رنگ درب حیاط مشکی طلایی

رنگ درب حیاط مشکی طلایی

خلاقیت همیشه چیزهای ساده را تبدیل به آثاری دیدنی می‌کند. گاهی از گذر یک کوچه چشممان به درب هایی خورده است که شگفت زده شده ایم و گیرایی درب های خانه و هارمونی که با نمای ساختمان داشته اند را دوست داشته ایم و در ذهن خود طرح ها و نقشه هایی برای درب خانه خود کشیده ایم.

رنگ درب حیاط مشکی طلایی

گاهی رنگ درب حیاط مشکی طلایی را در ذهن خود کشیده ام، گاهی سفید طلایی، گاهی کرمی و حتی گاهی مسی و سفید، اما در واقع چه رنگ هایی ترکیب های مناسبی برای رنگ آمیزی نما، درب خانه و ساختمان هستند؟ معمولا افراد در انتخاب رنگ درب و نمای ساختمان خود سلیقه ای عمل می‌کنند و صلاح دید خودشان را دارند که یکی از این خلاقیت ها رنگ درب حیاط مشکی طلایی است.

رنگ درب حیاط مشکی طلایی

اما یک اصل وجود دارد که رنگ ها معنا دارند. روح می بخشند و هر یک از آن ها نشانه هایی از معانی هستند و حتی روی روان انسان تاثیر می‌گذارند. رنگ ها جایگاه خاص دارند برای مثال در ادارات بیشتر رنگ های تیره را می‌بینیم و یا از طرح های چوبی مانند پارتیشن چوبی، پرده های چوبی که یک فضای کاری و خاصی را ایجاد می‌کند، استفاده می‌کنند. پس با این وجود چه رنگ هایی را انتخاب کنیم؟ رنگ درب حیاط مشکی طلایی رنگ مناسبی است؟

انتخاب رنگ

رنگ های مختلفی برای درب حیاط و نمای ساختمان وجود دارد. هر رنگ معنا و مفهوم خاص خود را به نشانه می‌گذارد و روی افراد تاثیرات متفاوتی را می‌گذارند. انتخاب رنگ درب حیاط باید یک تناسبی با اجزا و عناصر درب و نمای ساختمان داشته باشد. چرا که با این هارمونی یک جزء حتی در کل نیز چشم نواز تر است. به همین علت رنگ درب حیاط مشکی طلایی ترکیب چشم نوازی می باشد.

رنگ درب حیاط سفید و مسی
بیشتر

رنگ درب به غیر از نمای ساختمان و اجزای خود درب باید با چیدمان حیاط و اجزای آن نیز تناسب داشته باشد و حس خوبی را به فرد القا کند. استفاده از رنگ های مکمل در انتخاب رنگ مناسب درب حیاط اهمیت زیادی دارند. رنگ درب حیاط مشکی طلایی یک هارمونی فوق العاده ایجاد می‌کند.

رنگ درب حیاط مشکی طلایی

رنگ سیاه

رنگ سیاه یک رنگ پرکاربرد و مورد استقبال افراد است گرچه در روان شناسی رنگ سیاه به تنهایی مورد استقبال نیست و از نظر روانشناسان تاثیر منفی روی روان افراد می‌گذارد. اما خود سیاه نمادی از قدرت می باشد. رنگ سیاه می‌تواند جزو رنگ هایی باشد که برای درب خانه انتخاب می‌کنیم اما نکته اصلی آن است که سیاه به تنهایی و یکدستی آنچنان چشمگیر و مطرح نیست پس در کنارش چه رنگی را ترکیب کنیم؟

می‌توانید از رنگ سفید هم در کنار رنگ سیاه استفاده کنید ولی رنگ سفید یک رنگ خنثی است، زیبایی خاصی را به وجود می آورد ولی آنچنان چشمگیر نیست. اما ترکیب رنگ درب حیاط مشکی طلایی، یک ترکیب فوق العاده است چرا که این ترکیب هارمونی چشمگیر و جلوه ای زیبا را به درب و نمای خانه شما خواهد داد.

رنگ درب حیاط مشکی طلایی

رنگ طلایی

رنگ طلایی یک رنگ گرم است که از طیف رنگ زرد است که حدودا از ترکیب زرد و کرم به دست می‌آید. طلایی روشن و طلایی تیره از طیف های رنگ طلایی می باشند. رنگ طلایی روشن نماد انرژی و رنگ طلایی تیره نماد قدرت و ثروت می‌باشد. این رنگ را بیشتر رنگی سلطنتی می‌شناسند که در طراحی کسب و کار های لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرند. این رنگ با ترکیب رنگ فوق العاده ای مانند مشکی کاملا نمای چشمگیری را ایجاد می کند به همین دلیل است که رنگ درب حیاط مشکی طلایی یک ترکیب محبوب می باشد.

نازک کاری ساختمان
بیشتر

افرادی که علاقه به رنگ های تیره دارند می توانند از پارتیشن چوبی به عنوان پارتیشن اداری استفاده نموده و یا آن را در منزل و..نصب کنند.

این رنگ بیشتر یک رنگ ثانویه در طراحی محسوب می‌شود؛ به این منظور که در پس زمینه از یک رنگ تیره استفاده می‌شود و با طلایی روی آن کار می‌شود. این ترکیب یک ترکیب فوق العاده ایجاد می‌کند درخشش رنگ طلایی را به رخ می‌کشد. به همین دلیل است که رنگ درب حیاط طلایی مشکی یک انتخاب خوب برای رنگ درب است. شما می‌توانید رنگ اولیه را مشکی زده و رنگ ثانویه را طلایی انتخاب کنید و یک تناسب خاصی را بوجود آورید‌.

رنگ درب حیاط مشکی طلایی

ترکیب طلایی و مشکی

گرچه مکمل رنگ مشکی سفید است. اما مشکی و سفید یک ترکیب فوق العاده را نمی‌سازد. چرا که رنگ مشکی و سفید هردو رنگ هایی خنثی هستند و بیشتر از آن ها برای ترکیب رنگ به عنوان رنگ اولیه استفاده می‌کنند. در ترکیب مشکی با رنگ ها یک رنگ گرم و گیرا پیشنهاد می‌شود که هنگام ثانویه بودن آن رنگ، جلوه آن از بین نرود. طلایی یک رنگ فوق العاده در کنار مشکی است.

چرا که این رنگ وقتی به عنوان رنگ ثانویه استفاده شود، هم جلای خود را به رخ می‌کشد و هم نمای رنگ اولیه خود را زیباتر می‌کند. پس رنگ درب حیاط مشکی طلایی یک ترکیب فوق العاده است، گرچه باز هم به سلیقه و نمای ساختمان شما بستگی دارد.

همچنین افراد می توانند برای جذابیت بیشتر محیط نیز از پارتیشن شیشه ای هم بهره گرفته و از زیبایی بسیار آن لذت ببرند.

رنگ درب حیاط سفید طلایی
بیشتر

چه ترکیب هایی با مشکی خوب هستند؟

ترکیب های گرمی مثل قرمز، طلایی، کرمی که البته بهترین ترکیب برای مشکی همان رنگ طلایی است.

رنگ طلایی با چه رنگ هایی بیشتر به چشم می‌آید؟

رنگ طلایی بهتراست به عنوان رنگ ثانویه در ترکیب رنگ ها استفاده شود؛ به این منظور که مثلا در پس زمینه رنگ خاکستری یا مشکی و... استفاده شود و پس از آن با طلایی روی آن کار شود.

برای رنگ کردن چه وسایلی نیاز است؟

وسایل مورد نیاز اعم از دستکش، بتونه کاری، سمباده، همزن رنگ، علتک برای رنگ کردن، سینی رنگ و رنگ های اصلی مورد نیاز هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.