پارتیشن طرح ایتالیایی

 همانطور که می دانید پارتیشن ها برای جداسازی بخش های مختلف یک سازمان و حتی منازل مسکونی به کار می رود که نسبت به سازه های بتنی بسیار کاربردی، سبک و کم هزینه هستند. در این مقاله می خواهیم به پارتیشن طرح ایتالیایی بپردازیم که نوعی از پارتیشن های شیشه ای هستند که علاوه بر زیبایی، دارای استحکام بالایی هستند و نسبت به قیمت، دارای کیفیت بالایی هستند.

پارتیشن طرح ایتالیایی یکی از بهترین نوع پارتیشن شیشه ای فریم لس هستند که جنس آن ها از آلومینیوم 6063 است که مقاومت و کیفیت بالایی دارد. پارتیشن طرح ایتالیایی معمولا در دو نوع تک جداره و دو جداره موجود می باشند که شیشه به کار رفته در  تک جداره دارای ضخامت 12-10 میل هستند و جنس شیشه آن ها سوپرکلیر درجه یک است.

 این پارتیشن ها نسبت به مدل های دیگر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند زیرا قطر فریم های آن ها از مدل های چینی و ایرانی کم تر است و درب هایی که در این پارتیشن ها به کار می رود معمولا کشویی هستند که برای تبادل هوا بسیار مناسب هستند. در طراحی این پارتیشن ها نیز پنجره های مناسب نیز قابل نصب است.

پارتیشن طرح ایتالیایی

استفاده و نصب پارتیشن طرح ایتالیایی

  • باید بدانیم که نصب پارتیشن های شیشه ای بسیار آسان است و ابتدا فریم ها نصب می شوند و بعد پنجره های آن ها قابل نصب هستند.
  • اجرا و نصب پارتیشن اداری ارزان تر از ساخت دیوار و اجر کشی است.
  • در طراحی پارتیشن طرح ایتالیایی از درزگیرهای آلومینیوم بسیار باریک و زیبا بین شیشه های آن استفاده می شود و استفاده از این درزگیرها موجب می شود که همه ی شیشه های ثابت در یک راستا قرار بگیرند.
  • این پارتیشن ها در انواع چوبی، ام دی اف یا دیوایدر شیشه ای معمولا در رنگ های نقره ای و مشکی تولید می شوند که از مدل آنادایز هستند.
دیوار جدا کننده فضا
بیشتر

استفاده و نصب پارتیشن طرح ایتالیایی

نتیجه گیری

باتوجه به اینکه گفتیم پارتیشن طرح ایتالیایی از بهترین و مرغوب ترین نوع پارتیشن های شیشه ای هستند و دارای مزایای زیادی  از جمله تهویه هوا هستند بیشتر مورد استفاده در دکوراسیون اداری سازمان ها و شرکت ها هستند و علاوه بر زیبایی خاصی که داشتند نسبت به مدل های چینی و ایرانی، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. در سایت تاو ما انواع پارتیشن های شیشه ای را به شما عزیزان ارائه می دهیم و باتوجه به نیاز شما بهترین نوع پاتیشن را برای شما تولید می کنیم که باتوجه به قیمت مناسب آن ها، دارای کیفیت بالایی نیز هستند برای ارتباط با مشاوران و تولیدی ما کافی است به بخش ارتباط با ما مراجعه نموده و از خدمات ما بهره مند شوید.

4.6/5 - (305 امتیاز)

4 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.