قطعا هنگامی که صحبت از استفاده از سنگ در دکوراسیون اداری میشود، شما هم به استفاده از این عنصر در طراحی نمای ساختمان ها فکر میکنید. البته گستره استفاده از سنگ در دکوراسیون داخلی و اداری بسیار بیشتر از طراحی نما است. از این عنصر میتوان در کف، دیوار و حتی به عنوان پارتیشن اداری نیز استفاده کرد. به همین خاطر در این مقاله از تاو دکور قصد داریم تا گزیده ای از این اطلاعات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در ادامه به این موضوع بیشتر خواهیم پرداخت.

مشتریان عزیزی که قصد تغییر دکوراسیون اداری و داخلی داند می تواند از مشاوره رایگان کارشناسان تاو دکور بهره بگیرند. بدین منظور می توانید از شماره های درج شده در بخش ارتباط با ما بهره بگیرید.

مزایای استفاده از سنگ در دکوراسیون اداری

سنگ به عنوان یک عنصر با ارزش در دکوراسیون داخلی سبب افزایش اعتبار محل کار شما خواهد شد.

سنگ به عنوان یک عایق حرارتی مناسب سبب کنترل مصرف انرژی در محل کار شما خواهد شد.

سنگ ها یکی از بهترین عایق های صوتی موجود هستند که میتوانند از حجم الودگی صوتی موجود در محیط کم کنند.

استفاده از سنگ به عنوان کفپوش

یکی از رایج ترین کاربرد های سنگ در دکوراسیون اداری ، استفاده از آنها به عنوان کفپوش است. سرامیک یکی از محبوب ترین انواع سنگ است که به عنوان کفپوش مورد استفاده قرار میگیرد. اگر شما هم قصد دارید تا از این عمر در دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید، باید دقت کنید که از سنگ های مقاوم در برابر سایش و خوردگی بهره بگیرید. البته در رابطه با نحوه  انتخاب کفپوش مناسب قبلا مقالاتی منتشر شده است که میتوانید از طریق لینک درج شده به مطالعه آن بپردازید.

استفاده از چوب در دکوراسیون اداری
بیشتر

مزایای استفاده از سنگ به عنوان کفپوش

استفاده از سنگ در دیوار ها

یکی دیگر از کاربرد های انواع سنگ ها در پوشش دهی دیوار ها است. هرچند استفاده از سنگ به تنهایی برای طراحی پارتیشن ایده جالبی نیست؛ اما می توان پارتیشن های ترکیبی که در آن از عناصر سنگی استفاده شده  است، بهره گرفت. اگر قصد دارید محل کار خود را با استفاده از دیوار تفکیک کنید، استفاده از سنگ به عنوان پوشش گزینه ای بی نظیر است. اگر قصد استفاده از پارتیشن دارید می توانید استفاده از پارتیشن چوبی و یا پارتیشن شیشه ای را جایگزین کنید.

کاربرد سنگ در دیوارها برای چیدمان دکوراسیون اداری

استفاده از سنگ در نمای ساختمان ها

هرچند برای استفاده از سنگ در دکوراسیون اداری ایده های جالبی وجود دارد، اما رایج ترین کاربرد سنگ ها در طراحی نمای ساختمان ها است. سنگ ها در برابر انواع عوامل طبیعی مانند باد و باران و برف مقاومت بی نظیری دارد. به همین دلیل با خیال راحت میتوان از آنها در فضای بیرونی ساختمان ها بهره گرفت. این کار نقش بسیار موثری در افزایش اعتبار و وجهه محل کار شما نیز خواهد داشت. در ادامه نمونه هایی از سنگ ها که میتوانید در فضای اداری از آنها استفاده کنید به شما معرفی خواهیم کرد.

استفاده از سنگ در نمای ساختمان ها

سنگ گرانیت

یکی از زیباترین انواع سنگ ها که میتوانید در دکوراسیون ساختمان ها از آن استفاده کنید رانیت است. گرانیت طیف رنگی متنوعی دارد. از انجایی که گرانیت قدرت نفوذ اب کمیی دارد، سطحی یکدست و زیبا ایجاد میکند. به همین دلیل از این سنگ برای کف سازی و طراحی نماهای ساختمان های مهم بهره گرفته می شود.

فواید کار در فضای اداری خلاق
بیشتر

کاربرد انواع سنگ در دکوراسیون های مختلف

سنگ مرمر

مرمر یکی از مشهور ترین سنگ در دکوراسیون اداری است. از آنجایی که ممر قدرت صیقل پذیری بالایی دارد، میتوان از آن در مکان های گوناگون استفاده کرد. اسن سنگ زیبا در رنگ های سفید، صورتی، خاکستری و سبز در بازار موجود است.

سنگ در دکوراسیون داخلی

سنگ مرمریت

با توجه به آلودگی های هوا، باران های اسیدی تبدیل به رکن جدایی ناپذیری از زندگی انسان های قرن بیست و یکم شده است.. سنگ مرمریت از جمله سنگ هایی است که به شدت در برابر باران های اسیدی مقاوم است. به همین منظور میتوان از ان با خیال راحت در محیط های بیرونی استفاده کرد.

سنگ تراورتن

سنگ‌های تراورتن یکی از بهترین انواع سنگ در دکوراسیون داخلی و سازمانی می‌باشد. سنگ تراورتن حاجی آباد از جمله بهترین و باکیفیت‌ترین سنگ‌های تراورتن بوده که برای ساختمان‌های لوکس، مدرن و رومی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این سنگ‌ها قدرت برش و ساب پذیری این محصول می‌باشد.

تاو دکور در کنار شماست.

تیم هنری تاو دکور با سالها سابه در زمینه دکوراسیون داخلی و اداری آماده  ارائه خدمات به شما عزیزان است. ما در این مقاله کوشیدیم تا به مهم ترین نکاتی که در زمینه استفاده از سنگ در دکوراسیون اداری نیاز دارید بدانید را به شما بگوییم. اگر هنوز هم در این زمینه سوالی دارید، میتوانید به صورت تلفنی با کارشناسان ما در تماس باشید.

4.6/5 - (292 امتیاز)

2 نظرات

  • سنگ از نظر من زیبا ترین سنگه واقعا!
    استفاده از این نوع سنگ در دکوراسیون داخلی خانه خیلی میتونه تو جذاب شدن محیط کمک کنه

  • استفاده از سنگ در دکوراسیون داخلی واقعا خیلی میتونه جذاب باشه اما تو واحدهای مسکونی هم امکان استفاده هست؟ به چه صورت استفاده میشه معمولا؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.