انواع سبک های دکوراسیون داخلی

دکوراسیون اصولی و آشنایی با سبک و سیاق آن دغدغه بسیاری از افراد است. به گونه ای که چیدن هر وسیله در کنار یکدیگر نیازمند پیروی از قوانین ثابت و مشخص است‌. اهمیت دکوراسیون اداری بسیار بیشتر نیز هست. چرا که ظاهر کلی دفتر شما بیانگر شیوه کاری شما است. یک دفتر کار زیبا تاثیر بسیار زیادی بر روی مخاطب و جذب مشتری خواهد داشت. اما تشخیص سبک دکوراسیون مورد علاقه شما اندکی دشوار است. به همین دلیل تصمیم داریم شما را با انواع سبک دکوراسیون داخلی آشنا کنیم. با این مقاله از تاو دکور همراه باشید‌.

انواع سبک های دکوراسیون داخلی

مروری بر سبک دکوراسیون مدرن

اگر بخواهیم به طور خلاصه به سبک مدرن در دکوراسیون اشاره کنیم. بی شک سادکی و کاربر محور بودن از مهم ترین ویژگی های این سبک است. استفاده از خطوط ساده به صورت افقی و عمودی سبب بزرگتر دیده شدن فضا میشود. پالت رنگی استفاده شده در این سبک، رنگ های روشن و خنثی را شامل میشود. علاوه بر آن با حذف وسیله های تزئینی اضافی زیبایی را در عین سادگی به محیط اضافه میکنید. اگر قصد اجرای دکوراسیون مدرن را دارید. بهتر است قبل از هر انتخابی دلیلی محکم برای خرید داشته باشید. چرا که وسیله های اضافی جایی در دکوراسیون مدرن ندارند.انواع مختلف سبک دکوراسیون

استفاده از دکوراسیون اداری مدرن در دفاتر کاری کوچک

مشکل کمبود جا همواره مسئله ای بغرنج و آزار دهنده است‌. تهیه یک دفتر کاری بزرگ هزینه های گزافی در بر دارد. اما با استفاده از تکنیک های خاص دکور مدرن میتوانید فضای در اختیار خود را بزرگ تر جلوه دهید.به همین دلیل این سبک، کاربردی ترین نوع در میان انواع سبک دکوراسیون داخلی محسوب میشود. از مهم ترین  متریال های دکوراسیون اداری مدرن پارتیشن شیشه ای فریم لس است‌. این پارتیشن ها مانع بصری ایجاد نمیکنند. ولی به خوبی فضا را تفکیک میکنند. لذا گستردگی فضا حفظ میشود.و از انتشار آلودگی صوتی جلوگیری میکنند. پیشنهاد تاو دکور استفاده از رنگ های خنثی به عنوان رنگ اصلی و بهره گیری از رنگ های تیره تر برای عمق دادن به محیط است‌.

اصول طراحی داخلی اداری
بیشتر

استفاده از دکوراسیون اداری مدرن در دفاتر کاری کوچک

مروری بر سبک مینیمال

اگر فکر میکنید دکوراسیون اداری مدرن هنوز هم شلوغ و پر زرق و برق است؛ استفاده از سبک مینیمال را به شما توصیه می کنیم. مینیمال در واژه به معنی سادگی و حذف تمامی عناصر اضافی است. و در حقیقت زیر مجموعه ای از سبک مدرن است. دفاتر اداری که به این سبک طراحی میشوند؛ معمولا روشن، کاربردی و تمیز هستند‌. ۸۰ درصد از پالت های رنگی به کار گرفته شده، مربوط به رنگ های خنثی است‌. اما برای جلوگیری از بی روح جلوه کردن محیط از رنگ های متضاد نیز استفاده میشود. یک رنگ براق و پر انرژی میتواند زیبایی محیط را دو چندان کند.

سبک مینیمال در دکوراسیون داخلی

استفاده از دکوراسیون اداری مینیمال در دفاتر

بی شک استفاده از رنگ های روشن دردسر های زیادی نیز دارد. سفید و رنگ هایی از این دست به سرعت کثیف میشوند. به همین دلیل سبک مینیمال در میان انواع سبک دکوراسیون داخلی، کم کاربرد تر است. در اداراتی که رفت و آمد ارباب رجوع بیش از حد است‌؛ از این سبک استفاده نکنید. چرا که کثیف شدن اسباب و وسایل تنها محیط را زشت و تیم شما را نامرتب جلوه میدهد.

استفاده از دکوراسیون اداری مینیمال در دفاتر

مروری بر سبک دکوراسیون صنعتی

بی شک انقلاب صنعتی اروپا الهام بخش بسیاری از طراحان است. خانه های اروپایی در قرن ۱۷ و ۱۸ میلادی بسیار زیبا بود. و امروزه نیز طرفداران خاص خود را دارد. مبل های چرمی بزرگ و استفاده از رنگ های تند نظیر قهوه ای بارزترین ویژگی این سبک است. زرق و برق های مربوط به نظام سرمایه داری از مهم ترین اکسسوری های این گروه از انواع سبک های دکوراسیون داخلی است.

بخش پذیرش اداری
بیشتر

 سبک دکوراسیون صنعتی

استفاده از سبک دکوراسیون صنعتی در دفاتر کاری بزرگ

اگر به دنیای قرن ۱۷ ام علاقه مند هستید. و فضایی بزرگ و وسیع در اختیار دارید بی شک این سبک انتخاب ایده آل برای شماست‌. فضای گسترده امکان استفاده از مبل های بزرگ و میز های زیبا که از چوب های راش و گردو ساخته شده را فراهم میکند. همچنین در برخی بخش ها می توان از نمای آجری بهره برد. که احساس نا تمام بودن پروژه های ساخت و سازی را به مخاطب القا میکند. طراحی یک دکور به سبک صنعتی شان کسب و کار شما را بسیار بالا میبرد. و احساس جدیدت و موفقیت زیادی به مخاطب القا میکند.

انواع سبک های دکوراسیون داخلی

مروری بر سبک دکوراسیون ساحلی

ترکیبی از رنگ ها و اکسسوری های زیبا را میتوان در سبک ساحلی یا هامپتون یافت. در این سبک از انواع سبک دکوراسیون داخلی میتوان از نور ها به اندازه کافی استفاده کرد. و تلفیقی از یک پالت با رنگ های سرد و خنثی محیطی بی نظیر و دلنشین ایجاد میکند. این سبک از دکوراسیون برگرفته از آمریکای ساحلی است. و احساس راحتی فوق العاده ای را به مخاطب القا میکند. مبلمان ها اغلب بع رنگ های روشن است. و اکسسپری ها از رنگ های سردی نظیر آبی و سبز تشکیل شده‌ است.سبک دکوراسیون ساحلی

استفاده از دکوراسیون داخلی در دفاتر کاری

اگر دوست دارید احساس راحتی به مخاطب القا کنید؛ این سبک مخصوص شماست‌. استفاده از این سبک در مطب ها و کلینیک ها بسیار مناسب است‌. علل الخصوص در مطب های روانشناسی. چرا که با القای آرامش و راحتی فرایند درمان راحت تر باشد.

استفاده از چوب در دکوراسیون اداری
بیشتر

انواع سبک های دکوراسیون داخلی

مروری بر سبک و سیاق فرانسوی ها

رنگ های گرم و خاکی، فارغ از هر نوع تکلفی نشانه کشور زیبای فرانسه است. در این سبک از انواع سبک دکوراسیون داخلی ، اکسسوری ها غالبا از جنس چینی است. و متریال های طبیعی نظیر چوب و آجر و سنگ جز جدا نشدنی این طراحی ها است‌. رنگ های گرم و تند نظیر قرمز، طلایی و زرد به محیط روح می بخشد. و مبلمان های چوبی پوشیده از کوسن های تزئینی راحتی را به مخاطب القا میکند.سبک و سیاق فرانسوی ها در دکوراسیون داخلی

استفاده از دکوراسیون داخلی فرانسوی در دفاتر کار

راحتی و آرامش ارمغان فرانسوی ها برای شماست. استفاده از این دکور محدودیتی ندارد. و شما میتوانید از المان های ان در هر محیطی بهره بگیرید. هرچند انتخاب سبک دکوراسیون امری پیچیده است. اما گروه هنری تاو اینجاست تا شما را راهنمایی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی، اجرا یا بازسازی اداری میتوانید به طور رایگان و آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید.

همچنین پاسخگوی سوالات شما در بخش کامنت ها هستیم.

گروه هنری تاو

4.6/5 - (298 امتیاز)

2 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.