طراحی یک دفتر اداری متناسب با نیازهای کارمند و کارفرما امری دشوار و هزینه بر است. برای مدیریت این هزینه‌ها راهکارهای مختلفی ارائه می‌شود. خرید لوازم اداری دست دوم یکی از این راهکارها است. این ایده بسیار کاربردی و مناسب است.

پس اگر شما هم بودجه محدودی می‌توانید از این طریق با هدف بهبود دکوراسیون اداری برای مدیریت هزینه‌ها استفاده کنید. در ادامه این مطلب از سری مقالات تاو دکور قصد داریم شما را با زیر و بم خرید تجهیزات اداری دست دوم و کارکرده آشنا کنیم.

مزایای خرید وسایل اداری دست دوم

برخلاف باور عموم، همه وسایل اداری دست دو لزوماً بی کیفیت یا بد نیستند. خرید این دسته از لوازم مزایای بسیاری دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

  • قیمت مناسب

بی اغراق مهم‌ترین نکته‌ای که در رابطه با لوازم دست دو مطرح است، قیمت مناسب آنها در مقابل لوازم اداری نو است. پس خرید آنها سبب سیو سود در جهت منافع شرکت خواهد بود.

  • محصولات برندهای سرشناس را تهیه کنید

اگر شما هم علاقه‌مند به خرید از برندهای معتبر و سرشناس هستید اما با محدودیت بودجه مواجه هستید؛ می‌توانید سری به بازار دست دوم فروشان بزنید. در بسیاری از موارد خرید یک محصول دست دو از یک برند باکیفیت بسیار مقرون به صرفه تر از خرید از یک برند ناشناس و بی کیفیت است.

مزایا لوازم اداری دست دوم و کارکرده

  • صرفه جویی در زمان

اگر واقعاً قصد خرید لوازم اداری دست دوم را دارید به سادگی می‌توانید از پلتفرم‌های آنلاین خرید تجهیزات اداری دست دو استفاده کنید. انواع وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن ها در این زمینه به ارائه خدمات می‌پردازند. پس از مشاهده محصول مورد نظر می‌توانید با فروشنده هماهنگ کنید و محصول را از نزدیک بررسی کنید. بدین ترتیب در مدت زمان کمی می‌توانید محصول دلخواه خود را تهیه کنید.

8 نکته اساسی در طراحی دکوراسیون دفتر وکالت
بیشتر

معایب خرید تجهیزات اداری استفاده شده

خرید این دست از تجهیزات مانند خرید هر محصول دیگری در کنار مزایای بی شمار، معایبی هم دارد. به عنوان مثال در این نوع از خریدها هیچ تضمین طولانی مدتی برای کیفیت و عملکرد محصول ارائه نمی‌شود. بنابراین نمی‌توانید در رابطه با طول عمر ان قضاوت کنید. مورد بعدی که در این زمینه مطرح می‌شود هزینه‌های احتمالی تعمیرات و حمل و نقل است. ممکن است شما محصول دلخواه خود را پیدا نکنید. اما بتوانید محصولی مشابه تهیه کنید که با اعمال اندکی تغییرات بتواند متناسب با سلیقه شما شود. اگر در چنین شرایطی بودید حتماً برآورد صحیحی از میزان هزینه‌های مربوط به حمل دستگاه به تعمیراتی و هزینه تعمیرات داشته باشید و آن را با قیمت محصول آکبند مقایسه کنید.

برای خرید تجهیزات اداری به چه نکاتی توجه کنیم؟

پس از اینکه به مزایا و معایب خرید لوازم اداری دست دوم اشاره کردیم، حالا نوبت ارائه یک راهنمای خرید جامع است‌. اگر با همه این تفاسیر هنوز هم قصد خرید دارید، بهتر است طبق چارت زیر عمل کنید.

  • میزان بودجه در دسترس را مشخص کنید

هرچند خرید محصولات دسته دوم از نظر قیمتی مناسب‌تر است، اما به این معنا نیست که هر محصولی ارزش خرید کردن دارد. بهتر است از قبل میزان بودجه اختصاصی به هر محصول را مشخص کنید. تا بتوانید متناسب با بودجه خود محصول ایده ال را پیدا کنید. علاوه بر آن بهتر است ابتدا به سراغ لوازم کاربردی‌تر بروید. پس از هزینه برای این وسایل می‌توانید به سراغ لوازم تزئینی بروید.

5 نکته و ایده برای چیدمان دفتر کار خانگی
بیشتر

نکات مهم برای خرید لوازم اداری دست دوم

  • بررسی کیفیت محصول

هرچند برای خرید لوازم دست دوم هزینه کمتری می‌پردازیم اما این به آن معنا نیست که تمایل به خرید لوازم بی کیفیت داریم. کارایی این محصولات باید به‌صورت کامل مورد بررسی قرار بگیرد و بعد خریداری شود. برای بررسی این موضوع بهتر است به پرسش‌های زیر پاسخ دقیق بدهید.

محل ساخت این لوازم اداری دست دوم به طور کامل بررسی شود؟

اصالت محصول بررسی شود که آیا اصل است یا خیر؟

مدت زمانی که از محصول استفاده شده است چقدر است؟

فرسودگی یا خرابی در بدنه محصول وجود دارد یا خیر؟

  • خرید ترکیبی

بهترین گزینه به پیشنهاد تاو دکور برای شما استفاده از محصولات ترکیبی است. می‌توانید بخشی از محصولات را به صورت لوازم اداری دست دوم تهیه کنید و بخشی را به صورت نو. به این ترتیب می‌توانید هم در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید و هم محصولات با کیفیتی داشته باشید.

تاو دکور همراه شماست

کارشناسان تیم تاو دکور با سالها تجربه در زمینه دکوراسیون داخلی و تهیه تجهیزات اداری اماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند. شما میتوانید برای تماس با ما از شماره های ذکر شده در انتهای صفحه استفاده کنید. هرچند تیم تاو دمور تجهیزات دست دوم به فروش نمیرساند اما در این مقاله تلاش کردیم تمام ایهام ها را در این زمینه برطرف کنیم. شما مشتریان عزیز میتوانید لوازم نو را با قیمت مناسب از تیم تاو دکور تهیه کنید؛ به عنوان مثال میتوانید برای خرید پارتیشن ارزان اداری به صفحه لینک شده مراجعه کنید. اگر هنوز هم سوالی دارید از طریق دیدگاه ها با ما در ارتباط باشید.

4.7/5 - (274 امتیاز)

3 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.