اشتباهات رایج دکوراسیون اداری

کار، بخش بزرگی از زندگی آدمی را تحت تاثیر قرار میدهد. عمر کاری انسان از سال حدود 18 سالگی آغاز می شود و تا روز های آخر زندگی ادامه پیدا میکند. به همین دلیل است که احساس لذت و شادابی در محل کاری اهمیتی بیش از قبل میابد. به عنوان مثال هنگامی که دفتر کاری مرتب و منظمی دارید، کار کردن دلپذیر تر و راحت تر می شود. به همین دلیل بیشتر صاحبان کسب و کار به دنبال نکاتی برای  زیبا تر شدن دفتر کاری خود هستند اما کمتر کارفرمایی به دنبال پیشگیری از اشتباهات رایج دکوراسیون اداری است.

در همین راستا در این مقاله از تاو دکور قصد داریم شما را با مهمترین اشتباهات رایج دکوراسیون اداری آشنا کنیم.

دفاتر شلوغ یکی از مهم ترین عوامل حواس پرتی

هنگامی که یک دفتر کاری کوچک دارید، استفاده بهینه از فضا را جایگزین استفاده حداکثری از فضا بکنید. طراحی یک دفتر اداری که میز های اداری درهم پیچیده و شلوغ دارد می تواند دردسرساز شود و جلوه ای کثیف و نامرتب از بیزینس شما ارائه میدهد. اگر شما هم با محدودیت جا مواجه هستید بهتر است از راهکار های زیر بهره گیرید:

  1. استفاده از سبک دکوراسیون مینیمال و مدرن برای طراحیی دکوراسون اداری
  2. استفاده از کفپوش ها و دیوار پوش های ساده با طرح های زیبا و ظریف
  3. استفاده از کمد های بلند برای ایجاد فضاهای ذخیره سازی
  4. تفکیک فضا و دیوار کشی با استفاده از پارتیشن های شیشه ای

اشتباهات رایج دکوراسیون اداری

مبلمان قدیمی، نماد بی توجهی به کارمندان و مشتریان

یکی دیگر از اشتباهات رایج دکوراسیون اداری که میتواند فضای کاری شما را مرده و بی روح کند استفاده از مبلمان های قدیمی و کهنه است. در قرن بیست و یکم یکی از مواردی که بسیار مورد توجه قرار میگیرد مبلمان است. مبلمان حالا فراتر از یک میز و صندلی برای نشستن و نوشتن است. داشتن مبلمان ارگونومیک میتواند از بروز مشکلات و بیماریهای جدی در کارمندان جلوگیری کند و آنها را به طور موثرتری در فضای کاری حاضر کند. از طرفی احساس مهم بودن را در مراجعان شما ایجاد میکند و شما را در جذب مشتری موفق تر میکند. با همه این تفاسیر، بهتر است مبلمان خود را تعویض کنید یا هرچه سریع تر اقدام به تعمیر مبلمان های قدیمی کنید.

بخش پذیرش اداری
بیشتر

دکوراسیون اداری سفید

عدم توجه به ارگونومی، اشتباهی مهلک

انگیزه و بهره وری دو مولفه مهم است که میتواند در بهبود فرایند کاری بسیار موثر باشد. هنگامی که کارمندان برای حضور در محل کار انگیزه داشته باشند، میزان بهره وری آنها افزایش میابد. استفاده از محصولات ارگونومیک این احساس را در کارمندان ایجاد میکند که برای شرکت پر اهمیت هستند. در نتیجه با انرژی بیشتری کار های روزانه خود را دنبال میکنند. استفاده از محصولات ارگونومیک از خستگی جلوگیری میکند و از بروز اشتباهات جبران ناپذیر نیز جلوگیری میکند.

عدم وجود فضای استراحت،  یکی از مهمترین  اشتباهات رایج دکوراسیون اداری

استراحت و خواب کافی امری است که در زندگی انسان مدر کاملا اهمیت خود را از دست داده است. متاسفانه شاهد برخی شعار ها تل=تبلیغاتی در ادارات هستیم که کاملا اهمیت استراحت و خواب را نادیده می گیرند. شعر هایی مانند ما خستگی ناپذیر هستیم و … . جالب است بدانید اه میزان و کیفیت استراحت تاثیر نمایی بر روی کارایی مغز دارد. در نتیجه هنگام خستگی اشتباهاتی رخ می دهد که در شرایط عادی محال است اتفاق بیفتد. پس اگر شما هم به دنبال جلوگیری از این اشتباهات هستید، هر چه سریعتر محل برای استراحت کارمندان خود طراحی کنید. َ

دفتر طراح باز، یک شمشیر دو لبه

این روز ه استفاده از دفاتر نقشه باز تبدیل به یکی از اولویت های مدیران کسب و کار ها شده است. استفاده از این مدل طراحی داخلی به خودی خود نمی تواند یکی از موارد اشتباهات رایج دکوراسیون اداری باشد، اما مزایا و معایب مختلفی دارد. به همین دلیل باید به صورت حرفه ای تر با ابعاد مختلف آن آشنا شد.

مهم‌ترین نکات دکوراسیون داخلی مطب
بیشتر

مزایا:

  • همه اعضای تیم و مدیران آن‌ها به ‌راحتی در دسترس هستند.
  • وقتی همه در یک فضا هستید، همکاری و مشارکت در پروژه آسان است.
  • طراحی با طرح باز باعث ایجاد رفاقت و روحیه تیمی می‌شود.

معایب:

  • همه کارها به سطح بالایی از همکاری احتیاج ندارند.
  • بسیاری از پروژه‌ها نیاز به کار و تمرکز عمیق دارند که دستیابی به آن در یک دفتر کار باز چالش‌برانگیز است.
  • برخی از تیپ‌های شخصیتی در شرایط محدودیت تعاملات بین فردی، بهتر کار می‌کنندو بهره‌وری بیشتری دارند.

با توجه به موارد ذکر شده میتوانید با استفاده از انواع پارتیشن اداری مانند پارتیشن چوبی، حریم خصوصی بیشتری را برای افراد ایجاد کنید.

تاو دکور در کنار شما است

تیم تاو دکوراسیون با سال ها  سابقه در زمینه دکوراسیون داخلی و اداری آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز میباشد. در همین راستا سعی کردیم تا مهمترین اشتباهات رایج دکوراسیون اداری را بررسی کنیم. اگر هنوز هم در این زمینه سوالی دارید، می توانید در بخش نظر ها با ما در میان بگذارید. علاوه بر این مشاوران ما آماده ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به صورت تلفنی به شما عزیزان هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

4.6/5 - (277 امتیاز)

2 نظرات

  • متاسفانه در طراحی دکوراسیون اداری تو اغلب اداره ها ابتدایی ترین چیزها رعایت نمیشه چه برسه به ایجاد فضای استراحت برای کارمندان

  • مبلمان قدیمی رو به شدت باهاتون موافقم از رایج ترین اشتباهات دکوراسیون اداری اکثر اداره ها همینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.