پارتیشن بندی مطب دندان پزشکی

پارتیشن بندی مطب دندان پزشکی

اگر تا کنون سری به مطب های دندان پزشکی زده باشید به خوبی برای شما قابل فهم است که یکی از پر ازدحام ترین مکان ها در هر جامعه ای این مطب ها می باشند. شلوغی و ازدحام و سنگینی کار موجب می شود که که مرتب سازی فضای دندان پزشکی از اهمیت زیادی برخوردار باشد. مرتب سازی فضا دندان پزشکی به سادگی برای شما میسر شده است تنها کافیست به پارتیشن بندی مطب دندان پزشکی خود بپردازید.

پارتیشن بندی مطب دندان پزشکی به شما این امکان را می دهد که به شکل مد نظر خود و به کاربردی ترین نحو ممکن فضایی کاربردی برای مطب دندان پزشکی خود بسازید به خوبی شلوغی ها و نا مرتبی های فضای کاری خود را مدیریت کنید. برای کسب اطلاعات در مورد پارتیشن بندی دندان پزشکی این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

همچنین شما می توانید همین حالا از طریق تماس با گروه تاو به کسب اطلاعات لازم در مورد پارتیشن بندی مطب دندان پزشکی بپردازید و اطلاعات مورد نیاز خود را در این زمینه به دست بیاورید. این امکان برای شما فراهم شده است که با گروه تخصصی تاو به مشاوره رایگان بپردازید و به بهترین شکل به تجهیز کردن فضای کاری خود بپردازید.

منظور از پارتیشن بندی مطب دندان پزشکی چیست ؟

پیش از آنکه به پارتیشن بندی مطب دندان پزشکی و انواع آن بپردازیم خوب است یک توضیح مختصر در مورد این محصول و ویژگی های آن ارائه کنیم. به طور کلی پارتیشن ها را می توان مشابه دیوار در نظر گرفت. اما دیوار هایی که با گچ و آجر ساخته نشده اند ، به راحتی قابلیت جابه جایی و حرکت دارند و در شکل و طراحی مورد نظر شما ساخته و آماده می شوند.

همین ویژگی ها نیز باعث می شود که شما بتوانید محیط کار خود را به بهترین شکل ممکن قسمت بندی کنید و البته نیازی به کثیف کاری های دیوار کشی نیز نخواهید داشت. همچنین طبیعتا هزینه سفارش پارتیشن برای مطب دندان پزشکی کمتر از دیوار کشی می باشد و در زمان کوتاه تری نیز صورت میگیرد.

پارتیشن بندی مطب دندان پزشکی

در آخر این دیواره هارا می توان به کاربردی ترین شکل ممکن و در انواع مختلفی طراحی نمود که موجب می شود از ازدحام و شلوغی محیط دندان پزشکی راحت شوید. در ادامه این مطلب در مورد مهم ترین انواع پارتیشن های مناسب برای پارتیشن بندی مطب دندان پزشکی صحبت خواهیم کرد پس ادامه این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

دیوار جدا کننده شیشه ای
بیشتر

انواع پارتیشن برای مطب دندان پزشکی

شما در زمان سفارش پارتیشن مناسب خود را با یک محصول رو به رو نیستید بلکه تنوعی از پارتیشن ها را مشاهده خواهید کرد که هر کدام از مزایا مربوط به خود برخوردار می باشد. اگر در مورد خرید هر کدام از این محصولات شک داشتید با ما تماس بگیرید و از طریق مشاوره رایگان بهترین محصول را برای خود انتخاب کرده و به پارتیشن بندی مطب دندان پزشکی بپردازید.

پارتیشن شیشه ای

بدون شک یکی از بهترین مصحولاتی که برای پارتیشن بندی مطب دندان پزشکی مناسب شما می باشد ، پارتیشن شیشه می باشد. چرا اولا این محصول به سادگی مورد نظافت قرار میگیرد و دوما امکان بهره مندی از نور مناسب را به بهترین شکل برای شما میسر می کنید. همچنین پارتیشن شیشه ای می تواند یک دکوراسیون زیبا و بی نقص را برای دندان پزشکی شما فراهم کند.

خوب است بدانید که می توانید برای حفظ هرچه بیشتر فضا و حریم شخصی خود از شیشه های مات به جای شیشه های شفاف استفاده کنید. همچنین خوب است بدانید که جنس این محصولات از سکوریت می باشد که باعث می شود به راحتی نشکند و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشد.

پارتیشن ام دی اف

هرچند که ام دی اف کاربرد اداری دارد اما به این معنی نیست که از آن برای پارتیشن بندی مطب دندان پزشکی استفاده نمی شود. بلکه نظافت پذیری ساده این محصول ، کاربرد اداری که بدون شک در دندان پزشکی نیز برای فایل کردن مدارک نیاز می باشد و همچنین تنوع طرحی و رنگی که دارد موجب می شود تا از محصول بتوانید به سادگی استفاده کنید. در نظر داشته باشید که پارتیشن ام دی اف قابل ترکیب با شیشه می باشد و با اینکار می توانید از مزایا هر دو محصول استفاده کنید.

پارتیشن آلومینیومی

اگر می خواهید از محصولی مقاوم تر استفاده کنید ، پارتیشن آلومینیومی یکی از انتخاب های مناسب شما خواهد بود. پارتیشن آلومینیومی سبک می باشد ، از مقاومت بالایی برخوردار می باشد و زنگ نمی زند. لذا برای محیط دندان پزشکی مناسب می باشد. همچنین ترکیب آلومینیوم و شیشه نیز می توان یک دکور شیک برای مطب دندان پزشکی شما به همراه داشته باشد.

پارتیشن در شرق تهران
بیشتر

پارتیشن بندی مطب دندان پزشکی

علاوه بر متریال مختلف خوب است بدانید که شما از این محصولات در شکل های مختلف که به این شرح می باشد نیز استفاده کنید :

پارتیشن کرکره ای

این پارتیشن با متریال شیشه ای ساخته می شود که هم امکان استفاده از شفاف بودن شیشه را می دهد هم در هر زمان که مایل باشید می توانید با استفاده از کرکره ها نور فضا یا شخصی سازی را تنظیم نمایید. خوب است بدانید کرکره های می توانند در بین جداره های پارتیشن دو جداره نیز نصب شوند و فضای کمتری بگیرند و این بسته به سلیقه شما برای پارتیشن بندی مطب دندان پزشکی دارد.

پارتیشن ثابت یا متحرک

پارتیشن ها به دو صورت ثابت و متحرک نیز قابل سفارش هستند که قسمت متحرک آن می تواند به صورت لولایی یا ریلی طراحی شود و برای شما مانند یک در عمل می کند. اما قسمت ثابت پارتیشن بندی مطب دندان پزشکی کاملا مانند دیوار عمل می کند و قابلیت حرکت ندارد. ترکیب درست و طراحی شده از پارتیشن ثابت و متحرک می تواند به ساخت فضایی هر چه کاربردی تر کمک کند.

پارتیشن دو جداره یا تک جداره

در آخر نوبت به معرفی پارتیشن دو جداره یا تک جداره می رسد. بدون شک مزایا پارتیشن بندی مطب دندان پزشکی از نوع دو جداره بیشتر می باشد چرا که این محصول کاملا عایق صدا می باشد و برای آرام کردن محیط دندان پزشکی لازم می باشد. همچنین این محصول عایق گرمایشی نیز می تواند باشد و از نظر فضای محیط را خنک و خشک نگه می دارد.

با این وجود طبیعتا هزینه پارتیشن تک جداره پایین تر است چرا که برای پارتیشن بندی دو جداره باید از متریال بیشتری استفاده کنید.

اگر برای خرید محصول مورد نظر خود شک دارید با ما تماس بگیرید و از طریق مشاوره با گروه تخصصی ما بهترین نوع پارتیشن را برای مطب دندان پزشکی خود انتخاب کنید.

کدام پارتیشن برای مطب دندان پزشکی بهتر است ؟

به طور دقیق نمی توان گفت کدام یک از محصولات فوق برای مطب شما مناسب تر می باشد. چرا که کدام از این محصولات مزایای مربوط به خود را دارند. اما شما می توانید با ترکیب درستی از انواع پارتیشن ها همه مزایای آن هارا به طور یکجا در مطب خود داشته باشید. اما بدین منظور به یک گروه طراحی حرفه ای برای پارتیشن بندی مطب دندان پزشکی خود نیاز دارید که تاو همان گروه تخصصی مورد نظر شما می باشد.

پارتیشن در غرب تهران
بیشتر

پارتیشن بندی مطب دندان پزشکی

قیمت پارتیشن مطب دندان پزشکی

بر اساس نوع پارتیشن منتخب شما ، وسعت مطب و همچنین متریال و کیفیت منتخب شما هزینه پارتیشن بندی مطب دندان پزشکی می تواند متفاوت باشد. اما با این وجود در این قسمت از مطلب جدول و لیست قیمت انواع پارتیشن ها در گروه تاو برای شما آورده شده است که می توانید از آن ها استفاده کنید. اما برای کسب اطلاعات دقیق تر کافیست با ما تماس بگیرید :

یک نسخه از لیست قیمت پارتیشن چوبی MDF اداری

قیمت های ذکر شده ممکن است کمی تغییر کند، برای اطلاع از قیمت های دقیق و تخفیف ها لطفا تماس بگیرید
نوع کالامترمربعقیمت[تومان]
پارتیشن تک‌جداره متریال MDF1 الی 20تماس بگیرید
پارتیشن تک‌جداره متریال MDFبیشتر از 20تماس بگیرید
پارتیشن دوجداره متریال MDF1 الی 20تماس بگیرید
پارتیشن دوجداره متریال MDFبیشتر از 20تماس بگیرید
پارتیشن دوجداره ترکیبی (شیشه و MDF)1 الی 20تماس بگیرید
پارتیشن دوجداره ترکیبی (شیشه و MDF)بیشتر از 20تماس بگیرید
قیمت های ذکر شده ممکن است کمی تغییر کند، برای اطلاع از قیمت های دقیق و تخفیف ها لطفا تماس بگیرید
نوع کالامترمربعقیمت[تومان]
پارتیشن شیشه ای فریم‌لس با شیشه 10mm سوپر کلیر1 الی 20تماس بگیرید
پارتیشن شیشه ای فریم‌لس با شیشه 10mm سوپر کلیربیشتر از 20تماس بگیرید
پارتیشن شیشه ای فریم‌دار مشبک1 الی 20تماس بگیرید
پارتیشن شیشه ای فریم‌دار مشبکبیشتر از 20تماس بگیرید
پارتیشن دوجداره فریم‌لس بدون پرده1 الی 20تماس بگیرید
پارتیشن دوجداره فریم‌لس بدون پردهبیشتر از 20تماس بگیرید
پارتیشن دوجداره فریم‌دار بدون پرده1 الی 20تماس بگیرید
پارتیشن دوجداره فریم‌دار بدون پردهبیشتر از 20تماس بگیرید

هزینه پارتیشن بندی مطب دندان پزشکی به چه صورت می باشد ؟

هزینه پارتیشن بندی مطب دندان پزشکی بر اساس وسعت فضا و مدل پارتیشن می تواند متفاوت باشد.

پارتیشن بندی مطب دندان پزشکی طی چه مدت زمانی صورت میگیرد ؟

ما در گروه تاو سعی داریم تا در سریع ترین زمان ممکن پارتیشن مطب شما را آماده کنیم.

انواع پارتیشن مناسب برای پارتیشن بندی مطب دندان پزشکی کدام می باشد ؟

شما برای پارتیشن بندی مطب دندان پزشکی می توانید از انواع پارتیشن شیشه ای ، ام دی اف ، آلومینیومی و ترکیبی استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.