رنگ درب حیاط مشکی مسی

رنگ درب حیاط مشکی مسی

یکی از مهم ترین قسمت های یک خانه درب حیاط آن است. چرا که انتخاب رنگ درب باید با نمای خانه و رنگ نما هارمونی خوبی داشته باشد. رنگ درب حیاط مشکی مسی و هر رنگی سلیقه یک صاحب خانه را نشان می‌دهد. رنگ ها در تازه کردن، قدیمی نشان دادن، رسمی نشان دادن یک فضا، فضایی راحت ساختن و خیلی موارد دیگر تاثیر دارند.

رنگ درب حیاط مشکی مسی

بگذارید برای آن که کاملا برایتان مشخص شود مثال بزنم. برای اتاق خواب کودک بیشتر رنگ های شاد مانند آبی آسمانی، یاسی، گلبهی، سبز و… استفاده می‌شود. چرا که به کودک آرامش می‌دهد و در روحیه آن نیز تاثیر خوبی دارد.

مثال دیگری که می‌توان زد نمای دفترهای کاری و محل های اداری است. در این دفاتر اگر دقت کرده باشید همیشه نقشی از چوب دیده می‌شود یا طرح چوب یا خود چوب که مثلا می‌توان به پارکت های طرح چوب یا پرده چوبی یا پارتیشن چوبی (پارتیشن های چوبی به عنوان یک پارتیشن اداری نیز استفاده می شود) اشاره کرد که حالت رسمی به مکان خود می‌دهند. در نتیجه رنگ ها در حالت یک خانه و روان یک انسان تاثیر گذار است.

رنگ درب حیاط مشکی مسی

شما هیچوقت در یک فضای کاری ندیده اید که از رنگ صورتی برای رنگ آمیزی دیوارهای خود یا میز و صندلی های خود استفاده کرده باشند. پس انتخاب رنگ اصول خاص خود را دارد.

رنگ مشکی

رنگ مشکی رنگی فوق العاده است که نه تنها در انتخاب رنگ درب خیلی محبوب است بلکه به طور کل طرفداران زیادی را دارد. رنگ مشکی نمادی از قدرت و اقتدار و جذابیت است. رنگ مشکی در دو نوع براق و مات می‌باشد.

نازک کاری ساختمان
بیشتر

رنگ مشکی براق زیاد مورد استفاده در انتخاب رنگ درب حیاط نیست اما انتخاب آن سلیقه ای می‌باشد. بیشتر رنگ مشکی در رنگ درب را با رنگی ترکیب می کنند. برای مثال رنگ درب حیاط مشکی مسی یک ترکیب بسیار رایج است.

رنگ درب حیاط مشکی مسی

گرچه این رنگ مشکی فوق العاده به تنهایی نیز جذابیت خاص خودش را دارد. اما به خاطر آن که جزو رنگ های خنثی می باشد اگر در ترکیب آن رنگ های حیطه گرم به کار ببریم، جذاب آن چند برابر می‌شود و چشمگیر تر نیز عمل می‌کند. رنگ های گرمی که خیلی به چشم می‌آیند قرمز، طلایی، مسی و… می‌باشد.

گرچه رنگ قرمز رنگی فوق العاده گیراست اما در انتخاب رنگ درب زیاد محبوب نیست چرا که به همان دلیل اصول انتخاب رنگ برای رنگ درب زیاد مناسب نیست. اما طلایی و مسی یک ترکیب رنگ عالی برای مشکی می‌باشند.

چرا که فوق العاده نما را چشمگیر و زیبا می‌کنند. رنگ درب حیاط مشکی مسی یک انتخاب متفاوت و به جا می باشد. گرچه رنگ درب حیاط مشکی طلایی نیز برای انتخاب رنگ درب نیز مناسب است.

رنگ درب حیاط مشکی مسی

رنگ مسی

یک رنگ بسیار پر طرفدار در حیطه های مختلف از جمله درب، رنگ مو و… است. رنگ گرم طیفی از رنگ ها می باشد که به انسان احساس گرم و خوشایندی می‌دهد. رنگ هایی که سراسر شور و حیات هستند. رنگ های گرم محرک سیستم عصبی می‌باشند و احساسات فرد را درگیر می‌کنند. این خود نیز دلیلی برای محبوبیت رنگ درب حیاط مشکی مسی می باشد. حال می توانید از خود بپرسید چرا رنگ درب حیاط مشکی مسی را انتخاب کنیم؟

رنگ درب حیاط سفید و مسی
بیشتر

بیشتر رنگ های گرم جلب توجه می‌کنند و به راحتی قابل مشاهده اند. مسی یک رنگ در طیف های رنگ های گرم است. زمانی که این رنگ با رنگ های دیگر ترکیب می‌شود، در کنار جذابیتی که ایجاد می‌کند جلوه ای ویژه به هرچیزی می‌بخشد. ترکیب رنگ مشکی و مسی یک ترکیب برنده است. چرا که رنگ درب حیاط مشکی مسی هم از ترکیب فوق العاده مشکی و هم رنگ گرم مسی است که تکمیل کننده هم می‌باشند.

رنگ درب حیاط مشکی مسی

آیا با مشکی می توان رنگ های دیگری را ترکیب کرد؟

بله. رنگ هایی همچون همچون طلایی می تواند رنگ خوبی برای ترکیب با مشکی باشد. مشکی بهتر است به عنوان رنگ اولیه انتخاب شود و با یک رنگ ثانویه روی آن کار شود.

لوازم مورد نیاز رنگ زدن درب چه لوازمی است؟

بتونه کاری، سمباده، ضد زنگ برای قبل از رنگ زدن و مواردی همچون دستکش و قلمو و غلتک برای رنگ آمیزی نیاز می شوند.

چه ترکیب های دیگری برای رنگ درب مناسب است؟

رنگ درب مشکی طلایی، سفید طلایی، کرم و سفید، کرم طلایی و سفید مسی می توانند انتخاب های خوبی برای درب حیاط باشند و البته این انتخاب به نمای ساختمان و سلیقه افراد بستگی دارد.

1/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.