پارتیشن بندی کلینیک زیبایی

پارتیشن بندی کلینیک زیبایی

کلینیک های زیبایی امروزه مقصد افراد بسیار زیادی شده است و در طول روز مراجعه کنندگان زیادی به این محل مراجعه می کنند. ازدحام و بالا بودن جمعیت حاضر در کلینیک های زیبایی قطعا شما را به فکر پارتیشن بندی کلینیک زیبایی می اندازد. در حقیقت شما به یک دکوراسیون منحصر به فرد نیاز دارید که فضای مورد نظر شما را به بهترین شکل ممکن کاربردی نماید و امکان استفاده از تمامی فضای داخلی را ایجاد کند.

این کار تنها با استفاده از پارتیشن بندی کلینیک زیبایی امکان پذیر است که ما قصد دارید در این مطلب تمامی اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهیم. این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید. همچنین شما می توانید همین حالا از طریق تماس با گروه طراحی تاو دکور ، اقدام به انجام مشاوره اولیه رایگان نمایید و در صورت تمایل به سفارش محصول مورد نظر خود بپردازید.

پارتیشن بندی کلینیک زیبایی

انواع پارتیشن مناسب برای کلینیک زیبایی

تنوع پارتیشن ها محدود به یک یا دو مورد نمی باشد و شما در زمان خرید با لیست متنوعی از انواع پارتیشن ها رو به رو می شوید که هر کدام از مزایا مربوط به خود برای کلینیک زیبایی شما برخوردار می باشد. در ادامه این مطلب می توانید از مزایای و معایب هر کدام انواع این محصولات برای پارتیشن بندی کلینیک زیبایی مطلع شوید.

پارتیشن شیشه ای 

اولین و مناسب ترین انتخاب شما برای کلینیک زیبایی بدون شک پارتیشن شیشه ای می باشد که ضمن شیک و لوکس بودن از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد. این محصول از شیشه های سکوریت ساخته می شود که کاملا در برابر ضربه مقاوم می باشد. از مزایا این محصول برای پارتیشن بندی کلینیک زیبایی شما می توان به این موارد اشاره کرد :

  • 1-این محصول با شفافیت که دارد نور را از خود عبور می دهد و فضای کاری شما را روشن تر و دلباز تر نشان می باشد.
  • 2- استفاده از پارتیشن شیشه علی الخصوص در محیط های کوچک و بسته موجب بزرگ تر نشان دادن محیط می شود.
  • 3-امکان سفارش پارتیشن شیشه ای به صورت مات نیز می باشد که در این صورت هم امکان عبور نور میسر می شود و هم فضای خصوصی شما بیشتر حفظ می گردد.

در نظر داشته باشید که با وجود مزایا این محصول ، نظافت آن نسبت به سایر متریال ها دشوار تر می باشد و وقت بیشتری نیز از شما میگیرد.

پارتیشن بندی کلینیک زیبایی

پارتیشن ام دی اف 

از دیگر محصولات که جهت پارتیشن بندی کلینیک زیبایی می توانید از آن استفاده کنید پارتیشن ام دی اف می باشد. ممکن است تصور کنید که استفاده از پارتیشن ام دی اف فضایی اداری برای محیط شما می سازد اما خوب است بدانید با انتخاب یک رنگ درست از ام دی اف می توانید دکوراسیون کاملا متناسب با کلینیک های زیبایی آماده نمایید. از مزایا پارتیشن ام دی اف برای کلینیک های زیبایی می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • این محصول از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد و طول عمر قابل توجهی دارد.
  • رنگ و مدل های متنوعی از ام دی اف وجود دارد که امکان ساخت یک دکوراسیون خاص را به شما می دهد.
  • نظافت ام دی اف آسان می باشد و نیاز نیست وقت زیادی برای نظافت آن صرف نمایید.
  • امکان استفاده این محصول به صورت ترکیبی با شیشه نیز وجود دارد و به خوبی با ترکیب درست از این متریال ها می توانید از مزایا هر دو محصول استفاده نمایید.
پارتیشن اداری
بیشتر

پارتیشن بندی کلینیک زیبایی

پارتیشن فلزی

امکان سفارش متریال فلزی برای ساخت پارتیشن کلینیک های زیبایی نیز وجود دارد. استفاده از فلزاتی مانند آلومینیوم می توانند طول عمر پارتیشن های شما را تا حد مطلوبی بالا ببرد. البته که استفاده از فلز به تنهایی می توانید دکوراسیون شما را برای کلینیک زیبایی نامناسب کند به همین علت پیشنهاد ما این است که این محصول را با پارتیشن شیشه ای ترکیب کنید. بدین منظور می توانید از گروه طراحی داخی تاو دکور کمک بگیرید.

پارتیشن بندی دوجداره برای کلینیک زیبایی

علاوه بر جنس و متریال مورد استفاده برای پارتیشن های شیشه ای ، امکان سفارش این محصولات در مدل های مختلف نیز امکان پذیر است که یکی از این مدل ها پارتیشن دو جداره می باشد. این محصول برای هر محیط پر ازدحام و شلوغی یک انتخاب ایده آل محسوب می شود چرا که کاملا عایق صدا می باشد و می تواند به آرام سازی محیط کلینیک کمک کند.

این محصول از مزایای بسیار دیگری برخوردار می باشد که از آن می توان به عایق گرما بودن ، مقاومت بالا ، امکان ساخت به صورت ترکیبی نیز اشاره کرد. شایان ذکر است که این پارتیشن هارا می توان به صورت متحرک یا ثابت ، ریلی یا لولایی نیز سفارش داد. برای انتخاب بهترین مدل پارتیشن بندی کلینیک زیبایی از طریق گروه طراحی تخصصی تاو به کسب اطلاعات لازم بپردازید.

پارتیشن بندی کلینیک زیبایی

هزینه پارتیشن بندی کلینیک زیبایی

بدون شک در کنار تمام عواملی که شما را به استفاده از پارتیشن در کلینیک نیازمند می کند ، هزینه های ساخت این محصولات نیز برای شما اهمیت زیادی دارد. به طور کلی عوامل تاثیر گذار در هزینه پارتیشن بندی کلینیک زیبایی می به این شرح می باشد :

  • 1-متریال مورد استفاده : هزینه خرید متریال بسته به وضعیت بازار به طور مستقیم در هزینه های شما تاثیر گذار است.
  • 2-مدل مورد نظر شما : برای مثال پارتیشن های دوجداره از مواد اولیه بیشتری برخوردار می باشند و طبیعتا هزینه ساخت آن بالا تر میرود.
  • 3-وسعت و طراحی پارتیشن ها : هرچه فضای شما وسیع تر باشد طبیعتا هزینه های ساخت پارتیشن نیز بالاتر میرود. همچنین در برخی از طراحی ، مدل های خاصی در نظر گرفته می شود و هزینه ها را افزایش می دهد.
اندازه شیشه سکوریت
بیشتر

با این وجود قیمت دقیق پارتیشن ها پس از نهایی شدن طرح تعیین می گردد. به همین علت به شما پیشنهاد می کنیم همین حالا با گروه تاو تماس بگیرید و از طریق مشاوره رایگان به تمامی اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا کنید.

هزینه پارتیشن بندی کلینیک زیبایی به چه صورت تعیین می شود؟

بر اساس متریال مورد استفاده ، مدل مورد نظر شما و وسعت فضا این هزینه ها می تواند متفاوت باشد.

در پارتیشن بندی کلینیک زیبایی از چه متریالی می توان استفاده کرد ؟

انواع پارتیشن های فلزی ، چوبی ، ام دی اف ، شیشه ای و ... از طریق این صفحه قابل سفارش است.

ساخت پارتیشن برای کلینیک زیبایی چند روز طول می کشد ؟

ما در تاو بر این سعی هستیم تا در سریع ترین زمان ممکن پروژه را به اتمام رسانده و پارتیشن ها را آماده سازیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.