سبک دکوراسیون بوهو

فرهنگ رشته ایی است که با جان و دل آدمی آمیخته شده است. سبک دکوراسیون بوهو نیز بر همین رشته ها اتکا کرده است. در این سبک افراد از المان های پررنگ فرهنگی در بخش های مختلف دکوراسیون خود استفاده میکنند‌. به همین دلیل است که در سرتاسر این سبک از دکوراسیون رنگ و بوی زندگی جاری است. در خانه هایی که با استفاده از این سبک دکور شده اند، اشیا و اکسسوری هایی را می بینید که در هیچ کجای دنیا ممکن نیست ببینید. این روزها طرفداران سبک بوهو تلاش میکنند تا با متد های امروزی نیز هماهنگ شوند. به همین دلیل از یکنواختی و تکراری شدن جلوگیری میکنند. در ادامه قصد داریم این سبک را بیشتر به شما معرفی کنیم.

ویژگی های دکوراسیون بوهو

از چه رنگ هایی استفاده کنیم؟

مهم ترین سوالی که هنگام دکوراسیون با آن مواجه می شوید انتخاب رنگ است. اینکه از چه رنگی بهره بگیرید تاثیر بسیار مثبتی بر روی شادابی منزل یا محل کار شما خواهد داشت. در سبک دکوراسیون بوهو معمولا از رنگ های گرمی مانند قهوه ای و طیف های خنثی مانند خاکستری استفاده میشود. این رنگ ها معمولا از طبیعت محل سکونت شما الهام گرفته میشود. برخی از رنگ هایی که معمولا در سبک بوهو استفاده میشود شامل قهوه ای تیره – استفاده از چوب‌های روغن خورده در خانه – قهوه ای روشن – طیف‌های دیگر چوب – سبز و خاکستری است که با نارنجی اشباع شده، پرتقالی روشن و آبی یخی ترکیب میشود. همانطور که مشاهده میکنید رنگ چوب می تواند در این سبک دکوراسیون میتواند زیبا باشد. به همین دلیل میتوانید از پارتیشن چوبی  در این سبک دکوراسیون به خوبی استفاده کنید.

اهمیت نورپردازی در فضای اداری
بیشتر

رنگ های مورد استفاده در سبک دکوراسیون بوهو

نورپردازی به سبک بوهو

محوریت اصلی دکوراسیون در سبک بوهو آرامش و انرژی مثبت است. لذا برای نور پردازی در چنین دکوراسیونی نیازی به خرید دیوارکوب های لوکس یا لوستر هایی اعیانی و گران نیست. برای نور پردازی در سبک دکوراسیون بوهو که از دل طبیعت و فرهنگ منطقه ای ریشه گرفته است کافی است تا به سراغ چشمه های نور طبیعی بروید. بهترین گزینه برای این کار استفاده از نور شمع و چشمه های نور نقطه ای است. پس بهتر است سری به اکسسوری فروشی ها بزنید و تعدادی منبع نور زیبا که از چوب یا سایر المان های طبیعی ساخته شده است تهیه کنید. این کار سبب میشود تا زیبایی دکوراسیون شما بسیار بیشتر از قبل شود.

چه نوع مبلمانی بخرم؟

یکی دیگر از اصول اساسی بوهو راحتی افراد است. به همین دلیل از انتخاب مبل های رسمی و سلطنتی یا مبل های استیل بپرهیزید. به جز موردی که ذکر شد میتوانید سری به بازار مبل بزنید و راحت ترین مبل را با شاد ترین رنگ ممکن سفارش دهید. میتوانید از انواع شال مبل با رنگ های دلخواه نیز برای زینت بیشتر فضا استفاده بکنید.

مبلمان با سبک دکوراسیون بوهو

سبک دکوراسیون بوهو

تاو دکور در کنار شماست

یکی از خدمات اصلی گروه تاو دکوراسیون، بازسازی اداری و نازک کاری سازه های شماست‌. اگر شما هم قصد دارید تا منزل خود را بازسازی کنید و مجددا دکور کنید، میتوانید با کارشناسان تاو دکور در ارتباط باشید. همچنین مشتریان عزیز میتوانند سوالات خود را در رابطه با سبک دکوراسیون بوهو یا سایر سبک های دکوراسیون، در قسمت نظرات ذکر کنند تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما عزیزان باشند.

4.7/5 - (256 امتیاز)

3 نظرات

    • سلام وقت شما هم بخیر
      بله در سبک دکوراسیون بوهو معمولا از رنگ های گرمی مانند قهوه ای و طیف های خنثی مانند خاکستری استفاده می شود.

  • واقعا که چقدر جذاب و شیکه سبک دکوراسیون بوهو!!!!
    هیچ وقت تکراری نمیشه و به شدت برای اکثر مردم جذابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.