نکات خرید نیم ست اداری

نکات خرید نیم ست اداری


خرید نیم ست اداری بر اساس اهداف و نیازهای یک مجموعه یا اداره انجام می شود. در برخی مجموعه ها برای جلوگیری از بهم ریختگی و ایجاد نظم از  نیم ست مبل اداری استفاده می شود. در برخی ادارات نیز لازم است تا برای کارکنان محلی برای استراحت در نظر گرفته شده و یا لازم است اتاق انتظار برای مراجعین مشخص شود. در این صورت می توان از ست مبلمان اداری کمک گرفت و فضایی زیبا و جذاب را برای کارکنان یا افراد منتظر ایجاد کرد. هرچند ممکن است هزینه ها بالاتر رود، ولی برای افزایش بهره روی و نیز حفظ دیسیپلین اداری برای مراجعه کنندگان ، باید به عنوان یک سرمایه گذاری به آن نگاه کرد.  البته شکل و ظاهر این مبلمان متفاوت است و از سبک های مختلفی استفاده می شود. سبک های مدرن و کلاسیک از جمله این موارد است که در ادامه به آن می پردازیم.

برای خرید نیم ست اداری چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

مبلمان اداری نیم ست از یک مبل دو نفره و دو عدد مبل یک نفره تشکیل شده است. با توجه به تعداد اندک این ست، نیاز نیست فضای زیادی را برای این منظور در نظر بگیرید و برای فضاهای کوچک نیز می توانید از این ست استفاده کنید. در زمان خرید، بهتر است به نکات زیر توجه کنید تا هم خرید خوبی داشته باشید و هم بتوانید با کمترین هزینه، بهترین فضا را برای کارکنان فراهم نمایید. این نکات عبارت اند از:

برای خرید نیم ست اداری چه نکاتی را باید رعایت کرد

معرفی نکاتی برای خرید نیم ست اداری

استحکام و ماندگاری نیم ست اداری

یکی از مسایلی که در خرید باید دقت شود، استحکام و مقاومت این نوع مبلمان است. با توجه به استفاده زیاد از این وسایل، بهتر است به استحکام کلاف و بدنه مبلمان توجه کرده و از مواد مرغوب و با کیفیت انتخاب شود. همچنین فوم استفاده شده در قسمت نشیمن نیز باید مورد توجه قرار گیرد و طوری باشد که راحتی را احساس کرد. قسمت تکیه گاه نیز باید از فوم باکیفیتی ساخته شده و بهتر است به ارگونومی بدن نیز توجه شود. در این صورت نیاز نیست در زمان های کوتاه مرتباً آن ها را تعویض و یا تعمیر نمایید. موارد خریداری شده باید در هر شرایط آب و هوایی بتواند مقاومت نموده و دچار فرسودگی، پوسیدگی و زنگ زدگی نشود. کیفیت روکش مبلمان نیز مهم است. به علت استفاده زیاد، بهتر است روکش هایی را انتخاب کنید که هم ماندگاری بالایی داشته باشند و هم اینکه قابل شستشو باشند. نیم ست اداری چرم این ویژگی ها را دارد، زیرا هم شکل ظاهری خوبی دارد، هم مقاومت بالایی دارد و مهم تر از همه اینکه قابل شستشو می باشد.

راه هایی ساده برای تغییر دکور اداری
بیشتر

محلی که قرار است نیم ست اداری قرار گیرد

بستگی به کاربرد مبلمان های نیم ست اداری، اتاق مدیریت، روسا، کارکنان و یا اتاق انتظار محل قرار گرفتن این مبلمان است. در زمان خرید باید به جایگاه فردی که از آن استفاده می کند، فضایی که در اختیار دارید و نیز ایجاد تناسب و هارمونی با سبک استفاده شده در دکوراسیون اداری توجه نمایید.

رنگ نیم ست اداری

از مسائل مهم دیگر که باید در زمان خرید توجه شود، رنگ این مبلمان است. رنگ باید طوری انتخاب شود که با انواع وسایل مورد استفاده در محیط همخوانی و تناسب داشته باشد. رنگ های خنثی برای محیط های اداری بهترین گزینه هستند و ست کردن میز اداری نیز با آن ها راحت است.

سبک طراحی مبلمان اداری

سبک طراحی این مبلمان ها از دیگر نکاتی است که باید به آن اهیمت دهید. معمولاً سبک های مدرن و کلاسیک در زمان طراحی و تولید مدنظر قرار گرفته می شود. نیم ست‌های اداری که با این سبک ها ساخته می شوند، دارای ویژگی های زیر هستند:

  • نیم ست اداری مدرن

این نیم ست‌ها به روزتر و پیشرفته تر هستند. طراحی ان ها به گونه ای است که در همه فضاهای بزرگ و کوچک می توان استفاده نمود. طراحی آن ها بسیار ساده و مدرنیته است و اثری از شلوغی و تجملات در آن ها دیده نمی شود. ست  مدرن معمولاً از ام دی اف، فلز و … ساخته می شود و در نتیجه قیمت پایین تری نسبت به نوع کلاسیک دارد. رنگ مبلمان نیز تنوع زیادی داشته و می توانید با حفظ هارمونی رنگ های محیط، آن ها را ست کنید. در نتیجه نیم ست اداری لاکچری و مدرن محبوبیت بیشتری داشته و در اکثر محیط های اداری از آن استفاده می شود.

  • نیم ست اداری کلاسیک
انواع سبک دکوراسیون داخلی اداری
بیشتر

مبلمان کلاسیک معمولاً شلوغ تر و پر زرق و برق تر است و حجم بالایی دارد. این ست را باید در محیط و فضاهای بزرگ استفاده کرد و برای فضاهای کوچک کاربردی ندارد. متریال استفاده شده در ساخت آن از چوب بوده و البته در برخی موارد می توان از ترکیب ام دی اف یا فلز نیز استفاده کرد. طراحی مبلمان کلاسیک بسیار شلوغ و تجملاتی است و معمولاً از منبت کاری روی قسمت های مختلف تاج و دسته ها استفاده می شود. قیمت نیم ست اداری کلاسیک به دلیل نوع طراحی و نیز متریال استفاده شده در ساخت آن، بالاتر است. بیشتر کارهایی که روی این ست ها انجام می شود، کار دست بوده و این موضوع قیمت این محصولات را بالاتر می برد.

نیم ست اداری کلاسیک

معرفی نیم ست اداری کلاسیک

 کلام آخر:

طراحی دکوراسیون داخلی و خرید تجهیزات اداری، ممکن است به نظر ساده بیاید، ولی اگر نکات مهم خرید را رعایت نکنید، نمی توانید از خرید خود استفاده بهینه و رضایت خاطر داشته باشید. بهتر است ابتدا به سبک محیط و اینکه بیشتر مدرن است یا کلاسیک، فضایی که در اختیار دارید و … توجه کرده و سپس نیم ست‌های اداری مقاوم و مستحکم در برابر شرایط محیطی، مطابق با ارگونومی بدن، امکان شستشوی مبلمان و … انتخاب کنید. کارشناسان مجموعه تاو دکور به عنوان یکی از تولید کنندگان انواع مصنوعات اداری از جمله مبلمان اداری، انواع پارتیشن ها از جمله پارتیشن شیشه ای، میز و صندلی اداری و … می توانند در این خصوص مشاوره های لازم را به مشتریان ارائه دهند.

4.6/5 - (284 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.