رنگ درب حیاط کرم طلایی

رنگ درب حیاط کرم طلایی

قبل از آن که به رنگ درب حیاط کرم طلایی بپردازیم بهتر است درباره خود درب حیاط کمی اطلاعات داشته باشیم. در انتخاب درب حیاط خود به 2 نکته مهم باید توجه داشته باشد. ابتدا درب حیاط را بر اساس نمای ساختمان و سبک ساختمان خود انتخاب کنید. برای مثال اگر نمای خانه شما بیشتر سمت کلاسیک است درب های کلاسیک را انتخاب کنید.

رنگ درب حیاط کرم طلایی

اگر بیشتر نمای خانه مدرن و به روز است درب هایی نزدیک با روز و مدرن انتخاب کنید. نکته بعدی آن است که از امنیت درب خود غافل نشوید و آن را یکی از ملاک های خود قرار دهید. استاندارد کلی درب حیاط عرض حداقل 6 متر می‌باشد و ارتفاع آن نیز حداقل 210 سانتی متر است. البته این استاندارد با مدل انتخابی شما و خانه شما تغییر می‌کند. در بیشتر موارد افرادی از رنگ درب حیاط کرم طلایی استفاده می کنند که در عین سادگی به دنبال شیک بودن نیز هستند.

مورد بعدی که بیش از حد حائز اهمیت است، انتخاب رنگ مناسب می‌باشد. پیش از آن که به رنگ کردن درب حیاط خود بپردازید باید بدانید چه ترکیب رنگ و چه رنگ هایی مناسب درب حیاط شما می‌باشند. انتخاب رنگ درب حیاط باید بر اساس نمای ساختمان و مدل درب شما و دیزاین کلی ساختمان باشد. درب حیاط کرم طلایی در صورتی که با نما همخوانی داشته باشد، ترکیب فوق العاده ای می سازد.

رنگ درب حیاط کرم طلایی

برای مثال بعضی درب ها شکل های برجسته نیز دارند که در این موارد بهتر است از دو نوع ترکیب رنگ استفاده شود. اگر درب را برای مکان های اداری و تجاری می‌خواهید نیز باید دقت داشته باشید که دیزاین کلی مکان شما چگونه است. رنگ درب حیاط کرم طلایی در انواع دیزاین ها حتی دیزاین های رسمی نیز به کار می رود اما در دیزاین های کاری آنچنان رایج نیست.

بازسازی اداری تجاری
بیشتر

برای مثال در ادارات و مکان های رسمی بیشتر از رنگ های تیره و دیزاین های تیره استفاده می‌شود. یکی از دیزاین های محبوب دفاتر کاری چوب است. چوب با ویژگی خاصی که دارد به فضا هم آرامش هم رسمیت خاصی می‌بخشد. به همین دلیل است که بیشتر شاهد پرده های چوبی، درهای طرح چوب، پارتیشن چوبی ( البته لازم ذکر است که پارتیشن چوبی تنها تو دفاتر به کار نمی‌رود بلکه در دیزاین خانه ها درکنار پارتیشن شیشه ای و یا در ادارات به عنوان یکی از اقسام پارتیشن اداری استفاده می‌شوند) و… در داخل دفاتر کاری هستیم.

در کل برای انتخاب رنگ انتخاب کردن بیش از دو رنگ برای رنگ کردن درب پیشنهاد نمی‌شود. رنگ درب حیاط کرم طلایی یکی از ترکیب رنگ های محبوب است که به چرایی آن خواهیم پرداخت.

رنگ درب حیاط کرم طلایی

رنگ کرم

این رنگ محبوب از ترکیب رنگ های زرد و سرخ و آبی و سفید به دست می آید. گرچه استفاده از رنگ سفید بیش از رنگ های دیگر است. در واقع رنگ کرم نه اندازه رنگ هایی مانند زرد و سرخ گرم است نه به اندازه رنگ سفید خنثی است.

درکل می‌تواند انتخاب افرادی باشد که نسبت رنگ سفید آنچنان تمایل ندارند و دنبال رنگی نزدیک آن هستند. در ترکیب های کرم برای دربريا، می توان به رنگ درب حیاط کرم طلایی اشاره کرد که همیشه ترکیب به روزی است.

رنگ کرم جزو آن دسته رنگ ها می‌باشد که هیچوقت قدیمی نمی‌شود و همیشه انتخاب افراد باقی می ماند. این رنگ با اکثر رنگ ها هارمونی خوبی ایجاد می‌کند. رنگ کرم جزو آن دسته رنگ های خنثی است که خود به تنهایی می‌تواند برای رنگ درب مناسب باشد. اما جلا و زیبایی آنچنانی به درب و یا نما نمی‌دهد.

به همین دلیل پیشنهاد می‌شود رنگ اولیه را کرمی در نظر بگیرید و در کنار آن از رنگ های ثانویه دیگر نیز استفاده کنید. از جمله رنگ هایی که می‌توان در کنار کرم از آن ها استفاده کرد، طلایی، شکلاتی، مسی و… می باشد. رنگ درب حیاط کرم طلایی یک ترکیب عالی است.

بازسازی مسکونی
بیشتر

رنگ درب حیاط کرم طلایی

رنگ طلایی

یکی از رنگ های طیف زرد است. یک رنگ گرم به شمار می رود. طلایی از جمله رنگ هایی است که بیشتر به عنوان رنگ ثانویه از آن استفاده می‌شود؛ به این منظور که یک رنگ خنثی پس زمینه استفاده شود و با طلایی روی آن کار شود. مثلا در رنگ درب حیاط کرم طلایی، کرم یک رنگ اولیه محسوب می شود و رنگ پس زمینه است و با طلایی روی آن کار می شود، این کار جلوه فوق العاده زیبایی ایحاد می‌کند.

رنگ درب کرم طلایی یک ترکیب عالی از رنگ اولیه و ثانویه می باشد که در عین سادگی و رنگ های ساده جلوه ای بی نظیر خلق می‌کند و می تواند نمایی چشمگیر ایجاد کند.

ترکیب چه رنگ هایی با کرم منتخب است؟

از جمله رنگ هایی که می‌توان با کرم ترکیب کرد قهوه ای، شکلاتی، طلایی، طوسی، سرمه ای است.

قبل از زدن رنگ چه کارهایی نیاز است انجام گیرد؟

از مهم ترین کارهای قبل از رنگ کردن درب می‌توات به بتونه کاری، سمباده کشیدن، ضد زنگ (دو مرحله) اشاره کرد.

با چه رنگ هایی می‌توان از طلایی نیز استفاده کرد؟

رنگ طلایی یک رنگ فوق العادست که بهتر است به عنوان رنگ دوم انتخاب شود. رنگ های اولیه و پس زمینه نیز بهتر است رنگ های خنثی یا حدودا خنثی باشند. از جمله رنگ های اولیه می‌توان به مشکی و سفید اشاره کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.