رنگ درب حیاط سفید کرم

رنگ درب حیاط سفید کرم

افرادی به دلایل مختلفی دنبال رنگ کردن مجدد درب خود یا انتخاب رنگ مناسب مانند رنگ هایی مثل رنگ درب حیاط کرم طلایی، رنگ درب حیاط سفید کرم، رنگ درب حیاط مشکی طلایی و… برای درب خود هستند. عموما درب هایی که رنگ شده اند بعد از مدتی به دوباره رنگ شدن نیازمندند. چرا که نور خورشید در مرور زمان باعث آسیب به رنگ درب خواهد شد و درب را از جلا خواهد انداخت.

رنگ درب حیاط سفید کرم

برای بازگرداندن جلای درب و زیبایی آن راه های زیادی وجود دارد که آسان ترین راه رنگ کردن مجدد درب است. درکل می‌توان برای زیبایی دیزاین درون و بیرون خانه کارهای زیادی از جمله رنگ کردن، کاغذ دیواری و حتی پارتیشن شیشه ای استفاده کنید. انتخاب رنگ مناسب یکی از دغدغه های رنگ کردن مجدد درب است. رنگ ها در هر حیطه ای تاثیر گذار هستند و حالت های مختلفی به فضا و اشیا رنگ شده خود می‌دهند.

برای مثال در مهد کودک ها بیشتر از رنگ های شاد و روشن استفاده می‌شود؛ مثلا پرده های آبی رنگ، دیوارهای نارنجی رنگ و…که حالتی شاد و راحت را به وجود می آورد. در حالی که برای مثلا شرکت و دفاتر کاری از رنگ های تیره و رسمی تر استفاده می‌شود. البته این از نظر روانشناسی نیز تایید شده است که رنگ ها در روان و شخصیت افراد تاثیر گذار هستند. یکی از رنگ های منتحب در رنگ درب، رنگ درب حیاط سفید کرم است، چرا که در عین زیبایی به روان افراد آرامش می دهد.

تقسیم بندی فضای داخلی ساختمان
بیشتر

رنگ درب حیاط سفید کرم

مثلا استفاده از چوب یا طرح چوب مانند پرده های چوبی، کاغذ دیواری طرح چوب یا پارتیشن چوبی (البته پارتیشن های چوبی به عنوان پارتیشن اداری نیز استفاده می‌شوند) و… که در بیشتر مکان های اداری آن ها را می بینیم. در نتیجه رنگ ها در ایفای یک حالت در فضا و تاثیر آن روی روان افراد بسیار تاثیر گذار هستند. رنگ درب حیاط سفید کرم یکی از ترکیب رنگ هایی است که به افراد احساس راحتی و خوشایند می‌دهد.

رنگ سفید

گرچه رنگ سفید نیز خود یک رنگ خنثی است. اما در ترکیب رنگ ها رنگ مناسبی است. این رنگ در ترکیب های کلاسیک فوق العاده است و هارمونی خوبی ایجاد می کند. گرچه مکمل رنگ آن سیاه است اما بهتر است از ترکیب سیاه و سفید برای رنگ درب استفاده نشود. یکی از بهترین ترکیب ها رنگ درب حیاط سفید کرم است.

رنگ درب حیاط سفید کرم

یکی از رنگ هایی که ترکیب خوبی برای رنگ سفید می‌باشد، کرم است. رنگ درب حیاط سفید کرم برای رنگ یک درب مناسب است. یک ترکیب آرامش دهنده را می‌سازد و حس خوبی را القا می‌کند.

رنگ درب حیاط سفید کرم

رنگ کرم

رنگ کرم یکی از رنگ های خنثی است. حیطه های این رنگ کرم پررنگ یا تیره و کرم کم رنگ یا کرم روشن است. این رنگ برای افرادی که سفید دوست ندارند جایگزین خوبی است. رنگ کرم یک رنگی است که بیشتر به عنوان رنگ اولیه استفاده می‌شود. اما در کل کرم رنگ خوبی برای ترکیب رنگ ها می باشد. رنگ درب حیاط سفید کرم یک ترکیب خوب رنگ کرم است.

سبک دکوراسیون بوهو
بیشتر

رنگ درب حیاط سفید کرم

ترکیب رنگ کرم و سفید

این ترکیب به ایجاد آرامش کمک می‌کند. رنگ سفید به تنهایی رنگی روشن است و در کنار یک رنگ نسبتا روشن کرم می تواند یک دیزاین آرام بخش و زیبا را رقم بزند. ترکیب کرم و سفید ظاهری لوکس و مدرن و گرم ایجاد می‌کند. درب حیاط سفید کرم یکی از ترکیب های عالی است. البته در ترکیب های رنگ می‌توانید رنگ های دیگر را نیز برای درب خود انتخاب کنید. مثلا رنگ درب حیاط مشکی طلایی، رنگ درب حیاط مشکی و مسی، رنگ درب حیاط سفید طلایی و… می‌تواند انتخاب های خوبی برای افراد باشد.

رنگ کردن درب حیاط سفید کرم

برای رنگ کردن درب فلزی به ابزار خاصی نیاز نیست. یه چند وسیله ساده و ارزان که تهیه و فراهم کردن آن ها سخت نیست به راحتی می‌توانید درب خود را رنگ کنید. برای رنگ درب حیاط سفید کرم نیاز به تخصص آنچنانی ندارید فقط باید دقت کافی را داشته باشید. اگر دانش کافی در این زمینه داشته باشید در زمان کوتاه می‌توانید درب حیاط خود را به راحتی رنگ کنید.

از ابزار هایی که مورد نیاز افراد برای رنگ کردن می‌شود می‌توان به ضد زنگ (که باید در دومرحله انجام شود)، رنگ آستری یا پرایمر، تینر روغنی (برای رقیق کردن رنگ نیاز به آن دارید، تا بتوانید راحت تر درب را رنگ کنید)، غلطک (برای رنگ کردن به آن نیاز خواهید داشت) قلموهای پهن و نازک (برای دورگیری و… نیاز می‌شود)، رنگ های اصلی و در آخر سمباده اشاره کرد.

بازسازی اداری تجاری
بیشتر

رنگ درب حیاط سفید کرم در چه صورتی مناسب است؟

در صورتی که با نمای ساختمان شما همخوانی داشته باشد و یا هارمونی زیبایی با نمای ساختمان شما بسازد. این رنگ را هنگامی انتخاب کنید که به سلیقه شما نیز نزدیک باشد.

وسایل مورد نیاز رنگ کردم چه وسایلی است؟

از وسایل مورد نیاز رنگ کردن می توان به غلتک و قلمو برای رنگ آمیزی و دورگیری، ضد رنگ برای درب، دستکش و تینر برای رقیق کردن رنگ های اصلی اشاره کرد.

با رنگ سفید دیگر چه رنگ هایی ترکیب می شود؟

رنگ سفید از آن جمله رنگ هاست که با اکثر رنگ ها مانند طلایی، مشکی، مسی و... ترکیب های دلنشینی را می سازد. رنگ سفید در کل به عنوان یک رنگ اولیه انتخاب می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.