پارتیشن بندی سالن زیبایی

پارتیشن بندی سالن زیبایی به چه نحو است؟

از آنجایی که در عصر امروز تعداد سالن های آرایشی و حرفه های متناسب با آن روز به  روز افزایش می یابد باید اذعان داشت که برخی از سالن های آرایشی و زیبایی به دنبال تقسیم بندی فضاهای کاری مربوطه خویش می باشند و نیازمند جدا کردن برخی از حرفه ها در سالن آرایشی خود هستند، بنابراین بهترین پیشنهاد برای این دسته افراد  بهره گیری از پارتیشن بندی سالن زیبایی می باشد.

پارتیشن بندی سالن زیبایی

گذری بر پارتیشن بندی سالن زیبایی در عصر امروز

پارتیشن Partition یکی از به روزترین و پرفروش ترین تقسیم کننده یا جداکننده های عصر حاضر است که به سبب نظم دهی خوبی که در هر نوع محیطی ایفا می کند توانسته محبوبیت بسیاری بین افراد مخصوصا شاغلین در هر حرفه ای کسب کند.

پارتیشن بندی سالن زیبایی به سبب ساخت باکیفیتی که دارد در کنار زیبایی خود تا کنون بسیار مورد استفاده قرار گرفته و می توان پارتیشن را در هر نوع و طرحی برای منزل،ادارات و سالن آرایشی و..تهیه نمود.این پارتیشن ها با متریال های متنوعی به دست ساخت می رسد به همین سبب آرایشگران و دیگر افراد می توانند با توجه به سبک چیدمان محیط کاری و منزل خویش و نیز حتی طبق سلیقه خودش به تهیه این پارتیشن ها بپردازد.

جالب توجه است که می توان هر نوع طرح شخصی سازی شده را بر روی پارتیشن ها به اجرا درآورده و از تماشای آن در طی روز بسیار لذت برد.

پارتیشن بندی سالن زیبایی

علت بهره گیری از پارتیشن بندی سالن زیبایی

پارتیشن بندی سالن زیبایی سبب می گردد هر یک از حرفه های کاری مربوط به این سالن به سبب تقسیم کننده های پارتیشنی که در انواع متعدد طرح ها و رنگ ها و..به دست ساخت می رسند، می توانند به خوبی در سالن آرایشی از یکدیگر جدا شده و دکوراسیون و طراحی  داخلی سالن آرایشی با نظم بهتری ایفا می گردد.

فرضا بخش ناخن از بخش میکاپ و یا رنگ کردن مو و دیگر اصلاحی ها جدا شده و بخش مجزای خودش را در بر دارد؛ این کار علاوه بر زیباسازی محیط سبب می گردد افراد از نظم موجود در سالن آرایشی لذت برده و با علاقه بیشتری در این سالن آرایشی حضور یابند..

زیرا مشخص گشته که برای آرایشگران آن سالن هر حرفه و کار میزان اهمیت خود و راندمان کاری متفاوت خود را دارد و به سبب بهره مندی از پارتیشن بندی سالن زیبایی این اهمیت و ارزش گذاری به هر بخش حرفه ای آرایشی از گوشه کنار سالن احساس می گردد.

لذا آدمی ذاتا نظم را دوست داشته و در محیطی که علاوه بر زیبایی، نظم و آرامش هم حکم فرماست بسیار احساس خوبی پیدا می کند به همین سبب احتمال اینکه مشتریان نسبت به این سالن زیبایی احساس بهتری داشته باشند بسیار بالا می رود.

پارتیشن بندی سالن زیبایی

ویژگی های پارتیشن های سالن زیبایی و آرایشی

  • تنوع رنگ و طرح پارتیشن بندی سالن زیبایی
  • تنوع جنس و متریال به کار رفته در ساخت پارتیشن
  • کاهش میزان صدای محیط، دما و حرارت
  • مقاومت پارتیشن در برابر حریق، حشرات، رطوبت و..
  • به صرفه و کاربردی
  • مقاومت و ماندگاری بالا در برابر ضربه
  • و..
پارتیشن تک جداره
بیشتر

پارتیشن بندی سالن زیبایی

مزایای بهره گیری از پارتیشن بندی سالن زیبایی

نظم و آرامش

سالن های آرایشی اصولا چندین بخش حرفه ای را در محیط خود به انجام می رسانند و مسلما زمانی که محیط سالن به سبب خانم ها یا آقایانی که در سالن منتظر نشسته اند بسیار ازدحام پیدا می کند، به همین سبب یکی از راه هایی که می توان با بهره گیری از پارتیشن بندی سالن زیبایی و آرایشی،سالن آرایشی را به چندین بخش مجزا تقسیم نمود و برای هر بخش تعدادی صندلی تهیه نمود..

لذا با این کار ازدحام و شلوغی محیط سالن کاهش پیدا کرده، آرایشگران مختص به هر بخش با آرامش به کار خود مشغول گشته و به نیازهای زیبایی مشتریان رسیدگی می کنند..

و هر فرد در بخش مورد نظر به راحتی به انتظار می نشیند و در سر فرصت معین به نیازش رسیدگی می گردد؛ به جای اینکه ساعت ها منتظر بنشیند تا نوبتش فرا رسد و به سبب شلوغی سالن در انتظار شروع میکاپ یا نیازهای دیگر خود عصبانی و خسته گردد.

زیبایی

به سبب پارتیشن بندی سالن های آرایشی این سالن ها به زیبایی بی نظیری در طرح و دکور می رسند و باعث می شود این فضا برای افراد متعددی جذاب به نظر رسد.

حفظ حریم شخصی

از آنجا که پارتیشن ها در هر نوعی به میزان اندازه مورد نظر خود قابلیت عایق سازی دارند می توانند از پارتیشن بندی سالن زیبایی برای حفظ حریم شخصی مشتریان استفاده نمود.

البته پارتیشن های دو جداره میزان عایق بندی بیشتری نسبت به تک جداره دارند که در ادامه به این دو و دیگر انواع پارتیشن بندی برای سالن زیبایی و آرایشی اشاره می کنیم.

و..

مقاومت و ماندگاری بالا

از آنجا که ممکن است آرایشگران بنا بر شلوغ بودن تایم شان در هر روز کاری نمی توانند نگران خرابی زود هنگام پارتیشن هایشان باشند و یا امکان اینکه با خرابی این پارتیشن ها دوباره هزینه ای برای تعویض آن کنند می توانند اطمینان حاصل کنند در صورت تهیه پارتیشن بندی سالن آرایشی این پارتیشن ها کیفیت بسیار بالایی داشته و عمر و دوام بسیاری دارند.

طراحی پارتیشن شیشه ای
بیشتر

پارتیشن بندی سالن زیبایی

انواع پارتیشن بندی سالن زیبایی

پارتیشن بندی چوبی سالن آرایشی

یکی از انواع پارتیشن بندی سالن آرایشی بهره گیری از پارتیشن چوبی می باشد زیرا پارتیشن های چوبی در دو نوع تک جداره و دو جداره نیز به عرضه رسیده و این برای بسیاری خریداران حائز اهمیت می باشد.

پارتیشن چوبی تک جداره

پارتیشن تک جداره بسیار به عنوان پارتیشن تزئینی در سالن های آرایشی برای زیباتر ساختن محیط کاربرد دارد و می توان با انجام برش بر روی آن با بهره گیری از لیزر طرح های گوناگونی بر روی آن نقش زد.

این نوع پارتیشن میزای صدای کمی را در محیط کاهش می دهد همچنین تا حدودی حرارت را هم کاهش داده و برای محیط هایی که سر و صدای زیادی در آن جا وجود ندارد مناسب می باشد زیرا به عنوان عایق شناخته نمی گردد.

پارتیشن چوبی دو جداره

پارتیشن دو جداره به سبب دو جداره بودن و ضخامت بیشتر از پارتیشن تک جداره به عنوان عایق بسیار خوبی شناخته می گردد.

این پارتیشن از ام دی افی ساخته شده است که قابلیت عایق بندی را در لبه های آن فراهم نموده است.

پارتیشن بندی ام دی اف سالن زیبایی

پارتیشن بندی سالن زیبایی و آرایشی با ام دی اف بسیار می تواند به صرفه باشد زیرا هزینه مناسبی دارد و نصب و جا به جایی اش هم راحت است.

پارتیشن بندی شیشه ای سالن آرایشی

پارتیشن شیشه ای نیز به سبب میزان شفافیت بالایی دارد و نیز میزان ضخامت زیادش بسیار مورد پسند خریداران بوده است زیرا می توان علاوه بر مدل شفاف، مدل مات این پارتیشن شیشه ای را خریداری نمود.

این پارتیشن هم به دو نوع تک جداره و دو جداره تقسیم می گردد..

پارتیشن شیشه ای تک جداره

این نوع پارتیشن به مانند پارتیشن چوبی تک جداره قادر است تنها میزان صدای کمی را کاهش دهد و برای محیط هایی که سر و صدای کمی دارند بسیار مناسب واقع می گردد.

پارتیشن شیشه ای دو جداره

این پارتیشن بندی سالن زیبایی و  آرایشی نیز میزان صدای بیشتری را کاهش داده و به سبب ضخامت بالایی که دارد در برابر ضربه مقاوم می باشد.

پارتیشن شیشه ای مات
بیشتر

پارتیشن بندی پی وی سی سالن زیبایی

پارتیشن PVC  از پلاستیک سخت به دست آمده و مصرف بهینه ای را در بر دارد ولیکن به سبب بهره گیری از برخی تجهیزات انحصاری می توان آن را منعطف نمود.

همچنین می تواند میزان صدای محیط را کاهش داده و در مقابل ضربه و فشار نیز مقاوم می باشد.لذا نصب سریعی داشته و در طی زمان تغییر رنگ نمی دهد.

باید اذعان داشت این پارتیشن ها را در هر نوع، طرح و رنگی می توان در دو نوع ثابت و متحرک تهیه نمود.

✅ پارتیشن بندی سالن زیبایی از نوع ثابت

این پارتیشن پس از نصب قابل جا به جایی نمی باشد و به طور دائمی در محل مورد نظر  که در آن به اجرا درآمده ساکن می ماند.

✅ پارتیشن بندی سالن زیبایی از نوع متحرک

پارتیشن متحرک نیز قابل جا به جایی بوده و می توان در هر زمان محل قرار گیری آن را تغییر داد.

پارتیشن بندی سالن زیبایی

ساخت و اجرای پارتیشن بندی سالن زیبایی

تاو دکور با بهره گیری از برترین تجهیزات و متریال ها، به ساخت پارتیشن برای سالن های زیبایی پرداخته و می تواند با قیمتی مناسب آن را در محل نصب و به اجرا درآورد.

تاو دکور کیفیت پارتیشن های خود را تضمین نموده و افراد می توانند برای خرید و اجرای پارتیشن توسط تاو دکور با شماره درج شده تماس حاصل کرده و از مشاوره رایگان هم نیز بهره مند شوند.

آیا در سالن های زیبایی کوچک می توان از پارتیشن استفاده نمود؟

بله بهره مندی از پارتیشن ها محدودیتی نداشته و می توان بنا بر چیدمان و متراژ سالن بهترین انتخاب را برای نصب پارتیشن در نظر داشت.تیم تخصصی و حرفه ای تاو دکور با بررسی فضای سالن بهترین نوع پارتیشن را با طراحی مورد نظر مشتریان ساخته و به اجرا در می آورد.

پارتیشن ها را می توان در رنگ های متنوع تهیه نمود؟

بله پارتیشن ها در انواع متریال ها به عرضه رسیده و می توان انواع این متریال ها مثل ام دی اف، پارتیشن چوبی و..را رنگ کرده و در طرح های متنوع ساخت.

هزینه پارتیشن بندی سالن آرایشی چقدر است؟

هزینه پارتیشن بندی به عوامل متعددی مثل تعداد پارتیشن، متریال به کار رفته، ارتفاع و..نیز معین می گردد.لذا افراد می توانند برای کسب اطلاع از هزینه این پارتیشن ها با تاو دکور تماس حاصل کنند.

4.7/5 - (63 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.