اهمیت لابی در دکوراسیون اداری

با گسترش علم معماری و طراحی دکوراسیون داخلی به فضا های اداری؛ اهمیت بخش های مختلف یک ساختمان اداری بیش از پیش شده است‌. لابی مجتمع های اداری نیز از این مسئله مصون نبوده اند. و به دلیل اهمیت لابی در دکوراسیون اداری، تغییرات گسترده ای در این زمینه به وجود آمده است‌. لابی ها یکی از پر رفت و آمد ترین و استراتژیک ترین مکان ها در ساختمان های اداری بزرگ است. لذا هم نقش تعیین کننده ای در شکوفایی خلاقیت های کارمندان دارد؛ و هم بخشی تاثیر گذار بر روی مشتریان خواهد بود‌. لذا در این مقاله از تاو دکور قصد داریم شما را با طراحی دکوراسیون اداری در بخش لابی آشنا نماییم.اهمیت لابی در دکوراسیون اداری

اهمیت لابی از منظر کارمندان در دکوراسیون اداری

یکی از مهم ترین استراتژی های شرکت های معماری و دکوراسیون داخلی بزرگ، طراحی یک لابی پر رفت و آمد است. اگر کارمندان در لابی با یکدیگر معاشرت کنند؛ می توانند ایده های بسیاری را به یکدیگر منتقل کنند. همچنین مشورت و انتقال تجربه از قدیمی تر ها به افراد تازه کار میتواند در بستر لابی انجام شود. لذا لابی باید به تمام بخش های اداری دسترسی داشته باشد. همچنین مکان هایی برای نشستن و معاشرت در آن تعبیه شود.

اهمیت لابی از منظر مشتریان

به طور کلی طراحی دکوراسیون داخلی نقش بسیار مهمی در جلب نظر مشتریان و مراجعان دارد. اما اهمیت لابی در دکوراسیون اداری بیشتر از بقیه بخش هاست. مشتریان در قدم اول با لابی مواجه میشوند. به همین دلیل دکوراسیون و نظم لابی بیانگر کلاس کاری مجموعه شماست. و به سادگی می تواند مشتری را در انتخاب مجموعه شما قانع کند.

پارتیشن تجاری
بیشتر

اهمیت لابی در دکوراسیون اداری

طراحی یک فضای نشیمن ایده آل

همانطور که اشاره کردیم؛ طراحی محل هایی برای نشستن و گپ و گفت در لابی ساختمان های اداری بسیار ضروری است. از این فضا میتوان برای افزایش تعامل میان کارمندان و همچنین محل انتظار مشتریان استفاده کرد. شما میتوانید کاتالوگ های اداری و نمونه کار های خود را در این قسمت قرار دهید. تا مشتریان قبل از مراجعه به بخش مورد نظر خود، پیش زمینه مناسبی از فعالیت های کاری شما داشته باشند.

انتخاب کفپوش مناسب لابی در دکوراسیون اداری

برای انتخاب کفپوش در قسمت لابی بهتر است از رنگ های تیره استفاده نکنید. کفپوش های تیره به سرعت گرد و غبار و آلودگی ها را نمایان میکند. لذا چهره ای آلوده از شرکت شما ارائه میدهد. دقت کنید از کفپوش های لیز استفاده نکنید. چرا که در فصول سرد سبب لیز خوردن و زمین خوردن افراد میشود. نکته طلایی دیگری که باید در این زمینه رعایت کنید؛ عدم استفاده از فرش و موکت در لابی های شلوغ است. در فضاهای اداری پر رفت و آمد موکت به سرعت جا به جا میشود. و تصویری نامنظم ارائه میدهد.

اهمیت لابی در دکوراسیون اداری

انتخاب دیوار پوش مناسب

اهمیت لابی در دکوراسیون اداری بسیار کلیدی است. شما میتوانید با انتخاب دیوارپوش مناسب، رنگ های سازمانی خود را منعکس کنید. و تاثیر به سزایی بر روی مخاطبان خود بگذارید.

 

نورپردازی لابی در دکوراسیون اداری

نورپردازی لابی در دکوراسیون اداری باید علاوه بر روشنایی، جلوه خاصی به فضا بدهد و طراحی و دکوراسیون لابی را به زیبایی نمایان سازد. نورپردازی در فضای لابی دو هدف عمده را دنبال میکند. اولین هدف تامین روشنایی دو بخش نشیمن و نگهبانی است. هدف دیگر تزئینات نوری و ایجاد جلوه های بصری در قسمت نشیمن است. لازم به ذکر است که این دو قسمت را میتوان با استفاده از انواع پارتیشن چوبی یا شیشه ای از یکدیگر جدا کرد. به عنوان مثال می توان با نورپردازی تاکیدی توجهات را به سمت لوگو های حکاکی شده و یا شعار های تبلیغاتی جلب کرد.

چیدمان مبلمان اداری
بیشتر

اهمیت لابی در دکوراسیون اداری

تاو دکور در کنار شماست

طراحی دکوراسیون اداری علل الخصوص در بخش های مهمی نظیر لابی امری تخصصی و حرفه ای است. لذا پیشنهاد ما به شما به کار کیری افرادی متخصص و حرفه ای در این زمینه استو. لذا شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان به طور مستقیم با کارشناسان تاو دکور در ارتباط باشید. در ضمن، میتوانید سوالات خود را در قسمت نظرات بارگذاری کنید. تا کارشناسان تاو در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

4.6/5 - (289 امتیاز)

2 نظرات

  • دو تا مورد یکی مبلمان و یکی هم نورپردازی خیلی مهمه در طراحی لابی در دکوراسیون اداری

  • شیک بودن لابی در دکوراسیون اداری خیلی میتونه روی ارزش برند اون مجموعه تاثیر گذار باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.