنین تجاری را مشاهده می کنید. به این منظور که پارتیشن شیشه ای در همه محیط ها کاربرد دارد.

  • عبور نور بسیار بالا : همان طور که در عکس پارتیشن شیشه ای مشاهده می کنید پارتیشن های شیشه ای نور را به خوبی از خود عبور می دهند و این ویژگی باعث کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در برق می شود و چنین باعث روشنایی بیشتر فضا می شود. به همین دلیل از پارتیشن شیشه ای بسیار استفاده می شود.
  • عایق صدا : پارتیشن های شیشه ای به خصوص پارتیشن شیشه ای دوجداره عایق صدا و آلودگی های صوتی می باشد به همین منظور همان گونه که در عکس پارتیشن شیشه ای مشاهده می کنید بیشتر در ادارات مورد استفاده قرار می گیرد.
  • دید عالی : متریال شیشه در همه ی مکان ها باعث دید بهتر می شود و با پارتیشن شیشه ای همان گونه که در عکس پارتیشن شیشه ای مشاهده می شود. بسیار دید را راحت تر می کند و افراد به تمام محیط احاطه دارند. بنابراین اکثر مدیران کسب و کار برای داشتن دید بهتر به محیط های مختلف و کارمندان از پارتیشن شیشه ای استفاده می کنند. همچنین از پارتیشن شیشه ای برای زیبایی بیشتر در واحد های مسکونی نیز استفاده می گردد.
  • قیمت مناسب : پارتیشن شیشه شیشه ای نسب به کاربرد و ویژگی هایی که دارد بسیار مقرون به صرفه است و با استفاده از پارتیشن شیشه ای دیگر نیاز به استفاده از مصالح ساختمانی نمی باشد. و این گونه هزینه ها کاهش می یابد.
پارتیشن سرویس بهداشتی
بیشتر

عکس پارتیشن شیشه ای

عکس پارتیشن شیشه ای

عکس پارتیشن شیشه ای

عکس پارتیشن شیشه ای

کاربرد پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای کاربرد بسیاری در اداره ها و شرکت ها دارند همان طور که در ویژگی ها گفته شد به دلیل مزیت های این نوع پارتیشن بسیار در محیط های کاری استفاده می شود. همچنین در واحد های مسکونی برای جداسازی اتاق خواب با پذیرایی یا آشپزخانه با محیط و فضای اصلی خانه می توان از پارتیشن شیشه ای استفاده نمود.

عکس پارتیشن شیشه ای

عکس پارتیشن شیشه ای

عکس پارتیشن شیشه ای

عکس پارتیشن شیشه ای

آیا پارتیشن شیشه ای عایق صوتی است؟

پارتیشن شیشه ای از نوع دو جداره بسیار می تواند از میزان آلودگی صوتی در محیط کم کرده و بسیار مناسب ادارات و دفاتر کاری و.. می باشد

چگونه می توان پارتیشن شیشه ای را تهیه نمود؟

.تنها کافیست افراد با تاو دکور تماس گرفته و علاوه بر کسب اطلاع از قیمت روز پارتیشن شیشه ای از مشاوره رایگان تیم تخصصی تاو دکور بهره مند شوند.

پارتیشن شیشه ای مقاوم است؟

بله پارتیشن شیشه ای خصوصا از نوع دو جداره دارای ضخامت خوبی بوده و این ضخامت سبب می گردد ایمنی خوبی داشته باشد و نیز همچنین به سبب شفاف بودن محیط را دلباز تر و بزرگ تر نشان می دهد.

4.6/5 - (121 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.