آموزش و اجرای دکوراسیون دفتر کار کوچک

دکوراسیون دفتر کار کوچک دغدغه ای است که بیشتر صاحبان مشاغل با آن روبرو هستند. خرید یا رهن یک دفتر کاری بزرگ بسیار مشکل است. این هزینه ها برای کسب و کار های نوظهور می تواند دردسرساز باشد. اما مدیران میتوانند از راه حل های جایگزین بهره بگیرند. دکوراسیون مناسب دفتر کار یکی از راه حل های مناسبی است که میتواند کمک شایانی در این زمینه ارائه دهد. در این مقاله شما را با برخی از این ایده ها آشنا خواهیم نمود. همچنین شما میتوانید دکوراسیون اداری خود را به تیم تاو دکور بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با مشاوران ما تماس بگیرید.

دکوراسیون مناسب دفتر کار

استفاده از پارتیشن شیشه ای در طراحی داخلی دفتر کار کوچک

اگر کارمندان زیادی دارید باید محیطی ایده آل برای کار کردن آنها نیز فراهم کنید. بسیاری از کارفرمایان تمایل دارند کارمندان در اتاق های کوچک که با دیوار های آجری محصور شده است؛ کار کنند. در حالی که برای دکوراسیون دفتر کار کوچک می توان از این دیوار ها صرفه نظر کرد. بهترین انتخاب برای چنین فضاهایی استفاده از پارتیشن شیشه‌ای است. این پارتیشن ها علاوه بر تقسیم فضا مانع بصری ایجاد نمیکند. و فضا هنوز هم به اندازه کافی بزرگ و دلباز به نظر میرسد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پارتیشن ها با کارشناسان تاو تماس حاصل فرمایید.

طراحی داخلی دکوراسیون اداری کوچک

میزهای گروهی در دفتر کار کوچک

هنگامی که میزان فضای در دسترس محدود باشد، انتخاب تجهیزات بزرگی نظیر میز و مبلمان تبدیل به امری حیاتی میشود. در طراحی دکوراسیون داخلی  دفتر کار کوچک باید به این موضوع توجه شود که مبلمان ها از نظر رنگ و ابعاد با فضا تناسب داشته باشد. مبلمان هایی که اندازه های بزرگی دارند و کل فضای یک دیوار را اشغال میکنند، ظاهری شلخته به دفتر کاری شما می بخشد.

تجهیزات اداری دست دوم
بیشتر

میز گروهی نه تنها میتواند برای انتظار مراجعان استفاده شود بلکه می‌تواند محلی برای استراحت کارمندان نیز باشد. البته این فقط یک استفاده از میز گروهی در طراحی داخلی دفتر کار کوچک است.

اگر بتوانیم کارمندان را از اتاق های تنگ و حوصله سر بر بیرون بکشیم؛ روحیه همکاری آنها را تقویت خواهیم کرد. به همین منظور شما میتوانید از انواع میز های کار گروهی کمک بگیرید. و تعدادی از کارمندانتان بر روی یک میز بنشینند. از مهم ترین مزیت های این انتخاب برای دکوراسیون اتاق کار کوچک افزایش رقابت میان کارمندان است. علاوه بر آن مدیران و کارفرمایان نظارت کامل بر روی فرایند انجام پروژه ها دارند. هر دوی این عوامل تاثیر مثبتی بر روی افزایش راندمان کاری شما خواهد گذاشت.

دکوراسیون داخلی دفتر کار کوچک

سبک دکوراسیون صحیح انتخاب کنید

طراحی و اجرای دکوراسیون علل الخصوص در فضاهای اداری امری تخصصی است. اگر فضایی که در اختیار دارید کوچک است؛ بهتر است از سبک های مدرن و مینیمال استفاده کنید. مهمترین اصل دکوراسیون مدرن سادگی و کاربردی بودن است. قبل از خرید هر وسیله از خودتان بپرسید کاربرد دقیق این وسیله چیست؟ اگر نتوانستید پاسخ قاطعی به این پرسش بدهید، بهتر است از خرید صرفه نظر کنید. این سبک از دکوراسیون با استفاده از وسیله های ظریف و ایجاد خطوط افقی و عمودی سبب بزرگتر دیده شدن فضا خواهد شد.

سبک دکوراسیون صحیح برای دفاتر کار کوچک

انتخاب اصولی رنگ ها در دکوراسیون دفتر کار

استفاده درست از رنگ ها میتواند تاثیر به سزایی در دکوراسیون دفتر کار کوچک داشته باشد. برای انتخاب رنگ ها بهتر است از طبیعت الهام بگیرید. در طبیعت رنگ های تیره نظیر خاک و … در کف قرار میگیرند. و رنگ های روشن نظیر آسمان آبی و ابر ها در قسمت های فوقانی قرار دارد. بهتر است شما هم از این قانون بهره بگیرید. تا  سقف دفترتان را بلندتر نشان دهید. برای پوشش کف از رنگ های تیره تر استفاده کنید. و به مرور از رنگ های روشن تر استفاده کنید.

کمد بایگانی
بیشتر

رنگ آمیزی با تناژهای روشن می‌تواند فضا را بزرگ‌تر و دلبازتر جلوه دهد. این نکته کوچک را می‌توان هنگام خرید تجهیزات نیز مورد توجه قرار داد. حتی می‌توانید تمام فضا، مانند سقف، دیوارها و کف را با رنگ روشن رنگ کنید و با استفاده از یک نورپردازی مناسب اتاقی زیبا و کاربردی داشته باشید.

انتخاب اصولی رنگ ها در طراحی داخلی دکوراسیون محل کار کوچک

استفاده اصولی از گل و گیاه برای دیزاین دفتر کار کوچک

میتوان در طراحی اتاق های کار خلاقانه تر عمل کرد. به عنوان مثال می توان به جای استفاده از دیوار های خشن از گلدان های طبیعی استفاده کرد. و به عنوان پارتیشن برای بخش بندی اتاق ها استفاده نمود. استفاده از گیاهان در محیط کار تاثیر زیادی بر روی کارمندان خواهد داشت. همچنین تولید اکسیژن سبب افزایش کیفیت هوا خواهد داشت.

استفاده از گل و گیاه در محل کار

نور طبیعی را فراموش نکنید

برای طراحی داخلی دفتر کار کوچک ایجاد روشنایی خوب ضرورت بیشتری دارد. برای تامین نور بهتر است از روشنایی طبیعی بیشترین استفاده را کرد. نور طبیعی انرژی مثبت بیشتری در محیط ایجاد میکند. و برای سلامت کارمندان نیز مفید است. همچنین میزان هزینه های مصرف انرژی را کاهش میدهد. برای تکمیل نورپردازی میتوان از انواع چراغ های خطی استفاده کرد. ولی باید توجه داشت تا زاویه تابش آنها طوری باشد که فضا بزرگتر به نظر برسد.

تاثیر استفاده از نور طبیعی در دفتر کار

خرید مبلمان نیازمند توجه و دقت زیادی است

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، دکوراسیون دفتر کار کوچک بسیار حساس است. در انتخاب مبلمان برای چنین دفتر کاری باید بسیار دقت کرد. مبلمان باید جاگیر باشد، در عین حال راحتی و طراحی آن نیز امری ضروری است. به عنوان مثال بهتر است برای انتخاب میز و صندلی‌ اداری سراغ محصولات ارگونومیک بروید. این محصولات به دلیل اینکه مطابق با آناتومی بدن انسان ساخته شده است، هیچ آسیبی به بدن انسان نمی‌زند. در نتیجه از انواع بیماری‌های استخوانی نظیر کمردرد، پا درد و زانو درد جلوگیری می‌کند. برخی از این محصولات بسیار ظریف و متناسب با اتاق‌های کوچک است.

انواع سبک دکوراسیون داخلی اداری
بیشتر

خرید مبلمان برای دفاتر کار کوچک

اتاق مدیریت، قلب یک دفتر اداری

هرچند هنگام طراحی دکوراسیون دفتر کار کوچک می‌توان از بخش‌های مختلف صرفه نظر کرد، اما این موارد شامل دفتر مدیریت نمی‌شود. در تمامی مجامع اداری، مدیریت و فضای اختصاصی آن از اهمیت گسترده‌تری برخوردار است. اتاق مدیریت به عنوان قلب یک ارگان اداری می تواند نمایانگر قدرت و وجهه اجتماعی کسب و کار شما باشد. به همین دلیل است که در هر حال باید برای دکوراسیون اتاق مدیریت سنگ تمام بگذارید. البته این نکته به این معنا نیست که اتاق مدیریت تک بعدی باشد. میتوانید طوری دکوراسیون را طراحی کنید که از این اتاق چندین استفاده مختلف داشته باشید. به عنوان مثال می‌توانید با تعبیه چند ردیف صندلی، از این اتاق به عنوان اتاق کنفرانس و آموزش نیز استفاده کنید.

شلف‌ها گزینه خوبی برای نظم دهی هستند

باکس ها و شلف های دیواری میتوانند زیبایی و نظم خاصی را به محیط اداری بدهد.

 

تاو دکور

اگر هنوز هم در این زمینه سوال دارید؛ می توانید به طور آنلاین و رایگان با کارشناسان ما صحبت کنید.. تیم تاو دکور با 15 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون اداری آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز میباشد.

 

4.7/5 - (260 امتیاز)

3 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.