دیوار شیشه ای ویلا

دیوار شیشه ای ویلا

یکی از آیتم هایی که موجب می شود یک ساختمان ، ویلا یا حتی یک برج تجاری یا مسکونی جذاب به نظر برسد بدون شک دیواره های بیرونی آن می باشد که در صورت انتخاب درست می تواند زیبایی فوق العاده ای به بنا مورد نظر شما بدهد. اما متریال درست برای استفاده کردن در دیوار چیست ؟ شیشه یکی از بهترین انتخاب های شما می باشد که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دیوار شیشه ای ویلا با ما در این مطلب همراه باشید.

شایان ذکر است شما می توانید همین حالا با تماس با گروه تاو دکور و انجام مشاوره اولیه رایگان در مورد دیوار شیشه ای ویلا به کسب اطلاعات لازم بپردازید و سپس در صورت تمایل اقدام به سفارش نمایید.

دیوار شیشه ای ویلا

گروه تاو با ارائه بهترین با کیفیت ترین دکوراسیون خارجی و داخلی ، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

دیوار شیشه ای ویلا چیست ؟

با آمدن نام دیوار شیشه ای ممکن است چیزی که به ذهن شما می رسد تنها دیواره های خارجی است که از شیشه ساخته شده و در ساختمان های لوکس و گران استفاده می شود. طبیعتا یکی از مهم ترین کاربرد های دیوار شیشه برای ساخت نمای خارجی ساختمان است اما تنها کاربرد آن این مورد نیست.

یکی از کاربرد های دیوار شیشه ای مربوط به دکوراسیون داخلی می باشد. شما در ساخت دکوراسیون داخلی ویلا یا منزل خود می تواند به جای استفاده از دیوار های گچی از دیوار شیشه ای برای جدا کردن قسمت های مختلف خانه استفاده کنید که هم نمای بسیار زیبایی به منزل شما می دهد و هم محیط از ویژگی های مثبت این دیوار برخوردار می گردد.

دیوار شیشه ای ویلا

برای ساخت دیوار شیشه ای در داخل ویلا می توانید از پارتیشن های شیشه ای استفاده کنید که در مدل های مختلف و باب سلیقه شما قابل اجرا می باشد. همچنین این امکان نیز وجود دارد که برای نمای خارجی ویلا نیز از این دیوار ها بهره مند شوید و یک ترکیب استثنایی و بسیار لوکس در خانه خود به کار بگیرید.

پارتیشن شیشه ای تک جداره
بیشتر

طراحی و اجرای دیوار شیشه ای را می توانید به گروه تخصصی ما بسپارید. گروه طراحی تاو دکور با در نظر گرفتن فضای ویلا و همچنین ویژگی ها آن ، بر اساس سلیقه و خواست شما زیبا ترین دکوراسیون را با استفاده از دیوار شیشه ای اجرا می سازد. کافیست همین حالا با ما تماس حاصل نموده و اقدام به انجام مشاوره اولیه رایگان نمایید.

در ساخت دیوار شیشه ای ویلا از چه متریالی استفاده می شود ؟

هرچند که شیشه در ذهن هر کسی معنی شکنندگی و ضعف را متبادر می کند اما خوب است بدانید که دیوار شیشه ای که برای ویلا یا منزل شما اجرا می شود به اندازه دیوار گچی مقاوم است و به هیچ عنوان ضعیف یا شکننده نمی باشد. در ساخت دیوار شیشه ای ویلا از شیشه های سکوریت یا نشکن استفاده می شود که از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به هیچ عنوان در اثر ضربه ، هرچند که محکم نیز باشد ، نمی شکند.

دیوار شیشه ای ویلا

این شیشه ها در اثر اختلاف دمایی نیز از بین نمی روند و از طول عمر بالایی برخوردار می باشند. پس اگر به علت مقاومت و کیفیت در ساخت دیوار شیشه ای تعلل دارید ، نیاز نیست نگران باشید و با خیالی راحت این شیشه ها را به کار گرفته و از آن ها بهره مند شوید. علاوه بر مقاومت بالا این دیوار ها از مزایای بسیار زیادی برخوردار می باشند که در ادامه به آن می پردازیم.

مزایا دیوار شیشه ای چیست ؟

  • دیوار شیشه ای امکان عبور نور را برای شما فراهم می کند و فضایی روشن و دلباز را به ارمغان می آورد. با عبور نور نه تنها در مصرف برق صرفه جویی می شود بلکه از نظر ظاهری نیز محیط داخلی ویلا را دلباز تر و بزرگتر نشان می دهد. 
  • دیوار های شیشه ای ویلا از قابلیت عایق بودن برخوردار می باشند و به خوبی می توانند در تابستان فضای داخلی شما را خنک و در زمستان آن را گرم نگه دارند. لذا با استفاده از متریال به خوبی می توانید در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کنید. همچنین این متریال به خوبی عایق صدا نیز می باشد و از ورود صدا از بیرون خانه جلوگیری کرده و فضای داخلی را آرام تر نگه می دارد.
  • قابلیت متحرک بودن این دیوار ها نیز یکی از مزایای منحصر به فرد آن می شود. طبیعتا نمی تواند از دیوار ها گچی قابلیت انتقال و جا به جایی انتظار داشت. در حالی که این دیوار ها به صورت متحرک نیز ساخته می شوند و برای قسمت ها پر رفت و امد از ویلا ، یک مزیت عالی به شمار می روند.
  • بر خلاف دیوار های آجری که فضای دید را کاملا می بنند و باعث بسته شدن یا کوچک تر بودن محیط داخلی می گردند ، دیوار های شیشه ای با افزایش وسعت دید ، فضایی بسیار بزرگتر را به همراه می آورند. به همین علت است که استفاده از دیوار شیشه ای برای ویلا یا خانه امروزه در دکوراسیون داخلی کاربرد بسیار زیادی دارد.
  • در آخر استفاده از دیوار های شیشه ای فضایی لوکس و منحصر به فرد را به شما هدیه می کند که باعث می شود ملک شما ارزش چندین برابری پیدا کند و در زمان فروش از قیمت بالاتری برخوردار شود. مشتری با دیدن این دیوارها، جذب دکوراسیون می گردد و طبیعتا خرید و فروش این دسته از بناها به علت لوکس بودن دکوراسیون بسیار بهتر می باشد.
پارتیشن شیشه ای چیست ؟
بیشتر

دیوار شیشه ای ویلا

هزینه ساخت دیوار شیشه ای برای ویلا

بدون شک یکی از عوامل تاثیر گذار در انتخاب دیوار شیشه ای ویلا برای شما هزینه ساخت این دیوار است. در مورد هزینه ساخت این آیتم باید در نظر داشته باشید که دیوار داخلی با دیوار خارجی تفاوت های قابل توجهی دارد.

دیوار خارجی : از آنجایی که دیوار خارجی بلند تر می باشد و باید محکم تر ساخته شود قیمت بیشتری را به خود اختصاص می دهد. همچنین به طور معمول دیوار های خارجی وسعت بیشتر را به خود اختصاص می دهند که این موارد در افزایش قیمت تاثیر گذار است.
دیوار داخلی (پارتیشن) :  هزینه ساخت دیوار شیشه ای برای داخل ویلا کمتر می باشد چرا که این دیوار ها اولا از ارتفاع کمتری برخوردار می باشند و دوما جزئی و با وسعت کمتر هستند.

در آخر باید در نظر داشته باشید که بدون شک طرح دیوار مورد نظر شما و کیفیت شیشه ها نیز در قیمت تاثیراتی دارد. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد هزینه ساخت و اجرای دیوار شیشه ای ویلا همین حالا با ما تماس بگیرید و با کارشناسان به مشاوره رایگان بپردازید.

هزینه ساخت دیوار شیشه ای ویلا به چه صورت می باشد ؟

برای ساخت دیوار شیشه ای ویلا ، بر اساس خارجی یا داخلی بودن دیوار ، جنس متریال و مدل دیوار مد نظر شما این هزینه ها می تواند متفاوت باشد.

مزایا استفاده از دیوار شیشه ای چیست ؟

افزایش نور محیط ، دلباز شدن فضا ، عایق گرما و صدا بودن و همچنین بالاتر بردن ارزش و قیمت ویلا از مزایای استفاده از دیوار شیشه ای می باشد.

پارتیشن شیشه ای طرح دار
بیشتر

در ساخت دیوار شیشه ای از چه متریالی استفاده می شود؟

شیشه سکوریت به علت مقاومت ، نشکن بودن و طول عمر بالای خود در ساخت این دیوار ها به کار گرفته می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.