انواع میز جلو مبلی اداری

همان‌طور که می‌دانید در لابی و اتاق انتظار ادارات و شرکت‌ها برای رفاه حال ارباب‌رجوع و استراحت کارکنان مبلمانی قرار داده می‌شود. بدیهی است که این مبلمان نیاز به میز جلو مبلی نیز داشته باشد. البته کاربرد میز جلو مبلی اداری با مدل‌های خانگی متفاوت است. میز جلو مبلی اداری جهت قرار دادن وسایل سرگرمی برای ارباب‌رجوع و پذیرایی از او طراحی و در مقابل صندلی‌های انتظار یا مبلمان قرار داده می‌شود.

انواع میز جلو مبلی اداری

خوشبختانه تنوع بسیار مناسبی در مورد میز جلو مبلی وجود دارد. از ابعاد و سبک طراحی که گذر کنیم، مهم‌ترین تفاوت موجود در انواع آن‌ها مربوط به متریال استفاده شده در ساخت آن‌ها است. در ادامه بیشتر با انواع آن آشنا شده و ویژگی هر کدام را به تفصیل بررسی خواهیم کرد:

میز جلو مبلی استیل

میز جلو مبلی استیل مناسب محیط‌هایی با دکوراسیون مدرن است. استیل فلز بسیار مقاومی است اما در عین حال شکل دادن به آن به سادگی امکان‌پذیر است. از این رو این مدل میز را در اشکال مربع، مستطیل و دایره می‌توان دید. از نظر بصری زیبایی فوق‌العاده‌ای دارد و اصولاً با سنگ یا شیشه ترکیب می‌شود. از نظر رنگ نیز می‌توانید رنگ طلایی و نقره‌ای را انتخاب نمایید. به نظر می‌رسد این محصول برای شرکت‌ها و سازمان‌هایی که رفت و آمد بالایی دارند مناسب باشد، چرا که استیل در برابر ضربه و شرایط محیطی مقاومت دارد.

میز شیشه‌ای جلو مبلی اداری

میز شیشه‌ای جلو مبلی اداری اصولاً بر پایه فلز یا چوب قرار می‌گیرد. این مدل بسته به شکل و فرم پایه هم در محیط‌های با دکوراسیون مدرن و هم کلاسیک کاربردی است. از آنجایی تمیز کردن شیشه ساده است، اغلب میزهای جلو مبلی اداری از این مدل هستند. تنوع شکل و فرم نامحدود است چرا که شیشه به راحتی برش می‌خورد و در ضخامت‌های مختلف به فروش می‌رسد. امروزه شیشه‌های نشکن و سکوریت توانسته خیال ما را بابت شکستن میز راحت می‌نماید.

اهمیت نورپردازی در فضای اداری
بیشتر

میز شیشه‌ای جلو مبلی اداری

میز جلو مبلی‌ ام دی اف

ام‌دی‌اف امروز جایگزین مناسبی برای چوب است. به همان اندازه زیبا و مقاوم است. یکی از پرکاربردترین انواع میز جلو مبلی اداری مربوط به مدل‌های ام‌دی‌اف است. این مدل را بیشتر در دکوراسیون‌های مدرن و به شکل ساده استفاده می‌شود. استفاده از یک روکش مقاومت در برابر رطوبت که در رنگ‌های بسیار متنوع است، این میز را از نظر زیبایی و استحکام تضمین می‌کند. اصولاً بسیار ساده و در اشکال بسیار زیبا طراحی می‌شود و به راحتی می‌توان آن را در دکوراسیون داخلی ست نمود. اگر میز اداری شما از جنس ام‌دی‌اف است می‌توانید با انتخاب دیگر مبلمان اداری از جنس MDF هم می‌توانید هماهنگی کلی بین تجهیزات ایجاد کنید و هم در هزینه‌های خرید مبلمان اداری صرفه‌جویی کنید.

میز جلو مبلی تمام چوب

چوب یکی از جذاب‌ترین متریال برای ساخت مبلمان است. زیبایی رنگ طبیعی در مقاومت استحکام بالای آن در کنار هنر دست هنرمندان ایرانی آن را به یکی از زیباترین میزهای جلومبلی تبدیل کرده است. این مدل‌ها بیشتر برای دکوراسیون‌های کلاسیک کاربردی است. استفاده از طرح و نقش‌های اصیل ایرانی روی این مدل میز به آن زیبایی بخشیده و آن را برای این محیط‌ها آماده می‌کند. در صورتی که شرکت یا اداره شما محیط پر رفت و آمدی است، چوب‌های بسیار زیبا گزینه مناسبی برای این محیط نیستند. اما برای محیط‌های خلوت و شرکت‌هایی که به نحوی انعکاس‌دهنده فرهنگ ایرانی است می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

شکل و طرح میز جلو مبلی اداری

همان‌طور که می‌دانید اغلب شرکت‌ها و سازمان‌ها بسته به نوع شغل و کسب و کار خود یا به شکل کلاسیک دکور می‌شوند و یا از سبک مدرن برای دکوراسیون آن‌ها استفاده می‌شود. برای مثال یک شرکت فروش قطعات صنعتی بدیهی است که به سبک مدرن دکور شود اما شرکت فروش مبلمان استیل حتماً با سبک کلاسیک دیزاین می‌شود. مبلمان اداری همگی باید از یک سبک تبعیت کنند و حتی میز جلو مبلی نیز از این قاعده مستثنی نیست. به همین منظور این تجهیزات به میز جلو مبلی کلاسیک و مدرن تقسیم می‌شود. بسته به نوع سبک دکوراسیون در زمان خرید میز جلو مبلی اداری باید گزینه مناسب را انتخاب نمایید. مدل‌هایی که در طرح‌های ساده، اشکال ساده با انتها، طیف رنگی سفید تا سیاه و گرم تا قهوه‌ای تیره قرار دارند اغلب سبک مدرن دارند. میزهای کلاسیک اغلب با طرح‌های اصیل سنتی تزئین می‌شوند و از متریالی همچون سنگ طبیعی و تمام چوب برای ساخت آن‌ها کمک گرفته می‌شود.

فایل سه کشو
بیشتر

تفاوت میز جلو مبلی شیشه‌ای و چوبی

در مورد میز جلومبلی، چوب و شیشه دو متریال وابسته به هم هستند. اغلب میزهایی که در ادارات استفاده می‌شود دارای پایه چوبی و میز شیشه‌ای هستند. مقاومت بالای چوب در برابر شکستگی و فشار و در عین حال زیبایی آن باعث شده است که پایه مناسبی برای شیشه باشد. در عین حال شیشه به راحتی پاک می‌شود، در مقاومت خط و خش مقاومت دارد و از این رو گزینه مناسبی برای  روی پایه‌های چوبی در نظر گرفته می‌شود. اما اگر بخواهیم تفاوت میز تمام چوبی با میز پایه فلزی و شیشه‌ای را بررسی کنیم می‌توانیم به تفاوت سبک آن‌ها اشاره نماییم. اغلب میز شیشه‌ای را برای دکوراسیون‌های مدرن و میز چوبی را برای دکوراسیون کلاسیک انتخاب می‌نمایند. البته میزهای چوبی که برای دکوراسیون مدرن طراحی شده‌اند نیز وجود دارد؛ اما اغلب آن‌ها ام‌دی‌اف هستند. به نظر برای محیط اداری که از پارتیشن شیشه‌ ای برای بخش‌بندی استفاده نموده‌اند، استفاده از میز شیشه‌ای بسیار جذاب خواهد بود.

تفاوت میز جلو مبلی شیشه‌ای و چوبی

مقایسه میز جلو مبلی استیل و چوبی

مهم‌ترین و مهم‌ترین تفاوت این دو میز در سبک طراحی آن‌ها است. میز جلومبلی چوبی اغلب برای دکوراسیون کلاسیک طراحی و ساخته می‌شود. زیبایی آن  وابسته به زیبایی چوب و حکاکی‌های انجام شده روی آن است. چوب مقاومت مناسبی در برابر شکستگی و فشار دارد و گزینه مناسبی برای شرکت‌ها و سازمان‌هایی است که تمایل دارند سنت‌ها ایرانی را به نمایش در بیاورند. از طرفی میز استیل بیشتر برای دکوراسیون داخلی مدرن کاربردی است. این فلز استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و به واقع یکی از بهترین انتخاب‌ها برای محیط اداری است. به راحتی قابل شستشو بوده و روی آن می‌توان شیشه و یا سنگ استفاده نمود. بهتر است قبل از انتخاب میز، نگاهی به دیگر مبلمان اداری و پارتیشن اداری استفاده شده در اداره، شرکت و سازمان نگاهی بی اندازید و بسته به دیگر المان‌ها این گزینه را نیز انتخاب نمایید.

دفتر کار خانگی ایده آل
بیشتر

کلام آخر

گروه تاو دکور آماده دریافت سفارشات شما برای تولید انواع مبلمان و پارتیشن اداری است. پیشنهاد می‌کنیم از رزومه کاری ما در سایت تاو دکور دیدن نمایید.

4.7/5 - (276 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.