بهترین دکوراسیون داخلی در سال 2020

کرونا ویژگی های بسیاری را به زندگی عادی ما اضافه کرد. یکی از این ویژگی ها افزایش میزان دورکاری کارمندان بود. پیش بینی میشود که در سال پیشرو نیز دورکاری شیوه غالب کار کردن کارمندان در سال پیش رو باشد. به همین دلیل بهترین دکوراسیون داخلی در سال 2020 احتمالا بر همین بنا طراحی خواهد شد. ما نیز در ادامه ترند های امسال را به شما معرفی خواهیم کرد تا با بهره گیری از آن یک دکوراسیون زیبا و شکیل داشته باشید.

مبلمان صوتی در دکوراسیون اداری

یکی از محصولاتی که در سال جاری به بازار دکوراسیون اداری وارد شد و سیلی از نقد های مثبت و منفی را به دنبال خود داشت، مبلمان صوتی است. این مبلمان به گونه ای طراحی شده است که هم بسیار راحت است و هم قابلیت پخش موسیقی را دارد. از این محصول میتوان در لابی های ساختمان یا اتاق انتظار و استراحت کرد. بدین ترتیب میتوانید مشتریان و کارمندان را به خوی سرگرم کنید. طراحان این مبلمان به دنبال حفظ حریم خصوصی کاربران نیز بوده اند به همین دلیل یک صفحه اطراف مبل را احاطه میکند تا در آرامش بیشتری به موسیقی گوش بسپارید.

مبلمان صوتی، جزء بهترین دکوراسیون داخلی در سال 2020

بهترین دکوراسیون داخلی در سال 2020

دکوراسیون بیوفیلی

یکی از ویژگی هایی که چند سال گذشته بسیار مورد توجه و تاکید قرار گرفته  است، استفاده از گیاهان در محیط کار است. این ویژ”ی احتمالا در  بهترین دکوراسیون داخلی در سال 2020 شاهد استفاده بیش از پیش از گل و گیاه در فضای اداری خواهیم بود. چراکه تحقیقات اخیر نیز ثابت کرد تاثیر گیاهان بر روی روحیه کارمندان بسیار خوب و قابل توجه بوده است.

انواع میز جلو مبلی اداری و مقایسه آن‌ها
بیشتر

دکوراسیون بیوفیلی در سال 2020

محیط ارگونومی در دکوراسیون اداری

انتخاب محیط های ارگونومیک از جمله استفاده از صندلی اداری طبی میتواند سبب افزایش علاقمندی کارمندان به محیط کاری خواهد شد. با یک مثال ساده این موضوع را مورد بررسی قرار خواهیم داد. به عنوان مثال تصور کنید با یک محیط بسیار راحت که کاملا با دستگاه استخوانی شما منطبق است کار  میکند. این فضا به هیچ عنوان شما را خسته نمیکند و پس از کار با اسپاسم های عضلانی درگیر نخواهد بود. در نتیجه مشتاق حضور در محل کار خواهید شد. با همین مثال ساده اهمیت این موضوع مشخص شد. پس بهتر است که استفاده از این سیستم ها را در اولویت قرار دهید.

ارگونومی یکی از اصول مهم دکوراسیون اداری 2020

تفکیک فضا با تلفیقی از رنگ ها در طراحی اداری

سال های گذشته پارتیشن ها وارد سیستم اداری شدند و به سرعت ای خود را در دفاتر کاری پیدا کردند. پارتیشن شیشه ای و پارتیشن چوبی دو مدل پارتیشن ارزان اداری هستند که بسیار محبوب هستند. اما در سال جاری احتمالا پارتیشن هایی که با شیشه های رنگی تفکیک شده اند محبوب خواهند شد. رنگ ها باعث افزایش جلوه محل کار خواهد شد.

تاو دکوراسیون در کنار شماست

گروه دکوراسیون داخلی اداری  تاو دکور با سالها سابقه کار موثر و درخشان آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز میباشد. اگر شما هم تمایل دارد تا بهترین دکوراسیون داخلی در سال 2020 داشته باشد با کارشناسان ما در ارتباط باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان از شماره تماس های وجود در قسمت ارتباط با ما بهره بگیرید.

4.6/5 - (288 امتیاز)

4 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.