میز استاندارد برای افراد کوتاه قد

امروزه هیچ محدودیتی برای کسب و کارها در تهیه لوازم و دکوراسیون اداری وجود ندارد. اگر در گروه کاری خود فردی با قد کوتاه‌تر از حد معمول دارید به راحتی می‌توانید تجهیزات مناسبی مثل میز ایستاده اداری را سفارش دهید. همان‌طور که می‌دانید اصولی و کاربردی بودن تجهیزات و مبلمان اداری نه تنها به زیبایی محیط کار شما کمک می‌کند بلکه تأثیر مستقیمی در افزایش راندمان کاری خواهد داشت. در ادامه چندین نمونه از تجهیزات اداری مناسب با افراد کوتاه قد را بررسی خواهیم کرد:

میز اداری ایستاده مناسب برای افراد کوتاه قد

همان‌طور که می‌دانید میز کار یکی از مهم‌ترین ملزومات اداری است. در بین آن‌ها میز ایستاده اداری، مخصوص کسانی طراحی شده که نیاز دارند کاره‌ای‌شان را ایستاده انجام بدهند. طراحی این میزها به گونه‌ای است که فرد به حالت ایستاده و یا با کمک صندلی بلند بتواند کارهایش را به راحتی انجام داده و به اطراف حرکت کند. این نوع میز ایستاده اداری انواع و طرح‌های متفاوتی دارد و شما می‌توانید درخواست طراحی و ساخت میز ایستاده دلخواهتان را به صورت اختصاصی ارائه دهید.

شایان ذکر است میز دارای امکان تغییر ارتفاع، بهترین انتخاب است برای افرادی که کوتاه قد هستند و کارهای ایستاده دارند. به طوری که تمام انعطاف‌پذیری لازم برای تسلط شما را مهیا می‌کند. به عنوان مثال فرد هنگام کار با کامپیوتر به ارتفاع خاصی از میز نیاز دارد و هنگام یادداشت متن به ارتفاعی دیگر، پس لازم است ارتفاع میز را تغییر دهد. لازم به ذکر است گاهی اوقات که چند نفر هم‌زمان می‌خواهند از یک میز استفاده کنند، قابلیت تنظیم ارتفاع امری ضروری تلقی می‌شود که باید رعایت شود.

میز مدیریتی
بیشتر

آیا به میز اداری ایستاده نیاز دارم؟

جواب این سؤال مشخص است. اگر شما فردی هستید که در حین انجام کار زیاد جا به جا می‌شوید و یا حالت ایستادنتان را مدام تغییر می‌دهید، میزی که قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد، می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. محققان به این نتیجه رسیدند که نشستن‌های طولانی مدت، آسیب‌های جدی به ستون فقرات وارد می‌کند. و برعکس برای برخی از افراد ایستادن‌های طولانی از نشستن آزاردهنده‌تر است. پس بهتر است شما میزی که قابلیت تغییر ارتفاع دارد را انتخاب کنید. زیرا با این کار علاوه بر اینکه راندمان کارتان را بالا برده‌اید، راحتی و سلامتی خود را هم در نظر گرفته‌اید.

آیا به میز اداری ایستاده نیاز دارم

عرض و طول یک میز استاندارد چقدر است؟

عرض میز اداری موضوع بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود. شایان ذکر است اندازه عرض استاندارد میزهای ایستاده 75 سانتی‌متر است که کمتر بودن این اندازه باعث نزدیکی بیش از حد مانیتور به صورت و در نتیجه منجر به خستگی و درد چشم کاربر می‌شود. در خصوص طول میز  باید بدانید که استاندارد خاصی برای آن وجود ندارد، و اندازه آن به فضای محیط و نیاز شما بستگی دارد. لازم به ذکر است انواع میزهای با ارتفاع قابل تنظیم در شکل‌ها و ابعاد مختلف در گروه تولیدی تاو دکور موجود می‌باشند.

انتخاب ملزومات اداری مناسب برای میز ایستاده

همان‌طور که همه شما می‌دانید یکی از ملزومات اداری که هر کاربری صد در صد به آن نیاز دارد، صندلی است. هر چند اکثر اوقات نیازی به خریدن صندلی حرفه‌ای اداری با قیمت بالا ندارید. زیرا شما می‌توانید کارهای روزمره‌تان را با صندلی اداری معمولی نیز انجام دهید. تنها در صورتی به صندلی حرفه‌ای نیاز دارید که جزو افراد انگشت‌شماری باشید که توانایی نشستن طولانی مدت پشت میز خود و انجام کارهای روزانه را دارید. گزینه دیگری که وجود دارد صندلی‌های بار است. با توجه به اینکه این نوع از صندلی‌ها مناسب برای استفاده‌های طولانی مدت نیستند، پس از گذشت حدود 20 دقیقه استفاده، فرد احساس خستگی می‌کند و به صورت ناخودآگاه می‌ایستد.

میز کردنزا اداری یا بوفه مدیریتی چیست؟
بیشتر

انتخاب ملزومات اداری مناسب برای میز ایستاده

 نهایتاً حق انتخاب‌های زیادی برای افراد کوتاه قد که به صورت ایستاده کار می‌کنند وجود دارد. ولی انتخاب بهترین ملزومات اداری به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد. شما می‌توانید برای دیدن مبلمان و تمام ملزومات اداری، با گروه تولیدی تاو دکور تماس بگیرید و انواع مختلف این محصولات را سفارش دهید.

کلام آخر

میز ایستاده اداری بهترین و جدیدترین محصول طراحی شده برای مکان‌های اداری محسوب می‌شود. این محصول برای افرادی که از نشستن‌های طولانی مدت گله دارند و همچنین برای افرادی که قد کوتاهی دارند مناسب‌ترین گزینه است. با توجه به اینکه میز شما قسمتی از فضای داخلی محل کارتان به حساب می‌آید و توجه به این امر که شما ساعات زیادی را در طول روز در محل کار هستید و با همین میز سروکار دارید، پس تا دیر نشده در جهت بهبود سلامت خودتان از میزهای استاندارد استفاده کنید.

 

4.6/5 - (274 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.