رنگ درب حیاط سفید و مسی

رنگ درب حیاط سفید و مسی

اگر به دنبال ایجاد تغییر و تحول در نمای ساختمان خود هستید، رنگ کردن درب حیاط و خانه خود را امتحان کنید. رنگ نو و تازه یک راه آسان و کم خرج برای ایجاد تحول و تجدید ظاهر حیاط و نمای خانه شما می باشد. پیش از رنگ کردن درب حیاط خود باید به ترکیب رنگ آمیزی و دیزاین ساختمان توجه کنید. در واقع در انتخاب هر چیزی برای یک مکان باید به دیزاین آن مکان توجه کرد.

رنگ درب حیاط سفید و مسی

برای مثال شرکت هایی دیسپلین خاصی دارند و بیشتر فضای کلکسیون آن ها را چوب تشکیل می‌دهد، مانند پرده های چوبی، پارکت چوبی و یا پارتیشن چوبی و… برای درب دفتر و شرکت خود از رنگ های طرح چوب و یا درب های چوبی استفاده می‌کنند.

در نتیجه باید در انتخاب رنگ درب خود به دیزاین و نمای ساختمان خود توجه داشته باشید. در انتخاب رنگ بیش از ترکیب دو رنگ را استفاده نکنید. برای آن که به رنگ درب سفید و مسی بپردازیم قبل از آن به انتخاب درست رنگ ها برای درب خود توجهی می‌کنیم.

رنگ درب حیاط سفید و مسی

انتخاب رنگ

انتخاب رنگ های مکمل در انتخاب رنگ برای درب نیز مناسب هستند. اگر درب حیاط شما برجستگی داشته باشد، بهتر است از دو رنگ تضاد و یا مکمل هم استفاده کنید. چرا که باعث افزایش گیرایی درب می‌شود. انتخاب رنگ درب باید بر اساس مدل درب، چیدمان خانه و حیاط، نمای ساختمان و رنگ هایی که در نمای ساختمان به کار بردید، هماهنگ باشد.

نمای ظاهری خانه و ساختمان نشان دهنده ای از صاحبان آن ها می باشد. نقاشی ساختمان نیز ظاهر یک خانه را روح می‌بخشد. استفاده از رنگ ها یک کار آسان برای جذاب تر کردن ظاهر یک بنا بسیار اهمیت دارد رنگ درب حیاط سفید و مسی یک ترکیب رنگ عالی برای جذاب تر کردن نما می باشد. اگر به ترکیب رنگ ها دقت کنیم نمای ظاهری ساختمان خود را دیدنی تر و چشمگیر تر خواهیم کرد.

رنگ درب حیاط سفید و مسی

نحوه رنگ کردن

برای رنگ درب حیاط سفید و مسی یا فرضا برای پارتیشن اداری خود خود باید از رنگ های روغنی استفاده کنید. قبل از رنگ کردن باید سمباده بکشید و از ضد زنگ در دو مرحله استفاده کنید. بعد از آن مرحله نیاز است که با تینر رنگ خود را رقیق کنید تا درب به طور یکدست و یکنواخت رنگ شود.البته نیاز است حتما از متخصصین در این امر مشورت گیرید.

رنگ درب حیاط سفید طلایی
بیشتر

یادتان باشد ابتدا نواقص و ناصافی ها را رفع کنید و آماده سازی های اولیه را به خوبی انجام دهید. به این منظور که با سمباده و بتونه کاری درب را یکدست کنید. بهترین زمان برای رنگ کردن تابستان و در هوای گرم است. چرا که هوا گرد و خاک ندارد.

رنگ درب حیاط سفید و مسی

رنگ مسی

یکی از ترکیب رنگ درب سفید و مسی رنگ مسی است. رنگ مسی با ترکیب برخی از رنگ ها جلوه خاصی به نمای رنگ شده می‌دهد؛ برای مثال رنگ مسی و قهوه ای سوخته یا قهوه ای طلایی ترکیب می‌شود، باعث جذابیت و جلوه قدیمی خاصی خواهد شد. رنگ مسی با ترکیب سیاه و طلایی احساس قدرت خاصی را انتقال می‌دهد.

اما ر درب حیاط سفید و مسی یک ترکیب فوق العاده برای انتخاب رنگ درب است. چرا که هم جلوه ی خاصی را به نما و در حیاط می‌دهد هم از ترکیب های مکمل خوبی برخورد دار است. رنگ مسی در سمت گرم تر طیف قرمز قرار می‌گیرد و از رنگ های زرد، نارنجی و طلایی و یا رنگ های طلایی و قرمز مایل به نارنجی تشکیل می‌شود.

رنگ درب حیاط سفید و مسی

رنگ سفید

سفید رنگی خنثی است و نشان دهنده صلح و آرامش است. ترکیب یک رنگ خنثی با یک رنگ گرم هارمونی زیبایی را رقم می‌زند. برای همین رنگ درب سفید و مسی یک ترکیب فوق العاده برای درب خانه شما است. گرچه رنگ های ساده و روشن مانند خود سفید برای درب های خانه خیلی پر استفاده و محبوب هستند، اما برای تغییر و چشمگیر شدن دکوراسیون ساختمان خود یک تغییر اساسی لازم است.

تقسیم بندی فضای داخلی ساختمان
بیشتر

ترکیب این دو رنگ را برای رنگ درب حیاط خانه خود پیشنهاد می‌کنیم. رنگ مسی همان رز گلد rose Gold فوق العاده است. ترکیب رنگ مسی با سفید یک ترکیب غیر منتظره و فوق العاده شیک را به نمای خانه و درب حیاط می‌دهد. رنگ درب حیاط سفید و مسی جذابیت فوق العاده ای را عرضه می‌کند. پس این ترکیب رنگ را حتما استفاده کنید.

حتی می توانید در صورت تمایل از پارتیشن شیشه ای به عنوان دربی بی رنگ و شفاف استفاده نمایید و از روشنی نور و بازتاب آن به داخل محیط لذت ببرید.

قبل از رنگ کردن چه مواردی نیاز است؟

حتما از بتونه کاری، سمباده، ضد زنگ و همزن رنگ استفاده کنید تا در رنگ زدن دچار مشکل نشوید.

به جای ترکیب سفید و مسی می‌توانم مسی را با چه رنگ های دیگری ترکیب کنم؟

مسی با رنگ هایی مثل قهوه ای، قهوه ای سوخته، مشکی و طلایی نیز هارمونی زیبایی ایجاد می‌کند.

در چه زمانی رنگ زدن مناسب تر است؟

در فصل تابستان و درکل در روزهایی که هوا گرم تر است و از گرد و خاک خبری نیست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.