رنگ درب حیاط سفید طلایی

رنگ درب حیاط سفید طلایی

اگر شما دنبال رنگ کردن درب آهنی حیاط خود هستید باید بدانید تابش نور و مرور زمان باعث می شود رنگ درب و زیبایی و جلوه درب از بین رود. رنگ درب خانه بر اساس سلیقه افراد متفاوت است و بر اساس صلاح دید هر فرد فرق می‌کند. یکی از متعدد ترین رنگ ها رنگ درب حیاط سفید طلایی است.

همان طور که اشاره کردیم جلوه درب حیاط به مرور زمان به خاطر تابش آفتاب از بین می‌رود. یک راه بسیار ساده ولی تاثیرگذار برای بازگرداندن جلوه و زیبایی به درب فلزی آن است که دوباره آن را رنگ کنید. رنگ کردن درب یکی از آسان ترین ولی موثر ترین کارهایی است که می‌شود برای زیبایی و جلوه درب خانه و یا اداره و مکان های دیگر انجام داد، دقیقا مانند پارتیشن اداری که ساده هستند اما در دکوراسیون ادارات موثر می باشند. گرچه رنگ کردن درب حیاط کار سختی نیست ولی نکات خاص و قابل توجهی دارد.

رنگ درب حیاط سفید طلایی

وسایل رنگ درب حیاط سفید طلایی

رنگ روغنی

جنس رنگ روغنی برای رنگ درب حیاط سفید طلایی بسیار مناسب است. چرا که رنگ روغن می‌تواند در برابر تابش نور و یا بارش های باران و برف مقاومت های بیشتری نسبت به انواع دیگر رنگ ها داشته باشد.

ضد زنگ

ضد زنگ را قبل از رنگ درب حیاط سفید طلایی بزنید. ضد زنگ یک لایه محافظ است که می‌تواند به دوام بیشتر درب در برابر زنگ زدگی خصوصا در شرایطی مثل هوای مرطوب کمک کند.

همزن رنگ

برای آن که رنگ درب حیاط سفید طلایی شما یک دست باشد و دچار سایه روشن نشود، از همزن رنگ برای مخلوط کردن رنگ ها استفاده کنید.

نازک کاری ساختمان
بیشتر

تینر

برای رقیق کردن ضد رنگ یا رنگ درب سفید طلایی خود می‌توانید از تینر یا بنزین استفاده کنید.

بتونه

اصولا درب ها قبل از رنگ آمیزی صاف نیستند و لایه های ناصافی دارند که با رنگ آن ها را نمی‌توان یکنواخت کرد. پس پیشنهاد می‌شود قبل از شروع رنگ آمیزی این ناصافی ها را با بتونه مناسب پر کنید.

رنگ درب حیاط سفید طلایی

روانشناسی رنگ سفید و طلایی

رنگ ها تاثیر گذاری متفاوتی روی اشخاص دارند. رنگ در هر اشیاء و سازه ای باعث جان بخشیدن به آن می‌شوند. انواع رنگ ها احساسات خاصی را به افراد منتقل می‌کنند و بعضی رنگ ها در حایگاه به خصوصی استفاده می‌شوند تا ارزششان محفوظ بماند. برای مثال رنگ چوب جلوه ای خاص و رسمی به فضا می‌دهد و استرس را کاهش می‌دهد برای همین در ادارات و یا دفاتر از پرده های چوبی، پارتیشن تمام چوب و… استفاده می‌شود تا این دیسپلین و جلوه خاص چوب در فضا آشکار باشد.

رنگ طلایی نیز از طیف های رنگ زرد است که با ترکیب زرد و کرمی به دست می آید. یکی از رنگ های سلطنتی است که جلوه ی خاصی به اشیاء می‌دهد. این رنگ نماد موفقیت و پیروزی معنا می شود. رنگ طلایی چشم نواز است و جزو رنگ های گرم شناخته می شود.

رنگ سفید یکی از پرکاربرد ترین رنگ ها در دکوراسیون و طراحی خانه و دفتر کار می باشد. یکی از دلایل محبوبیت رنگ سفید ست شدن آن با سایر رنگ ها است. در کل رنگ سفید نماد پاکی و کمال است و باعث آرامش می شود.

تقسیم بندی فضای داخلی ساختمان
بیشتر

رنگ درب حیاط سفید طلایی

مراحل رنگ زدن درب حیاط

برای رنگ درب حیاط سفید طلایی نیاز است سه مرحله را انجام دهید:

سمباده زدن درب

قبل از آن که به رنگ درب حیاط سفید طلایی بپردازید. باید برای صاف و یک دست شدن سطح درب از سمباده استفاده کنید. سمباده زدن باعث می‌شود اگر قبل آن به درب، رنگ زده باشید، آن را به طور کامل از روی درب پاک کنید. گرچه بسته به نوع درب و میزان رنگ باقی مانده نوع سمباده متفاوت می‌شود.

استفاده از ضد زنگ

برای آن که از ترکیب های آهن و هوا و اکسایش درب فلزی و زنگ زدن درب جلوگیری کنید باید از ضد زنگ استفاده کنید. (یک نکته مهم در استفاده از ضد زنگ آن است که این مرحله را باید دوبار انجام دهید؛ یعنی یک بار ضد زنگ بزنید وقتی خشک شد دوباره روی آن یک لایه دیگر ضد زنگ بزنید).

رنگ درب حیاط سفید طلایی

زدن رنگ اصلی

برای رنگ درب حیاط سفید طلایی نیاز به دو رنگ سفید و طلایی دارید. حال ترکیب این دو و یا مدل استفاده از این دو رنگ به خود شما بستگی دارد.همچنین نصب پارتیشن شیشه ای می تواند مناسب ترین گزینه برای نصب در فضاهای داخلی محیط پس از نصب درب حیاط سفید طلایی باشد.

رنگ های محبوب برای درب خانه چه رنگ هایی هستند؟

رنگ هایی مانند سفید و طلایی، مشکی و طلایی، سفید و مسی و سفید و کرمی از رنگ های محبوب می باشند.

برای بهتر در آوردن رنگ درب چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

با سمباده آثار رنگ قبلی را تا جای ممکن از بین ببرید و با بتونه برآمدگی ها و ناصافی ها را درست کنید.

بازسازی اداری تجاری
بیشتر

لوازم مورد نیاز برای رنگ کردن درب چه چیزهایی است؟

بتونه، دستکش، ضد زنگ، رنگ اصلی، همزن رنگ و تینر

2/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.