دیوار جدا کننده فضا

دیوار جدا کننده فضا چیست؟

دیوار جدا کننده فضا همان پارتیشن جدا کننده یا تقسیم کننده است که در عصر امروز از طرفداران بسیاری برخوردار می باشد.

لذا دیوار جدا کننده فضا را به بخش های مختلف بنا بر سلیقه افراد تقسیم می کند، می تواند فضای داخلی ساختمان را به بخش های کوچک تر تقسیم نموده یا به اشکال گوناگون در محیط به اجرا درآید.

دیوار جدا کننده فضا

مزایای بهره مندی از دیوار جدا کننده فضا

دیوار جدا کننده فضا نیز فضای داخلی محیط را به سبب تقسیم بندی منظمی که ایجاد می سازد بسیار لوکس و امروزی کرده و فضای آرام بخش و دلپذیری را به سبب جلوه بی نظیرش تداعی می سازد.

از آنجا که پارتیشن یا دیوارهای جدا کننده فضا محدودیتی ندارند می توان آن ها را در اشکال گوناگون طراحی نموده و در هر محیطی به اجرا درآورد.

از مزایای دیگر این نوع نظم دهنده یا تقسیم کننده محیط، بهره گیری از انواع متعدد متریال در ساعت پارتیشن جدا کننده می باشد که هر نوع تنوع سلیقه ای را شامل شده و افراد می توانند با انتخاب های بیشتری همراه باشند.

دیوار جدا کننده فضا

کاربرد روزافزون دیوار جدا کننده فضا

همانطور که پیشتر اشاره شد این نوع دیوار جدا کننده فضای داخلی محیط را به بخش های مختلفی تقسیم می نماید و می تواند هم در اماکن خدماتی، اداری و تجاری و نیز مسکونی پرکاربرد باشد.

لذا این دیوار جدا کننده علاوه بر زیبایی جذاب و منحصر به فرد خود می تواند در طرح هایی به دست ساخت برسد که جنبه تزئینی باشد و اشیاء دکوری نیز روی آن قرار گیرند.فرضا می توان طراحی داخلی دیوار جدا کننده را به مانند شلف طراحی نموده و دکوری های لوکس و مورد علاقه را بر روی آن ها قرار داد.

دیوار جدا کننده فضا

ویژگی های دیوار جدا کننده فضا

استحکام و میزان مقاومت بالای دیوار جدا کننده فضا

دیوار جدا کننده فضا به سبب مقاومت خوبی که دارد می تواند انواع اشیاء را به خوبی نگهداری و تحمل کند که سبب می گردد مهم ترین ویژگی این پارتیشن محسوب گردد.لذا باید اذعان داشت دیوارهای جدا کننده چوبی میزان مقاومت بالاتری به نسبت دیوارهای جدا کننده شیشه ای دارند.

ماندگاری بالا

پارتیشن یا دیوار جدا کننده از میزان دوام بالایی برخوردار است و خریداران می توانند با خیال راحت به تهیه این دیوارها بپردازند و بر حسب نیاز خود با کمک های تخصصی  مشاوران در این زمینه از بادوام ترین نوع پارتیشن جدا کننده استفاده نمایند.

لذا به سبب مشاوره رایگان متخصصان تیم تاو دکور افراد می توانند هر نوع سوال و ابهامی که در خصوص دیوار جدا کننده فضا و انواع آن دارند جویا شده و پاسخ هایی اصولی و تخصصی را دریافت کنند.

دارای وزن سبک و سطح نازک

این نوع دیوارهای جدا کننده فضا دارای وزن مناسب و سبکی هستند که سبب می گردد جا به جایی دیوارهای متحرک فشار زیادی به افراد وارد نکند.

مزایا و معایب فضای کار اشتراکی
بیشتر

مقرون به صرفه

انواع پارتیشن به خصوص دیوارهای جدا کننده چوبی قیمت مناسب تری نسبت به دیگر مصالح ساختمانی به مانند گچ دارند.

کیفیت بالای ساخت

دیوارهای جدا کننده به سبب بهره مندی از متریال های باکیفیت دارای کیفیت بالایی هستند لذا باید اطمینان حاصل نمود این پارتیشن ها توسط فروشندگانی مطمئن و مجرب به دست فروش می رسند.

مقاوم در برابر قارچ، رطوبت، نم‌زدگی و حشرات، آتش و..

به سبب کیفیت بالای ساخت این پارتیشن ها، دیوارهای جدا کننده در برابر رطوبت و..مقاومت خوبی از خود نشان می دهند.

تنوع بالای ساخت

انواع دیوار جدا کننده فضا در انواع گوناگونی به دست ساخت می رسند و می توان آن ها را با شخصی سازی و نظرات و ایده های خلاقانه با طرح های متنوع ساخته و اجرایی نمود.

بنابراین در می یابیم دیوارهای جدا کننده را می توان به جهات گوناگونی به کار برد و از مزایای آن بهره مند شد.

از آنجا که این پارتیشن ها یا دیوارهای جدا کننده فضا نیز هزینه مناسبی دارند می توان با بالاترین کیفیت نیز جهت خرید و اجرایی نمودن هر یک از انواع دیوار جدا کننده اقدام نمود.

دیوار جدا کننده فضا

انواع دیوار جدا کننده فضا

به آن سبب که افراد علایق و سلایق متعددی دارند انواع دیوار جدا کننده فضا در عصر امروز نیز به اشکال، ابعاد و با متریال های گوناگونی ساخته و به عرضه می رسند.

هر یک از انواع این پارتیشن ها مزایا و کاربردهای خاص خود را دارند که خریداران با توجه به در نظر گرفتن شرایط و ضوابط شخصی خویش به تهیه و اجرایی نمودن پارتیشن می پردازند.

پارتیشن ها در دو نوع به عرضه می رسند:

  • دیوار جدا کننده از نوع ثابت
  • دیوار جدا کننده از نوع متحرک

دیوار پارتیشن ثابت

این دیوار قابلیت جا به جایی پس از نصب را ندارد و به سبب عدم محدودیت در میزان ارتفاع آن نیز، دیوارهای ثابت با ارتفاع بلند نیز تا سقف هم می رسند.

پارتیشن شیشه ای تک جداره
بیشتر

دیوار پارتیشن متحرک

این دیوار قابلیت جا به جایی داشته و می توان در هر زمان محل قرارگیری این پارتیشن را تغییر داد.

دیوار جدا کننده فضا

تنوع ساخت دیوار جدا کننده فضا

دیوارهای جدا کننده با متریال های متعددی به دست ساخت می رسند، بنا بر همین مزیت افراد بدون محدودیت می توانند پارتیشن کاربردی خود را تهیه و به اجرا برسانند.

  • دیوار جدا کننده فضای چوبی
  • دیوار جدا کننده شیشه ای
  • دیوار جدا کننده ام دی اف
  • دیوار جدا کننده PVC
  • دیوار جدا کننده آلومینیومی
  • و..

لذا در ادامه به برخی از این نوع دیوارهای جدا کننده اشاره می کنیم.

دیوار جدا کننده فضا از نوع چوبی

دیوارهای جدا کننده چوبی به د‌و صورت به عرضه می رسند..

🔴 دیوار جدا کننده چوبی تک جداره

این نوع دیوار جدا کننده فضا تنها کمی از میزان صدای موجود در محیط را به همراه حرارت نیز کاهش می دهد و به عنوان عایق معرفی نمی گردد.

همچنین این نوع دیوار کاربرد بسیاری به عنوان دیوار تزئینی دارد و می تواند دکوراسیون محیط را بسیار زیباتر و جذاب تر نمایند.

همچنین قابلیت برش لیزری بر روی چون تک جداره وجود دارد.

🔴 دیوار جدا کننده چوبی دو جداره

این نوع پارتیشن چوبی به خوبی می تواند میزان صدای موجود در محیط را کاهش دهد.

بنابراین برای محیط های کاری که دارای سر و صدای زیادی است بسیار مناسب می باشد.

لذا در ساخت دیوار جدا کننده چوبی دو جداره از MDF بهره گرفته می شود زیرا لبه های آن عایق سازی گشته و می تواند میزان آلودگی صوتی را کاهش دهد.

دیوار جدا کننده فضا از نوع شیشه ای

همانطور که مشخص است این نوع پارتیشن از جنس شیشه می باشد.

دیوار جدا کننده شیشه ای شفافیت بالایی دارد لذا می توان از حالت مات آن هم بهره برد.

میزان ضخامت این شیشه ها بالا بوده و به هنگام عبور و تابش نور خورشید از پنجره بر روی این پارتیشن، بسیار جلوه زیبایی در محیط خلق می شود.

این نوع دیوار جدا کننده هم به دو صورت تک جداره و دو جداره نیز به دست ساخت می رسد‌.

🔵 دیوار جدا کننده شیشه ای تک جداره

این نوع پارتیشن فضای زیادی را اشغال نمی کند همچنین می تواند کمی از میزان آلودگی صوتی در محیط را کاهش دهد.

پارتیشن سرویس بهداشتی
بیشتر

🔵 دیوار جدا کننده شیشه ای دو جداره

این نوع دیوار جدا کننده فضا، پارتیشن عایق خوبی برای آلودگی صوتی و حرارت محسوب می شود زیرا از دو بخش شیشه ای ساخته شده است که هر یک میزان ضخامت های متفاوتی دارند.

این نوع دیوار شیشه ای به سبب ضخامت بالا و دو جداره بودن نیز در برابر ضربه مقاوم است؛ بنابراین در نهایت می توان از این دیوار هم در حالت شفاف و هم مات به صورت طرحدار استفاده نمود.

دیوار جدا کننده از نوع ام دی اف

دیوار جدا کننده فضای ام دی اف از دیگر انواع پارتیشن ارزان تر می باشد.همچنین دارای وزن سبکی بوده و به راحتی قابل جا به جایی است.

لذا این دیوار را می توان با طرح ها و رنگ های متنوعی طراحی نموده و اجرایی نمود.

دیوار جدا کننده فضا

ساخت و اجرای دیوار جدا کننده فضا با تضمین کیفیت

تاو دکور به سبب بهره مندی از برترین و به روز ترین متد و ایده های ساخت و طراحی دیوار جدا کننده فضا در کنار بهره گیری از بالاترین میزان کیفیت ساخت نیز تا کنون یکی از برترین فروشندگان دیوار پارتیشن جدا کننده می باشد.

علاوه بر تضمین کیفیت، تیم حرفه ای و تخصصی تاو دکور به نصب و اجرای انواع پارتیشن در محل مورد نظر می پردازند.افراد می توانند برای خرید و تهیه دیوارهای جدا کننده فضا با قیمتی مناسب با تاو دکور تماس حاصل نمایند.

هزینه دیوار جدا کننده فضا چقدر است؟

میزان هزینه نهایی این دیوار بسته به متریال به کار رفته، میزان ارتفاع دیوار جدا کننده فضا، طراحی های دیوار بر حسب نیاز و..نیز متفاوت می باشد.لذا خریداران می توانند انواع دیوار جدا کننده را با قیمتی مناسب از تاو دکور تهیه کنند.

آیا می توان طراحی های دیوار جدا کننده را شخصی سازی شده اجرایی نمود؟

بله خریداران می توانند پارتیشن های جدا کننده را با هر طرح و رنگی از تاو دکور خریداری کرده و تیم توانمند تاو دکور نیز با تخصص تمام دیوار جدا کننده خریداری شده را در محل نصب و اجرایی می نمایند.

دیوار جدا کننده را می توان در منزل استفاده نمود؟

بله دیوارهای پارتیشن را در هر گوشه از فضاهای داخلی می توان نصب کرده و با هر طرح و شکل و در هر میزان ابعادی به اجرا درآورد.

4.6/5 - (67 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.